Hahahquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
gejankt.... o nee, dat was op tv....
Oh tuurlijk. Morgen achter aan bellen dus weer?quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik zou wat te horen krijgen over mijn sollicitatie van vrijdag.. Maar raad eens... Niks gehoord
Jup... Dus ben benieuwd :pquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:37 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Oh tuurlijk. Morgen achter aan bellen dus weer?
na 5dec kan dat prima iddquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
6 chocoladeletters op de kop getikt voor 2 euro.
Heb mijn nieuwe schoenen binnen en eindelijk een kapstok hangenquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:36 schreef LPFAN het volgende:
Dus... iemand nog wat leuks gedaan vandaag?
leukquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Heb mijn nieuwe schoenen binnen en eindelijk een kapstok hangen
nou kijk dan kunnen je schoenen aan de kapstokquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Heb mijn nieuwe schoenen binnen en eindelijk een kapstok hangen
Ja toch. Wel allemaal p's. Schijnbaar weinig mensen met een naam die begint met een P in Leeuwarden.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
na 5dec kan dat prima idd
27dec kerstballen halen is ook lekker goedkoop.
ja deel 1 is voorbij.quote:
oops!quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:39 schreef Elvi het volgende:
Ik heb morgen mn examen ehbo dus ik ben nog half aan het leren. Kwam ik er verdorie achter dat ik de hele tijd verkeerd gezwachteld heb
de finale is gewoon in 4 uitzendingen geknipt bij SBSquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:40 schreef LPFAN het volgende:
Maar is dit de finale al dan? omdat de rest boven staat.
Alles erger dan een pleister = 112 bellenquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
We hadden niet zo'n goeie instructeur. Ik heb het in de les nooit hoeven doen.
Lijkt me wat extreem, niet? Denk dat de finale tussen 2 gaat.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
de finale is gewoon in 4 uitzendingen geknipt bij SBS
Blijkbaar ja...quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
de finale is gewoon in 4 uitzendingen geknipt bij SBS
Kloptquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:44 schreef houdjemond het volgende:
Maar er valt er toch nog 1 af of word ik nou gek?
nou dan moet dat Billie maar niet zijn, die heeft te weinig gewicht.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:44 schreef houdjemond het volgende:
Maar er valt er toch nog 1 af of word ik nou gek?
quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou dan moet dat Billie maar niet zijn, die heeft te weinig gewicht.
Je precies. Let op je eigen veiligheid en bel 112quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Alles erger dan een pleister = 112 bellen
Dat worden tranen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:49 schreef franklop het volgende:
Gestresste Georgia die iets met veel elementen gaat doen. Dat kan alleen maar fout gaan
Lekker janken.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:49 schreef franklop het volgende:
Gestresste Georgia die iets met veel elementen gaat doen. Dat kan alleen maar fout gaan
Beginnen morgen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:50 schreef Xaryna het volgende:
Beginnen ze nou al of blijft het de hele aflevering zo doorgaan?
Elke keer als ze aankondigen hoeveel tijd ze nog hebben, dubbele shotjes. Lekker vroeg naar bed.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Lekker janken.
We hadden een drinking game moeten doen. 1 shot als iemand huilt, 2 als irmand het heeft over bold flavours, en 3 als de jury zegt dat ze acidity missen
huh wat?quote:
Ja iddquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:54 schreef franklop het volgende:
Euh, nu een ingredientenlijst maken? Dat hadden ze toch in het weekend kunnen doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |