abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 december 2015 @ 10:17:31 #126
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158099961
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 09:41 schreef Chewie het volgende:

[..]

En hoe gaat naastenliefde kapot als mensen met andere voorkeuren geaccepteerd worden?

[..]

Dat ligt toch echt aan jezelf maar blijf maar in je sprookje geloven dat mensen niet meer met elkaar communiceren. Jouw eventuele gebrek aan vriendschappen is natuurlijk niet een maatschappelijk probleem.

[..]

En wat heeft dit te maken met het accepteren lgbt's?

[..]

Dat jij je ouders/grootouders niet bezoekt is ook niet direct een maatschappelijk probleem.

[..]

En je hebt hier ervaring mee of roeptoeter je zoals gewoonlijk maar weer eens wat?

[..]

En nog een hele reeks onzin, lekker bezig Biekje, dat jij zoals het lijkt compleet contactgestoord bent is jouw probleem, dat jij geen relaties in stand kunt houden is ook jouw probleem, dat jij slecht contact hebt met je buurman is ook jouw probleem.

En zoals ik al zei zijn jouw problemen geen maatschappelijk probleem.
nee Chewie kijk om je heen. Kijk praatprogrammas.

Dit alles is een tendens
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_158100062
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 10:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee Chewie kijk om je heen. Kijk praatprogrammas.

Dit alles is een tendens
Ik kijk om me heen en dan vooral in de echte wereld en niet die van tv en internet alleen. Wellicht een goeie tip voor jou.
  dinsdag 8 december 2015 @ 10:32:02 #128
52357 Lambiekje
pi_158100153
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 10:25 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ik kijk om me heen en dan vooral in de echte wereld en niet die van tv en internet alleen. Wellicht een goeie tip voor jou.
Waarom zie ik en menig praatprogramma dat het toch echt anders is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 8 december 2015 @ 10:33:48 #129
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158100175
Blijkbaar ben jij gevoeliger dan wij voor absurdistische bangmakerij. En lees je dus alles met een zwarte bril.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 8 december 2015 @ 10:37:42 #130
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158100241
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 09:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

heb je naaste lief moet kapot.

Sociale media. Vriendschap wordt een lege huls.

Of zoals van t weekend in telegraaf http://m.telegraaf.nl/bin(...)-vaker-familieruzies

Bejaarden worden nog maar amper bezocht door (klein) kinderen. Er is een kindercentrale om willekeurig naar bejaarden te sturen en zeggen dat het hun kleinkind is

Thuiszorg onderbetaald en er wordt geklokt per adres. Tijd voor praatje is verboden. Als iemand kwijlend op grond ligt. Laten liggen. Je taak is toilet schoonmaken.

Mantelzorgers worden uitgebuit. Familie die oppast kunnen subsidies mislopen.

Sparen voor kleinkinderen resulteert in huurverhoging ouders

Huiswerk is uitgevonden zodat er minder contact is met familie en dat staatspropaganda thuis door gaat.

Wel grofgeld aan goede doelen (Q7 van de ceo). Of nog erger aan het verdomde kwf. Maar een buurman in nood zien we niet. (kan met gemak 10 jaar dood boven of naast je liggen).

Alles wordt ingezet om relaties om zeep te helpen.
Oké, daar kan ik op zich nog best in mee gaan. Dat de maatschappij op die manier aan het versplinteren is, alles wat regelmatige zorg nodig heeft en geen direct economisch nut met zich mee brengt wordt steeds meer aan het lot over gelaten. Ouders werken steeds vaker full time (op zich niets mis mee) en kinderen worden opgevoed door de kinderopvang (eigenlijk best wel iets mis mee als dit 5 dagen in de week gebeurd (imo) ), zo kweek je een disconnect met je kroost en nemen ze steeds minder van de ouders over (soms ook wel een goed iets waarschijnlijk) en missen ze uiteindelijk de geborgenheid van een thuishonk.

Dus heel cynisch bekeken worden kinderen steeds meer opgeleid in plaats van opgevoed om maar goed in het stramien gepropt te kunnen worden en ouderen kunnen (grof gezegd) verrekken want die brengen verder toch geen economisch nut meer in.

Maar wat dit met een eventueel gendercomplot te maken heeft is me echt nog steeds een gigantisch raadsel.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 8 december 2015 @ 11:09:19 #131
52357 Lambiekje
pi_158100790
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 december 2015 10:37 schreef jogy het volgende:

[..]

Oké, daar kan ik op zich nog best in mee gaan. Dat de maatschappij op die manier aan het versplinteren is, alles wat regelmatige zorg nodig heeft en geen direct economisch nut met zich mee brengt wordt steeds meer aan het lot over gelaten. Ouders werken steeds vaker full time (op zich niets mis mee) en kinderen worden opgevoed door de kinderopvang (eigenlijk best wel iets mis mee als dit 5 dagen in de week gebeurd (imo) ), zo kweek je een disconnect met je kroost en nemen ze steeds minder van de ouders over (soms ook wel een goed iets waarschijnlijk) en missen ze uiteindelijk de geborgenheid van een thuishonk.

Dus heel cynisch bekeken worden kinderen steeds meer opgeleid in plaats van opgevoed om maar goed in het stramien gepropt te kunnen worden en ouderen kunnen (grof gezegd) verrekken want die brengen verder toch geen economisch nut meer in.

Maar wat dit met een eventueel gendercomplot te maken heeft is me echt nog steeds een gigantisch raadsel.
Vind jij het een goed idee dat een of andere domme kut die je kinderen opvoed terwijl jij en je partner voor een ander aan het rondrennen zijn.

Contact met familie moet zo min mogelijk daarom is vrouwen en werken zo gepushed.
  dinsdag 8 december 2015 @ 11:11:59 #132
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158100835
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 11:09 schreef Lambiekje het volgende:

Vind jij het een goed idee dat een of andere domme kut die je kinderen opvoed terwijl jij en je partner voor een ander aan het rondrennen zijn.

Contact met familie moet zo min mogelijk daarom is vrouwen en werken zo gepushed.
Hoe verdien jij jouw geld eigenlijk? En als je kinderen had, hoe zouden die worden onderwezen?

Ik merk in mijn omgeving echt helemaal niks van minder familiecontacten en al dat soort shit. Het tegenovergestelde is juist eerder het geval. Maar het is wel een kwestie van geven en nemen ...
  dinsdag 8 december 2015 @ 11:14:32 #133
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158100876
quote:

[..]

Voor een dag of eventueel twee dagen vind ik het geen probleem (sociaal contact met andere kinderen kan geen kwaad) maar veel meer niet echt (imo). Mensen in mijn omgeving doen het zo ongeveer op die manier. 3 of 4 dagen werken, 1 a 2 dagen in de kinderopvang en de rest door grootouders. Het is inderdaad een heel groot verschil met mij vroeger, mijn moeder werkte gewoon thuis en daarna 3 dagen toen ik op de middelbare school zat.

Nu maakt het mij niet uit wie er thuis zou kunnen blijven om de kinderen op te voeden overigens. Ik zou het ook wel willen doen dus dat maakt het geen gender-issue maar een economisch probleem omdat je anders niet 'bij kan blijven' met je omgeving (hoe suf dat ook is). In een kleiner huis buiten de randstad kan je overigens gewoon nog wel redelijk lekker leven zonder dat beide ouders 40 uur moet werken. Maar het meer meer meer willen speelt ook mee.
Vrijheid
pi_158100908
quote:

[..]

En hoe heb jij nu precies minder contact met familie (en vrienden), ben je zo beïnvloedbaar?

En wat heeft dit van doen met genderneutraliteit?

Jij ziet mij als msm schaap maar toch zijn enkele van mijn neven en nichten (heb er nogal veel) mijn beste vrienden, familie in de buurt zie ik regelmatig en mijn complete familie zie ik zeker 2x per jaar (komt omdat het nogal een grote familie is en niet iedereen in de buurt of zelfs op hetzelfde continent woont). Internet helpt verder de contacten te onderhouden met familie die niet in de buurt woont.

Waarom heb jij als niet beïnvloedbare zelfbenoemde "waarheidszoeker" wel problemen en ik als "mak msm schaap" niet?Ik zou toch als schaap zo geconditioneerd moeten zijn dat ik mijn familie niet meer (wil) zie(n).
  dinsdag 8 december 2015 @ 11:17:37 #135
52357 Lambiekje
pi_158100925
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 december 2015 11:14 schreef jogy het volgende:

[..]

Voor een dag of eventueel twee dagen vind ik het geen probleem (sociaal contact met andere kinderen kan geen kwaad) maar veel meer niet echt (imo). Mensen in mijn omgeving doen het zo ongeveer op die manier. 3 of 4 dagen werken, 1 a 2 dagen in de kinderopvang en de rest door grootouders. Het is inderdaad een heel groot verschil met mij vroeger, mijn moeder werkte gewoon thuis en daarna 3 dagen toen ik op de middelbare school zat.

Nu maakt het mij niet uit wie er thuis zou kunnen blijven om de kinderen op te voeden overigens. Ik zou het ook wel willen doen dus dat maakt het geen gender-issue maar een economisch probleem omdat je anders niet 'bij kan blijven' met je omgeving (hoe suf dat ook is). In een kleiner huis buiten de randstad kan je overigens gewoon nog wel redelijk lekker leven zonder dat beide ouders 40 uur moet werken. Maar het meer meer meer willen speelt ook mee.
Bij blijven... Dat is ook een issue dat er nauwelijks tijd over is voor familie contact.

Bij blijven met je vak moet weer in de avonduren cursus enz
  dinsdag 8 december 2015 @ 11:22:19 #136
52357 Lambiekje
pi_158100994
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 11:16 schreef Chewie het volgende:

[..]

En hoe heb jij nu precies minder contact met familie (en vrienden), ben je zo beïnvloedbaar?

En wat heeft dit van doen met genderneutraliteit?

Jij ziet mij als msm schaap maar toch zijn enkele van mijn neven en nichten (heb er nogal veel) mijn beste vrienden, familie in de buurt zie ik regelmatig en mijn complete familie zie ik zeker 2x per jaar (komt omdat het nogal een grote familie is en niet iedereen in de buurt of zelfs op hetzelfde continent woont). Internet helpt verder de contacten te onderhouden met familie die niet in de buurt woont.

Waarom heb jij als niet beïnvloedbare zelfbenoemde "waarheidszoeker" wel problemen en ik als "mak msm schaap" niet?Ik zou toch als schaap zo geconditioneerd moeten zijn dat ik mijn familie niet meer (wil) zie(n).
Ik heb er zelf geen problemen mee. Dit is waar de maatschappij last van heeft. Ik praat niet vanuit eigen visie.

Als je dus wel fulltime werkt en familie ziet en bij wil blijven . Is een stressvol bestaan. En daar komt de win-win voor badpharma. Mensen lekker aan de medicatie om maar mee te draaien in deze geschifte gecorrumpeerde maatschappij
pi_158101064
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 11:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik heb er zelf geen problemen mee. Dit is waar de maatschappij last van heeft. Ik praat niet vanuit eigen visie.
Ja dat praat je wel, aangezien wat jij aangeeft niet gedeeld word door de rest hier maar dat wil je domweg niet zien.

quote:
Als je dus wel fulltime werkt en familie ziet en bij wil blijven . Is een stressvol bestaan. En daar komt de win-win voor badpharma. Mensen lekker aan de medicatie om maar mee te draaien in deze geschifte gecorrumpeerde maatschappij
En waarom lukt het dan zoveel mensen wel maar jou blijkbaar niet?

edit: koudegrondspsychologie, doe maar niet.

[ Bericht 7% gewijzigd door jogy op 08-12-2015 11:30:21 ]
  dinsdag 8 december 2015 @ 11:25:02 #138
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158101067
Het is net zo stressvol als dat je het zelf maakt. Of wil maken. Wat een hoop negativiteit.
  dinsdag 8 december 2015 @ 11:27:34 #139
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158101133
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 11:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Bij blijven... Dat is ook een issue dat er nauwelijks tijd over is voor familie contact.

Bij blijven met je vak moet weer in de avonduren cursus enz
Eens. Enkel of het nou een daadwerkelijk complot is of gewoon een uitwas van een op hol geslagen economische waanzin staat bij mij in het midden. Al zie je wel dat in de landen met de strengste werk ethiek er minder puf over is om daadwerkelijk te demonstreren en hebben ze over het algemeen het meest te verliezen (materieel gezien en in vergelijkbare sociaal economische status ( ;( )). Ik ben voor meer vrijheid, vrijheid in relatieconstructies en weet ik het allemaal en die hebben we in principe ook wel maar door bepaalde sociale constructies blijft het wel zo dat er bepaalde niet standaard manieren van leven moeilijker begaanbaar zijn dan anderen.
Vrijheid
  dinsdag 8 december 2015 @ 11:28:46 #140
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158101168
quote:
En daar komt de win-win voor badpharma. Mensen lekker aan de medicatie om maar mee te draaien in deze geschifte gecorrumpeerde maatschappij
Wow, knap dat je pharma in dit onderwerp heb weten te proppen. :@.
Vrijheid
  dinsdag 8 december 2015 @ 11:31:17 #141
52357 Lambiekje
pi_158101233
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 december 2015 11:28 schreef jogy het volgende:

[..]

Wow, knap dat je pharma in dit onderwerp heb weten te proppen. :@.
Niet dan? We slikken wat af. Koorts onderdrukken, hoofdpijn, maagzuur andere kwalen. Geen tijd voor knappe nachtrust en ff rustig aan. En maar doorgaan. En maar doorgaan.
  dinsdag 8 december 2015 @ 11:33:33 #142
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158101286
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 11:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Niet dan? We slikken wat af. Koorts onderdrukken, hoofdpijn, maagzuur andere kwalen. Geen tijd voor knappe nachtrust en ff rustig aan. En maar doorgaan. En maar doorgaan.
Ik vind het in Nederland en in mijn omgeving nog heel erg meevallen. Ben je ziek? uitzieken maar. is ook het advies van de huisarts, kom in Nederland niet aan met een griepje en haast maar ga lekker naar huis en ga in bed liggen met een kop thee met honing en wat beschuit en kippensoep.

maar nu weer terug naar het onderwerp relatie en gendercomplot. Laat Pharma hier maar gewoon buiten.
Vrijheid
  dinsdag 8 december 2015 @ 11:54:56 #143
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158101841
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 20:56 schreef controlaltdelete het volgende:
e elite is in hun nopjes met jullie, de social engineering slaat aan zo te lezen
Nadat men gewend is aan dat de halve wereld homo zou zijn en dat vooral homoouders zo goed kinderen kunnen opvoeden is het volgende panseksualteit waar we aan moeten wennen, aangevoerd door artiesten die er als jongen/meisje uitzien zoals die Bieber, vieze Miley of die fucked up kids van Will Smith. Androgyne mensen moeten we worden in de toekomst. Er is ook al zo'n kledinglijn die erop inhaakt
Nee, jij hebt je voor het karretje laten spannen van conservatief rechts, en je papegaait hun riedeltjes perfect na.

[ Bericht 2% gewijzigd door jogy op 08-12-2015 11:58:04 ]
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_158102085
quote:

[..]

Ik doe alle 3 (werken, familie en bij blijven) en heb nog tijd voor Netflix, voor af en toe een game, en andere ontspanning. Ik slik dagelijks 0 pilletjes, nog nooit gedaan ook. (op wat fun pilletjes na in een ver en grijs verleden)
  dinsdag 8 december 2015 @ 12:06:35 #145
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158102152
Fuck medicatie, doe meditatie!
:P
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  dinsdag 8 december 2015 @ 12:07:14 #146
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_158102170
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 11:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je hebt helemaal gelijk hoor, zoals zo vaak. Burn out is stijgende en daarmee ook al die pammetjes e.d. Onvoorstelbaar hoeveel mensen het slikken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 11:54 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Nee, jij hebt je voor het karretje laten spannen van conservatief rechts, en je papegaait hun riedeltjes perfect na.
Ja joh, homofoob, religek, nu weer conservatief rechts. Ik vind het allemaal best en lig er niet wakker van wat men allemaal naar mijn hoofd slingert om me af te branden. Laten jullie je nu maar fijn voor het karretje spannen van msm&co als we toch zo bezig zijn.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 8 december 2015 @ 12:10:07 #147
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158102243
Volgens mij ben ik liever deel van het zgn probleem dan van de zgn oplossing. Laat in mijn wereld maar mensen de vrijheid hebben zichzelf te zijn. Zolang ze daar anderen niet mee kwetsen of beknotten, is er geen vuiltje aan mijn lucht. Enger vind ik een wereld waarin je jezelf niet mag zijn, omdat er mensen bang zijn voor een spook in the sky.
pi_158102253
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:07 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja joh, homofoob, religek, nu weer conservatief rechts. Ik vind het allemaal best en lig er niet wakker van wat men allemaal naar mijn hoofd slingert om me af te branden. Laten jullie je nu maar fijn voor het karretje spannen van msm&co als we toch zo bezig zijn.
Als iemand je conservatief rechts noemt is dat niet gelijk afbranden controlaltdelete.
  dinsdag 8 december 2015 @ 12:10:44 #149
269692 Divje
brr brr patapim
pi_158102256
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:10 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij ben ik liever deel van het zgn probleem dan van de zgn oplossing. Laat in mijn wereld maar mensen de vrijheid hebben zichzelf te zijn. Zolang ze daar anderen niet mee kwetsen of beknotten, is er geen vuiltje aan mijn lucht. Enger vind ik een wereld waarin je jezelf niet mag zijn, omdat er mensen bang zijn voor een spook in the sky.
Dit _O_
oh ah toma toma vem vem vem vem
  dinsdag 8 december 2015 @ 12:18:18 #150
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158102419
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Als iemand je conservatief rechts noemt is dat niet gelijk afbranden controlaltdelete.
Daar ben ik het wel mee eens, het is verder geen viezer verwijt dan dat men zich voor een elitair karretje laat spannen. (bal - kaats dingetje zeg maar).

Nu moest ik de post wel enigszins schonen van een paar woordjes maar dat terzijde.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')