abonnement Unibet Coolblue
pi_159039967
ik heb de cubis net binnen en ik moet zeggen... de smaak valt erg tegen. mijn evod produceert veel meer smaak :{

[ Bericht 0% gewijzigd door wipes66 op 12-01-2016 14:20:57 ]
..///
  dinsdag 12 januari 2016 @ 14:14:05 #202
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159040257
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 14:03 schreef wipes66 het volgende:
ik heb de cubis net binnen en ik moet zeggen... de smaak valt er tegen. mijn evod produceert veel meer smaak :{
Waar heb je hem op geschroefd?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159040444
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 14:14 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Waar heb je hem op geschroefd?
istick 50w met 1.0 ohm coil. net een andere smaak er in gedaan en nu pruttelt hij alleen nog maar, inclusief opspattende liquid.
..///
  dinsdag 12 januari 2016 @ 14:52:49 #204
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159041084
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 14:22 schreef wipes66 het volgende:

[..]

istick 50w met 1.0 ohm coil. net een andere smaak er in gedaan en nu pruttelt hij alleen nog maar, inclusief opspattende liquid.
en op hoeveel watt? Lijkt me namelijk stug dat hij minder goed smaakt dan zon relikwie :P
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159041243
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 14:52 schreef Catch22- het volgende:

[..]

en op hoeveel watt? Lijkt me namelijk stug dat hij minder goed smaakt dan zon relikwie :P
ik begon met 10w, maar voor de smaak maakt het weinig uit. ik ga zo de 0.5 coil proberen, misschien dat die het beter doet :P
..///
pi_159049146
Iemand nog tips voor een leuke betaalbare set (+/- 100 euro)?
Gebruik nu een aspire nautilus mini tank en een aspire cf vv batterij.
Abracadabra, tapate guarra!
  † In Memoriam † dinsdag 12 januari 2016 @ 21:40:35 #207
230491 Zith
pls tip
pi_159053550
+/- 100 EUR? Kijk dan misschien naar het 3delige setje onderin: http://www.e-wolk.nl/nl/joyetech-cuboid-150w.html (al is er een negatieve review van de cubis 2 posts hierboven :P )

2x zo goedkoop als je het in China wilt kopen...
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_159061341
Shisha roken _O_
  vrijdag 15 januari 2016 @ 23:01:19 #209
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_159136852
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:45 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Iemand nog tips voor een leuke betaalbare set (+/- 100 euro)?
Gebruik nu een aspire nautilus mini tank en een aspire cf vv batterij.
een set? Of alleen iets waar je je tank op kunt blijven gebruiken?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 15 januari 2016 @ 23:19:20 #210
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_159137554
Een collega van me die ik een maamdje of anderhalve maand geleden aan een boxmod setje heb geholpen is helemaal los aan het gaan _O- ik had hem een IPV D2 geadviseerd met een aardige tank erop. Niet alleen was hij binnen een dag genokt met analoogjes aansteken, maar nu loopt 'ie met 2 dikke boxen en een dikke dripper. Vandaag had hij een dual 18650 box bij zich met dus die dripper erop, en zaten we samen in een rookhok (portacabin) op het werk. Allebei vette wolken blazen, dikke pret natuurlijk, die rokers over de zeik en mauwen. Hebben we allebei binnen een minuutje of 5 ofzo 10ml weg zitten baggeren daar.

Resultaat:









Er bleven er 2 staan, die dampen zelf ook (damesmodel en alleen thuis) en de rest stond met 20 man schoorvoetend in het hok ernaast _O- _O- _O-

Dat hok is 2.50 bij een metertje of 6 geloof ik, en je kon op 3,4 meter afstand niet meer zien dat er iemand anders stond :D Toen iemand de deur open deed en open liet staan kwam safety kijken omdat ze dachten dat de boel in de hens stond; blussers in de aanslag alles :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 15 januari 2016 @ 23:25:50 #211
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_159137852
Onlangs de Dicodes Dani-Box gekocht, wat een pracht apparaat. Het ding voelt aan alsof het een kernoorlog kan overleven en het Dicodes bordje is geweldig. Vooral de boost functie voegt echt iets toe. Op stand 1 t/m 3 werkt het als iedere andere boost functie maar op stand 4 t/m 10 varieert het vermogen. Er wordt dan een steeds een puls afgegeven waarvan de lengte en herhaling afhankelijk van de gekozen stand korter of langer is met als gevolg dat de temperatuur ook varieert. De smaak is echt zo veel beter op stand 6. Ik proef nu dingen die ik nooit eerder heb geproefd. Aan het eind van Q1 komt er ook een laadstation beschikbaar waarmee je, afhankelijk van de voedingsbron, tot 3A kan laden. Dit is zonder enige twijfel de beste mod die ik heb.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  zaterdag 16 januari 2016 @ 00:11:17 #212
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_159139451
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 23:25 schreef PalmRoyale het volgende:
Onlangs de Dicodes Dani-Box gekocht, wat een pracht apparaat. Het ding voelt aan alsof het een kernoorlog kan overleven en het Dicodes bordje is geweldig. Vooral de boost functie voegt echt iets toe. Op stand 1 t/m 3 werkt het als iedere andere boost functie maar op stand 4 t/m 10 varieert het vermogen. Er wordt dan een steeds een puls afgegeven waarvan de lengte en herhaling afhankelijk van de gekozen stand korter of langer is met als gevolg dat de temperatuur ook varieert. De smaak is echt zo veel beter op stand 6. Ik proef nu dingen die ik nooit eerder heb geproefd. Aan het eind van Q1 komt er ook een laadstation beschikbaar waarmee je, afhankelijk van de voedingsbron, tot 3A kan laden. Dit is zonder enige twijfel de beste mod die ik heb.
[ afbeelding ]
best een apart ding, dual 18650?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 16 januari 2016 @ 00:39:20 #213
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_159140206
Nee, enkele 18650. Dicodes heeft ook de No.6 waar een 26650 in gaat. Ik heb de Dani-Box trouwens in het blauw.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_159140606
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 23:19 schreef Sounddragon het volgende:
>verhaal<
_O-
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_159151279
Waar heb je die Dani box gehaald? @palmroyale ...ik wil er ook 2 aanschaffen, maar ze zijn overal uitverkocht...heb ze 2 weken geleden dan ook maar vast gereserveerd bij vapexperience, maar die hebben ook nog geen nieuwe lading ontvangen...
  zaterdag 16 januari 2016 @ 18:56:29 #216
256666 leeell
I know you're lonely
pi_159153900
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 23:19 schreef Sounddragon het volgende:
Een collega van me die ik een maamdje of anderhalve maand geleden aan een boxmod setje heb geholpen is helemaal los aan het gaan _O- ik had hem een IPV D2 geadviseerd met een aardige tank erop. Niet alleen was hij binnen een dag genokt met analoogjes aansteken, maar nu loopt 'ie met 2 dikke boxen en een dikke dripper. Vandaag had hij een dual 18650 box bij zich met dus die dripper erop, en zaten we samen in een rookhok (portacabin) op het werk. Allebei vette wolken blazen, dikke pret natuurlijk, die rokers over de zeik en mauwen. Hebben we allebei binnen een minuutje of 5 ofzo 10ml weg zitten baggeren daar.

Resultaat:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Er bleven er 2 staan, die dampen zelf ook (damesmodel en alleen thuis) en de rest stond met 20 man schoorvoetend in het hok ernaast _O- _O- _O-

Dat hok is 2.50 bij een metertje of 6 geloof ik, en je kon op 3,4 meter afstand niet meer zien dat er iemand anders stond :D Toen iemand de deur open deed en open liet staan kwam safety kijken omdat ze dachten dat de boel in de hens stond; blussers in de aanslag alles :7
_O_
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 18:56:53 #217
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_159153908
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 17:03 schreef mappo het volgende:
Waar heb je die Dani box gehaald? @palmroyale ...ik wil er ook 2 aanschaffen, maar ze zijn overal uitverkocht...heb ze 2 weken geleden dan ook maar vast gereserveerd bij vapexperience, maar die hebben ook nog geen nieuwe lading ontvangen...
Ik heb 'm ook bij VapeXperience gekocht. Volgens de geruchten komen er eind deze maand nieuwe units beschikbaar.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  zondag 17 januari 2016 @ 00:36:30 #218
187763 SpaReine
Spa zuivert je lichaam!
pi_159164014
Ik dacht erover om wat te schrijven voor de beginners, niet degene met MOD (regelbare wattage/voltage/ohms/luchttoevoer), voor veel dampers gaat dit te ver en zal het volgende handig zijn. Ik heb niet altijd de juiste termen gebruikt, maar in het algemeen zul je alles snappen. Veel plezier met lezen


ERVARING:

Voor de beginners:
Ik damp nu al ruim een jaar, en ben nog niet overgestapt naar een MOD, niet echt een behoefte aan, misschien komt dat nog. Ik heb diverse e-smokers nu gehad en wil graag in een korte samenvatting delen wat ik ervan vond.

Toen ik begon, begon ik met een Joyetech Eroll-c, vanwege de bekende redenen, het lijkt zoveel op een normale sigaret, en niet zo opvallend etc. Ben binnen een maand overgestapt naar iets anders, dit omdat een Eroll-c gewoon niet voldoet als je een gemiddelde roker bent. Te vaak opladen, te vaak bijvullen (klein tankje), de eroll wordt ook erg warm. Wel fijn als reservesetje.
Voordelen:
- Bouwkwaliteit is goed, mooi design.
- Klein en dus onopvallend.
- Lijkt het meest op een sigaret qua gebruik, je moet hijsen en dan komt er rook, geen knopjes of iets dergelijks indrukken.
- Door middel van de portable lader makkelijk meeneembaar in de zakken.
Nadelen:
- Vaak bijvullen van de tankjes
- Batterijcapaciteit is laag (wel meeneembare oplader)
- Wordt warm tegen heet aan.
- Beperkte rookproductie, je moet soms juist rustig hijsen, anders is de rookproductie te weinig.
- Ondanks rustig hijsen, moet je redelijk hard zuigen, maar dan juist niet te lang. (lastig uit te leggen)
- Atomizers (dat ding dat heet wordt en dus de liquid omzet naar rook) zijn relatief duur (Joyetech C1 atomizer)
- Redelijk prijzig tov andere e-cigs, je kunt veel beter krijgen voor het geld dat je ervoor betaalt.

Nou op zoek naar een nieuwe, beetje onderzoek gedaan naar verschillende manieren (cartomizer, clearomizer etc.). Uiteindelijk een aanbieding gezien voor een Joyetech Ego-c duoset, kon ook kiezen voor een Kanger EVOD, maar op een of andere manier koos ik voor Joyetech (omdat ik die al eerder had en op zich tevreden was over het product in de zin van kwaliteit), hoorde wel wat verhalen over veel lekkende EVOD's, maar dat is speculatie.

Wat is de Ego-c? Korte geschiedenis, hiervoor was er de Ego-t en daarvoor de Ego (hiervoor nog wel wat, maar niet relevant). De Ego was een systeem waarvan je je liquid in een cartridge/cartomizer gevuld met katoen stopte en die daarna aansloot op de cone waar de atomizer inzat. De Ego-T was vergelijkbaar, alleen was het een tankssyteem/cartridge/cartomizer en zonder katoen. De Ego met katoen was achterhaald (katoen gevulde cartridge was niet betrouwbaar, meer informatie even opzoeken, want verder niet relevant), de Ego-T was in principe prima. Daar ging het ook niet over. Wat het probleem was, was dat de cone met atomizer uit een stuk bestond, je kon de atomizer alleen niet vervangen, maar ook meteen de cone. Dat was duurder en dus niet wenselijk.

Dus wat deed Joyetech? Die zorgde ervoor dat je alleen de atomizer ook kon vervangen, en ja hoor, daar had je de Ego-C. C staat blijkbaar voor changeable. Ik had er goed plezier van, ik had zelfs een Ego-C Upgrade, dat ging dan over de batterij, die kon je dan ook in een variabele voltage mode zetten (ging dan van 4.2 volt richting 3.2 volt (of iets dergelijks), anders een constante voltage van 3.3 volt als ik me niet vergis. Dat zorgt dan voor een ander rookproductie (meer vermogen is in principe grotere verbranding, je kunt je hierin verdiepen, maar dat is voor iets meer gevorderde). Maar toch, het was nog een soort van tanksysteem en die hadden de neiging iets meer te lekken en ook de rookproductie kon beter. Daarnaast werkte deze Ego-C ook met Joyetech C1 atomizers, die zijn relatief prijzig. Al met al, een goed setje voor de beginner destijds (de Ego-c is al een paar jaar oud). Je kunt er zeker van genieten, en de kwaliteit is ook prima.
Voordelen:
- Goede bouwkwaliteit
- Batterijcapaciteit is ruim voldoende (je hebt 650 of 900mah, maar beide goed om niet telkens te hoeven opladen)
- Prijs was destijds goed (denk aan rond de 45/50, daarvoor krijg je niet 1, maar 2 volledige setjes)
- Dampen ging prima, was voldoende rookproductie, smaak prima.
Nadelen:
- Atomizers blijven relatief duur tov andere atomizers
- Tanksysteem kan weleens gaan lekken.
- Tegenwoordig veel betere alternatieven beschikbaar voor dezelfde prijs, ze worden nu ook niet meer gemaakt en je vindt ze soms in de aanbieding of restvoorraad.

Ik ging verder zoeken, en kwam uit bij de clearomizer. Dat is een doorzichtige tank (meestal van glas), en had als voordeel dat het robuuster gebouwd was, de atomizer sloot beter aan, en dus had je geen lekkageproblemen. Het is een soort revolutie, eerst had je de cartomizer, je kon de atomizer niet vervangen, toen de changeable atomizer system (ego-c), waar je de atomizer wel alleen kon vervangen zonder de hele body erbij. En nu kreeg je de robuust gebouwde tank clearomizer. (ik verwijs graag ook hier naar door: http://www.elektrischroke(...)rtomizer-uuuhhh-wat/ daar is het goed uitgelegd.)
Maar welke moest ik pakken? Ik had twee keuzes, de Justfog 1453, en de Joyetech CC, de CC staat voor changeable clearomizer (je kon de atomizer van de clearomizer vervangen). En ik koos weer voor de Joyetech, dit keer niet vanwege merk, maar vanwege techniek. De Justfog is een topcoil, en de Joyetech een bottomcoil, dat is waar de atomizer/coil zit, dus boven of onder, beide met zn voor en nadelen. Maar bottom was nieuwer (althans zo kreeg ik dat te horen). En hoe dampte dat? Ja, het was echt prima, goede rookproductie, en vrijwel geen last van lekkende dingen. Het was ook robuuster gebouwd, en dus niet een tanksysteem van plastic/kunstof. Voelde ook erg degelijk aan. Heb weleens de Justfog 1453 geprobeerd, en dat is overigens ook een prima clearomizer, alleen niet vaak genoeg gebruikt om er een oordeel over te vellen.
Voordelen:
- Clearomizer systeem, vele malen beter dan de voorgaande systemen
- Geen lekkende systemen, of althans veel minder
- Goede rookproductie, echt beter dan het voorgaande
- De clearomizer is niet duur
Nadelen:
- Atomizer nog steeds prijzig
- Bouwt wel weer voort op een atomizer die al heel lang meegaat.

Als je de Ego-CC dus hebt, dat is echt prima. Je kunt als ex-gemiddelde-roker er prima mee uit te voeten. Geen gekke dingen, betrouwbaar, goede rookproductie. Helemaal prima dus. Maar je kijkt altijd verder (het is een nieuwe verslaving lijkt wel). En dus kwam ik er recent achter dat Justfog nieuwe clearomizers had uitgebracht. De 14 series, bestaande uit C14, G14 en S14 (plus eventueel een hybrid tip).

Dit is weer een stap verder, Justfog gebruikt nu ook bottomcoil clearomizers. De C14 was het beginmodel, met als mondstuk eentje die leek op de 1453 van Justfog. De G14 met een ander mondstuk en heeft glas ipv plastic als kijkglaasje van de tank (andere verschillen niet echt kunnen ontdekken, maar ik heb ze niet beide), de S14 had een regelbare luchttoevoer (kun je zelf bepalen of je hard of licht kunt hijsen (vergelijkbaar met een strakke gedraaide shag of losje, ik rookte geen shag, maar had er weleens een paar op). De S14 is ook leverbaar met de hybrid mondstuk, daar kon je ook luchttoevoer mee regelen bij het mondstuk (overigens kan als het goed is de hybrid ook gewoon op een G14 of C14). Zelf geen ervaring met al dat luchttoevoer, ik vind dat nog net iets te techhy om aan te beginnen (wellicht in de toekomst).

Maar ik besloot de G14 te halen. Bij het installeren zag ik dat het nog robuuster en beter in elkaar zat, de atomizer/coil was groter en beter gebouwd, het was echt een stap hoger leek wel. Dus alles netjes in elkaar gezet, en geprobeerd. En ja hoor. Echt nog een stap verder, je rookproductie is nog beter, de smaak komt beter over. Je hebt minder last dat je soms het idee hebt verbrande liquid proeven, dit was voorheen geen probleem, want je wist niet anders, maar nu je het hebt ervaren wil je niet meer terug. Ik heb nog weleens de voorgaande systemen gepakt, maar dat wil ik niet meer. Ik gebruik de Eroll nog wel, als reserve op het werk.
Voordelen:
- Vele malen beter als al het voorgaande
- Coil/atomizer beter in elkaar gezet, althans zo lijkt het, ik ben geen expert, maar het ziet er gewoon robuuster uit
- Goede ervaring
- Coil/atomizer zijn goedkoper dan de C1 van Joyetech
- Net uitgebracht, dus je hebt wel nieuwe technologie
Nadelen:
- Niet echt te noemen, maar wellicht over paar maanden meer over te weten
- Geen luchttoevoerregeling zal ik maar zeggen.

Dit waren mijn ervaringen. Mijn advies betreft clearomizer voor een beginnende of gemiddelde e-cig damper zou zijn: De 14 series van Justfog. Prijs is ongeveer 10-25 afhankelijk van model.
Maar dan nog betreft batterij, je hebt zoals je las een constante output type batterij, of een regelbare (zelfs eentje die je helemaal kan instellen vanaf pakweg 3 tot 5 volt.) Ik zou een regelbare kiezen, kun je ook daar mee spelen. Voltage heeft invloed op de verbranding als ware (je mag het niet zo noemen want je verbrand eigenlijk niks, maar je zet het om in damp), en dat heeft invloed op rookproductie en ervaring, bij hogere voltage wel kans op verbrande smaak, maar dat is uit te zoeken.

Hopelijk heb je hier iets aan!

Groetjes!

[ Bericht 1% gewijzigd door SpaReine op 17-01-2016 00:47:21 ]
.......
  zondag 17 januari 2016 @ 18:31:12 #219
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_159180504
Goed dagboekverhaal, maar je hebt het over devices die, als ik het netjes zeg, op dit moment al bijna museumrijp zijn.

De techniek in dampland gaat zo mogelijk nóg sneller als in computerland. Computers zijn outdated binnen een half jaar, terwijl je e-smokes soms al achterhaald zijn binnen 2 maanden, want dan is er alweer iets nieuws.

Desalnietteplus duidelijk geschreven stukje ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 17 januari 2016 @ 19:49:36 #220
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_159183111
Gisteren wilde ik eens nieuwe coils in mijn favo drippert, de Tugboat, zetten, zie ik tijdens het cleanen dat de isolator van de pluspost een beetje een eigen leven begint te leiden. Dat wordt weer shoppen, want ik wil hem eigenlijk niet missen ;(
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 18 januari 2016 @ 21:38:44 #221
187763 SpaReine
Spa zuivert je lichaam!
pi_159213922
Even snel een vraagje, ik wil wat e-liquid bestellen bij fasttech. Is het sinds de nieuwe regeling dat je ook niet meer flesjes met meer dan 10ml mag invoeren, of staat dat los van die regeling (regeling zegt dat verkoop in flesjes van niet meer dan 10ml moet, maar niks over invoeren).
.......
pi_159215444
Terugkomend op mijn eerdere vragen, na wat research neig ik toch erg naar de KangerTech Subox Nano. Zag dat ik hem bij Fasttech kon bestellen voor iets meer dan $40.
Gewoon maar doen?

Ben op de hoogte van het 'risico' boven de ¤22.
Karma is a fucking bitch.
  maandag 18 januari 2016 @ 22:30:11 #223
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159215867
quote:
7s.gif Op maandag 18 januari 2016 22:16 schreef MissLuna het volgende:
Terugkomend op mijn eerdere vragen, na wat research neig ik toch erg naar de KangerTech Subox Nano. Zag dat ik hem bij Fasttech kon bestellen voor iets meer dan $40.
Gewoon maar doen?

Ben op de hoogte van het 'risico' boven de ¤22.
Als er authentic bij staat kan het wel. Ik heb nog nooit douane gehad met vape spul
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159215926
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 22:30 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Als er authentic bij staat kan het wel. Ik heb nog nooit douane gehad met vape spul
Bedoelde meer de mod zelf, maar dat was sowieso jouw suggestie. ;).
Karma is a fucking bitch.
  maandag 18 januari 2016 @ 22:39:18 #225
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159216116
quote:
7s.gif Op maandag 18 januari 2016 22:31 schreef MissLuna het volgende:

[..]

Bedoelde meer de mod zelf, maar dat was sowieso jouw suggestie. ;).
Het is een goed en betrouwbaar apparaat waar je geen gezeik mee hebt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')