abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158133931
Geringe hoeveelheid alcohol volgens RTL boulevard.
Krant krijgt er flink van langs.
pi_158133966
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 18:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Welke twitteraccount is de bron van dat kaartje?
@pat19674

Een account met alleen posts over dit onderwerp. Eerder obsessief dan betrouwbaar, net zoiets als hier dus ;)
pi_158134000
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 19:09 schreef ootjekatootje het volgende:
Geringe hoeveelheid alcohol volgens RTL boulevard.
Krant krijgt er flink van langs.
Ja, gelukkig is de boel wat rechtgezet.
pi_158134341
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 19:11 schreef Squadra-macaroni het volgende:

[..]

@pat19674

Een account met alleen posts over dit onderwerp. Eerder obsessief dan betrouwbaar, net zoiets als hier dus ;)
Lijkt dus een beetje op je eigen postgeschiedenis? _O-
  woensdag 9 december 2015 @ 19:31:14 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158134597
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 19:11 schreef Squadra-macaroni het volgende:

[..]

@pat19674

Thnx, dat valt dan ook weer te plaatsen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158134881
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 19:23 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Lijkt dus een beetje op je eigen postgeschiedenis? _O-
Lol, ik dacht eigenlijk: kijken wie zich aangesproken voelt, maar hij kwam recht in mijn gezicht terug :D
pi_158135008
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 19:40 schreef Squadra-macaroni het volgende:

[..]

Lol, ik dacht eigenlijk: kijken wie zich aangesproken voelt, maar hij kwam recht in mijn gezicht terug :D
te mooi om niet te posten al was die wel wat flauw ;)
  woensdag 9 december 2015 @ 20:29:44 #108
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_158136546
'Kan drankgebruik leiden tot zelfmoord?
Bij een op drie zelfmoordpogingen is alcohol in het spel, blijkt uit gegevens van 113-online, het aanspreekpunt van mensen met suïcidale gedachten. Dat is geen grote verrassing: drank versterkt de emoties, en dus ook depressieve gevoelens.'

http://www.rtlnieuws.nl/n(...)l-met-het-puberbrein
pi_158137397
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 20:29 schreef warp995 het volgende:
Bij een op drie zelfmoordpogingen is alcohol in het spel, blijkt uit gegevens van 113-online, het aanspreekpunt van mensen met suïcidale gedachten. Dat is geen grote verrassing: drank versterkt de emoties, en dus ook depressieve gevoelens.'

Ik denk over het algemeen dat drank meer wordt gebruikt om moed in te drinken om daadwerkelijk de daad te verrichten. Structureel drankgebruik beïnvloed natuurlijk je state of mind, zeker ook doordat er vaak een reden voor is.

Maar dat een avondje doorzakken je tot zelfmoord aan zet lijkt me uitgesloten.
Even a broken clock is right twice a day.
  woensdag 9 december 2015 @ 20:58:31 #110
407635 warp995
pi_158137552
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 20:54 schreef danos het volgende:

[..]

Ik denk over het algemeen dat drank meer wordt gebruikt om moed in te drinken om daadwerkelijk de daad te verrichten. Structureel drankgebruik beïnvloed natuurlijk je state of mind, zeker ook doordat er vaak een reden voor is.

Misschien liep ze al langer met de gedachtes rond om zelfmoord te plegen maar kon ze het niet nuchter en met wat drank en drugs op dus wel.
pi_158137575
Wat ik me trouwens afvraag, niet dat ik interesse heb maar voor het onderzoek, hebben treinen geen camera op de neus incl nightview? Zo niet, waarom hebben ze dat nog niet?
pi_158137643
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 20:54 schreef danos het volgende:

[..]

mij ook, dan was er elk weekend een golf van suicides van heb ik jou daar.
En zoals ik al eerder schreef, veel mensen met psych. problemen gebruiken drank/drugs om klachten te onderdrukken
  woensdag 9 december 2015 @ 21:02:09 #113
407635 warp995
pi_158137684
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 21:01 schreef computergirl het volgende:

[..]

mij ook, dan was er elk weekend een golf van suicides van heb ik jou daar.
En zoals ik al eerder schreef, veel mensen met psych. problemen gebruiken drank/drugs om klachten te onderdrukken
Nee hoeft niet want niet iedereen loopt misschien met zelfmoord gedachtes over straat
pi_158137839
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 21:02 schreef warp995 het volgende:

[..]

Nee hoeft niet want niet iedereen loopt misschien met zelfmoord gedachtes over straat
Ja maar die quote uit het artikel insinueert dat drank emoties versterkt en dus ook depressieve gevoelens. Kan waar zijn maar ik geloof niet zozeer dat drank an sich aanzet tot suicide. Of ik interpreteer die quote verkeerd..
pi_158137896
Mijn ouders hadden een kroeg en een dancing. De minimumleeftijd voor de dancing was minimaal 19 jaar. Regelmatig vroeg ik mijn ouders, als puber, waarom die hoge leeftijdsgrens? Omdat een paar jaar ouder wel iets uitmaakt, zei mijn vader altijd.
Toen de dancing van eigenaar wisselde en de leeftijd naar vanaf 16 jaar intrad, heb ik heel veel dronken pubers gezien. Toen begreep ik precies weer waarom mijn ouders daarover nagedacht hadden.
  woensdag 9 december 2015 @ 21:08:56 #116
407635 warp995
pi_158137925
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 21:06 schreef danos het volgende:

[..]

Ja maar die quote uit het artikel insinueert dat drank emoties versterkt en dus ook depressieve gevoelens. Kan waar zijn maar ik geloof niet zozeer dat drank an sich aanzet tot suicide. Of ik interpreteer die quote verkeerd..
Stel je bent depressief en je durft geen zelfmoord te plegen, met wat drank op heb je wellicht die moed dan wel of worden je depressieve gedachtes nog meer versterkt, wie weet helemaal als je 5 kilometen alleen in de koud loopt.

Oftewel wie weet wilde ze al een tijdje zelfmoord plegen en hebben de drank en drugs daarbij 'geholpen' om die stap daadwerkelijk te zetten.
  woensdag 9 december 2015 @ 21:11:22 #117
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_158138008
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 20:29 schreef warp995 het volgende:

De kennelijke zelfmoord van Dascha geeft aan dat bovenstaande vraag dus met een volmondig JA beantwoord moet worden.
pi_158138030
Als uit het kaartje blijkt dat ze wel langs school zou zijn gelopen, heb ik eigenlijk over 1 feit nog twijfel, en dat is de route.
Ik vind het niet gek dat overal sporen van haar worden gevonden in de omgeving, ze bracht daar dagelijks een tijd door. Om dan na een week, op basis van een schoen en een badjas, een (dolende) route uit te stippelen is volgens mij niet erg betrouwbaar. Vooral niet omdat ze vervolgens linea recta naar het spoor loopt.
pi_158138051
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 21:11 schreef Squadra-macaroni het volgende:
Als uit het kaartje blijkt dat ze wel langs school zou zijn gelopen, heb ik eigenlijk over 1 feit nog twijfel, en dat is de route.
Ik vind het niet gek dat overal sporen van haar worden gevonden in de omgeving, ze bracht daar dagelijks een tijd door. Om dan na een week, op basis van een schoen en een badjas, een (dolende) route uit te stippelen is volgens mij niet erg betrouwbaar. Vooral niet omdat ze vervolgens linea recta naar het spoor loopt.
Scherp!
pi_158138089
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 21:11 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

De kennelijke zelfmoord van Dascha geeft aan dat bovenstaande vraag dus met een volmondig JA beantwoord moet worden.
NEE dat weten we echt niet
pi_158138100
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 20:59 schreef danos het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag, niet dat ik interesse heb maar voor het onderzoek, hebben treinen geen camera op de neus incl nightview? Zo niet, waarom hebben ze dat nog niet?
Daar zijn ze mee bezig, stond een aantal weken geleden wat over in de krant, Ook om de machinisten te ontzien/ondersteunen.
  woensdag 9 december 2015 @ 21:15:01 #122
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_158138127
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 21:13 schreef computergirl het volgende:

[..]

NEE dat weten we echt niet
Op basis van de volgende gegevens wel:

1. Vooraf geen signalen van zelfmoordneiging.
2. Drankgebruik feitelijk vastgesteld.
3. Zelfmoord vastgesteld door verslag machinist.

Ergo: JA.
pi_158138212
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 21:15 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Op basis van de volgende gegevens wel:

1. Vooraf geen signalen van zelfmoordneiging.
2. Drankgebruik feitelijk vastgesteld.
3. Zelfmoord vastgesteld door verslag machinist.

Ergo: JA.
er gebeuren vaker zelfmoorden door mensen die geen signalen geven. Dus nee.
  woensdag 9 december 2015 @ 21:20:41 #124
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_158138278
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 21:18 schreef computergirl het volgende:

[..]

er gebeuren vaker zelfmoorden door mensen die geen signalen geven. Dus nee.
Ok, je bent het dus eens met punt 2 en 3.

Alleen twijfel je nog aan 1. Dat kan. Het meisje ken ik zelf niet, maar ik meen dat haar ouders er 100% van overtuigd waren dat ze geen zelfmoordneigingen had. En haar vriendinnen ook niet. En verder niemand anders in haar omgeving. Ook geen dagboek. En ze was ook niet lelijk.

Dus schat ik de kans op een nuchtere zelfmoordwens in op nihil.
pi_158138315
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 21:20 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Ok, je bent het dus eens met punt 2 en 3.

Alleen twijfel je nog aan 1. Dat kan. Het meisje ken ik zelf niet, maar ik meen dat haar ouders er 100% van overtuigd waren dat ze geen zelfmoordneigingen had. En haar vriendinnen ook niet. En verder niemand anders in haar omgeving. Ook geen dagboek. En ze was ook niet lelijk.

Dus schat ik de kans op een nuchtere zelfmoordwens in op nihil.
_O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')