ik heb wel een paar truien, maar die heb ik bijna nooit aan.quote:Op maandag 7 december 2015 11:28 schreef crv het volgende:
[..]
goeie reden om ze niet te kopen.
ik moet sowieso niets van truien hebben. heb er 1 en als ik die vaker dan 3 dagen per jaar aan heb kan dat in de krant
ik hand meestal los rondquote:Op maandag 7 december 2015 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb wel een paar truien, maar die heb ik bijna nooit aan.
normaal altijd een overhemd en als ik thuis rondhang meestal een vast
nee, denk niet dat me dat staatquote:
quote:
ja ik houd niet zo van boeien, althans niet rond mijn eigen polsenquote:
nou, vanaf een bepaald formaat vind ik het beter van nietquote:Op maandag 7 december 2015 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap niet dat er vrouwen zijn die geen rokjes of jurkjes dragen... Ze missen wat.
boeiequote:Op maandag 7 december 2015 11:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik houd niet zo van boeien, althans niet rond mijn eigen polsen
Vanaf een bepaald formaat kunnen mensen binnen blijven.quote:Op maandag 7 december 2015 11:36 schreef crv het volgende:
[..]
nou, vanaf een bepaald formaat vind ik het beter van niet
of ze missen juist niksquote:Op maandag 7 december 2015 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap niet dat er vrouwen zijn die geen rokjes of jurkjes dragen... Ze missen wat.
meestal hebben ze wat teveelquote:
Die frisse wind tussen je benen op een warme zomerdag.quote:
Nou zo fris is die niet meer hoor als die tussen je benen door is geweestquote:Op maandag 7 december 2015 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die frisse wind tussen je benen op een warme zomerdag.
ik ken zat vrouwen die nooit jurkjes of rokjes dragen en gewoon een normaal postuur hebben hoor, zie juist vaak legertenten en slobber gordijnen rond de forsere gevallenquote:
een linnen 3 kwart broek is ook heel fris, btw als je het nooit voelt kun je het ook niet missenquote:Op maandag 7 december 2015 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die frisse wind tussen je benen op een warme zomerdag.
Dat zegt buurkitten ook.quote:Op maandag 7 december 2015 11:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn lul is ook net een brandweerslang
Hoe weet jij dat dan?quote:Op maandag 7 december 2015 11:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik weet dat je vaak nat bent... maar dit is wat overdreven Molo...
zolang hij maar niet in huis je kaarsjes uitpist is er geen probleemquote:Op maandag 7 december 2015 11:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat zegt buurkitten ook.
Al zegt die piem0l.
Breng hem maar niet op ideeen.quote:Op maandag 7 december 2015 11:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
zolang hij maar niet in huis je kaarsjes uitpist is er geen probleem
ouwequote:
mijne is nog niet afgegaanquote:Op maandag 7 december 2015 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaat je telefoon af als een tijdbom. Stom NL Alert ding.
ik ook niet, maar zover ik tot nu toe heb gevonden kun je het niet uitzettenquote:Op maandag 7 december 2015 12:03 schreef PeZu het volgende:
wtf wat een sms spam![]()
ik wil helemaal geen alert
dus datquote:Op maandag 7 december 2015 12:06 schreef Voxs het volgende:
Hoezo is mijn tel zojuist ingesteld met dat alarm? Heb ik ergens toestemming geven?
je hebt jezelf aangemeld neem ik aanquote:Op maandag 7 december 2015 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaat je telefoon af als een tijdbom. Stom NL Alert ding.
Ja, niet dat ik het erg vind dat alarm te hebben, maar wel dat blijkbaar dat zomaar eventjes gedaan wordt zonder dat ik toestemming geef en eventuele kleine lettertjes waarin staat welke gegevens etc.quote:
nope door je strot geduwdquote:Op maandag 7 december 2015 12:08 schreef crv het volgende:
[..]
je hebt jezelf aangemeld neem ik aan
Dus niet zeuren
aha! Oke!quote:Op maandag 7 december 2015 12:08 schreef PeZu het volgende:
aah tis een cell broadcast niet op basis van je nummer
nope, daar heb je niks aan te willen.quote:Op maandag 7 december 2015 12:06 schreef Voxs het volgende:
Hoezo is mijn tel zojuist ingesteld met dat alarm? Heb ik ergens toestemming geven?
als je in een vergadering zit zet je je foon op stil dus dat is eigen schuldquote:Op maandag 7 december 2015 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nope, daar heb je niks aan te willen.
was leuk laatst toen de brand hier was.
zit je in vergadering en gaat bij 6 man tegelijk de telefoon loeien
Ik heb hem altijd op trilfunctie. Zo'n alarm zou wrs door mij soms gewoon gemist wordenquote:Op maandag 7 december 2015 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nope, daar heb je niks aan te willen.
was leuk laatst toen de brand hier was.
zit je in vergadering en gaat bij 6 man tegelijk de telefoon loeien
dat dusquote:Op maandag 7 december 2015 12:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je in een vergadering zit zet je je foon op stil dus dat is eigen schuld
Gaat dat geluid er niet net als een wekker doorheen?quote:Op maandag 7 december 2015 12:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 december 2015 12:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat alarm gaat ook als je telefoon op stil hebt staanquote:Op maandag 7 december 2015 12:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb hem altijd op trilfunctie. Zo'n alarm zou wrs door mij soms gewoon gemist worden
ja maar wij gebruiken hem om te communicerequote:Op maandag 7 december 2015 12:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb hem altijd op trilfunctie. Zo'n alarm zou wrs door mij soms gewoon gemist worden
Ik kreeg gewoon een zoempje (tril want op tafel) en een melding van nieuw bericht..quote:Op maandag 7 december 2015 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
dat alarm gaat ook als je telefoon op stil hebt staan
Daar heb je een puntquote:Op maandag 7 december 2015 12:13 schreef crv het volgende:
[..]
ja maar wij gebruiken hem om te communicere
nee hoor, hier net nietquote:Op maandag 7 december 2015 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
dat alarm gaat ook als je telefoon op stil hebt staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |