Ik heb voldoende vertrouwen in de intelligentie van een PSV-fan. We moeten de lat niet té laag leggenquote:Op zondag 6 december 2015 13:57 schreef Sked het volgende:
[..]
De PSV supporters moeten het ook begrijpen, Stijn
Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die denken het een typo is, of zo.quote:Op zondag 6 december 2015 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snapt hij niet dat we zien dat het een nul is? Denkt hij dat we een handicap hebben?
quote:Op zondag 6 december 2015 13:57 schreef Sked het volgende:
[..]
De PSV supporters moeten het ook begrijpen, Stijn
Wereldpot. Zou nog eens bekijken.quote:Op zondag 6 december 2015 13:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
Leuke pot jongens? Ik ben er even tussenuit geweest.
Neuhquote:Op zondag 6 december 2015 13:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
Geen idee, ik was van die vogelvreetballen aan het ophangen in de tuin.quote:Op zondag 6 december 2015 13:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik heb leukere potten gezien.quote:Op zondag 6 december 2015 13:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
Je moet er maar zin in hebben.quote:Op zondag 6 december 2015 14:00 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Geen idee, ik was van die vogelvreetballen aan het ophangen in de tuin.
Materiaalmannen zijn vaak supporters met geestelijke beperking die een baantje bij de lokale club hebben gekregen.quote:Op zondag 6 december 2015 14:00 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wordt daar nou de materiaalman naar de tribune gestuurd? Jurgen die hem vriendelijk verzoekt zo snel mogelijk op te rotten uit de dug-out
Het stormt eindelijk eens niet in het weekend dus goed moment ervoor, laat de mezen maar komen.quote:
quote:Op zondag 6 december 2015 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Nick van der Velden verdient het niet om voetballer genoemd te worden.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |