quote:Op maandag 7 december 2015 19:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja die pro-Iran journalist liegt.
Waarom ruzie maken om iets domquote:Op maandag 7 december 2015 19:05 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dat blijkt helemaal niet uit die foto.

Die heeft het over 'resistance forces'. Enige idee hoeveel groepen onderdeel uit maken van deze axis?quote:Op maandag 7 december 2015 19:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja die pro-Iran journalist liegt.

en volgens de russen waren het amerikanenquote:Op maandag 7 december 2015 19:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Pentagon says Russian — not U.S. — warplanes hit a Syrian army base
https://www.washingtonpos(...)c2e6e1f98_story.html

Koekoektwitter:AEJKhalil twitterde op maandag 07-12-2015 om 22:38:06#BREAKING Two big explosions on #Russia embassy in #Damascus moments ago #Syria Dec 7 https://t.co/Y1DZ0YQUyF reageer retweet
twitter:

Best leuke speeltjes om knallend mee het nieuwjaar in te gaan.quote:

quote:Op maandag 7 december 2015 18:46 schreef Mani89 het volgende:
Je zou toch denken dat ze inmiddels een soort doctrine hebben ontwikkeld in de strijd tegen de TOW's. Die gasten staan gewoon out in the open een beetje te chillen op een dak met een enorme raketinstallatie.

Hehequote:Op maandag 7 december 2015 23:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Koekoektwitter:AEJKhalil twitterde op maandag 07-12-2015 om 22:38:06#BREAKING Two big explosions on #Russia embassy in #Damascus moments ago #Syria Dec 7 https://t.co/Y1DZ0YQUyF reageer retweet
-edit-twitter:

https://www.reddit.com/r/(...)nder_to_syrian_army/quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:08 schreef firefly3 het volgende:
Al nusra die zich overgeeft en lid wordt van de NDF, wat is deze
[ afbeelding ]

Ga je nu nobody's op Reddit citeren?quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)nder_to_syrian_army/
Source is known for spreading false information.

Lees de rest dan ook lekkerquote:Op dinsdag 8 december 2015 00:47 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ga je nu nobody's op Reddit citeren?
Which source are you referring to? there are three in this article.

Gedaan en daar staat niets relevants in, behalve deze:quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lees de rest dan ook lekker

Je lees lekker wat je wilt lezen. Zolang er geen bewijs is (en zeker na zoveel tijd) is het bullshit.quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:49 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Gedaan en daar staat niets relevants in, behalve deze:
According to Damascus Now (a Facebook page), these fighters are from Deir Ezzour from Al Shaitat tribe. They defected from Alnusra group called "Jonoud Al malahim". Also a military leader was captured in the process by FSA and couldn't defect.

twitter:joshua_landis twitterde op maandag 07-12-2015 om 23:19:30Bad day 4 loyalist side of Aleppo. Rebels hit hard, respond by hitting west Alep w everything they've got. Hospitals filled w dead & injured reageer retweet

Over wat lees ik heen dan? Citeer een paar van je internet-experts.quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je lees lekker wat je wilt lezen. Zolang er geen bewijs is (en zeker na zoveel tijd) is het bullshit.

Jij gelooft een Twitter bericht wel maar als daar anderen berichten over zijn dat die bronnen bagger zijn negeer je dat. Zoals ik al zei, als het waar was zouden er overal al foto's zijn. Bullshit factor is hoog.quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:54 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Over wat lees ik heen dan? Citeer een paar van je internet-experts.

Ik heb het niet over een Twitter bericht, maar over dit artikel van NOW Lebanon, die bekend staat als een anti-Assad outlet.quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij gelooft een Twitter bericht wel maar als daar anderen berichten over zijn dat die bronnen bagger zijn negeer je dat. Zoals ik al zei, als het waar was zouden er overal al foto's zijn. Bullshit factor is hoog.

Ja SOHR is opeens wel betrouwbaar?quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:58 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een Twitter bericht, maar over dit artikel van NOW Lebanon, die bekend staat als een anti-Assad outlet.
https://now.mmedia.me/lb/(...)egime-in-south-syria
In het artikel worden verscheidene bronnen aangehaald waaronder de SOHR, die door de gehele westerse media wordt geciteerd en ook anti-regime is. Ook wordt een andere pro-rebellen bron geciteerd die als eerste het nieuws meldde.
Jij komt vervolgens met een anonieme figuur op Reddit aanzetten die iets roept maar vervolgens niet thuis geeft.

SOHR wordt door de meeste pro-rebellen inderdaad als betrouwbaar geacht. Bovendien meldt niet enkel SOHR het, maar ook genoeg andere pro-rebellen bronnen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 01:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ja SOHR is opeens wel betrouwbaar?
Genoeg Assad fanboys die dit op Twitter en Facebook hebben gemeld. Ook op de Arabischtalige pagina's.quote:Als het waar zou zijn zou het als een overwinning naar voren worden gebracht door Assad fanboys, maar zolang er geen echt bewijs is, is het bullshit.

Wat als die overgelopen rebellen niet staan te springen om vol in beeld van een camera te verschijnen?quote:Op dinsdag 8 december 2015 01:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Melden != bewijs. Als je bewijs het kom je er maar mee, voor de rest zoek je het maar uit

Die zullen het als gerucht melden.quote:Op dinsdag 8 december 2015 01:06 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Wat als die overgelopen rebellen niet staan te springen om vol in beeld van een camera te verschijnen?
Hoe verklaar je dat pro-rebellen dit nieuws als eerste hebben gemeld, waaronder de SOHR?

Nee hoor. Heb je het artikel weleens gelezen?quote:Op dinsdag 8 december 2015 01:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die zullen het als gerucht melden.

Wie zet er precies zijn vraagtekens bij? Over welke personen hebben we het en waar baseren zij hun autoriteit op?quote:Op dinsdag 8 december 2015 01:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als vrijwel iedereen er vraagtekens bij zet en 1 iemand op fok blijft volhouden dat dit waar is ga ik met de rest mee. Zeker gezien de mensen die op Reddit rondlopen, zoals ook strijders etc.

Je kan het zelf ook toch lezen? Ik neem mensen met first hand sources serieuzer dan iemand hier die er geen first hand source voor heeft.quote:Op dinsdag 8 december 2015 01:20 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Wie zet er precies zijn vraagtekens bij? Over welke personen hebben we het en waar baseren zij hun autoriteit op?
Waarom melden pro-rebellen bronnen als SOHR dit?

Nogmaals, over welke mensen heb je het? Noem eens een naam?quote:Op dinsdag 8 december 2015 01:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je kan het zelf ook toch lezen? Ik neem mensen met first hand sources serieuzer dan iemand hier die er geen first hand source voor heeft.

CIA_Shill (Peto Lucem, mapmaker op Twitter) noemt de bron twijfelachtig. Je kan hem gerust een persoonlijk bericht sturen, hij stuurt vaak snel een antwoord terug.quote:Op dinsdag 8 december 2015 01:23 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nogmaals, over welke mensen heb je het? Noem eens een naam?
SOHR wordt door de meeste pro-rebellen als betrouwbaar geacht? Waarom melden ze dit?

Ik hecht geen waarde noch autoriteit aan anonieme figuren op het internet die geen directe lijn met Syri hebben.quote:Op dinsdag 8 december 2015 01:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
CIA_Shill (Peto Lucem, mapmaker op Twitter) noemt de bron twijfelachtig. Je kan hem gerust een persoonlijk bericht sturen, hij stuurt vaak snel een antwoord terug.

Vraag dan geen bron als je alleen Assad persoonlijk als bron accepteertquote:Op dinsdag 8 december 2015 01:30 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik hecht geen waarde noch autoriteit aan anonieme figuren op het internet die geen directe lijn met Syri hebben.

Peto Lucem is geen bron, Einstein. Al die mappen die hij maakt zijn gebaseerd op nieuws en publicaties van andere actoren.quote:Op dinsdag 8 december 2015 01:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vraag dan geen bron als je alleen Assad persoonlijk als bron accepteert

Onzin, hij ook zijn directe bronnen. Als je zou meelezen zou je dat wel snappen. Maar goed, volgens jou zit Reddit vol met anoniempjesquote:Op dinsdag 8 december 2015 01:34 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Peto Lucem is geen bron, Einstein. Al die mappen die hij maakt zijn gebaseerd op nieuws en publicaties van andere actoren.
Daar staat tegenover dat de SOHR (pro-rebellen) en Mubasher (pro-rebellen) dit nieuws als eersten hebben gemeld. Allemaal bronnen met een directe lijn naar verscheidene elementen in Syri.

Iedereen op Twitter heeft zijn 'bronnen' in Syri. Ondanks het feit dat Peto nooit, maar dan ook nooit, een nieuwsfeit publiceert op zijn Twitter-kanaal. Het enige dat hij doet is retweeten en mappen maken. Waar hij overigens erg goed in is, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 8 december 2015 01:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Onzin, hij ook zijn directe bronnen. Als je zou meelezen zou je dat wel snappen. Maar goed, volgens jou zit Reddit vol met anoniempjes

Een leeg dorp vol strijders?quote:Op maandag 7 december 2015 18:13 schreef Mathemaat het volgende:
Mensen die denken dat je de oorlog in Syri wint wanneer je een leeg drop of een wijkje inneemt

Ok, thx!quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)nder_to_syrian_army/
Source is known for spreading false information.

Sorry ik geloof clapclapyourhands. Al nusra die overloopt is te raar.quote:Op dinsdag 8 december 2015 01:30 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik hecht geen waarde noch autoriteit aan anonieme figuren op het internet die geen directe lijn met Syri hebben.

Geen idee? Misschien kan iemand ze effe bellen?quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:23 schreef TheJanitor het volgende:
Is het vandaag rustig in de Levant?

Zo haten op het Westen, maar wel de wapens van vrijheid gebruiken. Lekker hypocriet.quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:58 schreef Heilwasser het volgende:
http://www.bnr.nl/nieuws/(...)kt-wapens-aan-westen
Terechte kritiek dit. Allemaal dankzij de idiote invasie van Irak.

Ff vragen of ze gaan vechten zodat we de popcorn er weer bij kunnen halen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:36 schreef Maichel het volgende:
[..]
Geen idee? Misschien kan iemand ze effe bellen?

Dus? Dit doen ze al jaren en er is nog steeds niets gebeurd.quote:

Ooit bedacht dat het doden van strijders en het innemen van dorpen vele voordelen biedt? Dorpen kunnen een bastion zijn (Al Hadher) of een logistiek knooppunt (samenkomen van wegen). Tevens kunnen dorpen vanwege hoogteligging goed zijn voor strategische artilleriebombardementen. Daarnaast is elke dode strijder er n die niet meer tegen je kan vechten.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:08 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dus? Dit doen ze al jaren en er is nog steeds niets gebeurd.

Ik zou als rebel niet graag in de buurt van deze MLRS' opereren. Sterker nog, ik had het op een lopen gezet.twitter:EjmAlrai twitterde op dinsdag 08-12-2015 om 14:24:06#Rusia is intensify using BM-30 Smerch /9A52-2 Smerch-M heavy mltpl rocket launcher n S reef #Aleppo #Jubar #Latakia https://t.co/uAHw3BC5GI reageer retweet

quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ff vragen of ze gaan vechten zodat we de popcorn er weer bij kunnen halen.
Verlanglijstje kerst: Het liefst meer clusterbommen, barrelbommen en TOWs. Grotere zelf ontworpen bommen en A-team achtige knutsels. Meer pockets in woonwijken en een nieuwe factie: ingevlogen vietnamezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |