quote:Op woensdag 9 december 2015 03:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zeker
ik heb zojuist via excel een analyse gedaan waaruit blijkt dat er een sterke correlatie is tussen de tegoedbonnen en uitgaven van mensen WOW
zie DM.quote:Op woensdag 9 december 2015 05:07 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dit is echt interesant. Zou je ons hier meer over kunnen vertellen?
Nog geen train gezet, want NL gyms zuigen met openingstijden.
Vrouwen daar afzetten + wij trainen daar ergens in de buurt.quote:
Jij komt thuis met een stuk vlees dat je net van een bizon hebt afgescheurd met je speer, je smijt het in je grondklei oventje net als die gozer in NatGeo en je geeft je vriendin etenquote:Op vrijdag 11 december 2015 11:22 schreef Questular het volgende:
Ik moet vanavond koken omdat mn vriendin ziek is... beta of nie?
Ik zie niet in wat daar beta aan is.quote:Op vrijdag 11 december 2015 11:22 schreef Questular het volgende:
Dit dus.quote:Op vrijdag 11 december 2015 11:25 schreef seto het volgende:
je zorgt gwn voor je geliefden
klinkt best wel ALPHA vriend
lelquote:Op vrijdag 11 december 2015 11:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Niet vergeten haar ook een proteïne-injectie te geven. Daar knapt ze misschien van op.
In de stress schieten van koken? Ik kook voor mn vriendin niet voor de jury van Masterchef.quote:Op vrijdag 11 december 2015 11:31 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat daar beta aan is.
Het is pas beta als je nooit kookt en je nu in de stress schiet.
Dat dus.quote:Op vrijdag 11 december 2015 11:31 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat daar beta aan is.
Het is pas beta als je nooit kookt en je nu in de stress schiet.
het enige alpha hieraan is het meervoud van je zin.quote:Op vrijdag 11 december 2015 11:25 schreef seto het volgende:
je zorgt gwn voor je geliefden
klinkt best wel ALPHA vriend
ouiquote:Op vrijdag 11 december 2015 12:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
over slim gesproken: spreekt er hier iemand Latijn?
in vino veritasquote:Op vrijdag 11 december 2015 12:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Spreek anatomisch gerelateerd Latijnquote:Op vrijdag 11 december 2015 12:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ablatief van betrekking of ablatief van tijd? Of nog iets anders?quote:matres atque viri defunctaque corpora vita
magnanimum heroum, pueri innuptaeque puellae,
impositique rogis iuvenes ante ora parentum,
quote:Op vrijdag 11 december 2015 12:55 schreef Faeroer het volgende:
Deus vult en een boks van Breivik, ja tog Beach?
bedankt vriendquote:Op vrijdag 11 december 2015 11:44 schreef no1uknow het volgende:
hey vms lekkere train-guilty pleasure deze
quote:Op vrijdag 11 december 2015 12:39 schreef Questular het volgende:
Ik heb Veni, vidi, vici op mijn borstkas staan, telt dat ook?
quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:18 schreef seto het volgende:
ik heb het aan een vriend gevraagd die naar latijn op uitwisseling was en hij zei
rot op homo
janken homoquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
bedankt vriend
voor een track uit 2012
homo = mens en dat ben ik inderdaad. Goed van hem.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:18 schreef seto het volgende:
ik heb het aan een vriend gevraagd die naar latijn op uitwisseling was en hij zei
rot op homo
quote:
Was vorige jaar al vaak op de radio/uitgaansleven. Schijt irritant nummer, die stem alleen al....quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lmao was eens niet ingelogd op YouTube en zag het toen staan.
ga jij uitquote:Op vrijdag 11 december 2015 16:04 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Was vorige jaar al vaak op de radio/uitgaansleven. Schijt irritant nummer, die stem alleen al....
Altijd op de vrijdag. Eerst chest day+biceps en daarna uitgaan.quote:
Haha, no way dat ik zo'n kleine pecs heb en mijn traps zijn ook groter.quote:
Maak je altijd het huiswerk op deze manier? Wanneer je er niet uitkomt vragen in ONZ wat het antwoord is? Hebben allemaal wel verstand van de Aeneis en Latijnquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:15 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Oh mooi, veel experts. Nou, hoe zouden jullie de vita in de volgende passage grammaticaal verklaren?
[..]
Ablatief van betrekking of ablatief van tijd? Of nog iets anders?
Ah ik ga nauwelijks uit dus dat verklaart het.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:04 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Was vorige jaar al vaak op de radio/uitgaansleven. Schijt irritant nummer, die stem alleen al....
Dit is geen huiswerk.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:19 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Maak je altijd het huiswerk op deze manier? Wanneer je er niet uitkomt vragen in ONZ wat het antwoord is? Hebben allemaal wel verstand van de Aeneis en Latijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:50 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dit is geen huiswerk.Nobel beroep, je moet dr maar zin in hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
als je je drukmaakt om wat alpha of beta is ben je sws niet alphaquote:Op vrijdag 11 december 2015 11:22 schreef Questular het volgende:
Hoe gaat het met Fripselquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
als je je drukmaakt om wat alpha of beta is ben je sws niet alpha
;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |