Laat mij dan gaan morgenquote:Op donderdag 10 december 2015 20:22 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
[..]
Maar het is veel werk zonder pinpoint in het donker he...

Voor welke reden?quote:Op donderdag 10 december 2015 20:30 schreef Buurpoes het volgende:
Ik kan proberen een scherpere foto te maken van dat vod.

National Treasure principe!quote:Op donderdag 10 december 2015 20:30 schreef KolonelBroodje het volgende:
Misschien ligt daar wel een nieuwe puzzel

Om de nieuwsgierigheid te stillen en dat we hier allen kunnen kijken wie hier misschien achter kan zitten.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Voor welke reden?
Je denkt dat twee mensen de puzzel niet goed opgelost hebben?
Er staat verder alleen maar op dat een lief mens de puzzel bedacht heeft, en dat de stok ligt op de plek van de uitkomst van de puzzel.

In dat geval maak ik wel een nieuwe stok.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:30 schreef KolonelBroodje het volgende:

Ter bevrediging van de nieuwsgierigheid hier.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Voor welke reden?
Er staat verder alleen maar op dat een lief mens de puzzel bedacht heeft, en dat de stok ligt op de plek van de uitkomst van de puzzel.

Heb het even gemist. Twee mensen? Jij en...?quote:Op donderdag 10 december 2015 20:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Voor welke reden?

Buurpoes denk ikquote:Op donderdag 10 december 2015 20:46 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Heb het even gemist. Twee mensen? Jij en...?

Diegene met wie ik een afspraak had NA het ophalen van de stok. Die heeft hier verder niks mee te maken want doet niet mee hier. Die heeft alleen geholpen de puzzel op te lossen.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:46 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Heb het even gemist. Twee mensen? Jij en...?

Ik zag het. Ik dacht dat jij bedoeld werd omdat jij hem nu hebt liggen. Vandaar.quote:

quote:Op donderdag 10 december 2015 20:59 schreef Fien1989 het volgende:
Ik heb de stok gevonden, na 3 keer dat bord voorbij te zijn gereden
Er zit een ander (roze) slot eropHet slechte nieuws is echter dat de code daarvan een andere is
MAAR: er zit ook weer een puzzel bij die als oplossing als het goed is de slot-code moet zijn
Ik ga even kijken of mijn laptop het nog doet om foto's te plaatsen
Ik moet waarzegger wordenquote:Op donderdag 10 december 2015 20:30 schreef KolonelBroodje het volgende:

Whut? Weer een puzzel?quote:Op donderdag 10 december 2015 20:59 schreef Fien1989 het volgende:
Ik heb de stok gevonden, na 3 keer dat bord voorbij te zijn gereden
Er zit een ander (roze) slot eropHet slechte nieuws is echter dat de code daarvan een andere is
MAAR: er zit ook weer een puzzel bij die als oplossing als het goed is de slot-code moet zijn
Ik ga even kijken of mijn laptop het nog doet om foto's te plaatsen

Nee, jij bent vanaf nu verdacht, meneer Broodje. * Buurpoes kijkt streng.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:04 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
[..]
Ik moet waarzegger worden

Oh nee... Betraptquote:Op donderdag 10 december 2015 21:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee, jij bent vanaf nu verdacht, meneer Broodje. * Buurpoes kijkt streng.

Wat ik al zei.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:14 schreef Fien1989 het volgende:
Ik vind deze actie met puzzels eigenlijk best grappigIk hoop dat de maker hiervan zich durft te melden, dan krijgt hij/zij een virtuele knuffel van me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |