wanneer heb jij eigenlijk je echo?quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:45 schreef JufMariska het volgende:
Big sis![]()
Over misselijkheid: bij nr 1 had ik een aantal weken last, bijna de hele dag door een soort naar weeiïg gevoel in m'n maag (vanillevla en verse gemberthee), nu gaat het grote delen van de dag prima maar kan ik ineens vlagen van ontzettende misselijkheid hebben
Ik heb de slag van het constant iets in m'n maag hebben nog niet helemaal te pakken geloof ik..
Maandagavond! Spann0nd..quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wanneer heb jij eigenlijk je echo?
Oh my god yes! Echt, het vliegt zo hard voorbij dit keerquote:Op dinsdag 8 december 2015 21:03 schreef Crumpette het volgende:
LB gaat het voor je gevoel sneller de tweede keer?
Ik heb de echo rond de 10 weken en daarna zijn we dus direct een weekje weg, dus dan krijg ik me niet op tijd aangemeldquote:Op dinsdag 8 december 2015 19:57 schreef Sull het volgende:
[..]
Amsel het is mogelijk tot 16 weken (aanmelden tot 11 weken).
Het heeft trouwens altijd zin, al is het maar voor de heerlijk zachte omslagdoek.
Daarom hebben ze er nu een zonder klittenbandquote:Op dinsdag 8 december 2015 21:18 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik heb de echo rond de 10 weken en daarna zijn we dus direct een weekje weg, dus dan krijg ik me niet op tijd aangemeld
En ik vond die omslagdoek een onding met klitteband dat je andere kleding kapotrukt in de was
Fijn dat de harde buiken weg zijn!quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:40 schreef Sicilia het volgende:
Mijn harde buiken zijn helemaal weg al een paar uur! Ben alleen wel superverkouden dus morgen blijf ik lekker een dagje thuis.
Verder wel bijgelezen, maar mijn concentratie is op, dus er blijft weinig hangen.
Zag wel een hele schattige echofoto![]()
O en MvM heb ik 2 keer gedaan, maar dit keer stond ons huis nog te koop toen ik in de plasweken zat en ik zag het met de bezichtigingen niet zo zitten, die flessen op het toilet, dus ik heb het dit keer niet gedaan.
En de tijd vliegt echt voorbij inderdaad! Vrijdag 30 weken, hoe dan?!
Voor/na werkquote:Op woensdag 9 december 2015 08:29 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik plaste vandaag iig weer donkerdere strepen, dus dat gaat de goede kant op![]()
De 21e moet ik werken, dus denk niet dat het hem dan wordt
Tofheid!quote:Op woensdag 9 december 2015 14:28 schreef Chanty het volgende:
Vanochtend NPM gehad en het was helemaal goedAllemaal 1 : 5000. En verder zag alles er ook top uit en de baby heeft twee hersenhelften (
). Ik vind dat zo bijzonder; dat alles eraan, zit ontstaan uit twee cellen
En de nub was vrij duidelijk zelf voor deze nubnoob
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk een meisjeOver vier weekjes maar een pretecho doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |