Of het onverantwoord is hangt ondermeer af van de manier waarop de spots aan te sluiten zijn en aan jouw eigen kunde en kennis.quote:Op zaterdag 19 december 2015 07:38 schreef Barrah het volgende:
[..]
De spots hebben een boormaat van 75mm dus dat zal niet meevallen.
Zonder berichten dat ik volstrekt onverantwoord bezig ben ga ik het zonder doen.
Haha, toch bedanktquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:19 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Puala was mij al voor, maar we blijven niet aan de gang met links posten he![]()
[..]
Nope, gewoon een ladekastquote:Op zondag 20 december 2015 15:52 schreef bluemoon23 het volgende:
Wat zit er aan de andere kant dan ? koelkast ?
Kan. Die Wera bitjes zijn sowieso net wat langer dan die goedkope bitjes heb ik het idee.quote:Op zondag 20 december 2015 15:09 schreef bleiblei het volgende:
Of wordt het een goedkoop bitje zoeken en die wat korter slijpen?
Ik heb nog een kwartjesbitje gevonden in de kist met "weggeef-gereedschap" maar helaas... Zijn even lang. Goedkope bitjes lijken korter omdat ze niet zo een tussenstukje hebben tussen het zeskantdeel & de schroefkop. Maar ik ga volgend weekend met de slijptol aan de gangquote:Op zondag 20 december 2015 17:10 schreef usernaamvergeten het volgende:
[..]
Kan. Die Wera bitjes zijn sowieso net wat langer dan die goedkope bitjes heb ik het idee.
Of even een waterpomptang op die schroef zetten en op die manier aandraaienWordt het schroefje niet mooier van maar moet wel gaan lijkt mij.
Het gaat feitelijk gewoon om een 2 mm dun randje waar tegenaan gestuced gaat worden.quote:Op maandag 21 december 2015 13:36 schreef Barrah het volgende:
Metaal zou ik in de lakverf zetten.
Kun je een foto plaatsen? Ik heb niet echt een voorstelling waarover het gaat.
quote:Op maandag 21 december 2015 13:52 schreef usernaamvergeten het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat toch gewoon om een hoekbeschermer? Wordt altijd gebruikt in buitenhoeken, kan je gewoon meeschilderen.
dat klopt. ik wil echter ook de rand van de stucplaat beschermen en mooi afwerkenquote:Op maandag 21 december 2015 15:05 schreef mister_white het volgende:
Daar gebruik je in de regel stucstops voor:
[ afbeelding ]
Kan je gewoon meelatexen hoor! Zie je niets van en superstrak.quote:Op maandag 21 december 2015 15:24 schreef jasperve het volgende:
[..]
dat klopt. ik wil echter ook de rand van de stucplaat beschermen en mooi afwerken
vandaar dat ik het liever met een hoekprofiel doe van bovenaf.
Dat vermoeden heb ik zelf ook. Denk je dat er nog verschil is in het materiaal dat ik ervoor gebruik qua overschilderbaarheid?quote:Op maandag 21 december 2015 17:20 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Kan je gewoon meelatexen hoor! Zie je niets van en superstrak.
Waar is het van/voor?quote:Op maandag 21 december 2015 16:23 schreef Metalfreak het volgende:
Wie weet hoe zoiets heet en waar het te verkrijgen is:
[ afbeelding ]
Aangezien ik geen hoop meer heb in de leverancier die het zou naleveren...
Wat is het en waar hoort het bijquote:Op maandag 21 december 2015 16:23 schreef Metalfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou dan aluminium gebruiken. Hecht denk ik minder, maar je komt er doorgaans toch niet in de buurt en het is beter tegen vocht bestand.quote:Op maandag 21 december 2015 17:40 schreef jasperve het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik zelf ook. Denk je dat er nog verschil is in het materiaal dat ik ervoor gebruik qua overschilderbaarheid?
Aluminium/gegalvaniseerd staal etc.
Het komt ook boven de douche te zitten dus het moet zeker waterdampbestendig zijn en niet gaan roesten...
Voor ophanging van een spiegel. Maar we hebben ein-de-lijk iets gevonden wat hoogstwaarschijnlijk gaat werken...quote:
Ik ken heel veel beugeltjes etc. voor het ophangen van een spiegel, maar dezen heb ik nog nooit gezien....quote:Op maandag 21 december 2015 22:15 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Voor ophanging van een spiegel. Maar we hebben ein-de-lijk iets gevonden wat hoogstwaarschijnlijk gaat werken...
Heb nog even gezocht...quote:Op maandag 21 december 2015 16:23 schreef Metalfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, om over de automatische vertaling nog maar te zwijgen:quote:Op maandag 21 december 2015 22:34 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Heb nog even gezocht...
1 ding gevonden.
http://nl.aliexpress.com/(...)ant/32475013311.html
Let vooral even op de prijs
Ja, dat maakt het meteen een stuk duidelijkerquote:meubelbeslag bank bed opknoping gesp gesp opknoping plaat ijzer spiegellijst spiegel platte haak hanger opknoping ijzeren frame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |