abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158076568
Het bewijsmateriaal voor het bestaan van een soort Mothman is evident. Vaak schuilt hij zich boven bruggen en daken. Het donkere verschijnsel is slechts door de oplettende voorbijganger op te merken. Is hij een experiment van de overheid? Of is hij een soort evolutie van dracula?

Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_158076723
Wat meer info over deze man dan alleen een foto uit 2003?
pi_158076751
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 12:36 schreef firefly3 het volgende:
Het bewijsmateriaal voor het bestaan van een soort Mothman is evident.
wat bedoel je met 'het bewijsmateriaal'?

enkel een paar foto's of enkel fotografisch bewijs op basis van onscherpe foto's van grote afstand lijkt me eerder enorm veel ruimte over te laten aan verklaringen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_158076792
Mothman is overduidelijk fake.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_158076851
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 12:44 schreef Tja..1986 het volgende:
Wat meer info over deze man dan alleen een foto uit 2003?
Er is weinig over hem bekend, daarom is het zo bijzonder.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_158076868
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 12:45 schreef RM-rf het volgende:

[..]

wat bedoel je met 'het bewijsmateriaal'?

enkel een paar foto's of enkel fotografisch bewijs op basis van onscherpe foto's van grote afstand lijkt me eerder enorm veel ruimte over te laten aan verklaringen
Hou je stevig vast. Dit kan als schokkend ervaren worden.

pi_158076937
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 12:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
het hele in scene gezette filmpje is ook wel spannend, voor liefhebbers van het horror-genre

copyrights MonsterQuest van The History Channel 2010 (aflevering 64: "Mothman")
https://en.wikipedia.org/wiki/MonsterQuest

:)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_158076943
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 12:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jeetje, als een foto al bewijs is dan ben ik een blonde stoot met cup D na een sessie Photoshop.
pi_158076950
Geheim project van de US army, duh!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_158076991
Wow eng. Beetje net als deze 'caveman' waarvan slechts één foto is.

De fotograaf heeft hem ook maar 1x heel kort gezien. Daarna nooit meer gevonden.
  maandag 7 december 2015 @ 12:57:38 #11
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_158076999
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 12:49 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Er is weinig over hem bekend, daarom is het zo bijzonder.
Op die foto op de brug zie je gewoon iemand die wat onderhoud uitvoert.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_158077048
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 12:54 schreef RM-rf het volgende:

[..]

het hele in scene gezette filmpje is ook wel spannend, voor liefhebbers van het horror-genre

copyrights MonsterQuest van The History Channel 2012
https://en.wikipedia.org/wiki/MonsterQuest

:)
Omdat de wereld hier nog niet klaar voor is wordt onze onderbewustzijn langzaamaan gevoed met de materie. Dat kan alleen door de filmpjes op deze manier uit te brengen.
pi_158077057
quote:
6s.gif Op maandag 7 december 2015 12:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Geheim project van de US army, duh!
Ja, zou goed kunnen.
pi_158077090
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 13:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Omdat de wereld hier nog niet klaar voor is wordt onze onderbewustzijn langzaamaan gevoed met de materie. Dat kan alleen door de filmpjes op deze manier uit te brengen.
ah :)

En jij denkt nu zeker dat die afbeelding is van een echte Mothman die dat televisieteam eventjes bereid gevonden heeft me te werken aan de enscenering voor hun televisieprogramma?
pi_158077133
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 13:02 schreef RM-rf het volgende:

[..]

ah :)

En jij denkt nu zeker dat die afbeelding is van een echte Mothman die dat televisieteam eventjes bereid gevonden heeft me te werken aan de enscenering voor hun televisieprogramma?
Misschien hebben ze het aan omwonenden gevraagt waar hij vaak komt.
pi_158078498
The Mothman Prophecies met in de hoofdrol Richard Geere was dan ook een bagger film.
  maandag 7 december 2015 @ 14:38:14 #17
64781 bonke
pipo koeie
pi_158080017
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 13:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

denk eerder dat de wereld wel klaar is met die onzin :)
pies on joe toe
pi_158097028
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 14:38 schreef bonke het volgende:

[..]

denk eerder dat de wereld wel klaar is met die onzin :)
Waarom geloof je niet in de Mothman?
pi_158110646
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 00:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waarom geloof je niet in de Mothman?
Je draait de boel om. De vraag is natuurlijk; waarom geloof jij wel in Mothman?

Maar ik moet zeggen heb flink last van Poe's Law bij dit draadje...
pi_158121173
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 18:30 schreef nikao het volgende:

[..]

Je draait de boel om. De vraag is natuurlijk; waarom geloof jij wel in Mothman?

Maar ik moet zeggen heb flink last van Poe's Law bij dit draadje...
[ afbeelding ]
Hoe verklaar je dit??? Vogels zien er anders uit.

Het is trouwens 1 mothman maar. De ander is ingezoomd vanuit de circel naar de vierhoek.

pi_158121255
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 23:44 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is trouwens 1 mothman maar. De ander is ingezoomd vanuit de circel naar de vierhoek.

[ afbeelding ]
_O- ja dit is echt
pi_158123159
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 23:49 schreef dimmak het volgende:

[..]

_O- ja dit is echt
Hoezo twijffel je? Diegene die de foto heeft gemaakt is Steven Moran, een dokter. Denk niet dat hij liegt vanwege zijn carriere.

http://www.mayoclinic.org(...)n-l-m-d/bio-20054479
pi_158134131
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 08:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hoezo twijffel je? Diegene die de foto heeft gemaakt is Steven Moran, een dokter. Denk niet dat hij liegt vanwege zijn carriere.

http://www.mayoclinic.org(...)n-l-m-d/bio-20054479
Ik raad je aan deze website eens te bezoeken: http://tag.wonderhowto.com/make-fake-photos-in-photoshop/
Religion teaches us to be satisfied with not understanding the world... RD
pi_158134671
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 23:44 schreef firefly3 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik zie heel duidelijk een onduidelijk plaatje, lijkt me voldoende bewijs voor het bestaan van Mothman!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_158144633
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 19:17 schreef Evolved het volgende:

[..]

Ik raad je aan deze website eens te bezoeken: http://tag.wonderhowto.com/make-fake-photos-in-photoshop/
Ik denk niet dat een dokter zijn geloofwaardigheid wilt verliezen en gaat fotosjoppen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')