Kampioenswedstrijd in amerika...quote:Op zondag 6 december 2015 22:41 schreef Cavaliers het volgende:
Ondertussen in Chili bij de kampioenswedstrijd van Colo Colo
Leukequote:
quote:
quote:Op zondag 6 december 2015 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welk publiek?
Ik zie allemaal lege stoeltjes.
quote:
Hij heeft aan Dick z'n advocaat gezeten.quote:Op zondag 6 december 2015 22:51 schreef Szura het volgende:
Sjoerd hebben ze net uit het cafe getrokken zo te horen
Allemaal 020-media.quote:Op zondag 6 december 2015 22:51 schreef xzaz het volgende:
Hoor die commentaar bij Ajax helemaal blij
Die kan op minstens 3 manieren geïnterpreteerd worden.quote:Op zondag 6 december 2015 22:51 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hij heeft aan Dick z'n advocaat gezeten.
xd
quote:Op zondag 6 december 2015 22:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Staat zekeer weer een Feyenoord speler bij het VI klassement, speler van de week?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
kuyt jaquote:Op zondag 6 december 2015 22:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Staat zekeer weer een Feyenoord speler bij het VI klassement, speler van de week?
Nee.quote:Op zondag 6 december 2015 22:54 schreef Pascalus het volgende:
Ik stel voor dat "bedankt, Sjoerd" het nieuwe "bedankt Hans" wordt.
quote:Op zondag 6 december 2015 22:52 schreef Pascalus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Zonder wrijving geen glans
Afgewezen.quote:Op zondag 6 december 2015 22:54 schreef Pascalus het volgende:
Ik stel voor dat "bedankt, Sjoerd" het nieuwe "bedankt Hans" wordt.
piep piep hoiquote:Op zondag 6 december 2015 22:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ze gaan er bij Studio Voetbal alles aan doen om Feyenoord nog een paar schorsingen aan te naaien.
Die zullen wel vaker die aanklachten verkeerd opstellen. Van Benthem is de enige tot nu die keer op keer de mazen in het net vindt.quote:Op zondag 6 december 2015 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
De KNVB faalt in het opstellen van haar aanklachten. Van Benthem is geweldig.
Logica ontbreekt volledig.
Is dit satire?quote:Op zondag 6 december 2015 22:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ze gaan er bij Studio Voetbal alles aan doen om Feyenoord nog een paar schorsingen aan te naaien.
Ik heb het idee dat de spelers zelf er alles aan doen om geschorst te worden.quote:Op zondag 6 december 2015 22:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |