Koekenpan besteldquote:Op woensdag 9 december 2015 15:30 schreef dud0r het volgende:
Mijne is nu ook binnen![]()
Vanavond cadeautje uitzoeken.
Hier ook besteld. Twijfelde nog tussen de hapjespan en de wok, maar deze was duurderquote:Op donderdag 10 december 2015 07:05 schreef dud0r het volgende:
Ik denk dat ik voor de hapjespan ga. Heb een nieuwe nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
Vast, maar als het vandaag niet past en ze zijn niet thuis, dan is dat morgen ook het geval.quote:Op donderdag 10 december 2015 17:00 schreef Pietertje71 het volgende:
Hier het verzoek om pakketjes zelf nog de volgende dag(en) aan te bieden om de pakketdienst te ontlasten.
Wellicht niet landelijk?......
dat weet je natuurlijk niet, ze kunnen een dag later best thuis zijn. Alleen wel vervelend als dat niet het geval is, zo moeten mensen wel erg lang op hun pakje wachten.quote:Op donderdag 10 december 2015 17:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vast, maar als het vandaag niet past en ze zijn niet thuis, dan is dat morgen ook het geval.
Ze kunnen ook een brievenbus aanschaffen die wel aan alle standaardmaten voldoet en achter de inwerpopening voldoende ruimte heeftquote:Op donderdag 10 december 2015 17:31 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
dat weet je natuurlijk niet, ze kunnen een dag later best thuis zijn. Alleen wel vervelend als dat niet het geval is, zo moeten mensen wel erg lang op hun pakje wachten.
Wij brengen ze na 1x aanbieden gelijk zelf naar de retailers, dus de pakketservice is al ontlast.quote:Op donderdag 10 december 2015 17:00 schreef Pietertje71 het volgende:
Hier het verzoek om pakketjes zelf nog de volgende dag(en) aan te bieden om de pakketdienst te ontlasten.
Wellicht niet landelijk?......
automagisch? er staan in de opname lijst allemaal data waarvan ik zeker weet dat de Postbode geen vakantie had want hij neemt nooit vakantie opquote:Op donderdag 10 december 2015 15:00 schreef dud0r het volgende:
In het geval van pbz wordt dat ingevuld door het service centrum. Nou ja er zit een automatische koppeling in met uren registratie. Op het moment dat er verlof geboekt wordt verschijnt dat in je vakantie kaart.
Zelf kan je de vakantie kaart alleen maar lezen en niet invullen.
Je doelt op een ophaalpunt?quote:Op donderdag 10 december 2015 17:39 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Wij brengen ze na 1x aanbieden gelijk zelf naar de retailers, dus de pakketservice is al ontlast.
Maak eens een screenshot van wat je precies bedoelt. Want als er data in staan met een x aantal uur ervoor is er wel verlof afgeschreven.quote:Op donderdag 10 december 2015 17:46 schreef sacha het volgende:
[..]
automagisch? er staan in de opname lijst allemaal data waarvan ik zeker weet dat de Postbode geen vakantie had want hij neemt nooit vakantie op
Meestal kan ik de pakketjes dezelfde of de volgende dag wel kwijt. Zij het bij de mensen zelf of bij kennissen/familie.quote:Op donderdag 10 december 2015 17:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vast, maar als het vandaag niet past en ze zijn niet thuis, dan is dat morgen ook het geval.
Ik vind het niet nutteloos, maar dat zal wellicht aan de wijk of eigen instelling liggen.quote:Op donderdag 10 december 2015 18:44 schreef V__L_N het volgende:
Hier is dat verzoek nooit gekomen. Is ook totaal nutteloos. Het gaat echt niet passen en die mensen zijn niet thuis, die werken. Dus dat wordt zaterdag pas. Ik blijf daar niet mee slepen. Dat is nutteloos en die pakketjes zien er nu al uit alsof ze door de mangel zijn gehaald. Dat geleur is nergens goed voor.
quote:Op donderdag 10 december 2015 18:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maak eens een screenshot van wat je precies bedoelt. Want als er data in staan met een x aantal uur ervoor is er wel verlof afgeschreven.
Ziekte komt er volgens mij ook in te staan.
Als je screen maakt kan ik(of iemand anders hier) je wellicht meer duidelijkheid geven .
je hebt gelijk, laat die notities maar even buiten beschouwingquote:Op donderdag 10 december 2015 19:21 schreef Peterselieman het volgende:
En hij heeft geen vrije dagen opgenomen?
5-12 was een zaterdag, 3-12 een donderdag en 1-12 een dinsdag
Maar dat maakt hier natuurlijk even niet uit, normaal zou het niet zo lang duren, en mensen weten ook niet dat deze maatregelen nu getroffen worden.quote:Op donderdag 10 december 2015 17:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze kunnen ook een brievenbus aanschaffen die wel aan alle standaardmaten voldoet en achter de inwerpopening voldoende ruimte heeft
En hij heeft ook geen verlof laten uitbetalen of zo omdat ie nog veel uren had staan?quote:Op donderdag 10 december 2015 19:27 schreef sacha het volgende:
mijn Postbode werkt alleen op woensdag en vrijdag![]()
alleen waar herfstvakantie staat klopt, verder neemt de Postbode nooit vakantie op
nopequote:Op donderdag 10 december 2015 20:47 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
En hij heeft ook geen verlof laten uitbetalen of zo omdat ie nog veel uren had staan?
Dan moet hij even heel snel met z'n tl contact opnemen.quote:
Fijn dat jij weet wat mijn instelling is.quote:Op donderdag 10 december 2015 18:53 schreef Pietertje71 het volgende:
Ik vind het niet nutteloos, maar dat zal wellicht aan de wijk of eigen instelling liggen.
Je mag en kan, tenzij anders aangegeven, een pakketje elders bezorgen. Dan ben je er van af.
Mijn wijken zijn wat dat betreft daar wat makkelijker in. Over het algemeen een ons kent ons-gevoel en mentaliteit.
En als je je eigen buurt kent, weet je wanneer en waar je de pakketjes wel/alsnog kan bezorgen.
Op enkele uitzonderingen na, die pakketjes gaan dan ook naar de pakketdienst, kan ik ze altijd wel ergens kwijt.
Waar zeg ik dat ik jou hiermee bedoel!?quote:Op vrijdag 11 december 2015 01:31 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Fijn dat jij weet wat mijn instelling is.![]()
Ik zeg nergens dat jij dit (ook)moet doen ,maar dat ik dat in mijn wijk doe bij sommige! mensen omdat ik weet dat het familie of zeer goede kennissen zijn.quote:Mensen werken. Mijn wijk is overdag. Dus nee, die mensen zijn niet thuis. Hun buren zijn niet thuis, de buren van de buren zijn niet thuis, de overburen zijn niet thuis. En om nu 15 huizen af te gaan bellen om ergens een adres te vinden waar iemand thuis is. Waarna die klant z'n poststukkie dus aan de andere kant van de straat kan gaan ophalen. Ja, daar wordt iedereen gelukkiger van.De regel is niet voor niets, bij de buren.
Niet bij tante annie 4 straten verder of ergens een random adres ergens in de straat.
Ja dat heb je al aangegeven dat je overdag bezorgd en thuis andere dingen hebt. De meesten hier en ik ook.quote:En nee ik woon en werk niet op het platteland. Dit is een stadsdorp, iedereen kent heus iedereen. Mensen gaan van hier werken in de stad en zijn dus niet thuis. Ze komen 's avonds terug. Dat is het moment dat ik thuis zit (of aan het trainen of lesgeven ben) en dat is het moment dat de pakketservice hier rijd... Juist om die reden.
Dus omdat de post ergens heeft bedacht dat het handiger is om het nog een keer terug te sturen naar mij, moeten die mensen langer wachten en krijgen ze straks een compleet vermangeld pakketje. Tof idee!
Want een TC zal natuurlijk NOOIT uit zichzelf je minuren van je verlof afschrijvenquote:Op donderdag 10 december 2015 21:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan moet hij even heel snel met z'n tl contact opnemen.
Enige andere dat ik kan bedenken is dat hij op de dagen dat hij werkt z'n contract uren niet haalt en dat er (uiteraard na overleg anders mag het niet ) verlof wordt afgeschreven om m aan z'n uren te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |