abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158074119
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 10:32 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Mijn hemel, wat een Calimero-reactie. Er is genoeg gezegd en geschreven over de woorden van Weghorst tijdens dat akkefietje met Kramer.

En ook over het constante gezuig van Fledderus trouwens, al is dat inmiddels toch wel bij iedereen bekend. Behalve bij Gustafson dan, kennelijk.
Echt 0 keer voorbij zien komen?
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_158074143
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 10:34 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar als Gustafson iemand een doodschop had verkocht vond jij het nog lachwekkend.
Lekker serieus te nemen. Gewoon achterlijke actie en 3 wedstrijden zitten.

Zou het ook erg ongeloofwaardig vinden als Feyenoord weer in beroep gaat maargoed.
Zal er wel aan liggen wat de eis is. Als het 2 + 1 voorwaardelijk is, zal de schorsing wel geaccepteerd worden, als hij 4 onvoorwaardelijk is niet. Probleem met eerdere eisen was o.a. dat deze relatief hoog waren.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  maandag 7 december 2015 @ 10:39:40 #53
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158074168
quote:
11s.gif Op maandag 7 december 2015 10:36 schreef H.FR het volgende:

[..]

Echt 0 keer voorbij zien komen?
Dan zie je dus echt alles door je Calimero-bril.
  maandag 7 december 2015 @ 10:40:32 #54
319979 Fok-it
All is well
pi_158074185
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 10:37 schreef H.FR het volgende:

[..]

Zal er wel aan liggen wat de eis is. Als het 2 + 1 voorwaardelijk is, zal de schorsing wel geaccepteerd worden, als hij 4 onvoorwaardelijk is niet. Probleem met eerdere eisen was o.a. dat deze relatief hoog waren.
Denk niet dat het 4 wordt hoor. Heeft ook met voorgaande akkefietjes te maken waardoor de eis hoger wordt toch?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_158074212
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 10:39 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dan zie je dus echt alles door je Calimero-bril.
Wees dan eens zo aardig om een linkje te doen.
Kan ik die bril tenminste af doen.
pi_158074225
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 10:37 schreef H.FR het volgende:

[..]

Het zou Feyenoord sieren om een keer een terechte schorsing te accepteren ;). Maar goed, ik hoop ook dat het geen gevolgen heeft voor tegen PSV...
pi_158074265
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 10:42 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Het zou Feyenoord sieren om een keer een terechte schorsing te accepteren ;). Maar goed, ik hoop ook dat het geen gevolgen heeft voor tegen PSV...
Een schorsing is ook zeker op zijn plaats. Hoe hoog wordt de eis, dat is de vraag.
  maandag 7 december 2015 @ 10:48:16 #58
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158074299
quote:
7s.gif Op maandag 7 december 2015 10:41 schreef H.FR het volgende:

[..]

Wees dan eens zo aardig om een linkje te doen.
Kan ik die bril tenminste af doen.
Nou, het verhaal van Borst op de vorige pagina, om te beginnen. Genoeg over de praktijken van Fledderus, of lees je daar overheen?

En in de TC Tubantia wordt Weghorst aan de tand gevoeld. Zeker, hij deelt daar een sneer uit naar Kramer, maar zijn misstap is de aanleiding van het artikel.

Ook bij Studio Sport was alles gewoon te zien en werd het benoemd. Jij hoort en ziet kennelijk alleen dat wat anti-Feyenoord is. Complexje, denk ik.
  maandag 7 december 2015 @ 10:53:27 #59
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_158074368
Tijd voor De Schuur!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_158074392
quote:
14s.gif Op maandag 7 december 2015 10:19 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik vind het overdreven zoeken. Niks mis met fysiek spel.
Pi-air zei het gisteren bij Studio Voetbal nog, in Engeland zouden ze deze beelden (van Kramer) niet ens uitzenden.
pi_158074398
Ik zie dat Dominee Dirk weer speler van de week gaat worden *O*

3e keer toch?
pi_158074406
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 10:48 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nou, het verhaal van Borst op de vorige pagina, om te beginnen. Genoeg over de praktijken van Fledderus, of lees je daar overheen?

En in de TC Tubantia wordt Weghorst aan de tand gevoeld. Zeker, hij deelt daar een sneer uit naar Kramer, maar zijn misstap is de aanleiding van het artikel.

Ook bij Studio Sport was alles gewoon te zien en werd het benoemd. Jij hoort en ziet kennelijk alleen dat wat anti-Feyenoord is. Complexje, denk ik.
1. Ja, precies 1 iemand. Wel gelezen inderdaad.
2. TC Tubantia is nou niet echt een landelijke krant, hoe kan je van iemand verwachten dat hij dat leest?
3. Ik kijk geen studio sport, dus dat heb ik niet gezien inderdaad.

Als ik deze pagina bijvoorbeeld open: http://www.telegraaf.nl/telesport/tag/eredivisie zie ik alleen maar berichten die gaan over Kramer en Gustafson en dat het 'toch rood was' volgens Nijhuis.

Bij VI lees ik ook alleen dat Fledderus geen adem meer kreeg en zo in paniek was.

Het is dus gewoon goed zoeken naar andere 'geluiden'.
pi_158074427
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 10:55 schreef H.FR het volgende:

[..]

1. Ja, precies 1 iemand. Wel gelezen inderdaad.
2. TC Tubantia is nou niet echt een landelijke krant, hoe kan je van iemand verwachten dat hij dat leest?
3. Ik kijk geen studio sport, dus dat heb ik niet gezien inderdaad.

Als ik deze pagina bijvoorbeeld open: http://www.telegraaf.nl/telesport/tag/eredivisie zie ik alleen maar berichten die gaan over Kramer en Gustafson en dat het 'toch rood was' volgens Nijhuis.

Bij VI lees ik ook alleen dat Fledderus geen adem meer kreeg en zo in paniek was.

Het is dus gewoon goed zoeken naar andere 'geluiden'.
Net ff gezocht en ook alleen maar gejank van Zomer kunnen vinden... "Ja maar, hunnie deden niet lief :'("...

Overigens kan ik me de paniek van Fledderus heel goed voorstellen... Even geen adem kunnen halen is best heel erg eng.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2015 10:57:17 ]
pi_158074457
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 10:56 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Net ff gezocht en ook alleen maar gejank van Zomer kunnen vinden... "Ja maar, hunnie deden niet lief :'("...

Overigens kan ik me de paniek van Fledderus heel goed voorstellen... Even geen adem kunnen halen is best heel erg eng.

Bij (bijna) ieder ander had ik het geloofd.
  maandag 7 december 2015 @ 10:58:17 #65
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_158074459
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 10:55 schreef RvLaak het volgende:

3e keer toch?
4e keer.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_158074470
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 10:55 schreef RvLaak het volgende:

3e keer toch?
Terwijl hij er werkelijk helemaal niks van bakte :X
  maandag 7 december 2015 @ 11:11:06 #67
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_158074677
Wel vreemd dat niemand valt over hoe Heracles zelf aan alle shirtjes hing die binnen handbereik waren. :') Ach 3 punten binnen op naar volgend weekend. _O_
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_158074698
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 10:58 schreef H.FR het volgende:

[..]

Terwijl hij er werkelijk helemaal niks van bakte :X
Detail ;)
pi_158074711
quote:
7s.gif Op maandag 7 december 2015 10:58 schreef H.FR het volgende:

[..]

Bij (bijna) ieder ander had ik het geloofd.
Ik zou zeggen, probeer het eens... Ga eens duiken en vraag je buddy om je cilinder dicht te draaien, zonder dat jij weet wanneer het gebeurt.
pi_158074804
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 11:12 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, probeer het eens... Ga eens duiken en vraag je buddy om je cilinder dicht te draaien, zonder dat jij weet wanneer het gebeurt.
Ik zou ook in paniek zijn hoor, maar ik geloof die Fledderus eerlijk gezegd gewoon niet.
pi_158074982
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 11:12 schreef RvLaak het volgende:

[..]

hahahaha mooi vergelijk..

voor iemand die geen adem kon halen ging zijn buik anders aardig snel op een neer toen ie een aangespoelde walvis nadeed..
lulverhaal eerste klas , neemt niet weg dat het gewoon rood zou zijn geweest als het gezien was door de scheids..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  maandag 7 december 2015 @ 11:31:01 #72
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_158075137
Gezeik om niks, schorsing van Gustafson accepteren en klaar.

Ik vond het dan weer eerder hilarisch dat de zogenaamde kenners Heracles allemaal zo goed vonden spelen. Die hadden recht op een puntje gehad. Op 2 kansen na zijn ze nauwelijks voor Vermeer geweest. Het was eerder gewoon een bizar slechte wedstrijd waarin Feyenoord net iets minder slecht was.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_158075342
In elk ander seizoen hadden we deze wedstrijd keihard verloren. (En inderdaad een paar rode kaarten gehad). Feit blijft dat Heracles ook gewoon geen fuck voorstelt. Nu wij niet meer als een filiaal van Excelsior spelen, begin ik steeds meer te begrijpen waarom de eredivisie clubs geen moer meer klaarspelen in Europa: de tegenstand in de eredivisie is lachwekkend.
BFF met GGMM
pi_158075542
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 11:40 schreef DonRaja het volgende:
begin ik steeds meer te begrijpen waarom de eredivisie clubs geen moer meer klaarspelen in Europa: de tegenstand in de eredivisie is lachwekkend.

[ Bericht 1% gewijzigd door DonRaja op 07-12-2015 11:52:11 (Bewaar die crap voor de SC.) ]
  maandag 7 december 2015 @ 12:00:11 #75
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_158075699
Hugo Borst heeft volkomen gelijk.
Maar het probleem is dat er bepaalde media zijn die bepaalde gedragingen te veel uitvergroten.

Kijk eens naar het gedrag van een Luuk de Jong bijvoorbeeld. Of hou een Bazoer in de close-up.
Het valt echt reuze mee.

Luisterend naar Langs de Lijn in de auto terug naar huis vanuit de Kuip was het ook allemaal vrij mild, maar als ik dan Studio Voetbal half volg gisterenavond. Mijn hemel, mijn mening is ietwat gekleurd natuurlijk, maar ik heb geloof ik een volledig andere wedstrijd gezien dan de heren aan tafel.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  maandag 7 december 2015 @ 12:02:59 #76
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_158075781
Wel een mooie goal van Kramer moet ik zeggen. Grgr
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_158075815
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 12:02 schreef inslagenreuring het volgende:
Wel een mooie goal van Kramer moet ik zeggen. Grgr
Stevig schot inderdaad. Gelukkig had Gustafson door dat hij moest inhouden. Hadden elkaar lelijk in de weg kunnen zitten.
pi_158075834
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 11:24 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

hahahaha mooi vergelijk..

voor iemand die geen adem kon halen ging zijn buik anders aardig snel op een neer toen ie een aangespoelde walvis nadeed..
lulverhaal eerste klas , neemt niet weg dat het gewoon rood zou zijn geweest als het gezien was door de scheids..
Het gevoel van geen adem kunnen halen is wat anders dan het daadwerkelijk niet kunnen. Daarbij is het waarschijnlijk dat hij maar heel even geen adem kon halen en toen in paniek schoot (heb je maar een paar seconden voor nodig). Je lichaam reageert dan acuut met het aanmaken van adrenaline. Wat vervolgens weer zorgt voor een versnelde ademhaling om het idee van zuurstoftekort op te lossen.

Verklaart heel goed waarom Fledderus zoveel ademhaalde nagenoeg meteen na de elleboog.
  maandag 7 december 2015 @ 12:05:23 #79
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_158075836
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 11:31 schreef Caland het volgende:
Gezeik om niks, schorsing van Gustafson accepteren en klaar.

Ik vond het dan weer eerder hilarisch dat de zogenaamde kenners Heracles allemaal zo goed vonden spelen. Die hadden recht op een puntje gehad. Op 2 kansen na zijn ze nauwelijks voor Vermeer geweest. Het was eerder gewoon een bizar slechte wedstrijd waarin Feyenoord net iets minder slecht was.
Mwah, het waren echt wel iets meer dan 2 kansen. Ik telde nog 2 schoten van Bel Hassani (wel relatief ongevaarlijk) en een heel goed schot van Tannane vlak over de kruising. In die fase hing de 1-1 toch zeker in de lucht. Daarna ontspoorde het een beetje en wist Feyenoord de kalmte voor het doel te houden. Maar een gelijkspel was echt geen gekke uitslag geweest.
pi_158075847
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 12:05 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Mwah, het waren echt wel iets meer dan 2 kansen. Ik telde nog 2 schoten van Bel Hassani (wel relatief ongevaarlijk) en een heel goed schot van Tannane vlak over de kruising. In die fase hing de 1-1 toch zeker in de lucht. Daarna ontspoorde het een beetje en wist Feyenoord de kalmte voor het doel te houden. Maar een gelijkspel was echt geen gekke uitslag geweest.
Tot een minuut of 70 misschien wel ja. Daarna absoluut niet meer.
  maandag 7 december 2015 @ 12:07:27 #81
262211 hhh38
pi_158075878
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 12:05 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Tot een minuut of 70 misschien wel ja. Daarna absoluut niet meer.
Toen hadden er ook zomaar nog maar 9 Feyenoorders op het veld kunnen staan, maar goed. Over de hele wedstrijd wel een terechte overwinning inderdaad.
  maandag 7 december 2015 @ 12:07:33 #82
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_158075883
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 12:04 schreef H.FR het volgende:

[..]

Stevig schot inderdaad. Gelukkig had Gustafson door dat hij moest inhouden. Hadden elkaar lelijk in de weg kunnen zitten.
Die Kramer heeft wel wat. Goede spits. Had jullie liever nog een jaartje met die gekke Turk in de punt gezien :')
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 7 december 2015 @ 12:09:00 #83
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_158075923
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 12:05 schreef hhh38 het volgende:

[..]

De 1-1 hing misschien wel in de lucht. Al had het ook makkelijk 2-0 voor rust kunnen staan met die bal op de lat. Ging er mij meer om dat Heracles al helemaal niks voorstelde, maar oh oh wat maakten ze het Feyenoord moeilijk zeg _O- Gewoon een redelijk simpele overwinning met matig spel. Niet teveel over lullen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_158075924
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 12:07 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Toen hadden er ook zomaar nog maar 9 Feyenoorders op het veld kunnen staan, maar goed. Over de hele wedstrijd wel een terechte overwinning inderdaad.
9? Wie nog meer dan, behalve Gustafson?
En dan had Heracles ook met een man minder kunnen staan voor het neerhalen van de doorgebroken Kramer. Kregen ze echter geel voor.
  maandag 7 december 2015 @ 12:11:59 #85
262211 hhh38
pi_158075983
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 12:09 schreef H.FR het volgende:

[..]

9? Wie nog meer dan, behalve Gustafson?
En dan had Heracles ook met een man minder kunnen staan voor het neerhalen van de doorgebroken Kramer. Kregen ze echter geel voor.
Kramer was niet doorgebroken joh.
pi_158076018
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 12:11 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Eens, maar hoezo 9?
  maandag 7 december 2015 @ 12:16:06 #87
262211 hhh38
pi_158076092
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 12:13 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Eens, maar hoezo 9?
2 gele kaartjes voor Kramer (provoceren en z'n zwaaiende armen bijvoorbeeld), Blom zou ertoe in staat zijn. Maar het zou niet terecht zijn geweest, dus een beetje overbodig speculeren.

Feit is dat het geen goede wedstrijd was en we geluk hebben dat het maar Heracles thuis was en ze zich lieten provoceren.
pi_158076180
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 12:11 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Hm, toch nog maar een keertje kijken dan. Voor mijn idee had hij hem er zo in kunnen prikken als hij niet was vastgehouden op die plek.
pi_158076184
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 12:16 schreef hhh38 het volgende:

[..]

2 gele kaartjes voor Kramer (provoceren en z'n zwaaiende armen bijvoorbeeld), Blom zou ertoe in staat zijn. Maar het zou niet terecht zijn geweest, dus een beetje overbodig speculeren.
Precies, onterecht. 10 man zou terecht geweest zijn ;). Dus om te stellen dat Feyenoord met 9 had kunnen staan, is niet correct imo. Zo kun je namelijk ook stellen dat Heracles met veel minder dan 9 had kunnen eindigen. Immers had een andere scheids waarschijnlijk veel meer kaarten getrokken, ook voor Heracles.

Uiteindelijk is het allemaal gelul in de ruimte.
quote:
Feit is dat het geen goede wedstrijd was en we geluk hebben dat het maar Heracles thuis was en ze zich lieten provoceren.
Gedeeltelijk. Ik denk dat de overwinning gedeeltelijk ook een verdienste is van Feyenoord. Ze hebben het hoofd koel gehouden en zijn doorgegaan met aanvallen. Vorig seizoen hadden ze deze wedstrijd gewoon verloren. Puur op instelling.
pi_158076207
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 12:16 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Blom, daar noem je er ook eentje.
  Moderator maandag 7 december 2015 @ 12:25:46 #91
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_158076314
Kutwedstrijd. Snel vergeten. Op naar het noorden.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_158076315
Eens met Scrummie en Caland, gewoon schorsing pakken en verder niet zeiken. Daarnaast blij zijn dat je die wedstrijd wint, want het was weer niet om aan te gluren.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_158076338
quote:
14s.gif Op maandag 7 december 2015 12:25 schreef onlogisch het volgende:
Kutwedstrijd. Snel vergeten. Op naar het noorden.
2 klote uitwedstrijden voor de boeg. Vooral Groningen uit wordt een zware dobber vrees ik.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator maandag 7 december 2015 @ 12:44:14 #94
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_158076716
Op de één of andere manier had ik meer met het team en spel van vorig jaar. Het doet me dit jaar heel weinig. Slecht voetbal, veel gezeik, weinig leuke spelers, te weinig talent, maar wel punten. Tsja.
  maandag 7 december 2015 @ 12:47:19 #95
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_158076796
Botteghin wordt overigens erg makkelijk over zijn linkerbeen uitgekapt, logisch ook maar het is wachten op goaltjes die daaruit voort komen.
pi_158076829
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 12:44 schreef Slobeend het volgende:
Op de één of andere manier had ik meer met het team en spel van vorig jaar. Het doet me dit jaar heel weinig. Slecht voetbal, veel gezeik, weinig leuke spelers, te weinig talent, maar wel punten. Tsja.
Het spel was vorig jaar rond deze tijd inderdaad een stuk beter, maar wie weet groeien we nog naar een vergelijkbaar niveau toe. Stel je toch eens voor; als we met behoorlijk slecht spel al zoveel punten halen... :9~
  maandag 7 december 2015 @ 12:52:58 #97
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_158076912
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 12:48 schreef H.FR het volgende:

[..]

Het spel was vorig jaar inderdaad een stuk beter
Ja. Een half seizoen :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_158076915
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 12:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, paste hem al aan ja :@
Maar voetballend was het wel een paar potjes lang echt genieten.
pi_158076935
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 12:53 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ja, paste hem al aan ja :@
Maar voetballend was het wel een paar potjes lang echt genieten.
Toen stond ImmersGod nog in de basis natuurlijk.
  Moderator maandag 7 december 2015 @ 12:55:44 #100
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_158076956
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 12:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Heb jij wat met dit elftal?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: