Welke dan?quote:Op woensdag 9 december 2015 09:05 schreef Fretwork het volgende:
[..]
De langste was 160, verder dacht ik 100 en 130.
Ik zit zelf te denken over die Chinese actioncam die compatible is met GoPro mounts en cases.
Iets van Xiaomi. Maar heb me er nog niet zo in kunnen verdiepen.quote:Op woensdag 9 december 2015 09:09 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Welke dan?
Zow beste afstanden voor een beginner laten we het dan maar bij die 100 houden
quote:Op woensdag 9 december 2015 09:07 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je geloof het niet kano.... Ik heb dit jaar weer een huwelijk dat weekend, net als vorig jaar!
Dus de combi klimclassic en tecklenburg zal me niet gaan lukken. Het huwelijk is op vrijdag 6 mei in Maastricht, dus wij blijven gewoon lekker daar na de klimclassic, en ik denk dat we dan 's avonds niet meer naar huis rijden.
Geen teckie dus voor mij.
Dat is ook een optie dan, heeft die wel beeldstabilisatie?quote:Op woensdag 9 december 2015 09:34 schreef Flipmoehoe het volgende:
Ik heb de SJ4000, die is compatibel met alle GoPro mounts, de Xiaomi is dat niet.
SJ4000 is ook niet meer zo duur tegenwoordig. http://www.banggood.com/S(...)rproof-p-939976.html
deze is zelfs met wifi, kan je op je telefoon het beeld van de camera zien. Wel handig als je hem bijv op je helm hebt.. kan je zien of hij goed afgesteld is.
Zag gisteren op Facebook een 1kride langskomen, meer als 1000hm in de omgeving van de veluwe en de Posbank. Vorig jaar was de eerste keer dat deze georganiseerd was. Wel slecht gepijld wat ik zo lees. Zullen ze bij de 2de editie wel beter aanpakken.
afstanden 80km - 1200 hm / 100km - 1500hm / 150km - 1800hm
http://www.1kride.nl/
Misschien dat ik deze ga fietsen, mooie omgeving ook
nope, helaas nietquote:Op woensdag 9 december 2015 09:39 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dat is ook een optie dan, heeft die wel beeldstabilisatie?
Ja, haha. Had zo'n namaak mount voor een geleende GoPro bij LBL , na 130k brak hij af.quote:Op woensdag 9 december 2015 09:43 schreef Flipmoehoe het volgende:
al die GoPro mounts, kan je overigens ook gewoon bij banggood / Dealextreme halen. Ben je voor een paar euro klaar. Al worden er al best veel mounts standaard bij de SJ4000 mee geleverd.
1 X SJcam SJ4000 wifi camera
1 X Waterproof Case
1 X USB Cable
1 X Charger (EU warehouse: without charger)
1 X Screws & Screw Tools
1 X Instruction Manual
1 X Helmet Mount
1 X Helmet Belt
1 X Handlebar Seatpost Mount
1 X Battery
Nog geen last gehad van afknappende mounts hierquote:Op woensdag 9 december 2015 09:46 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja, haha. Had zo'n namaak mount voor een geleende GoPro bij LBL , na 130k brak hij af.
Heb je last van die beeldstabilisatie ? De GoPro vond ik namelijk al behoorlijk schudderig .
Vind het zelf wel leuk als het leuke evenementen met vrienden zijn .quote:Op woensdag 9 december 2015 10:00 schreef Patroon het volgende:
Ik begrijp niet de lol van je eigen ritten filmen...rete saai toch?
ja, wij gaan denk lekker weer met de tipi op die bekende camping staan, even ervan uitgaande dat ze in Maastricht en directe omgeving trouwen (ik weet nog niet waar het feest plaatsvindt, alleen dat het in zuid limburg is)quote:Op woensdag 9 december 2015 09:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]![]()
Had je geen kalender met fietsdata doorgestuurd naar je vrienden?
Zitten er wel tipiperikelen in dit jaar?
Meer leuk om bijvoorbeeld op Mallorca bijvoorbeeld de Sa Calobra te filmen.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:00 schreef Patroon het volgende:
Dit doet me denken aan toen met Gripper op Mallorca. Waren met een groep wedstrijdrenners naar de Sa Calobra en Grip wilde ook alles filmen, maar was soms zolang en veel bezig met die camera goed krijgen, dat de groep steeds weer vertrok toen hij er net weer aan kwam.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:14 schreef ddx het volgende:
[..]
Meer leuk om bijvoorbeeld op Mallorca bijvoorbeeld de Sa Calobra te filmen.
Heb je de trouwdata van Patroon & femke al?quote:Op woensdag 9 december 2015 10:06 schreef Gripper het volgende:
[..]
ja, wij gaan denk lekker weer met de tipi op die bekende camping staan, even ervan uitgaande dat ze in Maastricht en directe omgeving trouwen (ik weet nog niet waar het feest plaatsvindt, alleen dat het in zuid limburg is)
Woensdagavond die kant op, donderdag lekker fietsen, vrijdag mn mooiste pak aan en feesten!
Vrijdagochtend hebben we ook vast nog wel ff tijd voor een herstelritje. En daarna ga jij gewoon lekker weer bij Critic pitten ofzo
Leuk man, rondje IJsselmeer en dan integraal filmen.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:00 schreef Patroon het volgende:
hmm, ff in mn agenda kijken. Staat me bij dat ik op allebei die data iets fietstechnisch had....quote:Op woensdag 9 december 2015 10:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Heb je de trouwdata van Patroon & femke al?
11-6-16 vrijgezellenfeestje en 1-7-16 is de bruiloft.
Hij is van harte welkom hoor :-)quote:Op woensdag 9 december 2015 10:06 schreef Gripper het volgende:
[..]
ja, wij gaan denk lekker weer met de tipi op die bekende camping staan, even ervan uitgaande dat ze in Maastricht en directe omgeving trouwen (ik weet nog niet waar het feest plaatsvindt, alleen dat het in zuid limburg is)
Woensdagavond die kant op, donderdag lekker fietsen, vrijdag mn mooiste pak aan en feesten!
Vrijdagochtend hebben we ook vast nog wel ff tijd voor een herstelritje. En daarna ga jij gewoon lekker weer bij Critic pitten ofzo
Theminicritic druk makenquote:Op woensdag 9 december 2015 11:44 schreef the_critic het volgende:
[..]
Hij is van harte welkom hoor :-)
Beide data staan in agenda. 7e met pen, 5e met potlood..
Garmin schrijft minder afquote:Op woensdag 9 december 2015 18:23 schreef Sunri5e het volgende:
Mensen hier ervaring met een Bryton Rider 40T GPS Bundel??? Lijkt mij een prima apparaat met wat ik er mee wil gaan doen. Ik zat eerst te kijken naar een Garmin maar dit lijkt ook goed bij mijn wensen aan te sluiten.
klopt en bryton timmert niet heel erg aan de weg meer, de rider 40 was er al toen de garmin edge 500 er ook nog wasquote:
Oke. Misschien nog andere goede opties. Die Garmin is we direct weer een stukje duurder.quote:Op woensdag 9 december 2015 18:35 schreef dop het volgende:
[..]
klopt en bryton timmert niet heel erg aan de weg meer de rider 40 was er al ton de garmin edge 500 er ook nog was
inmiddels is garmin 2 modellen verder en heeft bryton nog steeds de rider 40.
overigens verder geen slecht apparaat voor ¤140 bij mantel.
alleen als hij stuk gaat en je hebt support nodig dan denk ik dat het heel lastig word
ik heb zelf een rider 20 en 50 en heb een rider 35 gehad(verloren)quote:Op woensdag 9 december 2015 18:37 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Oke. Misschien nog andere goede opties. Die Garmin is we direct weer een stukje duurder.
Ik wil je onderweg wel ergens bij Utrecht uit de auto gooien hoor ;-)quote:
quote:Op woensdag 9 december 2015 19:17 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ik wil je onderweg wel ergens bij Utrecht uit de auto gooien hoor ;-)
Vind ie vast gezellig! :-) (en zijn er ondertussen 2... Double the fun!)quote:
Oké helder. Wat kost zijn Garmin 500 tweedehands?quote:Op woensdag 9 december 2015 19:18 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb een Bryton 20 gehad en vond het een rotding. GPS ontvangst duurde soms erg lang, de aansluiting met de computer was niet met zo'n mooi USB stekkertje als Garmin en hij ging al vrij snel kapot.
Naar de leverancier gestuurd en na drie-vier weken maar eens boos gebeld waar dat ding bleef omdat ik niets hoorde. Hij moest getest worden. Blijkbaar duurt dat 4 weken
Vrij snel daarna een tweedehands Garmin 500 gekocht. Topding.
je kan beter de chouffe classic rijden = gratis bierquote:Op woensdag 9 december 2015 20:05 schreef ratatat het volgende:
Zit die klimclassic snel vol, of kan je bv in april nog daarvoor inschrijven.
quote:Op woensdag 9 december 2015 19:42 schreef the_critic het volgende:
[..]
Vind ie vast gezellig! :-) (en zijn er ondertussen 2... Double the fun!)
Of allebei.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
je kan beter de chouffe classic rijden = gratis bier
en leuker parcours vind ik
Chouffe classicquote:Op woensdag 9 december 2015 20:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
je kan beter de chouffe classic rijden = gratis bier
en leuker parcours vind ik
Ik begreep dat ik een soort van uitnodiging had gekregen?quote:Op woensdag 9 december 2015 20:09 schreef muzas het volgende:
[..]
Chouffe classic
Komen jij en grip weer ons bier opzuipen ditkomend jaar?![]()
Denk dat ik die wel ga rije. Vond het een toffe rit.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:09 schreef muzas het volgende:
[..]
Chouffe classic
Komen jij en grip weer ons bier opzuipen ditkomend jaar?![]()
Geef dat bed maar aan kano dan want ik hoef hem niet in mijn tent.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:14 schreef muzas het volgende:
In kamp muzas is -onder voorbehoud van ballotage- nog 1 half stapelbed beschikbaar![]()
Als de overige gegadigden die niet pakken is het een mutually beneficial (goedkoop) optie.
En anders tegen kaas aankruipen.
De hele entourage is geweldig. Zeker met kampvuur en belgisch bier toe.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Denk dat ik die wel ga rije. Vond het een toffe rit.
Vind aan die klimclassic erg vervelend dat je het 1e stuk over fietspaden rijdt en dan is het heel druk. Dan rij je een soort file.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:16 schreef muzas het volgende:
[..]
De hele entourage is geweldig. Zeker met kampvuur en belgisch bier toe.
Goede prijs voor een toertocht, en onwijs goed verzorgd.
Ja dat drama van afgelopen jaar staat nog vers in het geheugen...quote:Op woensdag 9 december 2015 19:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]![]()
Jij gaat dus ook de klimclassic doen?
dat doe ik eik zonder nadenken, vond de laatste 50km wel lekker koersig sfeertje ontstaanquote:Op woensdag 9 december 2015 20:21 schreef muzas het volgende:
Enige nadeel aan de chouffe die ik kan bedenken zijn de wegen. Zodra je geen zin meer hebt om op de gaten te letten word je van je zadel gegooid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |