Ik zal het wel verkeerd begrijpen. Je quote hem en zegt dat hij er iets aan overhoud als eerste, en dat vind jij mooi....quote:
joh echtquote:
500 liter? wel veel minder dan 500 liter hoor, ik ken weinig mensen waar 500 liter in pastquote:Op maandag 7 december 2015 11:09 schreef crv het volgende:
[..]
misschie iets minder ok, maar wel veel toch ?
in die eerste zin zegt die ook dat het goed gaatquote:Op maandag 7 december 2015 11:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik zal het wel verkeerd begrijpen. Je quote hem en zegt dat hij er iets aan overhoud als eerste, en dat vind jij mooi....
Terwijl het laatste wat hij zei was dat het goed gaat... dus ik dacht crv zal dat wel bedoelen met mooi...
of je neemt me iets te serieusquote:Op maandag 7 december 2015 11:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
500 liter? wel veel minder dan 500 liter hoor, ik ken weinig mensen waar 500 liter in past
ik neem jou hier niet heel vaak serieusquote:
Ja, maar niet als eerste!!quote:Op maandag 7 december 2015 11:11 schreef crv het volgende:
[..]
in die eerste zin zegt die ook dat het goed gaat
wat? hoe kom je daar bij?quote:Op maandag 7 december 2015 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Het merendeel van de mensheid heeft een hart dat niet goed klopt, maar heeft er geen last van.
Heb ik wel eens gehoordquote:Op maandag 7 december 2015 11:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat? hoe kom je daar bij?![]()
het merendeel heeft wel eens een rare hartslag en voor de rest normaal anders was het ook geen afwijking
mierenneukerquote:Op maandag 7 december 2015 11:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, maar niet als eerste!!
Als we toch aan het mierenneuken zijn.... of is dat miereneuken.. Stomme nieuwe spelling waarschijnlijk.
![]()
quote:Op maandag 7 december 2015 11:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik neem jou hier niet heel vaak serieus
<crv> ik word ook liever door iemand anders serieus genomen </crv>
Misschien doel je wel op het gat wat iedereen heeft in zijn hart, wat bij de meeste mensen dichtgroeit gedurende de baby tijd ongeveer?quote:Op maandag 7 december 2015 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gehoordKan het ook verkeerd begrepen hebben.
en het leuke nieuws is ?...... Je bent zwANGER ?quote:Op maandag 7 december 2015 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Op naar leuk nieuws: Ik heb een fijn weekend gehad
Dat zou niet leuk nieuws zijnquote:Op maandag 7 december 2015 11:17 schreef crv het volgende:
[..]
en het leuke nieuws is ?...... Je bent zwANGER ?
Zo niet dan toch. Alles voor het gemakquote:
nou ik heb ene hoop gelezen en geleerd maar als iedereen een afwijkende ritme of klopkracht zou hebben zou je veel meer klachten hebben, het blijft daar namelijk niet bij, je hart gaat compenseren en dat geeft weer andere symptomen vooral na langere tijd en als de meeste mensen dat zouden hebben dan viel dat wel opquote:Op maandag 7 december 2015 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gehoordKan het ook verkeerd begrepen hebben.
mag hopen dat er in een Olympisch zwembad iets meer dan 500 ltr zitquote:Op maandag 7 december 2015 11:17 schreef Molo het volgende:
PeZu's vocht, ter grootte van het volume van een olympisch zwembad vol!!!
En beroertes en hartritmestoornissen yepquote:Op maandag 7 december 2015 11:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Misschien doel je wel op het gat wat iedereen heeft in zijn hart, wat bij de meeste mensen dichtgroeit gedurende de baby tijd ongeveer?
Wat bij sommige mensen met migraine nog weleens niet volledig dichtgegroeid blijkt.
500 liter in een olympisch zwembad? uhm nee ook nietquote:Op maandag 7 december 2015 11:17 schreef Molo het volgende:
Kun je nagaan hoeveel vocht er uit PeZu kwam!!!quote:Op maandag 7 december 2015 11:19 schreef crv het volgende:
[..]
mag hopen dat er in een Olympisch zwembad iets meer dan 500 ltr zit
Jij kan echt niet rekenen....quote:Op maandag 7 december 2015 11:17 schreef Molo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
quote:Op maandag 7 december 2015 11:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij kan echt niet rekenen....dat lijkt meer op wat ze bij Pez hebben afgenomen toch ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
[..]
Jij kan echt niet rekenen....Ik hou van overdrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las net dat ik nu 50 ml vruchtwater in me heb. Straks even op en neer springen om te kijken of het klotst
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op maandag 7 december 2015 11:20 schreef crv het volgende:
[..]
dat lijkt meer op wat ze bij Pez hebben afgenomen toch ?
[..]
Jij kan echt niet rekenen....ligt aan de diepte, de lengte en baanbreedte en het aantal banen is wel gelijk maar het moet minimaal 2 meter diep zijn dus daar kunnen nog wel wat extra litertjes in zitten :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Da's ook niet veelquote:Op maandag 7 december 2015 11:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik hou van overdrijven
Ik las net dat ik nu 50 ml vruchtwater in me heb. Straks even op en neer springen om te kijken of het klotst
Is er iemand om te luisteren?quote:Op maandag 7 december 2015 11:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik hou van overdrijven
mijn lul is ook net een brandweerslangquote:Op maandag 7 december 2015 11:20 schreef crv het volgende:
[..]
dat lijkt meer op wat ze bij Pez hebben afgenomen toch ?
Ik moet nog 6 maanden he.quote:
Dan ga je ook een zwembad vullen?quote:Op maandag 7 december 2015 11:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik moet nog 6 maanden he.
Na die tijd is het net zoveel als dat vocht van PeZu denk ik
dat hoop ik niet voor jequote:Op maandag 7 december 2015 11:22 schreef Molo het volgende:
[..]
kijk maar uit dat je het er niet uitspringt, hglijd je zo op je waffelquote:Op maandag 7 december 2015 11:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik hou van overdrijven
Ligt eraan waar ik dan klapquote:Op maandag 7 december 2015 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan ga je ook een zwembad vullen?
net zo rood dan ?quote:Op maandag 7 december 2015 11:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn lul is ook net een brandweerslang
Ik weet dat je vaak nat bent... maar dit is wat overdreven Molo...quote:Op maandag 7 december 2015 11:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zeg nietsquote:Op maandag 7 december 2015 11:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik weet dat je vaak nat bent... maar dit is wat overdreven Molo...
<crv> nou meer lang, hard onder druk en spuiten als een geiser </crv>quote:
schijnt hip te zijnquote:
dat zouden nooit mijn woorden zijnquote:Op maandag 7 december 2015 11:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
<crv> nou meer lang, hard onder druk en spuiten als een geiser </crv>
goeie reden om ze niet te kopen.quote:
wat raar zo met kerstquote:
idd, meestal komt toch rond deze tijd de zomercollectie uit ?quote:
foute kersttruien zijn de trend van dit jaarquote:
die vindt ik dan wel weer leukquote:Op maandag 7 december 2015 11:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
foute kersttruien zijn de trend van dit jaar![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |