abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158054277
Welkom bij het grote FOK! Dating topic!

Praat hier over je recente ervaringen met wel danwel niet geslaagde dates, je avonturen op datingsites of hoe het zoeken naar de meest geschikte date in de praktijk eigenlijk in zijn werk gaat.

Iedereen die geïnteresseerd in daten is welkom, hou wel rekening met je medeposters, het is geen klaagmuur of reeks om alleen maar te mopperen over waarom het toch nooit lukt of waarom die anderen toch nooit voldoen aan het utopische ideaalbeeld. Ook is dit niet de plek om je verhalen over het niet kunnen vinden van een vaste relatie te dumpen. Heb je zelf problemen met het vinden van een relatie of zelfs maar het gewoon contact maken met mensen (m/v), dingen die héél persoonlijk zijn en dus niet echt horen in een algemene reeks, dan kun je daar voor jezelf een topic over openen, waar je mensen vraagt om jou specifiek te helpen en te woord te staan.

Dus post lekker mee over daten, daten dus, geen "ik ben op zoek naar een relatie". Hou rekening met elkaar, respecteer elkaar of negeer elkaar, zolang het dus maar over daten gaat, het is geen SC, en posts waarin je elkaar goedemorgen wenst of zegt wat je gaat eten horen hier dan ook niet thuis.
Ja doei.
  zondag 6 december 2015 @ 13:01:42 #2
416020 K44S
The bearded man
pi_158054291
quote:
7s.gif Op zondag 6 december 2015 13:00 schreef SiIk het volgende:

[..]

Maar je gaat toch ook niet echt weg terwijl t eten al besteld is? Hoe erg kan iets zijn dat t niet even 20 min kan wachten? Ik snap dat je haast maakt dan, maar zo snel weg?
Aan de andere kant snap ik ook niet hoe een date zo vreselijk kan zijn dat je nú direct weg wilt.
En ze heeft natuurlijk helemaal geen andere vriendinnen die ze even kan bellen :')
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_158054295
Ja ik zei ook al dat ik me niet zo veel in kon denken dat zo dringend is dat je je date laat zitten met 2 hoofdgerechtjes

Ben je niet pissig Moro?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158054315
Wat hebben jullie weinig vertrouwen allemaal? ik ga sowieso niet met iemand gezellig zitten doen die geen tijd met mij wil/kan doorbrengen.

Nee niet pissig wel wat brak
Blessed is the mind too small for doubt.
  zondag 6 december 2015 @ 13:06:06 #5
416020 K44S
The bearded man
pi_158054377
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:02 schreef Moro het volgende:
Wat hebben jullie weinig vertrouwen allemaal? ik ga sowieso niet met iemand gezellig zitten doen die geen tijd met mij wil/kan doorbrengen.

Ik heb slechtere smoezen gehoord om een date af te slaan.
pi_158054386
quote:

ik denk niet meteen aan slechte intenties hoor, maar dan vind ik het nog onbeschoft. Dat heeft toch niks met weinig vertrouwen te maken?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 6 december 2015 @ 13:07:24 #7
349633 SiIk
Echt zijde
pi_158054406
quote:

Mwah, niet weinig vertrouwen, maar vind t gewoon een rare situatie.
Vraag me af of ze ook zo opgesprongen was als ze bijv. op haar werk had gezeten.
Sowieso, je moet toch eten, dan kan je dat dus net zo goed even eerst doen.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_158054410
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 13:06 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik denk niet meteen aan slechte intenties hoor, maar dan vind ik het nog onbeschoft. Dat heeft toch niks met weinig vertrouwen te maken?
Als een vriendin me echt belt in paniek, ben ik ook weg.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 6 december 2015 @ 13:08:39 #9
416020 K44S
The bearded man
pi_158054446
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:07 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

We weten dan niet hoe hoog de ernst was. Toch wel een merkwaardige situatie.

Maar ach, volgende keer beter.
pi_158054452
quote:

[..]

Dit dus als mijn zusje gebeld had, was ik ook gelijk weg geweest. Ja je moet eten, maar ik heb dan toch gelijk geen honger meer . Ik kan dan ook niet meer gezellig zitten doen.

De ernst was dat vriending ruzie had met vriend schijnbaar heel heftig want ze logeert nu bij haar. Geen idee of dat eerder gebeurt is maar ze is er nu nog als ik de whatsappjes mag geloven. Sowieso als het een red me smsje was had ik niet verwacht er nog veel meer van te horen.
pi_158054518
quote:

[..]

ik kan gewoon echt weinig verzinnen waardoor iemand zo in paniek is waardoor er meteen gehandeld moet worden

Gelukkig. Ik geloof niet dat ik goed match met mensen die daadwerkelijk anderen in paniek opbellen voor minder dan een 19 dagen vermiste oma of zo
En dan is ze al 19 dagen kwijt dus dan maakt 3 kwartier ook niet uit
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158054519
Wel jammer hoor, Moro. Heb je haar later nog gesproken?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158054589
Alleen wat whatsappjes met excuus en bedankt dat ik er geen problemen mee had om haar te laten gaan. En krijg nu net wat berichtjes van een andere context dat ze het goed zal maken.

Terwijl ik hier vrij brak zit en het allemaal wel okay vind...
pi_158054620
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:14 schreef Moro het volgende:
Alleen wat whatsappjes met excuus en bedankt dat ik er geen problemen mee had om haar te laten gaan. En krijg nu net wat berichtjes van een andere context dat ze het goed zal maken.

Terwijl ik hier vrij brak zit en het allemaal wel okay vind...
_O-
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 6 december 2015 @ 13:17:34 #15
47102 Elvi
miemkwien
pi_158054643
Ik heb mn mobiel altijd uit staan in een restaurant dus zelfs al belt iemand me in paniek op dan zie ik het pas na afloop.
Dus dat de mobiel aanstaat tijdens een etentje vind ik al dubieus :P
pi_158054666
Ik bedenk me nu trouwens dat ik donderdag haar weer zou zien, maar ik moet werken tot laat -O-
pi_158054676
Ik snap overigens wel dat er misschien vrij weinig zaken zijn die zo dringend zijn dat je ala minute weg moet. Toch zou ik hetzelfde doen, alleen al het feit dat je er gelijk voor iemand bent is al fijn. Nu heb ik niet veel mensen waar ik dat voor zou doen maar toch.
pi_158054988
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 13:11 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik kan gewoon echt weinig verzinnen waardoor iemand zo in paniek is waardoor er meteen gehandeld moet worden

Gelukkig. Ik geloof niet dat ik goed match met mensen die daadwerkelijk anderen in paniek opbellen voor minder dan een 19 dagen vermiste oma of zo
En dan is ze al 19 dagen kwijt dus dan maakt 3 kwartier ook niet uit
Je hoeft ook niet te matchen met alle mensen die je date kunnen bellen.

Ik zou iemand die niet begrijpt dat een vriend (met een al dan niet legitieme) crisis sowieso voorgaat niet daten :)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158055057
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Je hoeft ook niet te matchen met alle mensen die je date kunnen bellen.

Ik zou iemand die niet begrijpt dat een vriend (met een al dan niet legitieme) crisis sowieso voorgaat niet daten :)
ik bedoelde dat mijn vrienden zo gelukkig niet zijn
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 6 december 2015 @ 13:53:38 #20
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_158055368
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 13:35 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik bedoelde dat mijn vrienden zo gelukkig niet zijn
Hoe niet zijn? Vind het volledig normaal als echt goede vrienden je opbellen als het menens is. Ik mag hopen dat een toekomstige partner ook zo tegen vrienden aankijkt.
pi_158055547
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:53 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Hoe niet zijn? Vind het volledig normaal als echt goede vrienden je opbellen als het menens is. Ik mag hopen dat een toekomstige partner ook zo tegen vrienden aankijkt.
ik ook hoor. Maar dat gebeurt me nou nooit want gelukkig vinden ze kleine dingen niet zo erg
Nogmaals: het gaat mij er meer om dat ik echt heel weinig voor kan stellen dat direct moet worden afgehandeld.
Als iemand mij belt met 'mama is net gegrepen door een trein' of 'mijn broer heeft per ongeluk de postbode vermoord en de politie komt hem nu halen en ik weet niet wat ik moet doen' dan sta ik ook meteen op. Alleen gebeurt dat dus nooit. Gelukkig

Ruzie met je partner is voor mij niet bepaald iets waarvoor je iemand in paniek opbelt. En ik bedoelde dus dat ik ook niet zo goed match met mensen die dat wel doen. Ik vind het maar dramatisch
Als een vriendin dat al zou doen en ik zou zeggen 'ik ben nu op een date en ik heb net besteld dus ik weet even niet wat ik moet doen' (wat ik waarschijnlijk zou zeggen omdat ik dat niet zou weten) zou ze echt 100% zeker zeggen 'oh bel me dan maar over een uurtje of zo'
Soort van ander type mensen of zo bedoel ik
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 6 december 2015 @ 14:24:31 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158056030
Opruimslotje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 6 december 2015 @ 14:39:17 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158056370
En weer open. Blijf on-topic, post geen foto's van onwetende derden en doe gewoon normaal.
Zo moeilijk is het niet om dit topic open te houden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158057344
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 14:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik ook hoor. Maar dat gebeurt me nou nooit want gelukkig vinden ze kleine dingen niet zo erg
Nogmaals: het gaat mij er meer om dat ik echt heel weinig voor kan stellen dat direct moet worden afgehandeld.
Als iemand mij belt met 'mama is net gegrepen door een trein' of 'mijn broer heeft per ongeluk de postbode vermoord en de politie komt hem nu halen en ik weet niet wat ik moet doen' dan sta ik ook meteen op. Alleen gebeurt dat dus nooit. Gelukkig

Ruzie met je partner is voor mij niet bepaald iets waarvoor je iemand in paniek opbelt. En ik bedoelde dus dat ik ook niet zo goed match met mensen die dat wel doen. Ik vind het maar dramatisch
Als een vriendin dat al zou doen en ik zou zeggen 'ik ben nu op een date en ik heb net besteld dus ik weet even niet wat ik moet doen' (wat ik waarschijnlijk zou zeggen omdat ik dat niet zou weten) zou ze echt 100% zeker zeggen 'oh bel me dan maar over een uurtje of zo'
Soort van ander type mensen of zo bedoel ik
Soort ander type mens, dat weet je toch niet. Miss heeft ze wel dikke klappen gehad, weet jij veel :'). Zoveel te bedenken om gewoon meteen op te staan voor en 'ruzie'
  zondag 6 december 2015 @ 15:19:44 #25
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_158057401
Gisteravond dus uit eten geweest. Had uiteraard mijn gedichtje en cadeautje mee waarmee ik haar aangenaam verrassde :) . Daarna nog naar een paar kroegjes geweest en daarna heb ik haar thuis afgeleverd, daar nog even staan kletsen O-) en daarna weer richting huis.

Vrijdag gaan we weer wat doen. Moet nog even bedenken wat.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')