1. Flamen, bashen en baggeren wordt standaard niet getolereerd.quote:Het wordt niet getolereerd als er handleidingen of iets dergelijks worden uitgewisseld om zelf zwaar vuurwerk in elkaar te freubelen of zgn extreem zware vuurwerkbommen te maken.
Twents, doar is niks mis met.quote:
Ik ben wel 's in Nordhorn geweest.En heb gewoond in Ter Apel, hierdoor ken ik de plaatsjes aan de grens wel enigszins.quote:Op maandag 7 december 2015 10:00 schreef Frutsel het volgende:
Hoe kom je zo bij Nordhorn dan?
Ik moet er nog ff in duiken als ik iets meer tijd heb want ik schat in dat ze duurder zijn dan de gemiddelde andere winkel
Ooh maar mijn mooie gifje zit er wel inquote:Op maandag 7 december 2015 10:09 schreef smegmanus het volgende:
Stoken vanaf 10:00 aangepast naar 18:00 in de OP
ik had ook zon mooie standaard in elkaar geknutseld maar weet niet meer waar die isquote:Op maandag 7 december 2015 10:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb zo'n 'voet' van een parasol bewaard, en daar zo'n witte buis in gedaan waar zo'n klein strand parasolletje in hoort. Prima lanceerbasis voor vuurpijlen
Grappig gemaakt wel.quote:
Doorlonten is verbodenquote:Op maandag 7 december 2015 12:46 schreef smegmanus het volgende:
Want even een tapeje om de 2 lontjes was teveel moeite
Ze staan er ook achterlijk dichtbij. Dit soort lui zijn dus van die slachtoffers die elk jaar weer vallenquote:Op maandag 7 december 2015 12:46 schreef smegmanus het volgende:
Want even een tapeje om de 2 lontjes was teveel moeite
http://www.valk-vuurwerk.nl/artikel/aansteek-fakkels-zenaquote:Op maandag 7 december 2015 13:09 schreef Frutsel het volgende:
Iemand gaf hier een topic (of twee) terug nog een goede tip qua aansteekmateriaal....
Kan het ff niet meer vinden![]()
Wie of wat gebruikt nu wat?![]()
Kijk daar moet ik toch al heen!quote:Op maandag 7 december 2015 13:13 schreef smegmanus het volgende:
[..]
http://www.valk-vuurwerk.nl/artikel/aansteek-fakkels-zena
Zoiets?
Het triestigste is nog dat het al zwaar illegaal isquote:Op maandag 7 december 2015 13:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ze staan er ook achterlijk dichtbij. Dit soort lui zijn dus van die slachtoffers die elk jaar weer vallen
waardoor mensen gaan roeptoeteren dat vuurwerk verboden moet worden.
Dan zou je mogen aannemen dat men er wat verantwoordelijker mee omgaat.quote:Op maandag 7 december 2015 13:29 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Het triestigste is nog dat het al zwaar illegaal is
In almelo viel volgens mij jaren terug een dode door een shell.quote:Op maandag 7 december 2015 13:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dan zou je mogen aannemen dat men er wat verantwoordelijker mee omgaat.
Dat was in Medemblik, en ik kende die man.quote:Op maandag 7 december 2015 13:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
In almelo viel volgens mij jaren terug een dode door een shell.
En in 2007 of zo eentje met een IT bom die de 7 klapper had uitgerold als lont..quote:Op maandag 7 december 2015 13:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Heel vervelend natuurlijk. Zo was er een keer in Valthermond een ongeluk me een kerel
die een lawine tegen zich aankreeg en dat ding explodeerde.
Is ook in Almelo gebeurd, die man had daarna geen hoofd meer.quote:Op maandag 7 december 2015 13:54 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Dat was in Medemblik, en ik kende die man.
Maarja, blijft het zelfde verhaal.. Het was al illegaal.quote:Op maandag 7 december 2015 14:01 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Is ook in Almelo gebeurd, die man had daarna geen hoofd meer.
Dat denk ik ook wel. Zodra je nog meer gaat verbieden zullen de overtredingen drastisch toenemen om de kans op een ernstig ongeluk nog maar weg te laten.quote:Op maandag 7 december 2015 14:07 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Maarja, blijft het zelfde verhaal.. Het was al illegaal.
En door legaal vuurwerk te verbieden zul je alleen maar meer van dit soort taferelen krijgen.
+ wat is 1 of 2 dode nou per jaar. Klinkt misschien heel luguber. Maar met alles gebeuren ongelukken.quote:Op maandag 7 december 2015 14:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Zodra je nog meer gaat verbieden zullen de overtredingen drastisch toenemen om de kans op een ernstig ongeluk nog maar weg te laten.
Klopt... 2003 ofzo?quote:Op maandag 7 december 2015 14:01 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Is ook in Almelo gebeurd, die man had daarna geen hoofd meer.
Misschien wel, maar het lijkt me dat als je daar ook normaal mee doet je minstens 75% van alle ongelukken kunt voorkomen. Meeste ongevallen gebeuren nog steeds omdat mensen gaan stunten, zelf bommen maken, onwetendheid wat ze in handen hebben vermoed ik.quote:Op maandag 7 december 2015 14:07 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Maarja, blijft het zelfde verhaal.. Het was al illegaal.
En door legaal vuurwerk te verbieden zul je alleen maar meer van dit soort taferelen krijgen.
Precies, Maar dan krijg je toch alleen maar meer gepruts.quote:Op maandag 7 december 2015 14:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Misschien wel, maar het lijkt me dat als je daar ook normaal mee doet je minstens 75% van alle ongelukken kunt voorkomen. Meeste ongevallen gebeuren nog steeds omdat mensen gaan stunten, zelf bommen maken, onwetendheid wat ze in handen hebben vermoed ik.
En ja, ongelukjes zijn er altijd, ook voor voorbijgangers, maar als ik sommige gastjes zie kloten met vuurwerk dan denk ik: kijk... en daarom wordt het straks verboden voor de "normale" liefhebber en kunnen we met zijn allen naar zon pleintje waar de gemeente het ff voordoet.
Nou ammenooitniet... dan ga ik lekker op tijd naar bed.
Ruudje. Ik ook.quote:Op maandag 7 december 2015 13:54 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Dat was in Medemblik, en ik kende die man.
Wauw, dat is even kut.quote:Op maandag 7 december 2015 16:38 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Net voor de 6e x ofzo de politie gebeld vanwege vuurwerk overlast.
Ze komen gewoon niet. Terwijl ze een uur lang op de zelfde plek staan te stoken. Ik precies zeg waar, hoeveel, hoe ze er uit zien ect. (Opzich niet erg, want er zijn betere dingen te doen)
Maar als ik met mn neefje wat CAT1 afsteek staan ze meteen op de stoep.
Daarna maar even netjes aangesproken of ze iets verder uit de wijk willen gaan stoken.
Was goed.
Vervolgens stenen tegen de ruiten.. Weer politie gebeld, was een melding van gedaan.
Vervolgens baksteen door de ruit, 112 gebeld.
Uiteindelijk zijn ze gekomen.
Tyfus 'kinderen.'
Dat ze niet komen vind ik op zich goed, want dat betekend dat ze bezig zijn met belangrijkere dingen. Neem ik aan.quote:Op maandag 7 december 2015 16:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het kan in de straat blauw staan van de rook, meer blauw op straat krijg je er niet van.
Allemaal dronken in de auto, geniaal. Ipv brandjes blussen kan de brandweer iedereen uit auto's gaan knippen.quote:Op maandag 7 december 2015 14:52 schreef smegmanus het volgende:
Centrale vuurwerkshows...
Ja kom ik trek de kinderen wel uit bed en ga even elders vuurwerk kijken
Ja precies, gewoon die huiselijke sfeer + straat of voortuin voor je deur hoort er gewoon bij. Anders is het een willekeurige vuurwerkshow, maar dan in de kouquote:Op maandag 7 december 2015 19:07 schreef smegmanus het volgende:
Ik blijf toch wel stoken! Anders steek ik wel de grens over met O&N
Dit meen je nietquote:Op maandag 7 december 2015 16:38 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Net voor de 6e x ofzo de politie gebeld vanwege vuurwerk overlast.
Ze komen gewoon niet. Terwijl ze een uur lang op de zelfde plek staan te stoken. Ik precies zeg waar, hoeveel, hoe ze er uit zien ect. (Opzich niet erg, want er zijn betere dingen te doen)
Maar als ik met mn neefje wat CAT1 afsteek staan ze meteen op de stoep.
Daarna maar even netjes aangesproken of ze iets verder uit de wijk willen gaan stoken.
Was goed.
Vervolgens stenen tegen de ruiten.. Weer politie gebeld, was een melding van gedaan.
Vervolgens baksteen door de ruit, 112 gebeld.
Uiteindelijk zijn ze gekomen.
Tyfus 'kinderen.'
Ik klop het maar even af, maar hier in de wijk valt het ook nog wel mee. Af en toe een knal, wat Cat. 1 vuurwerk. Maar verder geen vuurwerk in de tuin o.i.d.quote:Op maandag 7 december 2015 17:54 schreef smegmanus het volgende:
Gelukkig heb ik hier niet van die kutkinderen in de wijk wonen.
Maar ik woon dan ook in een dorp.
Ja en dit dus.quote:Op maandag 7 december 2015 19:15 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ja precies, gewoon die huiselijke sfeer + straat of voortuin voor je deur hoort er gewoon bij. Anders is het een willekeurige vuurwerkshow, maar dan in de kou
In deel #34 staan wel wat mooitjes tussen. Weet dan niet exact welke #posts dat zijn.quote:Op maandag 7 december 2015 19:48 schreef zlotka het volgende:
Iemand suggesties voor een goede crosette cake?
Pyroprodukt 208‘S Cross Shape Purple Green Crossette (20804-208).quote:Op maandag 7 december 2015 19:48 schreef zlotka het volgende:
Iemand suggesties voor een goede crosette cake?
VET !quote:
http://www.wolff-vuurwerk.nl/verkooppunten/Noord_Hollandquote:Op maandag 7 december 2015 20:56 schreef Skiet het volgende:
Wie waar waar ik in de buurt van Hoorn de Big 19 kan kopen?
Komt door de microfoon ws.quote:Op maandag 7 december 2015 21:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Sick dikke pijl die Signal 903
Hier een demo filmpje
Edit: Die knal in het filmpje valt best tegen![]()
Bij de action hebben ze die ookquote:Op dinsdag 8 december 2015 09:46 schreef Frutsel het volgende:
http://m.aldi-nord.de/ang(...)410_product_id_31200
Gasbrandertje
Ja dat is echt belachelijkquote:Op dinsdag 8 december 2015 09:48 schreef Frutsel het volgende:
Tering wat zijn d'r veel Duitse winkels die wat verkopen
Komt ook nog eens dat ze op lagere hoogte afgaan, je zit zelf ook nog eens dichter bij de dreun.quote:Op maandag 7 december 2015 22:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Komt door de microfoon ws.
Ze zink 903 knalt een stuk harder en zwaarder dan dan 901 en 902. Nadeel is dat ze een FLINK stuk duurder zijn.
Maar potverdikkeme wat komt er een heerlijke dreun vanaf.
Helaas willen die tails er nog wel eens voorzorgen dat ze een mooie snoekduik naar beneden makenquote:
Hmmm nog nooit gezien. Weet je zeker dat je dat bij een Zink pijl gezien hebt?quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:34 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Helaas willen die tails er nog wel eens voorzorgen dat ze een mooie snoekduik naar beneden maken
Dan zat de stok zeker los ? Wat Smeg al zegt , ik heb dat een Zink ook nog nooit zien doen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:34 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Helaas willen die tails er nog wel eens voorzorgen dat ze een mooie snoekduik naar beneden maken
Wat moeten we toch zonder jou Fruts !quote:
Ja of het filmenquote:Op dinsdag 8 december 2015 13:51 schreef smegmanus het volgende:
Ik neem mij ook altijd voor om foto's te maken maar ik vergeet dat altijd
Gaat niet, tenzij het iets met BBcode is...quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Trouwens, Smeg / Fruts, ik weet niet of jij dat kan. Maar op deze site staat een countdown klok.
Kan jij die in de OP zetten alstublieft ?
hier
Bruut zegquote:
Die Heul Rakette zijn Pools volgens mij. Zijn vast wel ergens in Oost-Europa te krijgenquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bruut zeg
Zeker ook nergens te krijgen
Polenquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wat een vet ding is dat zeg lol.
Waar koop je dat?
quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Die Heul Rakette zijn Pools volgens mij. Zijn vast wel ergens in Oost-Europa te krijgen
Maar ik durf deze niet aan. Ik vind ze eng
Vette contest trouwens met shellsAlleen die mega grote, vraag me af of dit berhaupt echt kan zijn
![]()
Nicequote:Op woensdag 9 december 2015 06:50 schreef smegmanus het volgende:
Jeuj, vuurwerk gewonnen![]()
Sterling Thunder van Weco, ben normaal niet zo'n Weco fan maar als het gratiesj is dan vind ik helemaal harststikke mooi.
Dat is idd alweer de zoveelste van ze die afgekeurd wordt....quote:Op woensdag 9 december 2015 09:18 schreef smegmanus het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had ik besteld, leek me een topper... maar hij is helaas afgekeurd. Erg zuur weer voor de firma Royal...
Ik heb op VWC 2x gewonnen (1x een Rubro pakket en die andere weet ik niet meer)quote:Op woensdag 9 december 2015 08:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nice
Die prijsvragen vergeet ik altijd
Regelmatig, en ja weet zeker dat dat een zink 902 was.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:46 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hmmm nog nooit gezien. Weet je zeker dat je dat bij een Zink pijl gezien hebt?
Ik heb ze zelf nooit gehad, maar wel eens bij andere gezien. Moet wel zeggen dat het bij de eerste variant van de 902 was.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dan zat de stok zeker los ? Wat Smeg al zegt , ik heb dat een Zink ook nog nooit zien doen.
Maar goed je zal maar net diegene zijn die het wel meemaakt.
Elk jaar kan je laatste jaar zijn aangezien er elk jaar meer verboden bij komen.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
Herkennen sommige van jullie dat "het gevoel" er gewoon niet is? Dat heb ik dit jaar helaas. Ben er zelfs nu nog niet mee bezig en het doet me ook weinig. Ik hoop echt dat het door de drukte (weinig tijd) komt en ik volgend wel weer wat ga doen...![]()
waarop is ie afgekeurd dan?quote:Op woensdag 9 december 2015 09:18 schreef smegmanus het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had ik besteld, leek me een topper... maar hij is helaas afgekeurd. Erg zuur weer voor de firma Royal...
Heb gemaild, kan wat anders uitzoeken. Waarom ie afgekeurd is weet ik niet, zou me niets verbazen als 'ie teveel decibelletjes produceert.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
waarop is ie afgekeurd dan?
en wat krijg je voor "geweldige" vervanging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |