Ook dat geneuzel over "ongebruikte Fyra-treinen inzetten" klonk niet bijzonder goed geïnformeerd.quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:19 schreef b2py het volgende:
Goed stukje van HP/DeTijd dat Dijksma zich ernstig moet schamen: http://www.hpdetijd.nl/20(...)chamen-ns-ultimatum/
Tja, wat wij wel weten maar waar niemand naar luistert.quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:19 schreef b2py het volgende:
Goed stukje van HP/DeTijd dat Dijksma zich ernstig moet schamen: http://www.hpdetijd.nl/20(...)chamen-ns-ultimatum/
In Groningen staat de trein 32 minuten, idd genoeg voor het omlopen al zou je dan wel op spoor 7 moeten staan. Of dat ook in Rotterdam en Utrecht goed te doen is weet ik niet. Maar desnoods rijdt je met 2 loc'squote:Op dinsdag 8 december 2015 12:00 schreef derLudolf het volgende:
Staat een trein uit Zwolle maar 2 minuten stil in Groningen voordat hij terugkeert? Aankomst :14/:44 vertrek :16/:46 of zijn het 32 minuten?
Wat ik me namelijk af vroeg, is het niet mogelijk om op korte termijn een soort ICK in te zetten? Tot dat alle Flirts zijn geleverd bijvoorbeeld. Op lange verbindingen als Groningen/Leeuwarden-Rotterdam valt de tijd voor omlopen van een loc relatief wel mee. Een volgens mij kunnen de stations op die trajecten ook wel 10+ wagons aan (beetje capaciteit)
Is dit onmogelijk omdat er onvoldoende locs zijn, is dat autistische houding van NS "geen getrokken treinen!!!!" of zijn er nergens geschikte rijtuigen beschikbaar?
Rotterdam kan je het schudden en in Utrecht ookquote:Op dinsdag 8 december 2015 12:03 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
In Groningen staat de trein 32 minuten, idd genoeg voor het omlopen al zou je dan wel op spoor 7 moeten staan. Of dat ook in Rotterdam en Utrecht goed te doen is weet ik niet. Maar desnoods rijdt je met 2 loc's
In Rotterdam zou je nog een loc van de opstelsporen kunnen halen, maar Utrecht leek mw idd vrij onmogelijkquote:Op dinsdag 8 december 2015 12:06 schreef b2py het volgende:
[..]
Rotterdam kan je het schudden en in Utrecht ook
Oh natuurlijk, daar keert die trein. Groningen - Den Haag is wel zonder keren.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:08 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
In Rotterdam zou je nog een loc van de opstelsporen kunnen halen, maar Utrecht leek mw idd vrij onmogelijk
Of je rijdt met 1 loc en laat er steeds eentje staan in Rotjeknor, Utreg en Grunn, als je meerdere stammen hebt kun je dan volgens mij met minder locs toequote:Op dinsdag 8 december 2015 12:03 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
In Groningen staat de trein 32 minuten, idd genoeg voor het omlopen al zou je dan wel op spoor 7 moeten staan. Of dat ook in Rotterdam en Utrecht goed te doen is weet ik niet. Maar desnoods rijdt je met 2 loc's
Keertijden in Utrecht en Rotterdam zijn, zoals b2py al zei te krap voor getrokken treinenquote:Op dinsdag 8 december 2015 12:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Of je rijdt met 1 loc en laat er steeds eentje staan in Rotjeknor, Utreg en Grunn, als je meerdere stammen hebt kun je dan volgens mij met minder locs toe
Bouw je toch een relaxtere dienstregelingquote:Op dinsdag 8 december 2015 12:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Keertijden in Utrecht en Rotterdam zijn, zoals b2py al zei te krap voor getrokken treinen
Ga jij maar fijn tuffenquote:Op dinsdag 8 december 2015 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bouw je toch een relaxtere dienstregelingHeb je misschien ook wel minder vertraging en zo
of een smoes om meer spoor bij te bouwen
Beetje positief zien dit hoor
Heb jij geld?quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bouw je toch een relaxtere dienstregelingHeb je misschien ook wel minder vertraging en zo
of een smoes om meer spoor bij te bouwen
Beetje positief zien dit hoor
Zwolle-Roosendaal en Den Haag-Venlo is gemaakt op ICRm, dus daar moet het al kunnen. Alleen jammer dat NS geen dienstvaardige locs over heeft...quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bouw je toch een relaxtere dienstregelingHeb je misschien ook wel minder vertraging en zo
of een smoes om meer spoor bij te bouwen
Beetje positief zien dit hoor
Zien die lui nou zelf niet hoe debiel dit klinkt?quote:Geachte heer James,
Hartelijk dank voor uw e-mail. Allereerst mijn excuses voor de late reactie.
Graag reageer ik op uw verzoek om herziening van de afhandeling van uw claim met nummer 5318008. Ik vind het jammer om te lezen dat u hier niet tevreden over bent.
U vraagt ons om de afhandeling van uw claim te herzien. Wij hebben uw claim opnieuw bekeken en zien geen aanleiding onze afhandeling te wijzigen. Volgens de voorwaarde moet u daadwerkelijk een ICD trein hebben genomen. Als u door uitval van een ICD trein een reguliere trein neemt dan gelden hierbij de regels en voorwaarden van de reguliere trein.
ik denk dat hij de volgende icd had moeten nemenquote:Op dinsdag 8 december 2015 13:04 schreef dennistd het volgende:
Dus om een vergoeding voor een uitgevallen trein te krijgen moet je die trein nemen (wat niet kan omdat die uitgevallen is)...
Die uiteraard opgeheven was vanwege reizigersoverschot in verband met de veiligheidquote:Op dinsdag 8 december 2015 13:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik denk dat hij de volgende icd had moeten nemen
En dan te horen krijgen "nee meneer, u had een NSR-trein kunnen nemen waarmee u eerder in Breda had kunnen zijn, dus u krijgt geen GtbV" zeker?quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik denk dat hij de volgende icd had moeten nemen
Ja dat was een beetje mijn vraag ook een paar dagen terug...quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:09 schreef James1988 het volgende:
Ha, en ook op een ander bezwaar (dat ik anderhalve week eerder had ingediend) krijg ik nu hetzelfde antwoord. Ik krijg het gevoel dat ze ter plekke een smoes bedenken ter afwijzing.
Ik heb een paar dagen terug maar contact gezocht met IL&T, want dit slaat natuurlijk nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |