En ze heeft natuurlijk helemaal geen andere vriendinnen die ze even kan bellenquote:Op zondag 6 december 2015 13:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Maar je gaat toch ook niet echt weg terwijl t eten al besteld is? Hoe erg kan iets zijn dat t niet even 20 min kan wachten? Ik snap dat je haast maakt dan, maar zo snel weg?
Aan de andere kant snap ik ook niet hoe een date zo vreselijk kan zijn dat je nú direct weg wilt.
Ik heb slechtere smoezen gehoord om een date af te slaan.quote:Op zondag 6 december 2015 13:02 schreef Moro het volgende:
Wat hebben jullie weinig vertrouwen allemaal? ik ga sowieso niet met iemand gezellig zitten doen die geen tijd met mij wil/kan doorbrengen.
Nee niet pissig wel wat brak
ik denk niet meteen aan slechte intenties hoor, maar dan vind ik het nog onbeschoft. Dat heeft toch niks met weinig vertrouwen te maken?quote:Op zondag 6 december 2015 13:02 schreef Moro het volgende:
Wat hebben jullie weinig vertrouwen allemaal? ik ga sowieso niet met iemand gezellig zitten doen die geen tijd met mij wil/kan doorbrengen.
Mwah, niet weinig vertrouwen, maar vind t gewoon een rare situatie.quote:Op zondag 6 december 2015 13:02 schreef Moro het volgende:
Als een vriendin me echt belt in paniek, ben ik ook weg.quote:Op zondag 6 december 2015 13:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk niet meteen aan slechte intenties hoor, maar dan vind ik het nog onbeschoft. Dat heeft toch niks met weinig vertrouwen te maken?
We weten dan niet hoe hoog de ernst was. Toch wel een merkwaardige situatie.quote:Op zondag 6 december 2015 13:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als een vriendin me echt belt in paniek, ben ik ook weg.
Dit dus als mijn zusje gebeld had, was ik ook gelijk weg geweest. Ja je moet eten, maar ik heb dan toch gelijk geen honger meer . Ik kan dan ook niet meer gezellig zitten doen.quote:Op zondag 6 december 2015 13:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
ik kan gewoon echt weinig verzinnen waardoor iemand zo in paniek is waardoor er meteen gehandeld moet wordenquote:Op zondag 6 december 2015 13:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 december 2015 13:14 schreef Moro het volgende:
Alleen wat whatsappjes met excuus en bedankt dat ik er geen problemen mee had om haar te laten gaan. En krijg nu net wat berichtjes van een andere context dat ze het goed zal maken.
Terwijl ik hier vrij brak zit en het allemaal wel okay vind...
Je hoeft ook niet te matchen met alle mensen die je date kunnen bellen.quote:Op zondag 6 december 2015 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik kan gewoon echt weinig verzinnen waardoor iemand zo in paniek is waardoor er meteen gehandeld moet worden
Gelukkig. Ik geloof niet dat ik goed match met mensen die daadwerkelijk anderen in paniek opbellen voor minder dan een 19 dagen vermiste oma of zo
En dan is ze al 19 dagen kwijt dus dan maakt 3 kwartier ook niet uit
ik bedoelde dat mijn vrienden zo gelukkig niet zijnquote:Op zondag 6 december 2015 13:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet te matchen met alle mensen die je date kunnen bellen.
Ik zou iemand die niet begrijpt dat een vriend (met een al dan niet legitieme) crisis sowieso voorgaat niet daten
Hoe niet zijn? Vind het volledig normaal als echt goede vrienden je opbellen als het menens is. Ik mag hopen dat een toekomstige partner ook zo tegen vrienden aankijkt.quote:Op zondag 6 december 2015 13:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bedoelde dat mijn vrienden zo gelukkig niet zijn
ik ook hoor. Maar dat gebeurt me nou nooit want gelukkig vinden ze kleine dingen niet zo ergquote:Op zondag 6 december 2015 13:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hoe niet zijn? Vind het volledig normaal als echt goede vrienden je opbellen als het menens is. Ik mag hopen dat een toekomstige partner ook zo tegen vrienden aankijkt.
Soort ander type mens, dat weet je toch niet. Miss heeft ze wel dikke klappen gehad, weet jij veelquote:Op zondag 6 december 2015 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook hoor. Maar dat gebeurt me nou nooit want gelukkig vinden ze kleine dingen niet zo erg
Nogmaals: het gaat mij er meer om dat ik echt heel weinig voor kan stellen dat direct moet worden afgehandeld.
Als iemand mij belt met 'mama is net gegrepen door een trein' of 'mijn broer heeft per ongeluk de postbode vermoord en de politie komt hem nu halen en ik weet niet wat ik moet doen' dan sta ik ook meteen op. Alleen gebeurt dat dus nooit. Gelukkig
Ruzie met je partner is voor mij niet bepaald iets waarvoor je iemand in paniek opbelt. En ik bedoelde dus dat ik ook niet zo goed match met mensen die dat wel doen. Ik vind het maar dramatisch
Als een vriendin dat al zou doen en ik zou zeggen 'ik ben nu op een date en ik heb net besteld dus ik weet even niet wat ik moet doen' (wat ik waarschijnlijk zou zeggen omdat ik dat niet zou weten) zou ze echt 100% zeker zeggen 'oh bel me dan maar over een uurtje of zo'
Soort van ander type mensen of zo bedoel ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |