Kampioenswedstrijd in amerika...quote:Op zondag 6 december 2015 22:41 schreef Cavaliers het volgende:
Ondertussen in Chili bij de kampioenswedstrijd van Colo Colo
Leukequote:
quote:
quote:Op zondag 6 december 2015 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welk publiek?
Ik zie allemaal lege stoeltjes.
quote:
Hij heeft aan Dick z'n advocaat gezeten.quote:Op zondag 6 december 2015 22:51 schreef Szura het volgende:
Sjoerd hebben ze net uit het cafe getrokken zo te horen
Allemaal 020-media.quote:Op zondag 6 december 2015 22:51 schreef xzaz het volgende:
Hoor die commentaar bij Ajax helemaal blij
Die kan op minstens 3 manieren geïnterpreteerd worden.quote:Op zondag 6 december 2015 22:51 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hij heeft aan Dick z'n advocaat gezeten.
xd
quote:Op zondag 6 december 2015 22:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Staat zekeer weer een Feyenoord speler bij het VI klassement, speler van de week?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
kuyt jaquote:Op zondag 6 december 2015 22:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Staat zekeer weer een Feyenoord speler bij het VI klassement, speler van de week?
Nee.quote:Op zondag 6 december 2015 22:54 schreef Pascalus het volgende:
Ik stel voor dat "bedankt, Sjoerd" het nieuwe "bedankt Hans" wordt.
quote:Op zondag 6 december 2015 22:52 schreef Pascalus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Zonder wrijving geen glans
Afgewezen.quote:Op zondag 6 december 2015 22:54 schreef Pascalus het volgende:
Ik stel voor dat "bedankt, Sjoerd" het nieuwe "bedankt Hans" wordt.
piep piep hoiquote:Op zondag 6 december 2015 22:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ze gaan er bij Studio Voetbal alles aan doen om Feyenoord nog een paar schorsingen aan te naaien.
Die zullen wel vaker die aanklachten verkeerd opstellen. Van Benthem is de enige tot nu die keer op keer de mazen in het net vindt.quote:Op zondag 6 december 2015 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
De KNVB faalt in het opstellen van haar aanklachten. Van Benthem is geweldig.
Logica ontbreekt volledig.
Is dit satire?quote:Op zondag 6 december 2015 22:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ze gaan er bij Studio Voetbal alles aan doen om Feyenoord nog een paar schorsingen aan te naaien.
Ik heb het idee dat de spelers zelf er alles aan doen om geschorst te worden.quote:Op zondag 6 december 2015 22:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik niet. Kuijt is een lul. Dorpspastoor.quote:Op zondag 6 december 2015 22:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Iedereen gunt Dirk de gouden veter
Van de Looi is dan ook een lul.quote:Op zondag 6 december 2015 22:57 schreef Szura het volgende:
Groningen was wel een G-team vanmiddag inderdaad
020-media. Ik zeg het je.quote:Op zondag 6 december 2015 22:58 schreef exile79 het volgende:
De tering, gaan ze bij Studio Smous zelfs deze duw nog uitvergroten?
Dat komt omdat er cyrillische tekens in staan denk ik zo.quote:Op zondag 6 december 2015 22:58 schreef Rabieluh het volgende:
Dat logo van CSKA ziet er heerlijk Russisch uit.
Het is een complot!quote:Op zondag 6 december 2015 22:58 schreef exile79 het volgende:
Spring alsjeblieft in de oceaanquote:Op zondag 6 december 2015 22:58 schreef exile79 het volgende:
Erg vreemd inderdaad, al was Feyenoord - Heracles wel een volslagen doorgeslagen pot.quote:Op zondag 6 december 2015 22:59 schreef Merkie het volgende:
Vrij belachelijk hoe het doodtrappen van een grensrechter ongeveer gelijkgesteld wordt aan felle duels door de NOS. Om te kotsen.
Dikke rooie ster, oldschool voetbal, ouwe russische propaganda style.quote:Op zondag 6 december 2015 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat komt omdat er cyrillische tekens in staan denk ik zo.
De duw van Gus is toch minstens zo erg? Toch? NOS?quote:Op zondag 6 december 2015 22:59 schreef Merkie het volgende:
Vrij belachelijk hoe het doodtrappen van een grensrechter ongeveer gelijkgesteld wordt aan felle duels door de NOS. Om te kotsen.
Wij kunnen ook lezen.quote:
Dan spelen we met De Wijs.quote:
Dat lijkt me niet zo wijs om te doenquote:Op zondag 6 december 2015 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan spelen we met De Wijs.
Huilen.
Ga wegquote:Op zondag 6 december 2015 23:00 schreef exile79 het volgende:
[..]
De duw van Gus is toch minstens zo erg? Toch? NOS?
Kom jij eens met een beter alternatief.quote:
Misschien doet ie een Brennetje en speelt hij opeens de wedstrijd van z'n leven.quote:Op zondag 6 december 2015 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan spelen we met De Wijs.
Huilen.
Man man manquote:Op zondag 6 december 2015 23:02 schreef Shreyas het volgende:
Misschien wel bewust gemist. Vitesse heeft meer sympathie voor PSV dan voor Ajax of Feyenoord.
Piep piepquote:Op zondag 6 december 2015 23:02 schreef Shreyas het volgende:
Misschien wel bewust gemist. Vitesse heeft meer sympathie voor PSV dan voor Ajax of Feyenoord.
Oh ik heb geen verstand van PSV, ik wilde alleen een woordgrapje makenquote:Op zondag 6 december 2015 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kom jij eens met een beter alternatief.
Vitesse wordt gewoon 4equote:Op zondag 6 december 2015 23:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ja Vitesse heeft echt een wereldelftal inderdaad. Worden gewoon 6de ofzo.
De rest is allemaal slechter. Heracles, NEC, PEC gaan daar heus wel onder eindigenquote:Op zondag 6 december 2015 23:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Moet het nog zien, het is zelden een eenheid.
Jij bent coulant vandaag.quote:
zucht.gifquote:Op zondag 6 december 2015 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Monaco toch een best aardige speler.
Het is te gek om los te lopen inderdaad. KNVB, Twente, zeiken over 'hard' voetbal en 3 voetbalfragmenten. Dat was het wel.quote:Op zondag 6 december 2015 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent coulant vandaag.
Enorme kutshow 0.5/10
Morgen weer een bagger VI aflevering.quote:Op zondag 6 december 2015 23:10 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het is te gek om los te lopen inderdaad. KNVB, Twente, zeiken over 'hard' voetbal en 3 voetbalfragmenten. Dat was het wel.
Duizend keer filmpjes herhalen.quote:Op zondag 6 december 2015 23:11 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Morgen weer een bagger VI aflevering.
Een niet-grappige Gijp, een walgelijke Genee en een niet-boeiende derde gast.quote:Op zondag 6 december 2015 23:11 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Kieft.quote:Op zondag 6 december 2015 23:12 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Een niet-grappige Gijp, een walgelijke Genee en een niet-boeiende derde gast.
Eigenlijk kijk ik alleen nog maar voor Johan.
Topshowquote:Op zondag 6 december 2015 23:12 schreef Brammess het volgende:
In de promo hadden ze het over Ajax
Geen seconde iets over ajax gehoord
Ook belachelijk inderdaad. Er zou standaard 10 minuten Feyenoord, 10 minuten Ajax en 10 minuten PSV moeten worden besproken. Daarvan zijn namelijk de meeste mensen supporter in Nederland, dus die mensen wil je bereiken.quote:Op zondag 6 december 2015 23:12 schreef Brammess het volgende:
Dat was het enige positieve van de uitzending.quote:Op zondag 6 december 2015 23:12 schreef Brammess het volgende:
Wat was het weer allejezus erg he. Waarom doen we het onszelf nog aan.quote:
En toch 10x beter.quote:Op zondag 6 december 2015 23:11 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ja wat had die ermee te maken? Ik zag die ineens langskomen, maar ik kon het niet plaatsen.quote:
quote:Op zondag 13 december 2015 14:17 schreef Zipportal het volgende:
Pierre van Hooijdonk
Jan Mulder
Co Adriaanse
Sjoerd Mossou
We gaan helemaal niks.quote:Op zondag 13 december 2015 21:42 schreef Maartenfr12 het volgende:
We gaan deze uitzending vast uitgebreid de ek-loting van België bespreken ofzo?Of het 'enorme' omkoopschandaal van de Nederlandse en Belgische voetbalbond voor het WK 2018?
sowquote:Op zondag 13 december 2015 17:49 schreef Caland het volgende:
Jammer dat Jan Mulder nog niet dood is.
quote:Op zondag 13 december 2015 22:16 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wel zonde dat ze zoveel acne heeft want verder is het echt best een lekker wijf.
Dat afscheid was ook door een aantal discutabele figuren verknald.quote:Op zondag 13 december 2015 22:17 schreef Slobeend het volgende:
Sjek werd zojuist emotioneel van een gewonnen potje handbal.
Maar bij z'n afscheid van de NOS niet.
Ajax heeft 54 minuten lang niet op goal geschoten.quote:Op zondag 13 december 2015 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
''Compleet machteloos''
Nu insinueert Roelfs dat Utrecht goed was maar dat is niet waar.
Punten van AZ tellen nog het zwaarst meequote:Op zondag 13 december 2015 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV REDT HET NEDERLANDSE VOETBAL
Amsterdam are you watching?
Ook gewoon logisch, het EK is wel een belangrijk evenementquote:Op zondag 13 december 2015 22:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
God ik wist dat ze het over die loting gingen hebben.
Maar dat insinueert dat Utrecht het wel goed deed.quote:Op zondag 13 december 2015 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax heeft 54 minuten lang niet op goal geschoten.
Dat is wel machteloos, ja.
De piek lag op vrijdagavond 21:50quote:Op zondag 13 december 2015 22:23 schreef Mani89 het volgende:
Sjoerd heeft deze week 10 pakjes per dag gerookt.
PSV heeft meer punten gehaald in verhouding tot het maximaal mogelijke dan AZ.quote:Op zondag 13 december 2015 22:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Punten van AZ tellen nog het zwaarst mee
Correct, maar Ajax was wel machteloos.quote:Op zondag 13 december 2015 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dat insinueert dat Utrecht het wel goed deed.
quote:Mijn vader zat bij de commando's
Mijn moeder zat bij de SS
En samen verbrandden ze Joden
Want Joden die branden het best
Ik vind de cover van de PSV-supporters leuker.quote:
@AFCAjaxquote:Op zondag 13 december 2015 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Correct, maar Ajax was wel machteloos.
Tja, elke keer als ik aan het woord EK of interlandvoetbal denk word ik alweer misselijk. Daar moet de Nederlandse pers wat mij betreft 0 aandacht aan geven.quote:Op zondag 13 december 2015 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook gewoon logisch, het EK is wel een belangrijk evenement
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |