abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158067411
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
  maandag 7 december 2015 @ 07:24:46 #2
92279 N.icka
Windforce 11
pi_158072103
Goedemorgen, deze eeeeeeeeuwige lurkster wenst jullie een mooie nieuwe week :)
  maandag 7 december 2015 @ 07:46:30 #3
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_158072210
Goedemorgen :)

2-3 daagjes op en boven de 1500 en +0,3 :). Zoals verwacht. Wellicht is het vocht. Even afwachten!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 7 december 2015 @ 07:48:54 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_158072222
+0,5 erbij, maar dat vind ik helemaal niet gek gezien de afgelopen dagen. (Het is nog steed 3-4kg minder dan vorige week, dus ik klaag niet. ;) )
Benieuwd waar ik volgende week maandag sta.
Deze week 2-3 keer lunchen op mijn werk en 2 keer uit eten waar ik niet onderuit kom.
Veel damage control de rest van de dag dus. :Y
  maandag 7 december 2015 @ 07:53:08 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_158072249
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 07:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goedemorgen :)

2-3 daagjes op en boven de 1500 en +0,3 :). Zoals verwacht. Wellicht is het vocht. Even afwachten!
je was ook een kilo afgevallen in twee dagen vorige week, ik vind de stille conclusie "dat 1500 calorieën dus te veel is" wel wat voorbarig ;)

Weekend na sinterklaas, de meesten zullen niet snoeihard zijn afgevallen denk ik. Ik sta op -0.3 tov gisteren, +0,3 tov donderdag toen mijn buik raar ging doen. Ben ook benieuwd waar de balans gaat liggen. Heb een volle week training, de trainingslocatie is 11km van huis, dus ik krijg in ieder geval mijn lichaamsbeweging :D
disclaimer
  maandag 7 december 2015 @ 07:54:35 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_158072265
Succes BE! Ik vrees ook voor de eettafel deze week, bij training zijn altijd buffetten. Ik heb dus gewoon mijn reguliere eetpakket bij me en ga in de pauze wel wandelen :@
disclaimer
  maandag 7 december 2015 @ 08:21:42 #7
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_158072430
Hier levert de sint +0.5 op..
Verdeelt over teveel eten en te weinig bewegen

Morgen avond teambuilding waarbij we gaan koken..
Hmm. Ik ga er niet de hele tijd bij staan om alles te wegen, dus dat wordt nog intressant.
Verder is de planning voor deze week:
Ma: soep // niet sporten
Di : fietsen naar teambuilding // eten//terug fietsen
Wo: gebakken eitje // zwemmen
Do: fietsen naar werk // salade
Vr: eten bij teamgenootje // volleybal

En hopelijk mag ik zaterdag of zondag dan weer wel hardlopen..
Overdag dus net als sq en be aan damage control doen..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Licht Ontvlambaar maandag 7 december 2015 @ 08:34:24 #8
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_158072544
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 07:24 schreef N.icka het volgende:
Goedemorgen, deze eeeeeeeeuwige lurkster wenst jullie een mooie nieuwe week :)
Merci! En insgelijks :)

Ik doe weer eens een wet van SQ... 72,2
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 7 december 2015 @ 08:41:53 #9
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_158072628
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 07:53 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

je was ook een kilo afgevallen in twee dagen vorige week, ik vind de stille conclusie "dat 1500 calorieën dus te veel is" wel wat voorbarig ;)

Weekend na sinterklaas, de meesten zullen niet snoeihard zijn afgevallen denk ik. Ik sta op -0.3 tov gisteren, +0,3 tov donderdag toen mijn buik raar ging doen. Ben ook benieuwd waar de balans gaat liggen. Heb een volle week training, de trainingslocatie is 11km van huis, dus ik krijg in ieder geval mijn lichaamsbeweging :D
Ben benieuwd hoe het de rest vd week gaat :).

Succes met de damage controle, ook voor Be!

Planning:

O: overnight oats
L: 2 bth, sandwichspread, kipfilet
T: 2 mandarijnen
D: stukje vlees, sugar snaps, rösti
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 7 december 2015 @ 08:44:14 #10
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158072655
+1.1 hier. Waarvan +0.7 ten opzichte van gisteren. Zal wel vocht zijn door het zoute eten (opgeteld bij de liters vocht in alle holtes in m'n hoofd op dit moment).
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_158072782
Snot weegt vast een hoop ;) Beterschap MF

Succes met de training SQ!

Sinterklaas voorbij, kerst (en dus allerlei borrels) in het verschiet... Over 4 weken wordt het allemaal weer makkelijker! :)

+0.2 vandaag, maar nog steeds onder de 82 dus. Ik ben er blij mee! Misschien moet mijn doel voor de komende vier weken maar zijn om niet aan te komen, en dan doen we in januari dat laatste spurtje naar onder de 80 wel.
  maandag 7 december 2015 @ 09:00:49 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_158072823
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 07:54 schreef Stormqueen het volgende:
Succes BE! Ik vrees ook voor de eettafel deze week, bij training zijn altijd buffetten. Ik heb dus gewoon mijn reguliere eetpakket bij me en ga in de pauze wel wandelen :@
Lastig he!
Ik kom vandaag en woensdag niet echt onder meelinchen uit vrees ik, maar donderdag en vrijdag (staff workshop) neem ik denk ik idd ook mijn eigen spul mee).
Als de board er is wil ik nog wel gezellig mee doen (tot op zekere hoogte) maar mijn collega's kennen mijn lunchgewoontes ondertussen wel. ;)

Succes jij ook!

Gisterenavond nog een half uurtje op de hometrainer gezeten, scheelt toch ook weer.

Nog een paar kilo en dan ga ik het hardlopen weer oppakken. Dan komt er ook weer wat meer rust qua werk enzo dus dan is dat makkelijker te regelen ook.
  maandag 7 december 2015 @ 09:01:04 #13
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_158072827
Ik ben echt blij dat de Sint voorbij is, want dat scheelt me een confrontatie met kruidnootjes en chocolade. Kerst vind ik echt Heel Erg Stom, dus die verleiding is stukken minder groot. Ik schiet altijd tot 27 december in de Scrooge-modus en kan dan weer ademhalen :@.
  maandag 7 december 2015 @ 09:01:45 #14
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_158072830
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 09:00 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Lastig he!
Ik kom vandaag en woensdag niet echt onder meelinchen uit vrees ik,
:D :') Apart werk heb jij :+
  maandag 7 december 2015 @ 09:17:49 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_158072983
Tot aan kerst kan ik me idd altijd wel weer wat inhouden. :Y
Ik ben ooit eens 4kg afgevallen in ern decembermaand. :s)

quote:
10s.gif Op maandag 7 december 2015 09:01 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

:D :') Apart werk heb jij :+
Nou, op dit moment... De sfeer is om te schieten soms, dus het is best toepasselijk! :D
pi_158073199
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 09:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben echt blij dat de Sint voorbij is, want dat scheelt me een confrontatie met kruidnootjes en chocolade. Kerst vind ik echt Heel Erg Stom, dus die verleiding is stukken minder groot. Ik schiet altijd tot 27 december in de Scrooge-modus en kan dan weer ademhalen :@.
Voor kerst koop ik gewoon niks bijzonders. Voor Sint kom ik daar niet onderuit.

Hier 83 vanochtend, net als voor het weekend. Tevreden.
Met een meidenkwartet
pi_158073227
Succes SQ en BE, met de eet-uitdagingen. Komt vast goed.
En beterschap MF. Niks aan.
Met een meidenkwartet
pi_158073271
Ik kreeg 1 chocoladeletter die ik gedeeld heb. Mijn man kocht 1 zakje chocokruidnoten waar ik er een paar van heb gesnoept. Hij kocht ook 1x gevulde speculaas waar ik bij geholpen heb (hij mag geen boodschappen meer doen, dat begrijpen jullie natuurlijk wel }:| ;) ). Ik kreeg bij de appie 1 zakje kruidnoten kadeau bij de boodschappen waar ik er een paar van heb genomen. Valt allemaal nog erg mee ^O^
Kerst wordt traditioneel gourmetten met schoonouders gok ik. En mijn moeder komt logeren dus er zal wel íets lekkers in huis komen maar verder haal ik niet te veel in huis omdat we 3e kerstdag voor een week naar een Waddeneiland vertrekken *O*

Niet aankomen in december is hier ook het doel :+ w/ ~:)
  maandag 7 december 2015 @ 09:50:56 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_158073466
Ik heb mijn chocoladeletter aan mijn echtgenoot gedoneerd. :)
  maandag 7 december 2015 @ 10:20:51 #20
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158073856
Mijn doel voor einde van dit jaar is op 1 2 januari nog steeds onder de 80 zitten. :@

Ik heb deze maand al vijf chocoladeletters en een zakje met kruidnoten, taaitaai en van die gevulde muizen en kikkers aan m'n vrouw gedoneerd. Opdrachtgever, werkgever, ijsbaan, iedereen deelt uit. Gisteren kreeg ik zelfs een chocoladeletter van een van de teams waar ik scheidsrechter was.
pi_158073896
Geen :r sinterklaas :r hier O+

Kerst O+ maar dat kan ook gewoon normaal gevierd worden.

Zo maar eens een lijst en weekmenu bedenken. Maar eerst thee en Mobloats.
Ja doei.
  maandag 7 december 2015 @ 10:33:57 #22
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158074069
Ik kreeg vanochtend niks weg, dus mijn lijstje voor vandaag is stom:

O: Ja, niks dus.
T: Witte druiven
L: Sowieso tomatensoep uit de kantine. Broodje erbij denkik. Of een panini ofzo.
D: HF Broccolisalade, met kipfilet en aardappelen.
  maandag 7 december 2015 @ 10:37:47 #23
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_158074144
Ik heb ook alle sinttraktaties doorgeschoven naar de mister idd. Zeer effectief, want dat is zo mogelijk nog een grotere snoepkont dan ik.
  maandag 7 december 2015 @ 10:46:04 #24
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_158074277
Hier zijn alle sint traktaties in de groep gegooid.. maar toch ook twee handjes kruidnoten en een stukje chocolade letter genomen. Verder redelijk normaal gedaan.. Alleen vooral veel op de bank gevegeteerd/t..
pi_158074309
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 10:33 schreef MutedFaith het volgende:

D: HF Broccolisalade, met kipfilet en aardappelen.
Hoe bevalt HF? Komt het uit met hoeveelheden, bereidingstijd etc?
Met een meidenkwartet
  maandag 7 december 2015 @ 10:50:05 #26
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_158074323
Gisteren had ik helemaal geen behoefte meer aan sintermeuk na de high tea :P

Eindstand gisteren:
O: Brinta-whey-banaan pap met cacaopoeder
L: Boontjes, gekookte kipfilet
T: Appel
D: 2 broodjes met rosbief, 2,5 kom tomatensoep
T: Eiwitreep

Planning vandaag:
O: Brinta-whey-banaan pap :')
L: Groenten, stukje vis
D: Zelf gesneden ovenfrietjes, kip, groente of some sort
T's moet ik nog bedenken :P
S: Misschien half uurtje hardlopen maar hopelijk gym, als ik dat red
Fear is the path to the Dark Side.
pi_158074401
Pijnlijk, zo'n maandagochtend weegmomentje na een Sinterklaasweekend :P Ook de komende 2 weken goed opletten want veel kerstborrels, kerstdiners etc., dus als ik mijn kcal-inname normaal wil houden betekent dat overdag een stuk minder eten :(
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_158074557
Oja ik kreeg vanochtend ook een gratis gevulde speculaasding bij mijn boodschappen :? En de mensen voor en achter mij niet :P Nouja heel lief natuurlijk maar wel weer lastig, ik dacht dat we klaar waren met de sinterklaasmeuk :P
Ik kan hem of opsnijden in stukjes en dan voor de collega's neerzetten, of hopen dat mijn vriend hem opeet :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 7 december 2015 @ 11:06:12 #29
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158074597
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 10:49 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Hoe bevalt HF? Komt het uit met hoeveelheden, bereidingstijd etc?
Bevalt prima hier. Bereidingstijd is steeds ongeveer een half uurtje. Aangegeven kook- en baktijden lijken aardig te kloppen. Hoeveelheden zijn ruim voldoende. Mijn vrouw krijgt t vaak niet eens op. En qua kcal schommelt t tussen de 600 en 800 per maaltijd. Dus dat is voor avondeten ook prima.

Pas 1 dag iets gehad wat echt niet lekker was (de penne met boerenkool). Verder is niet alles precies mijn smaak, maar zo eet je nog eens iets anders dan normaal. Kwaliteit van ingrediënten is ook goed, nog geen ontbrekende of bedorven dingen gehad. En steeds netjes op tijd bezorgd.

Ik ben dik (pun intended) tevreden.
  maandag 7 december 2015 @ 11:09:06 #30
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_158074647
Argh! We hebben dus Board meetings deze week, 20-25 mensen van over de hele wereld komen hierheen en nemen dan lekkere dingen mee voor die arme zielige staff. :') :X
Heerlijk hoor, een enorm blik met 'bonne mama madeleines' ( :o Echt een van mijn lievelingscake-jes!!!, een pak heerlijke marsepein dingetjes uit zwitserland, nog meer koekjes, nog meer chocolaatjes.
En het ligt allemaal uitgestald op de meeting tafel waar ik een keer of uch langs loop op een dag.
*moet sterk zijn*

En voor nu ben ik dat ook, maar ik moet nog tot 18.00 door! :X
  maandag 7 december 2015 @ 11:14:45 #31
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_158074762
Zet een spiegel achter die tafel. Of een bordje ernaast met "must be strong". Dat is mijn mantra.
pi_158075185
Ik vierde niet echt sinterklaas, al heb ik gisteren wel wat afgeprijsde kikkers gekocht. Vanochtend stond ik op 83.4, lager ben ik dit jaar nog niet geweest.

Verder ben ik een beetje geërgerd omdat ik deze week maar twee keer kan sporten, door allerlei afspraken. Of ik moet twee dagen achter elkaar, maar dat trekt mijn lichaam niet goed...
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_158075218
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 11:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Oja ik kreeg vanochtend ook een gratis gevulde speculaasding bij mijn boodschappen :? En de mensen voor en achter mij niet :P Nouja heel lief natuurlijk maar wel weer lastig, ik dacht dat we klaar waren met de sinterklaasmeuk :P
Ik kan hem of opsnijden in stukjes en dan voor de collega's neerzetten, of hopen dat mijn vriend hem opeet :P
Voortaan gelijk weggeven aan de mensen achter je. ;)
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
pi_158075305
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 11:33 schreef LadyOracle het volgende:
Ik vierde niet echt sinterklaas, al heb ik gisteren wel wat afgeprijsde kikkers gekocht. Vanochtend stond ik op 83.4, lager ben ik dit jaar nog niet geweest.

Verder ben ik een beetje geërgerd omdat ik deze week maar twee keer kan sporten, door allerlei afspraken. Of ik moet twee dagen achter elkaar, maar dat trekt mijn lichaam niet goed...
De ene dag krachttraining en de andere dag iets als fietsen of zwemmen is ook geen optie?
pi_158078081
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 11:38 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

De ene dag krachttraining en de andere dag iets als fietsen of zwemmen is ook geen optie?
Zondag doe ik altijd Combat, dus dan zou ik zaterdag heel voorzichtig moeten doen. Fietsen in een lichte weerstand of de elliptische trainer, dat is dan het enige wat ik aandurf. Maar ik vind dat erg saai en dan heb ik het gevoel dat ik niet echt gesport heb. Het is beter dan niks natuurlijk, maar ik vind het gewoon niet tellen. ;)

Morgen doe ik BodyPump, maar de dag erna kan ik dan echt niet sporten. Bovendien moet ik woensdag ook naar de fysiotherapeut, dus goede kans op napijn.

Verder vanavond, donderdag en vrijdag geen tijd helaas.
pi_158078163
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 13:40 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Zondag doe ik altijd Combat, dus dan zou ik zaterdag heel voorzichtig moeten doen. Fietsen in een lichte weerstand of de elliptische trainer, dat is dan het enige wat ik aandurf. Maar ik vind dat erg saai en dan heb ik het gevoel dat ik niet echt gesport heb. Het is beter dan niks natuurlijk, maar ik vind het gewoon niet tellen. ;)

Morgen doe ik BodyPump, maar de dag erna kan ik dan echt niet sporten. Bovendien moet ik woensdag ook naar de fysiotherapeut, dus goede kans op napijn.

Verder vanavond, donderdag en vrijdag geen tijd helaas.
Ik heb gisteren zo'n 60 minuten op een zit-spinfiets gezeten in de sportschool met een boek erbij. Ideaal, ik kon ook niet veel belasting pakken na een zware training zaterdag, maar zo toch weer 70 blz gelezen en 500 kcal verbrand ;)
Of doe een HIIT workout op de dagen dat je geen tijd hebt? 20 minuten voor het slapengaan moet toch wel lukken?
pi_158078432
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 13:43 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik heb gisteren zo'n 60 minuten op een zit-spinfiets gezeten in de sportschool met een boek erbij. Ideaal, ik kon ook niet veel belasting pakken na een zware training zaterdag, maar zo toch weer 70 blz gelezen en 500 kcal verbrand ;)
Of doe een HIIT workout op de dagen dat je geen tijd hebt? 20 minuten voor het slapengaan moet toch wel lukken?
Nee, helaas. Dit zijn echt dagen van 's ochtends tot ' s avonds laat met nauwelijks genoeg tijd om te eten.

Het is inderdaad wel fijn om te lezen terwijl je daar zit te fietsen. Toen ik voor mijn knie niet veel mocht doen, las ik opeens een stuk meer! :)
  maandag 7 december 2015 @ 14:06:50 #38
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158078951
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 13:52 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Nee, helaas. Dit zijn echt dagen van 's ochtends tot ' s avonds laat met nauwelijks genoeg tijd om te eten.

Het is inderdaad wel fijn om te lezen terwijl je daar zit te fietsen. Toen ik voor mijn knie niet veel mocht doen, las ik opeens een stuk meer! :)
Das dan wel weer goed voor de lijn :D
pi_158079798
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 14:06 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Das dan wel weer goed voor de lijn :D
Uhm, niet echt. :D
Misschien moet ik het verwoorden als nauwelijks genoeg tijd om te koken. ;) Ik heb donderdagavond een vergadering gevolgd door een kerstborrel, dus dat wordt lastig. En vrijdag een werkbijeenkomst tot geen idee, met een borrel, gevolgd door een andere borrel. Leuk joh, december.

Oh en ik heb straks dus ook een... Juist ja, een borrel. Gevolgd door een vergadering bij iemand die altijd koekjes neerzet en zo (ik hoop echt zo dat er melk in zit, dan kom ik niet in de verleiding).
  maandag 7 december 2015 @ 14:32:17 #40
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_158079830
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 11:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zet een spiegel achter die tafel. Of een bordje ernaast met "must be strong". Dat is mijn mantra.
So far heb ik nog niks op, en die marsepein is al bijna weer op! *O* Keep eating collega's! ^O^
  maandag 7 december 2015 @ 14:35:18 #41
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158079928
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 14:31 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Uhm, niet echt. :D
Misschien moet ik het verwoorden als nauwelijks genoeg tijd om te koken. ;) Ik heb donderdagavond een vergadering gevolgd door een kerstborrel, dus dat wordt lastig. En vrijdag een werkbijeenkomst tot geen idee, met een borrel, gevolgd door een andere borrel. Leuk joh, december.

Oh en ik heb straks dus ook een... Juist ja, een borrel. Gevolgd door een vergadering bij iemand die altijd koekjes neerzet en zo (ik hoop echt zo dat er melk in zit, dan kom ik niet in de verleiding).
Dat verandert de zaak ja :')

En BE: Goedzo! En nu nog even volhouden! *O*
  maandag 7 december 2015 @ 14:39:30 #42
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_158080050
Ik ben echt zo blij dat ik in een kleine organisatie zonder kerstborrel(s) werk als ik het zo lees :D.

En good busy BE, houd vol inderdaad!! ^O^.
pi_158080565
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 14:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben echt zo blij dat ik in een kleine organisatie zonder kerstborrel(s) werk als ik het zo lees :D.

En good busy BE, houd vol inderdaad!! ^O^.
Borrel van werk, netwerkborrel, borrel van vrijwilligerswerk en eentje van de sportschool. En dan in januari nog minstens twee nieuwjaarsborrels voor vrijwilligerswerk. (Als ik zou willen, zou ik er ook tien kunnen doen... :'))

Afgelopen vrijdag had ik er ook al een van mijn vrijwilligerswerk trouwens. Toen heb ik het bij twee wijn gehouden. :)
  maandag 7 december 2015 @ 15:02:42 #44
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_158080743
Zoveel borrels van vrijwilligers werk? :o
  maandag 7 december 2015 @ 15:04:18 #45
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_158080788
Kudo's voor je vrijwilligerswerk dan! :o. Ik vind 3 dagen werken en 2 dagen zorg voor kind al druk genoeg :@.
pi_158081136
quote:
7s.gif Op maandag 7 december 2015 15:02 schreef Barreltje het volgende:
Zoveel borrels van vrijwilligers werk? :o
Vier functies in politiek en journalistiek. Als je nog geen alcoholprobleem hebt, krijg je het vanzelf. :')

Moet je natuurlijk ook langs bij andere organisaties...
  maandag 7 december 2015 @ 15:28:50 #47
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_158081393
Ik voorzie morgen een hoger getal op de weegschaal. Ruim een liter thee op en slechts 2x wezen plassen tot dusver :').
pi_158081459
Goed, na dit weekend heb ik de volgende mededelingen:
- Ik ben niet aangekomen noch afgevallen (nog steeds 88,9)
- Ik at meuk en telde m'n kcal niet.
- Vandaag viel ik een halve kg af want ik gaf bloed en ik heb een prima bloeddruk, HB gehalte en mijn gewicht bij de bloedbank is aangepast (daar stond nog 95 kg in de pc)
- Ik kocht een nieuwe spijkerbroek. IN MAAT 40!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_158081805
quote:
2s.gif Op maandag 7 december 2015 15:31 schreef Lonaa het volgende:
- Vandaag viel ik een halve kg af want ik gaf bloed en ik heb een prima bloeddruk, HB gehalte en mijn gewicht bij de bloedbank is aangepast (daar stond nog 95 kg in de pc)
woah Lonaa _O_ Maat 40! :D :D Dat kan ik niet aan hoor.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 7 december 2015 @ 16:17:54 #50
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158082565
quote:
*O* x4
pi_158084228
quote:
Mooie berichten! Ik heb mijn gevulde speculaas nog niet aangeraakt, denk dat ik hem morgen in blokjes snijd en in de werk-kantine leg. Heb wel 2 handjes pepernoten op, maar heb mijn snack-a-jacks en banaan die ik meehad niet opgegeten dus dat scheelt niet superveel..

Lijstje:
O: overnight oats met een peertje en rozijnen en wat amandelen
T: 2 mandarijnen, handje pepernoten
L: zelfgebakken brood met flinterdunne rauwe ham en gekookt eitje
T: optimel kwark 250g, handje pepernoten
S: 8km rennen + 80 min. zaaltraining
D: bulgur met lamsworstjes, paprika, tomaten, aubergine en linzensaus
  maandag 7 december 2015 @ 17:39:05 #52
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_158084564
quote:
9s.gif Op maandag 7 december 2015 15:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik voorzie morgen een hoger getal op de weegschaal. Ruim een liter thee op en slechts 2x wezen plassen tot dusver :').
Als ik niets te kakken/plassen heb weeg ik me gewoon niet :D
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 7 december 2015 @ 17:47:51 #53
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_158084768
Ik moet bijna nooit kakken voor het wegen ;(. Alleen op dagen dat ik niet hoef te werken kan ik afwachten of het komt voordat ik verhongerd ben :').
  maandag 7 december 2015 @ 18:16:34 #54
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_158085304
Woah Lonaa! Dan heb ik misschien nog wel broeken voor je :P
pi_158086332
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 17:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet bijna nooit kakken voor het wegen ;(. Alleen op dagen dat ik niet hoef te werken kan ik afwachten of het komt voordat ik verhongerd ben :').
Ja, dit! Zo heel veel maakt het ook weer niet uit trouwens, heb me ook meerdere keren voor en na gewogen en was vaak maar 100 of 200g verschil maximaal. Maar misschien hebben jullie andere hoeveelheden ;)
  maandag 7 december 2015 @ 20:20:45 #56
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158089063
Een keer goed pissen levert me meestal meer winst op dan de grotere van de twee boodschappen.
  maandag 7 december 2015 @ 21:41:43 #57
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_158092122
Mijn lijstje van vandaag:
O: kwarktaart
T: 2 gekookte eitjes
L: 1/2 bruine pistolet geitenkaas, 1/2 bruine pistolet ham, 1/2 witte pistolet brie
T: 3 marsepein-dingetjes, hapje van een koekje, 1 appel
D: plak 30+kaas, slavink, gebakken aardappeltjes, flinke bak senoble met (zelfgemaakte) granola en zaden
T: zoete puntpaprika, flinke hand noten

Geen idee hoeveel het is, het voelt redelijk ok, maar dat is wrsch een goed voorbeeld van mezelf voor de gek houden... :')

Zit wel aan 11,000 stappen iig. :)
  † In Memoriam † maandag 7 december 2015 @ 21:45:07 #58
43556 miss_dynastie
pi_158092208
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 21:41 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn lijstje van vandaag:
O: kwarktaart
T: 2 gekookte eitjes
L: 1/2 bruine pistolet geitenkaas, 1/2 bruine pistolet ham, 1/2 witte pistolet brie
T: 3 marsepein-dingetjes, hapje van een koekje, 1 appel
D: plak 30+kaas, slavink, gebakken aardappeltjes, flinke bak senoble met (zelfgemaakte) granola en zaden
T: zoete puntpaprika, flinke hand noten

Geen idee hoeveel het is, het voelt redelijk ok, maar dat is wrsch een goed voorbeeld van mezelf voor de gek houden... :')

Zit wel aan 11,000 stappen iig. :)
Zou kunnen, geen idee hoe groot die marsepeindingetjes waren? Ik dacht een prima dag te hebben gehad, maar zocht de kcal van de amandelstaaf pas op nadat ik een stukje gegeten had. Bam, 200 kcal over mijn doel _O-
  maandag 7 december 2015 @ 22:46:57 #59
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_158094460
Elfduizend stappen, woei. En *jompels* voor alle andere mooie berichten.

Ik moet een nieuwe weegschaal denk ik. Ja, óf mijn moeder moet een andere weegschaal. Ik woog 6 (!!) kilo meer toen ik even op de hare ging staan. Grmbl. Ik hou voor nu nog maar vast aan mijn eigen wegingen ...
Prrrrr
pi_158098994
Jeej, sinterklaas-kilo is er al weer af, dat is snel :P was dus toch voornamelijk zout en koolhydraten. En binnenkort ongesteld worden, dat betekent meestal ook weer wat naar beneden in gewicht. Lijstje van vandaag:

O: 250g magere kwark met bosbessen, 2 el muesli, amandelen, rozijnen, chiazaad. En één snack a jack kaas.
T: banaan, snack a jack caramel
L: restje bulgur/linzen/worstjes/groentesaus
T: 2 mandarijnen, 250 g optimel yoghurt
D: boerenkoolstamppot met worst
S: 10-12km hardlopen
  dinsdag 8 december 2015 @ 08:57:24 #61
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_158099016
Hier hetzelfde als gisteren, 81,4. Maar bizar slecht geslapen weer en m'n ringen zitten strakker dan gebruikelijk, dus ik vermoed vocht.

Planning:

L: 2 bth, kipfilet, sandwichspread
T: 2 mandarijntjes
D: pittige pompoensoep
  dinsdag 8 december 2015 @ 09:02:01 #62
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_158099054
pompoensoep O+

hier een blaasontsteking dus dat werkt ook ehm.. apart op het vocht :P
lijstje voor vandaag:

O: kwark met granola
t: kaki
L: spinazie met geitenkaas en gedroogde tomaatjes salade ( misschien nog wat kikker erwten erbij ofzo)
t: pompoen cake met een glas warme chocolade melk
B: Fietsen naar de stad, met de hond an de lijn
D: zelf-maak diner/teambuilding met 11 kerels.. :P ik ben benieuwd naar de culinaire prestaties van mijn collega's :)
B: terug fietsen zonder hond :)
pi_158099115
Beterschap Barrel :*

Hier 81,0 :o Jemig... nog maar 1,1 kilo en ik heb m'n 'doel' (onder de 80) bereikt!
  dinsdag 8 december 2015 @ 09:18:10 #64
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158099220
De helft van de (ruime) Sinterklaaskilo is alweer weg. En gisteren mijn hele week gepland, op de T's na.

Dinsdag (vandaag:

O: Oats, amandelmelk, kaki
L: Salade met krieltjes, geitenkaas, appel, venkel en koolrabi.
D: HF: Japanse Noedelsoep met zalmfilet

Woensdag:
O: Oats, amandelmelk en grapefruit
D: HF Italiaanse spaghetti integrale met serranoham

Donderdag:
O: Oats, amandelmelk en banaan
D: HF Pastinaak-veldslastamppot met feta en pecannoten

Vrijdag/zaterdag/zondag ben ik met mijn vrouw in Amsterdam, eerst winkelen en zaterdagavond met mijn broertjes en ouders naar de Golden Earring in de Ziggodome.

Vrijdagavond eten we bij Jamie Oliver's Fifteen. Ik zoek nog een restaurantje voor de zaterdag. Niet te moeilijk, moet ook niet te lang duren. Ik dacht aan roti ofzo (want dat geeft t hier in Limburg zo goed als nergens).
pi_158099226
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 09:07 schreef Shandaly het volgende:

Hier 81,0 :o Jemig... nog maar 1,1 kilo en ik heb m'n 'doel' (onder de 80) bereikt!
Super zeg!

quote:
7s.gif Op dinsdag 8 december 2015 09:02 schreef Barreltje het volgende:

hier een blaasontsteking dus dat werkt ook ehm.. apart op het vocht :P

Beterschap. Niks aan.
Met een meidenkwartet
pi_158099236
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 18:16 schreef Artoo het volgende:
Woah Lonaa! Dan heb ik misschien nog wel broeken voor je :P
Ik verdenk de broek er wel van eigenlijk een 'grote' 40 te zijn hoor :P
  dinsdag 8 december 2015 @ 09:20:11 #67
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_158099238
Fijn vooruitzicht Shandaly!!
pi_158099332
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 09:18 schreef MutedFaith het volgende:
Vrijdagavond eten we bij Jamie Oliver's Fifteen. Ik zoek nog een restaurantje voor de zaterdag. Niet te moeilijk, moet ook niet te lang duren. Ik dacht aan roti ofzo (want dat geeft t hier in Limburg zo goed als nergens).
Met deze zinsnede was het amper nodig om er nog Limburg bij te zeggen :)
Lekkere streektaal O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 8 december 2015 @ 09:33:15 #69
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158099394
:D
pi_158099549
Hier inmiddels goed verkouden, blijkbaar toch al een ons slijm opgehoest sinds gisteren. :')
pi_158099781
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 09:18 schreef MutedFaith het volgende:
De helft van de (ruime) Sinterklaaskilo is alweer weg. En gisteren mijn hele week gepland, op de T's na.

Dinsdag (vandaag:

O: Oats, amandelmelk, kaki
D: HF: Japanse Noedelsoep met zalmfilet

Woensdag:
O: Oats, amandelmelk en grapefruit
D: HF Italiaanse spaghetti integrale met serranoham

Donderdag:
O: Oats, amandelmelk en banaan
D: HF Pastinaak-veldslastamppot met feta en pecannoten

Vrijdag/zaterdag/zondag ben ik met mijn vrouw in Amsterdam, eerst winkelen en zaterdagavond met mijn broertjes en ouders naar de Golden Earring in de Ziggodome.

Lekkere dingen staan er op je planning zeg! Maar helemaal niets tussen die 3 maaltijden door?

Ik weet een heel goed ethiopisch restaurant in Amsterdam, daar krijg je meestal ook flatbread en allemaal lekkere kleine gerechtjes op zo'n mooie grote schaal.. weet niet of je dat wat vindt? Zit bij Overamstel.
  dinsdag 8 december 2015 @ 10:04:42 #72
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158099797
Ethiopisch klinkt prima!

En de tussendoortjes heb ik nog wel ruimte voor, maar niet gepland. Daar kijk ik per dag gewoon even voor wat er in huis is en waar ik zin in heb.
pi_158099814
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 10:04 schreef MutedFaith het volgende:
Ethiopisch klinkt prima!

En de tussendoortjes heb ik nog wel ruimte voor, maar niet gepland. Daar kijk ik per dag gewoon even voor wat er in huis is en waar ik zin in heb.
http://www.eetcafeibis.com/en/
  dinsdag 8 december 2015 @ 10:05:49 #74
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158099816
Het lekkers is allemaal afkomstig van Hello Fresh trouwens. Ook de over drie dagen uitgesmeerde lunch is een HF gerecht van vorige week. Gisterenavond een salade van gemaakt en door 3en gedeeld voor de komende dagen.
  dinsdag 8 december 2015 @ 10:06:55 #75
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158099830
quote:
Thanks! Ik leg 'm voor bij mijn vrouw. Ziet er voor mij al prima uit in elk geval!
pi_158099890
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 10:06 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Thanks! Ik leg 'm voor bij mijn vrouw. Ziet er voor mij al prima uit in elk geval!
Er zijn trouwens nog wel meer Ethiopische restaurants, wat meer in het centrum in Amsterdam, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee ;) En aan de Amstel zitten bootjes kijken is ook best leuk natuurlijk!
  † In Memoriam † dinsdag 8 december 2015 @ 12:13:35 #77
43556 miss_dynastie
pi_158102326
Lijstje:

O: 150 gr skyr met 10 gr honing (zijn er mensen die dat naturel weg krijgen zonder iets erdoor? Ik heb het gister geprobeerd, maar het lukte niet. En dan ben ik echt heel erg dol op zuur, maar dit was zelfs mij té :D )
L: desemtosti
D: witlof met ham en kaas uit de oven, aardappelpuree
T: chocolaatje uit adventskalender, als ik veel trek heb na mijn vergadering nog een paar rijstwafels
  dinsdag 8 december 2015 @ 12:13:41 #78
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_158102329
Jawbone Up geen aanrader wat mij betreft. Nu al 99 kcals verbrand met 2000 stappen vs 91 met ruim het dubbele aantal gisteren. Right.
Slaap meet ie ook niet goed. Wakker gelegen van 01:00 - 5:30, maar volgens dat ding als een roosje geslapen. Niet betrouwbaar dus :N.
pi_158102344
89,1 *O*
pi_158102545
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jawbone Up geen aanrader wat mij betreft. Nu al 99 kcals verbrand met 2000 stappen vs 91 met ruim het dubbele aantal gisteren. Right.
Slaap meet ie ook niet goed. Wakker gelegen van 01:00 - 5:30, maar volgens dat ding als een roosje geslapen. Niet betrouwbaar dus :N.
Kun je 'm niet terugsturen? Fitbit Gear HR werkt prima, maar ik kreeg er uitslag van na een tijdje. Schijnt vaker voor te komen. Heb hem nu dus al een tijdje niet om.
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:12:45 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_158103536
Wat raar zeg, van die jawbone. :?

Ik heb weer een fast dagje vandaag en zit nu dus net aan een stuk kwarktaart. :9
Sneed me wel net in vier vingertopjes bij het openen van een bak yoghurt toen ik hem aan het maken was. -O-

Vanavond een berg groente-curry. :9 Courgette, paprika, ui, broccoli. *O*
pi_158103618
Ik had zojuist een 'verjaardagslunch' van collega's en ik heb een stuk monchoutaart met bastognebodem en kersen op... /burp...
Geen tussendoortjes meer voor de rest van de week, maar het was Lékker! O+

(En tijdens de lunch van minstens 5 collega's te horen gekregen dat ik er zo goed uit zie en zoveel ben afgevallen enzo ;) )
pi_158103817
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou wat raar. Heb je al contact met ze gehad? Bij mij werkt het perfect. Oud model Up heb ik.
Met een meidenkwartet
pi_158103851
Nog steeds algehele misère, niet sporten, morgen uitgebreide sportmassage... ;(

Misschien vanavond even zwemmen om wat los te komen en in beweging te komen. Heel actieve cardio zoals spinnen zit er niet echt in omdat ik bij elke inademing in hoesten uitbarst :') _O-

Lijst:

O: 2 toast met paté
L: iets zonder melk :') omeletje ofzo
D: zoete aardappel uit de oven met bonen chilli

En misschien even zwemmen dus, maar dat is pas om 6 uur dus dat kan nog even wachten, die beslissing :P
Ja doei.
pi_158103885
Lijstje:
O: Tosti met 30+ kaas en ketchup
S: Uur in sportschool
L: boterham, 50 gram ontbijtspek, 400 gram champignons, beetje geraspte kaas
D: Kippensoep met noodles
T: een ananas, 100 gram rosbief.
pi_158104136
78.0 Plateaus.. wat moet je er toch mee?? }:|
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:43:19 #87
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158104238
Doorbreken
  † In Memoriam † dinsdag 8 december 2015 @ 13:51:13 #88
43556 miss_dynastie
pi_158104430
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:43 schreef MutedFaith het volgende:
Doorbreken
Opeten :Y)
  dinsdag 8 december 2015 @ 14:09:04 #89
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_158104840
Potdikke ik heb echt fantastisch getraind vandaag O+

Voerplanning:
O: Boekweit-whey pap met magere melk (boekwheyt?)
S: Heavy UB-day met bench, row, overhead press, pullups e.d.
L: Groooote kom tomatensoep met ballen
T: Magere kwark + sinaasappel
D: Macaroni
T: ? heb bandrepetitie dus hele avond weg, even bedenken wat handig is en welke macro's aangevuld moeten.
  dinsdag 8 december 2015 @ 14:37:47 #90
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_158105504
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:25 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Nou wat raar. Heb je al contact met ze gehad? Bij mij werkt het perfect. Oud model Up heb ik.
Heb m via ibood.. Maar ga maar eens contact met jawbone zoeken idd. Ik kan er niet veel mee zo.
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:21:47 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_158106616
Maat 40 voor lonaa *O*

Shandaly is bijna op streef! Wat goed!

Hier gaat het tnt goed. Vanmorgen weer 74,2 dus hetzelfde als donderdagochtend toen de buiktyfus begon :')

Verder eet ik hier op training ook wel van de tafels vol lekkers, maar dan 1 klein koekje per koffiebreak. Zoals normale mensen dat doen :')
(Mijn oude ik zou minstens van alle koekjes 1 geproefd hebben per pauze :@)

Gisteren:
O: yoghurt, muesli, banaan, kiwi
T: tomaatjes, wortels
L: vier boterhammen kipfilet, appel
T: tomaatjes, wortels, bokkenpootje
D: nasi goreng
T: paar blokjes oude kaas, paar taaipopjes
=1800

Vandaag:
O: yoghurt, muesli, banaan, kiwi
T: klein koekje, tomaatjes, wortels
L: drie boterhammen: met oude kaas, kipfilet en gerookte zalm. Wat augurkjes en zilveruitjes, appel, klein koekje.
T: bokkepootje, wortels, tomaatjes
D: pompoencurry met kip
=1600 ongeveer, dus ik neem er nog wat naanbrood bij :Y)

[ Bericht 30% gewijzigd door SQ op 08-12-2015 15:28:56 ]
disclaimer
pi_158107140
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:51 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Het antwoord op alles!
pi_158107679
Ben net bij een andere sportschool wezen kijken. Zag er goed uit. Voor 29 euro per maand onbeperkt fitness en keuze uit heel veel groepslessen.
  dinsdag 8 december 2015 @ 16:38:28 #94
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_158108255
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:13 schreef Lonaa het volgende:
Ben net bij een andere sportschool wezen kijken. Zag er goed uit. Voor 29 euro per maand onbeperkt fitness en keuze uit heel veel groepslessen.
Onbeperkt + veel keuze = O+
pi_158109526
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:38 schreef Artoo het volgende:

Onbeperkt + veel keuze = O+
:Y en die van mij is dan ook nog eens 24/7 open, ook met kerst, oud en nieuw etc O+ O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_158109880
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:51 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

:D Goeie!

Iets te veel 'uitzonderingen' gehad de afgelopen tijd. Maar: op gewicht blijven kan ik dus wel :+ ook niet verkeerd natuurlijk..
pi_158109915
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 08:57 schreef XcUZ_Me het volgende:

Planning:

L: 2 bth, kipfilet, sandwichspread
T: 2 mandarijntjes
D: pittige pompoensoep
Zelfde diner hier. Zin in! Mijn planning is best een vergelijkbaar lijstje, maar ik moet er volgens mfp nog zo'n 800 cal aan gaan toevoegen om in de buurt van de 1500 te komen. Ergens doe ik dus blijkbaar iets niet helemaal goed. Of juist wel. ;)
  dinsdag 8 december 2015 @ 19:32:26 #98
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_158112309
Pompoensoep staat hier as I type te pruttelen. Lunch voor morgen, met zelfgebakken desembroodjes, die nu ook in de oven staan. Hoop ik tenminste, dat ik daarmee kan lunchen morgen want mijn darmen doen salto's in mijn buik ofzo, ik lijk wel vijf maanden zwanger.
Prrrrr
  dinsdag 8 december 2015 @ 19:49:58 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_158112908
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 17:57 schreef balter het volgende:

[..]

Zelfde diner hier. Zin in! Mijn planning is best een vergelijkbaar lijstje, maar ik moet er volgens mfp nog zo'n 800 cal aan gaan toevoegen om in de buurt van de 1500 te komen. Ergens doe ik dus blijkbaar iets niet helemaal goed. Of juist wel. ;)
ik voel me ook echt een ranzige vreetbeer als ik zulke lijstjes zie :D _O-

Overal veel pompoen vandaag! Lekker!

Ik had paardenhonger toen ik thuis kwam, dus een paar plakken kipfilet uit de koelkast in mijn mond gepropt. Tóch 40 kcal over mijn dagmax heen :P
disclaimer
  dinsdag 8 december 2015 @ 19:52:09 #100
149959 SQ
snelle trees
pi_158112985
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 19:32 schreef mrspoeZ het volgende:
Pompoensoep staat hier as I type te pruttelen. Lunch voor morgen, met zelfgebakken desembroodjes, die nu ook in de oven staan. Hoop ik tenminste, dat ik daarmee kan lunchen morgen want mijn darmen doen salto's in mijn buik ofzo, ik lijk wel vijf maanden zwanger.
dat had ik dus donderdag en vrijdag ook, zeer hatelijk. Hopelijk ben je er snel vanaf.
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')