Als ik het een beetje zie heb ik ongeveer t zelfde traject als jou nu...quote:
Hoezo, zijn de nieuwe Traxx'en niet dienstvaardig? En de 1700'en voor DDM-1? Die kan je voor wat anders gebruiken zolang de rijtuigen waar ze eigenlijk mee moeten rijden nog niet klaar zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:54 schreef dennistd het volgende:
[..]
Zwolle-Roosendaal en Den Haag-Venlo is gemaakt op ICRm, dus daar moet het al kunnen. Alleen jammer dat NS geen dienstvaardige locs over heeft...
Dat zijn er volgens mij niet zo veel meerquote:Op dinsdag 8 december 2015 16:37 schreef Maegrim het volgende:
hoeveel Traxxen denk je dat er nu niks staan te doen?
Onwil is een van de sleutelwoorden denk ikquote:Op dinsdag 8 december 2015 16:35 schreef ReisT het volgende:
[..]
Hoezo, zijn de nieuwe Traxx'en niet dienstvaardig? En de 1700'en voor DDM-1? Die kan je voor wat anders gebruiken zolang de rijtuigen waar ze eigenlijk mee moeten rijden nog niet klaar zijn.
Drie locs, knoop er tien rijtuigen achter heb je er 2000 plaatsen bijquote:Op dinsdag 8 december 2015 16:59 schreef Maegrim het volgende:
Precies, gemiddeld minder dan 5 op de Watergraafsmeer
Waarom kan dat niet als extra capaciteit in de spits?quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:03 schreef Maegrim het volgende:
hoe wou je daar een dienstregeling mee opzetten?
DDZ in sprinterdiensten gebeurt alquote:Op dinsdag 8 december 2015 17:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet als extra capaciteit in de spits?
Kan er voor nood wat DDZ naar de sprinterdiensten?
Weet ik, op die manier maak je nog meer DDZ vrijquote:Op dinsdag 8 december 2015 17:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
DDZ in sprinterdiensten gebeurt al
Hoeveel Traxx'en denk je dat daar in 2016 bijkomen? Er zijn er nog 18 bijbesteld voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:37 schreef Maegrim het volgende:
hoeveel Traxxen denk je dat er nu niks staan te doen?
Niet met het artikel eens. De NS had tegen het Ministerie van Onderwijs moetenquote:Op dinsdag 8 december 2015 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook dat geneuzel over "ongebruikte Fyra-treinen inzetten" klonk niet bijzonder goed geïnformeerd.
Overigens is "[..] raakt kant nog wal." ook iets waar iemand die voor HP/De Tijd schrijft zich wel voor zou mogen schamen. Al is dat natuurlijk van een andere orde.
Je kunt je studenten OVC gewoon opzeggen, volgens mij krijg je dan een (klein) extra bedrag. Ik weet niet of je dan nog een verschil moest kunnen laten zien tussen reistijd met auto en met het OVquote:Op dinsdag 8 december 2015 17:47 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Niet met het artikel eens. De NS had tegen het Ministerie van Onderwijs moeten
zeggen: U komt hier nu te laat mee op de proppen. We kunnen deze
studenten niet vervoeren. Maar de NS deed wat anders: terwijl de NS wist
dat het niet ging passen, heeft de NS wél een enorm bedrag van Onderwijs
geïncasseerd, maar levert de NS dus niet de bijbehorende capaciteit.
Sterker nog: studenten worden afgeserveerd als de paria’s van het OV. Of
ze maar even later naar college willen gaan. Terwijl de studenten die
OV-kaart onvrijwillig aangesmeerd hebben gekregen. Vergeet niet, dat de
studenten daar destijds geheel onvrijwillig een deel van hun
studiefinanciering voor hebben moeten inleveren.
Echt. Dat de boekhouders van de NS wel hun zakken vullen met de
inkomsten van de Ministerie van Onderwijs, terwijl ze heel goed weten
dat de dienst niet geleverd kan worden, daaraan is maar één partij
schuldig. De NS, en niemand anders.
Klopt, omdat je in het buitenland niks aan een studenten-ov hebt.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:02 schreef b2py het volgende:
Dat is alleen als je naar het buitenland gaat
of als je zo afgelegen woont dat er geen ov in de buurt isquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:02 schreef b2py het volgende:
Dat is alleen als je naar het buitenland gaat
Zoiets bedoel je?quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:49 schreef James1988 het volgende:
Breda had ook een Fish Point. De winkel is maarliefst 3 weken open geweest, ging toen dicht "wegens verbouwing" en is zo'n 5 maanden later leeggehaald.
In Breda hadden ze de winkelruiten echt helemaal dichtgeplakt en hing er ook zo'n lullig briefje ("wegens verbouwing gesloten").quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoiets bedoel je?![]()
[ afbeelding ]
Was gisteren ook al, al hing er toen nog geen briefje. Top-franchise dit.
Ja dat had hij ook, woonde midden in de NOPquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
of als je zo afgelegen woont dat er geen ov in de buurt is
Ik bied 10 cent de kiloquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand zin om mede-eigenaar van een Twents smalspoorlocje te worden?![]()
https://www.facebook.com/jan.keppels/posts/1068340416539422
Zal je nog tegenvallen wat zo'n ding weegtquote:
Klopt maar de ijzer prijs is 16 cent ofzoquote:Op dinsdag 8 december 2015 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal je nog tegenvallen wat zo'n ding weegt
gratuliertquote:Op dinsdag 8 december 2015 21:15 schreef greavy het volgende:
Oja, kreeg vanochtend een mailtje van DB Gruppen dat de 10 kaartjes voor het Nieuwjaarsrondje definitief geboekt zijn.
Awesomequote:Op dinsdag 8 december 2015 21:15 schreef greavy het volgende:
Oja, kreeg vanochtend een mailtje van DB Gruppen dat de 10 kaartjes voor het Nieuwjaarsrondje definitief geboekt zijn.
tsja, als je gewoon gezinnen van 15 kinderen bij elkaar wipt ontstaat er vanzelf een reizigersoverschot. Beter verplaatsen ze die scholen naar Ede.quote:
Zo'n school is er vast wel in Ede voor de normale kinderen. Die in Amersfoort zal wel voor de exemplaren met wat chromosomen extra zijnquote:Op dinsdag 8 december 2015 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tsja, als je gewoon gezinnen van 15 kinderen bij elkaar wipt ontstaat er vanzelf een reizigersoverschot. Beter verplaatsen ze die scholen naar Ede.
Die is in Ede minstens zo hard nodig als in Amersfoortquote:Op dinsdag 8 december 2015 21:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zo'n school is er vast wel in Ede voor de normale kinderen. Die in Amersfoort zal wel voor de exemplaren met wat chromosomen extra zijn#incestthuisbest
Ja, zo kun je het ook zien inderdaad. Maar goed, ik ben er wel een beetje klaar mee. En ik heb ook geen zin en energie meer om steeds maar weer een gefundeerde mening te hebben. For what? In de hoop gehoord te worden?quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:47 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Niet met het artikel eens. De NS had tegen het Ministerie van Onderwijs moeten
zeggen: U komt hier nu te laat mee op de proppen. We kunnen deze
studenten niet vervoeren. Maar de NS deed wat anders: terwijl de NS wist
dat het niet ging passen, heeft de NS wél een enorm bedrag van Onderwijs
geïncasseerd, maar levert de NS dus niet de bijbehorende capaciteit.
Sterker nog: studenten worden afgeserveerd als de paria’s van het OV. Of
ze maar even later naar college willen gaan. Terwijl de studenten die
OV-kaart onvrijwillig aangesmeerd hebben gekregen. Vergeet niet, dat de
studenten daar destijds geheel onvrijwillig een deel van hun
studiefinanciering voor hebben moeten inleveren.
Echt. Dat de boekhouders van de NS wel hun zakken vullen met de
inkomsten van de Ministerie van Onderwijs, terwijl ze heel goed weten
dat de dienst niet geleverd kan worden, daaraan is maar één partij
schuldig. De NS, en niemand anders.
Geen chickies, allemaal rok over de knieën en een ANWB jas aanquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:03 schreef Peterselieman het volgende:
En ik maar denken dat er geen kip in die trein zat
Ah, die 15 souffleurs zijn gelukkig allemaal overduidelijk onafhankelijk en helemaal niet vooringenomen, zodat de MVBOV altijd een weloverwogen statement kan maken.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:47 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Niet met het artikel eens. De NS had tegen het Ministerie van Onderwijs moeten
zeggen: U komt hier nu te laat mee op de proppen. We kunnen deze
studenten niet vervoeren. Maar de NS deed wat anders: terwijl de NS wist
dat het niet ging passen, heeft de NS wél een enorm bedrag van Onderwijs
geïncasseerd, maar levert de NS dus niet de bijbehorende capaciteit.
Sterker nog: studenten worden afgeserveerd als de paria’s van het OV. Of
ze maar even later naar college willen gaan. Terwijl de studenten die
OV-kaart onvrijwillig aangesmeerd hebben gekregen. Vergeet niet, dat de
studenten daar destijds geheel onvrijwillig een deel van hun
studiefinanciering voor hebben moeten inleveren.
Echt. Dat de boekhouders van de NS wel hun zakken vullen met de
inkomsten van de Ministerie van Onderwijs, terwijl ze heel goed weten
dat de dienst niet geleverd kan worden, daaraan is maar één partij
schuldig. De NS, en niemand anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |