Nee helemaal niet zo.quote:
Je realiseert je hopelijk dat de roodgestippelde paden wandelpaden zijn, geen fietspaden, dat zijn de blauwgestippelde....quote:Op woensdag 9 december 2015 22:28 schreef StaceySinger het volgende:
zo loopt het pad > http://www.fietseropuit.nl/fietsroute/noord_m_holland/hilversum
klopt ook met de beschrijving in de kranten
AD.nl
De hond volgde haar spoor. Het is duidelijk dat ze door Hilversum aan het dwalen is geweest in het gebied rond de uitgaansgelegenheid. Op een bepaald moment ging ze richting huis. Vandaar ging ze op een gegeven moment het bos in en kwam ze bij de spoorlijn uit.
Maar je kan er daar niet over.
Ze liep langs de spoorlijn naar de spoorwegovergang.
[ afbeelding ]
ze wandelde toch ?quote:Op woensdag 9 december 2015 22:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je realiseert je hopelijk dat de roodgestippelde paden wandelpaden zijn, geen fietspaden, dat zijn de blauwgestippelde....
Die speurhond heeft even stil gestaan bij die volkstuin.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:35 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Vreemd is natuurlijk dat bloed bij die volkstuin
maar kan ook van een ander zijn
onderzoeken ze vast wel
[ link | afbeelding ]
Je bedoelt dat ze willekeurig bloed vonden, waarin sporen van drugs en alcohol, en toen eureka!?quote:Op woensdag 9 december 2015 22:35 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Vreemd is natuurlijk dat bloed bij die volkstuin
maar kan ook van een ander zijn
onderzoeken ze vast wel
[ link | afbeelding ]
Na dat vliegt nog even 14 meter door de lucht, na minimaal 650 meter remmen....quote:Op woensdag 9 december 2015 22:46 schreef Squadra-macaroni het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze willekeurig bloed vonden, waarin sporen van drugs en alcohol, en toen eureka!?
Dat bloed hebben ze niet langs de looproute gevonden, maar langs de remweg van de trein neem ik aan...
Jij komt toch met fietskaarten? Daarbij zou ze dat pad wat je gepost hebt helemaal niet genomen hebben volgens je eigen berichten, want hier drop je nog de route die die geobsedeerde twitteraccount heeft gepost:quote:
En hier stel je zelf dat ze doorgelopen zou zijn tot het spoor:quote:Op woensdag 9 december 2015 17:14 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ze was blijkbaar toch in staat om een flink stuk te lopen
van twitter > https://www.google.nl/map(...)840c6a26d836!1m0!3e2
ook zie je op het kaartje dat ze niet vlak langs haar school liep (volgens het kaartje )
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 december 2015 22:28 schreef StaceySinger het volgende:
zo loopt het pad > http://www.fietseropuit.nl/fietsroute/noord_m_holland/hilversum
klopt ook met de beschrijving in de kranten
AD.nl
De hond volgde haar spoor. Het is duidelijk dat ze door Hilversum aan het dwalen is geweest in het gebied rond de uitgaansgelegenheid. Op een bepaald moment ging ze richting huis. Vandaar ging ze op een gegeven moment het bos in en kwam ze bij de spoorlijn uit.
Maar je kan er daar niet over.
Ze liep langs de spoorlijn naar de spoorwegovergang.
[ afbeelding ]
ik bedoel niks -staat in de krantquote:Op woensdag 9 december 2015 22:46 schreef Squadra-macaroni het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze willekeurig bloed vonden, waarin sporen van drugs en alcohol, en toen eureka!?
Dat bloed hebben ze niet langs de looproute gevonden, maar langs de remweg van de trein neem ik aan...
Je zegt letterlijk zelf: "maar dat kan ook van een ander zijn."quote:Op woensdag 9 december 2015 22:50 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ik bedoel niks -staat in de krant
dus bel ze
kan toch ?quote:Op woensdag 9 december 2015 22:54 schreef Squadra-macaroni het volgende:
[..]
Je zegt letterlijk zelf: "maar dat kan ook van een ander zijn."
Of van een amateur tuinman of een tuinkabouter.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:58 schreef Fer het volgende:
Oh ja dat kan ook nog. Het bloed is van een of andere junk, die daar ook een keer liep.
Of ze is ontvoerd door een loverboy, die haar nu te werk heeft gesteld in een illegaal bordeel of hotelkamer. Het meisje wat voor de trein stond, is zijn vorige slachtoffer. misbruikt, verslaafd gemaakt en compleet willoos, met de kleren van Dasha voor de trein gestuurd.
je hebt hoer kunnen lezen dat drugs en drank niet goed voor je zijn.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:58 schreef Fer het volgende:
Oh ja dat kan ook nog. Het bloed is van een of andere junk, die daar ook een keer liep.
Of ze is ontvoerd door een loverboy, die haar nu te werk heeft gesteld in een illegaal bordeel of hotelkamer. Het meisje wat voor de trein stond, is zijn vorige slachtoffer. misbruikt, verslaafd gemaakt en compleet willoos, met de kleren van Dasha voor de trein gestuurd.
Nou, nou, nou, zeg. Geen reden om te schelden.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:00 schreef computergirl het volgende:
[..]
je hebt hoer kunnen lezen dat drugs en drank niet goed voor je zijn.
Ze is geindentificeerd met DNA
Ja drank drugs, straks komt boven water dat het hoer of slet was, zwanger enz enz....quote:Op woensdag 9 december 2015 23:03 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nou, nou, nou, zeg. Geen reden om te schelden.
Bedoel je dat er een klein bloedspoor aan bv. het hek zat of zo? En dat ze nu uitzoeken of ze idd. daar geweest is? Dan praten we langs elkaar heen. Ik dacht dat ze een belangrijk spoor hadden veiliggesteld van Dascha, en daar op verder rechercheren hoewel het (volgens jou) misschien niet eens van haar is.quote:
Tikfout, hoer = hierquote:Op woensdag 9 december 2015 23:03 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nou, nou, nou, zeg. Geen reden om te schelden.
ik bedoel niks -staat in de krantquote:Op woensdag 9 december 2015 23:05 schreef Squadra-macaroni het volgende:
[..]
Bedoel je dat er een klein bloedspoor aan bv. het hek zat of zo? En dat ze nu uitzoeken of ze idd. daar geweest is? Dan praten we langs elkaar heen. Ik dacht dat ze een belangrijk spoor hadden veiliggesteld van Dascha, en daar op verder rechercheren hoewel het (volgens jou) misschien niet eens van haar is.
En op Twitter @pat19674.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:09 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ik bedoel niks -staat in de krant
dus bel ze
Bel Henk Runhaar, van de gooi en Eemlander. Die heeft imo de beste informatie.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:11 schreef Squadra-macaroni het volgende:
[..]
En op Twitter @pat19674.
Maar de krant vind ik ook zo'n ruim begrip.
Wie is dat? of doe ff zo'n twitterlink.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:11 schreef Squadra-macaroni het volgende:
[..]
En op Twitter @pat19674.
Maar de krant vind ik ook zo'n ruim begrip.
https://twitter.com/pat19674quote:Op woensdag 9 december 2015 23:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wie is dat? of doe ff zo'n twitterlink.
Dank je, die is fanatiek...quote:
Hoe kan zij dat weten?quote:Op woensdag 9 december 2015 23:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dank je, die is fanatiek...
Hele route gelopen. Wel interessant dat die ijssalon ook camera's heeft.
Denk dat het ook wel logisch is, in verband met eventueel verzekeringswerk. In een binnenstad tussen de horeca om wat camera's in de zaak te hebben.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:30 schreef Physsic het volgende:
[..]
Hoe kan zij dat weten?
Volgens de politie/Peter bleek een deel van de camera's dummies te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |