wat bedoel je met 'het bewijsmateriaal'?quote:Op maandag 7 december 2015 12:36 schreef firefly3 het volgende:
Het bewijsmateriaal voor het bestaan van een soort Mothman is evident.
Er is weinig over hem bekend, daarom is het zo bijzonder.quote:Op maandag 7 december 2015 12:44 schreef Tja..1986 het volgende:
Wat meer info over deze man dan alleen een foto uit 2003?
Hou je stevig vast. Dit kan als schokkend ervaren worden.quote:Op maandag 7 december 2015 12:45 schreef RM-rf het volgende:
[..]
wat bedoel je met 'het bewijsmateriaal'?
enkel een paar foto's of enkel fotografisch bewijs op basis van onscherpe foto's van grote afstand lijkt me eerder enorm veel ruimte over te laten aan verklaringen
het hele in scene gezette filmpje is ook wel spannend, voor liefhebbers van het horror-genrequote:Op maandag 7 december 2015 12:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hou je stevig vast. Dit kan als schokkend ervaren worden.
[ afbeelding ]
Jeetje, als een foto al bewijs is dan ben ik een blonde stoot met cup D na een sessie Photoshop.quote:Op maandag 7 december 2015 12:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hou je stevig vast. Dit kan als schokkend ervaren worden.
[ afbeelding ]
Op die foto op de brug zie je gewoon iemand die wat onderhoud uitvoert.quote:Op maandag 7 december 2015 12:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er is weinig over hem bekend, daarom is het zo bijzonder.
Omdat de wereld hier nog niet klaar voor is wordt onze onderbewustzijn langzaamaan gevoed met de materie. Dat kan alleen door de filmpjes op deze manier uit te brengen.quote:Op maandag 7 december 2015 12:54 schreef RM-rf het volgende:
[..]
het hele in scene gezette filmpje is ook wel spannend, voor liefhebbers van het horror-genre
copyrights MonsterQuest van The History Channel 2012
https://en.wikipedia.org/wiki/MonsterQuest
Ja, zou goed kunnen.quote:
ahquote:Op maandag 7 december 2015 13:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat de wereld hier nog niet klaar voor is wordt onze onderbewustzijn langzaamaan gevoed met de materie. Dat kan alleen door de filmpjes op deze manier uit te brengen.
Misschien hebben ze het aan omwonenden gevraagt waar hij vaak komt.quote:Op maandag 7 december 2015 13:02 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ah
En jij denkt nu zeker dat die afbeelding is van een echte Mothman die dat televisieteam eventjes bereid gevonden heeft me te werken aan de enscenering voor hun televisieprogramma?
denk eerder dat de wereld wel klaar is met die onzinquote:Op maandag 7 december 2015 13:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat de wereld hier nog niet klaar voor is wordt onze onderbewustzijn langzaamaan gevoed met de materie. Dat kan alleen door de filmpjes op deze manier uit te brengen.
Waarom geloof je niet in de Mothman?quote:Op maandag 7 december 2015 14:38 schreef bonke het volgende:
[..]
denk eerder dat de wereld wel klaar is met die onzin
Je draait de boel om. De vraag is natuurlijk; waarom geloof jij wel in Mothman?quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarom geloof je niet in de Mothman?
Hoe verklaar je dit??? Vogels zien er anders uit.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:30 schreef nikao het volgende:
[..]
Je draait de boel om. De vraag is natuurlijk; waarom geloof jij wel in Mothman?
Maar ik moet zeggen heb flink last van Poe's Law bij dit draadje...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dit??? Vogels zien er anders uit.
Het is trouwens 1 mothman maar. De ander is ingezoomd vanuit de circel naar de vierhoek.
[ afbeelding ]
Hoezo twijffel je? Diegene die de foto heeft gemaakt is Steven Moran, een dokter. Denk niet dat hij liegt vanwege zijn carriere.quote:
Ik raad je aan deze website eens te bezoeken: http://tag.wonderhowto.com/make-fake-photos-in-photoshop/quote:Op woensdag 9 december 2015 08:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoezo twijffel je? Diegene die de foto heeft gemaakt is Steven Moran, een dokter. Denk niet dat hij liegt vanwege zijn carriere.
http://www.mayoclinic.org(...)n-l-m-d/bio-20054479
Ik zie heel duidelijk een onduidelijk plaatje, lijkt me voldoende bewijs voor het bestaan van Mothman!quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dit??? Vogels zien er anders uit.
Het is trouwens 1 mothman maar. De ander is ingezoomd vanuit de circel naar de vierhoek.
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat een dokter zijn geloofwaardigheid wilt verliezen en gaat fotosjoppen.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:17 schreef Evolved het volgende:
[..]
Ik raad je aan deze website eens te bezoeken: http://tag.wonderhowto.com/make-fake-photos-in-photoshop/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |