SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierOp donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Kopieer anders die van mij, dat was nog een fatsoenlijke. > ONZ / [DE GYM #862] [ossum] #freehenkquote:
zekerquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:31 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nog verbaasd zijn over de hoeveelheid tegoedbonnen die centrale banken in de lucht gooien
zo zou ik echt nooit zoenenquote:
Dit is echt interesant. Zou je ons hier meer over kunnen vertellen?quote:Op woensdag 9 december 2015 03:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zeker
ik heb zojuist via excel een analyse gedaan waaruit blijkt dat er een sterke correlatie is tussen de tegoedbonnen en uitgaven van mensen WOW
moet je vroeger uit bed komenquote:Op woensdag 9 december 2015 05:07 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dit is echt interesant. Zou je ons hier meer over kunnen vertellen?
Nog geen train gezet, want NL gyms zuigen met openingstijden.
haha bedankt aan de user die me op deze post weesquote:Op donderdag 3 december 2015 15:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Vanochtend in m'n haar gespuugd omdat ik blank ben 😒
Veel te veel input lag, gewoon 1ms monitor halen van LG, BenQ, IIyama ofzo.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:50 schreef Questular het volgende:
Vrienden, ik als echte nerd game uiteraard op een PC. Nu heb ik een 30inch screen en ik heb het idee dat deze schermen niet echt geschikt zijn voor first person shooters (lijkt zelfs wel te groot), zal ik dan toch maar voor een 24inch scherm gaan met 2ms ?
Ja, zoiets dus.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:58 schreef Questular het volgende:
http://www.monitorstore.n(...)7BzskCFRNmGwodZHwKfA zat denken aan deze.
Zeg dat, godverdomme pijn aan m'n ogen. Zit al anderhalve week te wachten op 2 monitoren bij m'n workstation hier (was die beunhaas er vergeten bij te bestellen. Wtf moet ik met alleen een domme zwarte rekendoosquote:Op woensdag 9 december 2015 11:21 schreef Faeroer het volgende:
Als je oogaids wil ja, wtf moet je met een TN paneel
't ziet er gewoon niet uit.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:25 schreef VMSDKR het volgende:
Stelletje wijven.
Au au mijn ogen. Auauau
Je hebt werkpaarden en prachtpaarden, zo zei m'n opa altijd. TN/144/1 is echt iets voor mensen die in het CS:GO tijdperk blijven hangen, als je beetje graphics wilt ga je niet voor TN sorry.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:25 schreef VMSDKR het volgende:
Stelletje wijven.
Au au mijn ogen. Auauau
WIE wijst je in godsnaam op een week oude post?quote:Op woensdag 9 december 2015 10:48 schreef seto het volgende:
[..]
haha bedankt aan de user die me op deze post wees
mag ik vragen als je pro fps gamer bent dat het verschil tussen 1 en 2ms voor jou echt uitmaaktquote:Op woensdag 9 december 2015 11:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Veel te veel input lag, gewoon 1ms monitor halen van LG, BenQ, IIyama ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |