Wordt idd vaak vergeten. Typisch.quote:Met Idi Amin scheen je ook goed te kunnen lachen.
Mensen zien dat vaak voor het gemak maar even over het hoofd.quote:
Eens lezen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:27 schreef Disana het volgende:
Robin, dit korte stuk geeft aardig weer waarom we ons wel zorgen moeten maken.
http://www.theguardian.co(...)acism-isis?CMP=fb_gu
Puntige knieën.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:31 schreef Pokkelmans het volgende:
He, zowaar een leuke culturele antropoloog op EenVandaag.
Ze breekt bovendien een lans voor klimaatverandering. Als we zo doorgaan zijn we straks van Almere af.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:31 schreef Pokkelmans het volgende:
He, zowaar een leuke culturele antropoloog op EenVandaag.
Klopt, maar de gemiddelde MBO'er heeft al een hoger IQ dan die aap.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hij had wel meer titels dan jij
Ik vond het ook een geruststellende gedachte dat we van "een groot deel" van Almere af zouden zijn bij een dijkdoorbraak.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze breekt bovendien een lans voor klimaatverandering. Als we zo doorgaan zijn we straks van Almere af.
Moment, even appen naar de baas of we momenteel voor of tegen zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:46 schreef GSbrder het volgende:
Is Kaas alweer gedraaid voor het belastingplan?
Rechts progressief.. Dat kan ook. Ik noem mij gewoon hypocriet links-liberaal. Dekt de lading beter.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:47 schreef Kaas- het volgende:
Het leuke aan rechts-progressief zijn is overigens dat je dan met 99% van Nederland een flink deel van je gedachtegoed deelt. Behalve dan met CU-adepten.
D66 heeft de voor zover ik las toch nog wel de nodige concessies uit weten te slepen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:46 schreef GSbrder het volgende:
Is Kaas alweer gedraaid voor het belastingplan?
Zelfspot, heerlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Moment, even appen naar de baas of we momenteel voor of tegen zijn.
Valt wel mee. Van de VVD'ers wil iets van 50% terug naar een soort van ziekenfonds.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:47 schreef Kaas- het volgende:
Het leuke aan rechts-progressief zijn is overigens dat je dan met 99% van Nederland een flink deel van je gedachtegoed deelt. Behalve dan met CU-adepten.
Ze hebben hoog spel gespeeld en gewonnen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
D66 heeft de voor zover ik las toch nog wel de nodige concessies uit weten te slepen.
Waarom eigenlijk "links-liberaal" er nog achter als aanvulling? Zonder is ook wel gewoon lekker duidelijk.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:49 schreef Ryon het volgende:
[..]
Rechts progressief.. Dat kan ook. Ik noem mij gewoon hypocriet links-liberaal. Dekt de lading beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |