Tering. Wat is dat slecht.quote:Op zondag 6 december 2015 20:56 schreef Elvi het volgende:
Naar aanleiding van dit topic moest ik even dit verschrikkelijke nummer opzoeken
Misschien kan een mod hem aanpassen?quote:
Er is best veel geweldige muziek op dat gebied gemaakt. Natuurlijk binnen de beperkingen van die synthesizer-chips uit die tijd. Die waren revolutionair omdat zoiets voor die tijd nog in het geheel niet bestond. Maar in retrospectief is het best ruk natuurlijk.quote:
Leuke track idd (&vid).quote:
Ja idd ... Nu een hoopje ellende..quote:
Ik heb het gelezen. Naar aanleiding daarvan eigenlijk nog eens een filmpje aangeklikt op YT.. en me verbaasd over hoe ik die artiest nooit eerder onder de loep genomen heb.quote:Op zondag 6 december 2015 23:51 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja idd ... Nu een hoopje ellende..
Grappig zo'n oud filmpje van Demis...quote:
Niet om te bashen ofzo.. maar hoe de fuck kun je hier naar luisteren.. dit doet gewoon echt pijn aan mijn orenquote:
Ik hou van takkeherrie.quote:Op woensdag 9 december 2015 02:08 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Niet om te bashen ofzo.. maar hoe de fuck kun je hier naar luisteren.. dit doet gewoon echt pijn aan mijn oren![]()
Luister je dit soort muziek gewoon dagelijks? Bijvoorbeeld in de tram met oordopjes? Of gewoon alleen wanneer je in een bepaalde mood zit?
Ben wel benieuwd![]()
Hell yeah, drones man!quote:
quote:Op donderdag 10 december 2015 23:53 schreef Bart2002 het volgende:
Mwah...
Kan een enthousiast misschien uitleggen waar deze band voor staat en hoe ze te zien in muziekhistorie? Ik heb, omdat ik het wilde weten, zo'n 40 nummers van ze beluisterd en ik werd geraakt door precies 0 nummers. Ik kan er dus werkelijk niets aantrekkelijks in ontdekken.
Het raakt geen gevoelige snaar. Misschien ben ik gewoon te oud daarvoor...
Mijn redder! Dank!quote:Op vrijdag 11 december 2015 00:48 schreef Kijkertje het volgende:
Kwestie van smaak, niet van leeftijd
Hij heeft wel een plekje in mijn hart. Hoewel het volgens mij nooit "salonfähig" is geweest om zijn muziek leuk te vinden.quote:
Daar hou ik me niet mee bezigquote:Op vrijdag 11 december 2015 01:00 schreef Bart2002 het volgende:
Hoewel het volgens mij nooit "salonfähig" is geweest om zijn muziek leuk te vinden.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 01:09 schreef Bart2002 het volgende:
Aha! De eerste. Lekker nummertje wel!
Die zal ik vanavond even gaan luisteren.quote:Op vrijdag 11 december 2015 01:12 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Je komt er wel! Zat deze ook bij die 40?
![]()
Haha classic.quote:
Niksquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:10 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Haha classic.
Maar van Sef naar Technohead? Wat heb je gerookt?
Zal ik zo ff luisteren.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:26 schreef Wiebeldak het volgende:
Lekker hoor Hovenier maar voor mij is dat nu even niet de mood waar ik inzit. De vorige set heb ik afgezet omdat die toch niet lekker door ratelde. Nu alweer even deze big mama die een aardig portie house kan draaien opgezet.
Al z'n nummers kapot geluisterdquote:
quote:
Ik word misschien nog wel eens fan!quote:Op vrijdag 11 december 2015 01:12 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Je komt er wel! Zat deze ook bij die 40?
![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:19 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik word misschien nog wel eens fan!
Dat verbaast je dan weer w.s. maar deze vind ik dan weer ontzettend Mwah...quote:
Hihi dat vind ik nou juist zo mooi aan Muse, het is ontzettend gevarieerd en verveelt bij mij nooit. Sterker nog, ik kan er altijd heel moeilijk mee stoppenquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:26 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat verbaast je dan weer w.s. maar deze vind ik dan weer ontzettend Mwah...
Het raakt geen snaren bij mij. Het is muziek maar het raakt geen enkele schoonheids-gevoelsensor. Ik kan dat Muse nog niet plaatsen. Het is heel divers.
Dat is het met goede muziek he.. het is altijd even wennen.quote:
Het is m.i. niet allemaal goede muziek. Maar ze hebben wel wat. Het is verwarrend divers.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:58 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat is het met goede muziek he.. het is altijd even wennen.
Wacht maar, als je eenmaal de smaak te pakken hebt.
.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:03 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het is m.i. niet allemaal goede muziek. Maar ze hebben wel wat. Het is verwarrend divers.
Neem een Dire Straits. Volledig duidelijk. Ik ga me er toch wat meer in verdiepen.
De provocerende titel van het topic was met opzet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |