Ik heb toch liever sneeuw dan dit pokkeweerquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:38 schreef Adrie072 het volgende:
en met heel veel verbeelding, is de regen die nu valt eigenlijk sneeuw, toch?
nog veel te ver weg.quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:23 schreef DJMO het volgende:
Ik wil morgen of komende week ergens een berichtje plaatsen op de frontpage met een weersverwachting voor kerstmis / oud & nieuw. Graag jullie verwachtingenMag naar djmo@fok.nl
quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:01 schreef aloa het volgende:
[..]
nog veel te ver weg.
Nao en Ao index zijn niet positief voor winterweer.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Euh, nouwja..
De piek staat, de ballen hangen, toch nog een witte kerst....
Zoiets?
ik wil 'iets' doenquote:Op zaterdag 12 december 2015 12:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Wil je daar iets zinnigs over kunnen zeggen moet je nog wel een weekje wachten...
ideale kerst is een dik pak sneeuwquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik wil 'iets' doeneen uitgebreid bericht over de ideale weersomstandigheden tijdens kerst bv, en dat afgezet tegen de weersverwachtingen. ik weet het nog niet precies. Maar om dat sowieso te kunnen doen, heb ik jullie nodig
Dus hoe ziet jullie ideale kerst eruit, en welke weersomstandigheden zouden daarbij horen. En graag in de mail .. niet hier ..
Hmm, inderdaadquote:Op zaterdag 12 december 2015 23:32 schreef Againzender het volgende:
Dat lijntje dat er over zee aankomt. Rare echo wmb
Hier in Assen ook, al was het maar voor even. Nu is het weer rustig.quote:Op zondag 13 december 2015 01:23 schreef GekkePoes het volgende:
Het begint aardig te waaien. Precies onder die rare 'lijn' in het wolkendek
Wow, als de kou zelfs met kerst de Wolga nog niet over is..quote:Op zondag 13 december 2015 09:53 schreef Dven het volgende:
Winter ook op de LT ver te zoeken. Heel ver.
[ afbeelding ]
Dat was het koufront.quote:Op zondag 13 december 2015 01:23 schreef GekkePoes het volgende:
Het begint aardig te waaien. Precies onder die rare 'lijn' in het wolkendek
De winters beginnen in Nederland vaak pas eind december, begin januari.quote:Op zondag 13 december 2015 10:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wow, als de kou zelfs met kerst de Wolga nog niet over is..
Je zou bijna denken dat er ergens op de oceaan een nieuwe lagedrukgebieden fabriek staat, ze volgen elkaar gestaag opquote:Op zondag 13 december 2015 13:50 schreef Nattekat het volgende:
Wat een wind om die 10 graden vast te houden
Er moet toch ooit een moment komen dat dit hele systeem in elkaar stort...
Blijft het hele jaar nog doorgaanquote:Op zondag 13 december 2015 13:52 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat er ergens op de oceaan een nieuwe lagedrukgebieden fabriek staat, ze volgen elkaar gestaag op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |