Gewoon een hekje aan één kant is natuurlijk het goedkoopstquote:Op vrijdag 11 december 2015 15:04 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook al bedacht, is in zo situatie het niet goedkoper om het eilandperron op te ruimen en een perron naast het spoor te bouwen(klassieke bajonet)? In combinatie met een perron aan dd andere kant van de overweg natuurlijk.
Maar dat levert wel een snelheidsbeperking op, met een slimmewissel zou je nooit langs het perron hoeven bij een klassieke bajonetligging.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:11 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Gewoon een hekje aan één kant is natuurlijk het goedkoopst
quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:41 schreef dennistd het volgende:
Nieuwjaarsdag vertrek ik naar Oostenrijk voor een weekendje, heb een reisje gewonnen van de Austria Expres
Hoeveel was het nu? 78 en 3 streep?quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:22 schreef b2py het volgende:
Alles moet 76cm boven spoorstaaf zijn ivm gelijkvloerse instap, Amersfoort was wat hoger..
Gang is allesquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:48 schreef Igen het volgende:
84cm was toch de oude standaard in Nederland?
True, maar goed het is eerst maar eens afwachten wat voor plannen ze uit de hoge hoed gaan toverenquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:24 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Op zo'n rustige spoorlijn kan dat prima. Met exploitatieve seinen kan je immers regelen dat als een goederentrein niet in één keer de brug over kan je die vasthoudt op een plek waar die snelheid kan maken. En bij zo'n hoge brug hoeft die niet zoveel meer open dus dat is geen enkel probleem.
Buitenpost. Middenperron werd voor de komst van de sneltrein tussen Leeuwarden en Groningen te smal geacht, waardoor er een hekje op het middenperron is gekomen en er een nieuw zijperron gebouwd is voor de treinen richting Groningenquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Eilandperrons met hekkie komen wel vaker voor
[ afbeelding ]
Ah daarom staat er in Nieuw Amsterdam een hek op het perronquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Buitenpost. Middenperron werd voor de komst van de sneltrein tussen Leeuwarden en Groningen te smal geacht, waardoor er een hekje op het middenperron is gekomen en er een nieuw zijperron gebouwd is voor de treinen richting Groningen
Beilen ookquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:32 schreef Peter het volgende:
Haren heeft ook een hek op z'n perron toch?
quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:33 schreef James1988 het volgende:
"U reist met de trein? Sorry, maar dan kunnen we u niet aannemen."
fquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:37 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
HSL 1304 met de 1254 in opzending en een lange ketelsleep vertrekt uit Amersfoort naar Bad Bentheim
nee, beide loks naar Zutphen voor onderhoud, en is nog maar 1 machinist op bevoegdquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
f
PornoMoeten er vanaf Bentheim twee verschillende treinen gaasn rijden ofzo?
Ja, maar dat is ter afscherming van het goederenspoor, dat geen perron heeft en wat verder van de rand af ligt.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:32 schreef Peter het volgende:
Haren heeft ook een hek op z'n perron toch?
Nu uit de dienst en dan 4 maanden op de reservebank dacht ik?quote:Op zaterdag 12 december 2015 07:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Het zou toch nog vier maanden door blijven rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |