abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159928528
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 07:19 schreef Tokus het volgende:
Pff
Van licht naar donker in 5 minuten. Hoe anders kun je verklaren dat Rick & co nog steeds door dat dorpje lopen. Zo groot was dat ook weer niet.
Inderdaad, ik zat al zo te kijken :') omdat het ineens donker was. Hebben ze uren lang rondjes gelopen ofzo.

Hopelijk gaat carl dood.

Bazooka _O_
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_159928567
Alleen jammer van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De rest die eraan ging _O_
pi_159930353
Wow, heerlijke ep. _O_

Helaas zal dit wel het hoogtepunt van het seizoen zijn, maar we zullen zien. :)
pi_159930542
damn sterke aflevering
  maandag 15 februari 2016 @ 11:41:32 #80
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_159931337
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 07:19 schreef Tokus het volgende:
Pff
Van licht naar donker in 5 minuten. Hoe anders kun je verklaren dat Rick & co nog steeds door dat dorpje lopen. Zo groot was dat ook weer niet.

Gelukkig kwamen ze wel vrij makkelijk van die jankfamilie af.

Wel een goeie slachtpartij
Wederom kiest Walking Dead voor de makkelijke weg. Ipv te bekijken hoe het is om met een familie te wonen wiens misschien slechte vader dood werd gemaakt door de man waar je nu verliefd op wordt (hoe ga je ermee, om, hoe gaat hij ermee om, hoe gaan je kinderen ermee om?), worden ze allemaal gemakkelijk eruit geschreven.

Zelfde met die Wolfgast. Iemand die zulke slechte dingen gedaan heeft toonde wellicht iets goeds door terug van de trap te gaan om het doktermeisje te helpen. Kan je veel mee. Maar het is natuurlijk makkelijk om hem dood te maken :')
When all else fails, you always have delusion.
  maandag 15 februari 2016 @ 12:09:58 #81
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_159931960
Wat een heerlijke rollercoaster _O_
Ik zat het vanochtend zoals gewoonlijk in de trein te kijken en moest me erg inhouden om niet telkens hard WTF te roepen!
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_159932251
Serieus.. Carl nog steeds niet dood.. Ik dacht eindelijk dat we van hem af waren...

Wel jammer van Jessie..
pi_159932957
Heerlijke opening :7
pi_159933684
Ik vrees dat TWD the shark aan het jumpen is met meerdere "allemaal dood, grapje, toch niet"-momenten. Glenn's ontsnapping was belachelijk en dat deden ze nu gewoon weer met die ontsnapping op het laatste moment toen hij door al die zombies in de hoek gedreven werd.

Daarbij blijkt die hele horde dus gewoon helemaal niet gevaarlijk want ze tikken ze gewoon allemaal neer. En blijkbaar lopen zombies vanzelf in vuur. Ik heb geen zijn om alle afleveringen terug te kijken maar ik durf er geld op te zetten dat ze in vorige seizoenen gewoon langs het vuur liepen.

En nu was er dus weer een situatie met Daryl, Sascha e.d. waarbij een groep gewoon even opgeblazen wordt en het uiteindelijk allemaal niet boeit.

Verder: Morgan's karakter is echt verneukt. Kan er niks anders van maken. Carl overleeft een kogel in z'n kop, mooi is dat. De actie wordt ook teveel onderbroken door sentimentele onzin. Prima om dat na de actie te doen, maar tijdens de actie ontbreekt het aan urgentie. Alsof het allemaal wel meevalt qua zombies.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_159935407
Vuur trekt Walkers aan, dat hebben we wel vaker gezien.

Die groep die Darryl en co. tegenkwamen zijn volgens mij wel een voorbode voor wat er nog komen gaat, met die Negan die genoemd werd.

Jammer dat de Wolf dood is, had daar nog wel een verhaallijn van willen zien, want het was nog niet echt duidelijk wie ze nou precies waren.
Sue Me
pi_159936127
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 07:40 schreef Max23 het volgende:
Alleen jammer van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De rest die eraan ging _O_
ja godver man, echt balen :(

En Coral is nu een certified badass, dus dat is wel mooi meegenomen.

Wel opmerkelijk dat we gewoon gaan negeren dat die kleine kneus 'Mom' aan het roepen was in de cliffhanger van de vorige aflevering :')
  maandag 15 februari 2016 @ 14:43:20 #87
194233 Friday12
Originele kloon
pi_159936145
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 14:42 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

ja godver man, echt balen :(

En Coral is nu een certified badass, dus dat is wel mooi meegenomen.

Wel opmerkelijk dat we gewoon gaan negeren dat die kleine kneus 'Mom' aan het roepen was in de cliffhanger van de vorige aflevering :')
Govener 2.0 _O-

Maar ik wist bij die cliffhanger al dat het kut jong dood zou gaan
pi_159936213
quote:
6s.gif Op maandag 15 februari 2016 14:43 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Govener 2.0 _O-

Maar ik wist bij die cliffhanger al dat het kut jong dood zou gaan
ja dat ie dood zou gaan zag je wel aankomen, maar ik had toch verwacht dat ze gewoon verder zouden gaan bij dat moment en dat ie daar dood ging :P

En wel mooi dat de RPG toch nog van pas kwam _O_
pi_159936945
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 07:40 schreef Max23 het volgende:
Alleen jammer van
SPOILER
Dit valt het wel samen inderdaad.
pi_159938827
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 11:41 schreef Mirel het volgende:

[..]

Wederom kiest Walking Dead voor de makkelijke weg. Ipv te bekijken hoe het is om met een familie te wonen wiens misschien slechte vader dood werd gemaakt door de man waar je nu verliefd op wordt (hoe ga je ermee, om, hoe gaat hij ermee om, hoe gaan je kinderen ermee om?), worden ze allemaal gemakkelijk eruit geschreven.

Zelfde met die Wolfgast. Iemand die zulke slechte dingen gedaan heeft toonde wellicht iets goeds door terug van de trap te gaan om het doktermeisje te helpen. Kan je veel mee. Maar het is natuurlijk makkelijk om hem dood te maken :')
Ik had het juist makkelijk gevonden om hem opeens goed te maken op basis van een paar minuten. Verder had hij die dokter natuurlijk nodig dus het was eigenbelang dat hij voor haar terugkwam.

Ook prima zoals ze van Jesse en haar jankkinderen afgekomen zijn. Ik had het niet verwacht dat ze dit zouden doen en met een dom gezinnetje zouden beginnen met de nodige drama waarmee ze dat konden gebruiken als opvulsel. Dit is/wordt in te veel series al gedaan. Het gezinnetje hebben we al gezien toen Rick's vrouw er nog was, en wat tienerdrama tussen stiefbroers had ook niemand zin in lijkt me.

Ik moet dus zeggen dat ik wel blij ben dat Jessie dood is. Ik zou niet weten wat ze zou moeten bijdragen.

Twijfels heb ik wel over hoe Glenn het nu al twee keer wel erg toevallig overleeft. Het is mijn favoriete character, maar de onwaarschijnlijkheid is te groot. Wellicht dat ze het gewoon een paar keer willen doen waarop ze hem alsnog killen oid.

Het gedoe met die motor-groep en dat die in één keer opgeblazen wordt vind ik op zich ok. Was wel een WTF-moment als in dat ik het niet verwacht had. Echter zou je als mid-season finale wel iets beters verwachten dan iets wat binnen een minuut opgelost wordt. Voorlopig dan, maar in principe verandert er niets tov wat er zou gebeuren wanneer ze ze niet tegengekomen waren, aangezien niemand van die groep het overleefd heeft.

quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 16:27 schreef AchJa het volgende:
En dit hadden ze nou niet kunnen verzinnen toen die hele zombie kermis nog opgesloten zat in die groeve?...
Tsja, dit is inderdaad wel een ding.
pi_159939015
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 16:27 schreef AchJa het volgende:
En dit hadden ze nou niet kunnen verzinnen toen die hele zombie kermis nog opgesloten zat in die groeve?...
Daar hadden ze dan ook wel de aanval van de Wolves kunnen voorspellen, met al die vrachtwagens in diezelfde groeve.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_159939106
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 16:47 schreef OMG het volgende:

[..]

Daar hadden ze dan ook wel de aanval van de Wolves kunnen voorspellen, met al die vrachtwagens in diezelfde groeve.
??? Wat bedoel je precies?
pi_159939309
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 16:40 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Het gedoe met die motor-groep en dat die in één keer opgeblazen wordt vind ik op zich ok. Was wel een WTF-moment als in dat ik het niet verwacht had. Echter zou je als mid-season finale wel iets beters verwachten dan iets wat binnen een minuut opgelost wordt. Voorlopig dan, maar in principe verandert er niets tov wat er zou gebeuren wanneer ze ze niet tegengekomen waren, aangezien niemand van die groep het overleefd heeft.

ik zou die motorbende nog niet helemaal vergeten als ik jou was...
pi_159939324
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 16:51 schreef Djoetma het volgende:

[..]

??? Wat bedoel je precies?
't is een beetje makkelijk om te verwachten dat de personages al bepaalde voorkennis hebben. Er gaan ook dingen wel goed, dus "dat ze het zombie kermis hadden kunnen verwachten" toen ze nog in die groeve zaten, dat hoeft natuurlijk niet per sé. Dan hadden ze ook iets met een semi kunnen verwachten, want die stonden ook in die groeve.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_159939461
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 14:42 schreef Dudeweiser het volgende:

Echt heel raar ja..net alsof ze vergeten waren dat ze voor dat einde hadden gekozen :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_159939603
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 16:57 schreef OMG het volgende:

[..]

't is een beetje makkelijk om te verwachten dat de personages al bepaalde voorkennis hebben. Er gaan ook dingen wel goed, dus "dat ze het zombie kermis hadden kunnen verwachten" toen ze nog in die groeve zaten, dat hoeft natuurlijk niet per sé. Dan hadden ze ook iets met een semi kunnen verwachten, want die stonden ook in die groeve.
Ik bedoel dat ze toen net zo makkelijk die halve groeve in de fik hadden kunnen zetten, dan was je in 1 haal van 10.000 zombies af.
pi_159939806
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 17:09 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik bedoel dat ze toen net zo makkelijk die halve groeve in de fik hadden kunnen zetten, dan was je in 1 haal van 10.000 zombies af.
Dat idee had ik ook wel eens, alleen hadden ze toen geen RPGs of een vrachtwagen vol benzine. En dat had dit vrachtwagen die viel en de uitbraak niet echt gestopt, ik denk dat het er hooguit wat minder waren geweest, maar nog steeds een boel.
pi_159941249
Zo, eindelijk van dat jankkind af. Dit is nu al een mooie aflevering

Jessie :'(

CARRRRLLLL :o
Een kogel door je kop overleven, ja hoor :')
pi_159941552
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 18:11 schreef Awsom het volgende:
Zo, eindelijk van dat jankkind af. Dit is nu al een mooie aflevering

Jessie :'(

CARRRRLLLL :o
Een kogel door je kop overleven, ja hoor :')
Zo raakt die in de comics ook zijn oog kwijt, door een kogel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')