quote:
Als dat gebeurt trakteer ik Sked op halve liter als hij komt zondag.quote:
Een halve liter, jij durftquote:Op zondag 6 december 2015 13:48 schreef hafcfan het volgende:
Wat een gay opstelling
[..]
[..]
Als dat gebeurt trakteer ik Sked op halve liter als hij komt zondag.
De nieuwe Italiaanse kampioen staat met 3-0 achter. Hoe kan dat?quote:Op zondag 6 december 2015 13:48 schreef hafcfan het volgende:
Wat een gay opstelling
[..]
[..]
Zag het jaquote:Op zondag 6 december 2015 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De nieuwe Italiaanse kampioen staat met 3-0 achter. Hoe kan dat?
quote:Op zondag 6 december 2015 13:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zag het jaDit kan echt niemand weten. Alsof Ajax met 3-0 achter staat bij Cambuur.
Ik kan niet zondagquote:Op zondag 6 december 2015 13:48 schreef hafcfan het volgende:
Wat een gay opstelling
[..]
[..]
Leuke speler die solensky oidquote:
Ja, maar hij vindt Overmars ook geschikt voor zijn functie. Dat maakt alles een stuk logischerquote:
twitter:bartf twitterde op zaterdag 05-12-2015 om 22:05:21Hector Moreno staat na 899 speelminuten voor PSV in de Eredivisie nog altijd op 0 (nul) overtredingen #vitpsv reageer retweet
Echt een vieze spelerquote:Op zondag 6 december 2015 13:56 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:bartf twitterde op zaterdag 05-12-2015 om 22:05:21Hector Moreno staat na 899 speelminuten voor PSV in de Eredivisie nog altijd op 0 (nul) overtredingen #vitpsv reageer retweet
Overmars is een fantastische bestuurderquote:Op zondag 6 december 2015 13:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, maar hij vindt Overmars ook geschikt voor zijn functie. Dat maakt alles een stuk logischer
Wel drie gebroken poten.quote:Op zondag 6 december 2015 13:56 schreef Cavaliers het volgende:
De PSV supporters moeten het ook begrijpen, Stijnquote:Op zondag 6 december 2015 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snapt hij niet dat we zien dat het een nul is? Denkt hij dat we een handicap hebben?
Ik moet zeggen dat ik het met hem eens ben dat Van der Hoorn en Viergever het prima doen (ja dat zei hij echt)quote:Op zondag 6 december 2015 13:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Overmars is een fantastische bestuurder
Iedereen weet toch dat Moreno een nul is.quote:Op zondag 6 december 2015 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snapt hij niet dat we zien dat het een nul is? Denkt hij dat we een handicap hebben?
Dat kan ook ja.quote:
Ik heb voldoende vertrouwen in de intelligentie van een PSV-fan. We moeten de lat niet té laag leggenquote:Op zondag 6 december 2015 13:57 schreef Sked het volgende:
[..]
De PSV supporters moeten het ook begrijpen, Stijn
Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die denken het een typo is, of zo.quote:Op zondag 6 december 2015 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 december 2015 13:57 schreef Sked het volgende:
[..]
De PSV supporters moeten het ook begrijpen, Stijn
Wereldpot. Zou nog eens bekijken.quote:Op zondag 6 december 2015 13:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
Leuke pot jongens? Ik ben er even tussenuit geweest.
Neuhquote:Op zondag 6 december 2015 13:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
Geen idee, ik was van die vogelvreetballen aan het ophangen in de tuin.quote:Op zondag 6 december 2015 13:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik heb leukere potten gezien.quote:Op zondag 6 december 2015 13:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
Je moet er maar zin in hebben.quote:Op zondag 6 december 2015 14:00 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Geen idee, ik was van die vogelvreetballen aan het ophangen in de tuin.
Materiaalmannen zijn vaak supporters met geestelijke beperking die een baantje bij de lokale club hebben gekregen.quote:Op zondag 6 december 2015 14:00 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wordt daar nou de materiaalman naar de tribune gestuurd? Jurgen die hem vriendelijk verzoekt zo snel mogelijk op te rotten uit de dug-out
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |