wat raar zo met kerstquote:
idd, meestal komt toch rond deze tijd de zomercollectie uit ?quote:
foute kersttruien zijn de trend van dit jaarquote:
die vindt ik dan wel weer leukquote:Op maandag 7 december 2015 11:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
foute kersttruien zijn de trend van dit jaar![]()
[ afbeelding ]
ik heb wel een paar truien, maar die heb ik bijna nooit aan.quote:Op maandag 7 december 2015 11:28 schreef crv het volgende:
[..]
goeie reden om ze niet te kopen.
ik moet sowieso niets van truien hebben. heb er 1 en als ik die vaker dan 3 dagen per jaar aan heb kan dat in de krant
ik hand meestal los rondquote:Op maandag 7 december 2015 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb wel een paar truien, maar die heb ik bijna nooit aan.
normaal altijd een overhemd en als ik thuis rondhang meestal een vast
nee, denk niet dat me dat staatquote:
quote:
ja ik houd niet zo van boeien, althans niet rond mijn eigen polsenquote:
nou, vanaf een bepaald formaat vind ik het beter van nietquote:Op maandag 7 december 2015 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap niet dat er vrouwen zijn die geen rokjes of jurkjes dragen... Ze missen wat.
boeiequote:Op maandag 7 december 2015 11:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik houd niet zo van boeien, althans niet rond mijn eigen polsen
Vanaf een bepaald formaat kunnen mensen binnen blijven.quote:Op maandag 7 december 2015 11:36 schreef crv het volgende:
[..]
nou, vanaf een bepaald formaat vind ik het beter van niet
of ze missen juist niksquote:Op maandag 7 december 2015 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap niet dat er vrouwen zijn die geen rokjes of jurkjes dragen... Ze missen wat.
meestal hebben ze wat teveelquote:
Die frisse wind tussen je benen op een warme zomerdag.quote:
Nou zo fris is die niet meer hoor als die tussen je benen door is geweestquote:Op maandag 7 december 2015 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die frisse wind tussen je benen op een warme zomerdag.
ik ken zat vrouwen die nooit jurkjes of rokjes dragen en gewoon een normaal postuur hebben hoor, zie juist vaak legertenten en slobber gordijnen rond de forsere gevallenquote:
een linnen 3 kwart broek is ook heel fris, btw als je het nooit voelt kun je het ook niet missenquote:Op maandag 7 december 2015 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die frisse wind tussen je benen op een warme zomerdag.
Dat zegt buurkitten ook.quote:Op maandag 7 december 2015 11:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn lul is ook net een brandweerslang
Hoe weet jij dat dan?quote:Op maandag 7 december 2015 11:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik weet dat je vaak nat bent... maar dit is wat overdreven Molo...
zolang hij maar niet in huis je kaarsjes uitpist is er geen probleemquote:Op maandag 7 december 2015 11:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat zegt buurkitten ook.
Al zegt die piem0l.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |