Pechtold en Van der Steur begrijpen elkaar wel, die kennen elkaar van de studentenvereniging.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:57 schreef Vallon het volgende:
Trouwens Pechtold was in Nieuwsuur ook al wat dubbel bezig..... hij vroeg zich af waarom de betreffende ICT'ers zich zelf niet bij commissie Oosting hadden gemeld.
Vast een klein tipje waarom zij zich niet gingen/konden melden: dat mochten/konden ze ambtshalve niet.
Zelfde soort situatie inderdaad.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:18 schreef polderturk het volgende:
En dat telefonische gesprek tussen Teeven en die corrupte Limburgse wethouder die niet afgeluisterd zou zijn omdat toevallig de opname apparatuur een storing had op dat moment? Zou dat ook niet verder uitgezocht moeten worden?
Ik zie daar dan niet echt een voordeel in voor de beoogde opvolger van Rutte en de VVD, behalve dat men hoopt dat iedereen het weer een beetje vergeten en het allemaal wel weer meevalt.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:53 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Omdat het debat naar aanleiding van het onderzoek dan vlak voor de verkiezingen valt (die zijn uiterlijk begin maart 2017).
Wel vreemd dat hier nooit een commissie voor is opgericht. Voor de Teevendeal zijn er twee commissies opgericht.quote:
quote:
Reken er maar niet op. VVD'ers zijn niet zo van het opstappen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hopelijk einde Van der Steur. Die man is totaal niet te vertrouwen en blijkt dus alweer gelogen te hebben.
Goh, dat zagen we nu niet aankomen.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://nos.nl/artikel/208(...)wust-stilgelegd.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Er waren al de nodige aanwijzingen dat van der Steur een rat zou kunnen zijn (zie het kasteel), bij deze weten we het zeker. Bah, wat een vuil kereltje is dat. Dan toch liever Opa Opstelten die niet weet wat een IP-adres is dan zo'n achterbaks ventje!quote:Op maandag 25 januari 2016 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Van der Steur gaf dezelfde ICT'ers tijdens het laatste debat over de Teevendeal min of meer de schuld dat het zo lang duurde. "Dat had een jaar eerder gekund, als ze de juiste mensen op de ICT hadden gehad. Daar zat natuurlijk de fout die is gemaakt."
Had je niet verwacht hequote:Op dinsdag 26 januari 2016 02:57 schreef Straatcommando. het volgende:
Weet een VVD doofpot schandaal? Nee toch?!
Ik vrees dat de PvdA zich nu relatief soft gaat opstellen omdat het de samenwerking onder druk zou zetten (lees: de coalitie zou vallen) als de tweede keer in 1 kabinet een minister van hetzelfde ministerie van dezelfde partij moet oprotten. Ze zullen even gaan mopperen maar niet zijn aftreden eisen of daarmee instemmen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 02:57 schreef Straatcommando. het volgende:
Weet een VVD doofpot schandaal? Nee toch?!
Dit kabinet heeft als doel de rit uit te zitten, hoe dan ook. Het is gewoon walgelijkquote:Op dinsdag 26 januari 2016 03:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik vrees dat de PvdA zich nu relatief soft gaat opstellen omdat het de samenwerking onder druk zou zetten (lees: de coalitie zou vallen) als de tweede keer in 1 kabinet een minister van hetzelfde ministerie van dezelfde partij moet oprotten. Ze zullen even gaan mopperen maar niet zijn aftreden eisen of daarmee instemmen.![]()
Het is maar een vermoeden maar dit voorspel ik. Ik hoop dat hij wel moet aftreden. van der Steur heeft gelogen tegen het parlement en hij heeft zijn eigen medewerkers afgevallen door te beweren dat ze inefficiënt handelden terwijl ze juist van hem een verbod kregen om het bonnetje te vinden.
M.a.w 1 pot nat?quote:Op maandag 25 januari 2016 23:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Pechtold en Van der Steur begrijpen elkaar wel, die kennen elkaar van de studentenvereniging.
Duddududummmmmquote:Op dinsdag 26 januari 2016 03:19 schreef TheThirdMark het volgende:
Misschien is dit wel een van de zaken van de Commissie Stiekem.
Wat denk je? Pechtold is een linke loetje die ze echt heel erg achter de ellebogen heeftquote:
Wellicht laat de oppositie hem zitten zodat ze nog een jaar lang tegen een falende VVD'er op justitie aan kunnen schoppen. Althans, dat is al een tijdje een gangbare theorie.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 02:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Er waren al de nodige aanwijzingen dat van der Steur een rat zou kunnen zijn (zie het kasteel), bij deze weten we het zeker. Bah, wat een vuil kereltje is dat. Dan toch liever Opa Opstelten die niet weet wat een IP-adres is dan zo'n achterbaks ventje!
Hopelijk wordt er morgen een motie van wantrouwen tegen hem ingediend. Het is hoog tijd dat hij oprot uit onze politiek.
Hopelijk het einde van dit kabinet. Deze leugens kun je niet blijven verdedigen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hopelijk einde Van der Steur. Die man is totaal niet te vertrouwen en blijkt dus alweer gelogen te hebben.
Was hij al minister toen dit speelde? Volgens mij is die "instructie" toch uitgevaardigd toen Opstelten nog minister was? Dan kan hem dat niet verweten worden.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 03:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik vrees dat de PvdA zich nu relatief soft gaat opstellen omdat het de samenwerking onder druk zou zetten (lees: de coalitie zou vallen) als de tweede keer in 1 kabinet een minister van hetzelfde ministerie van dezelfde partij moet oprotten. Ze zullen even gaan mopperen maar niet zijn aftreden eisen of daarmee instemmen.![]()
Het is maar een vermoeden maar dit voorspel ik. Ik hoop dat hij wel moet aftreden. van der Steur heeft gelogen tegen het parlement en hij heeft zijn eigen medewerkers afgevallen door te beweren dat ze inefficiënt handelden terwijl ze juist van hem een verbod kregen om het bonnetje te vinden.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 08:33 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Typisch gevalletje "revenge of the nerds"
[ afbeelding ]
Hier zien we een foto van de ICT'ers die kijken naar de uitzending Nieuwsuur gisteren mbt van der Steur en het bonnetje.
Iemand zou een gifje moeten maken van Pechtold bij Nieuwsuur gisteren. Hoe die oogjes heen en weer gingen... Je zag hem gewoon denken en wikken en wegen wat hij eens zou gaan zeggen, zodat het hem het meeste voordeel op zou leveren. Wat een creep.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 03:25 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Wat denk je? Pechtold is een linke loetje die ze echt heel erg achter de ellebogen heeft
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |