Of gewoon veel interesse natuurlijkquote:Op maandag 7 december 2015 11:09 schreef GSbrder het volgende:
Je moet toch wel een flink probleem hebben wil je Arabist worden.
Vroeger waren het leugenachtige fopwetenschappers die trachten de Europese normen en waarden te vernietigen met hun verzinsels over de islam.quote:Op maandag 7 december 2015 11:09 schreef GSbrder het volgende:
Lijkt me best interessant, eigenlijk. Helaas heb ik geduld noch empathie; twee belangrijke eigenschappen in dergelijke werkzaamheden.quote:Op maandag 7 december 2015 11:09 schreef GSbrder het volgende:
Bij sociologen is het tegengestelde het geval. Waren het voorheen vriendelijk bebaarde wereldverbeteraars, tegenwoordig zijn het instrumenten van het grootkapitaal.quote:Op maandag 7 december 2015 11:14 schreef Ryon het volgende:
[..]
Vroeger waren het leugenachtige fopwetenschappers die trachten de Europese normen en waarden te vernietigen met hun verzinsels over de islam.
Tegenwoordig zijn eerbiedige wetenschappers die de enige en echte waarheid over de valse streken van moslims verkondigen. Het kan raar lopen met een vakgebied.
*nochquote:Op maandag 7 december 2015 11:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Lijkt me best interessant, eigenlijk. Helaas heb ik geduld nog empathie; twee belangrijke eigenschappen in dergelijke werkzaamheden.
Vuige populisten en demagogen waren het anders altijd al.quote:Op maandag 7 december 2015 11:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bij sociologen is het tegengestelde het geval. Waren het voorheen vriendelijk bebaarde wereldverbeteraars, tegenwoordig zijn het instrumenten van het grootkapitaal.
Heaumeaux zijn sowieso niet te vertrouwen.quote:Op maandag 7 december 2015 11:20 schreef Ryon het volgende:
[..]
Vuige populisten en demagogen waren het anders altijd al.
[ afbeelding ]
Fortuijn, toch een post-modernistische socioloog.quote:Op maandag 7 december 2015 11:20 schreef Ryon het volgende:
[..]
Vuige populisten en demagogen waren het anders altijd al.
[ afbeelding ]
Neo-Marxistische lul was het. Goed dat de Linkse Kerk daar even korte metten mee heeft gemaakt.quote:Op maandag 7 december 2015 11:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Fortuijn, toch een post-modernistische socioloog.
Bedankt weer, Osama.quote:Op maandag 7 december 2015 11:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heaumeaux zijn sowieso niet te vertrouwen.
En de rust in de samenleving is wedergekeerd. Links saves the day.quote:Op maandag 7 december 2015 11:25 schreef Ryon het volgende:
[..]
Neo-Marxistische lul was het. Goed dat de Linkse Kerk daar even korte metten mee heeft gemaakt.
Cursus arabisme kickt in bij de beer.quote:
Volkert werd betaald met collectes gehouden in de Linksche kerk!quote:Op maandag 7 december 2015 11:25 schreef Ryon het volgende:
[..]
Neo-Marxistische lul was het. Goed dat de Linkse Kerk daar even korte metten mee heeft gemaakt.
Af en toe lekker interessant doen op TV met je 'kennis'.quote:Op maandag 7 december 2015 11:16 schreef Reya het volgende:
TitusPullo zou me daarentegen een uitstekend arabist lijken.
quote:Op maandag 7 december 2015 11:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Af en toe lekker interessant doen op TV met je 'kennis'.
Ziet eruit als een keurige sociaal-wetenschapper die spoedig ook zijn opwachting zou kunnen maken in DWDD.quote:
quote:Op maandag 7 december 2015 11:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ziet eruit als een keurige sociaal-wetenschapper die spoedig ook zijn opwachting zou kunnen maken in DWDD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |