Hopelijk stoot je straks ongenadig hard je kleine teen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook niet 'Stijn, los het op.'
Meteen alles op jezelf betrekken. De arrogantie is stuitend.
nou nou nouquote:Op zaterdag 5 december 2015 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk stoot je straks ongenadig hard je kleine teen.
Hoe zou jij het uitspreken?quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind de uitspraak van 'Solanke' enorm cringeworthy.
Een gif.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dit een ongelofelijk vies plaatje.
Behalve Syntix. Die slaat boos van woede en frustratie met zijn vuisten op de pas gelegde pvc-vloer.quote:
En de andere 1/4 zijn indekposts.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een gif.
3/4 van Davy's postaantal is door dit soort bewegende ongein.
Vanwaar altijd dit soort random sneren naar mij? Dit riekt naar frustraties.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een gif.
3/4 van Davy's postaantal is door dit soort bewegende ongein.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vanwaar altijd dit soort random sneren naar mij? Dit riekt naar frustraties.
Zo'n kelder vloer kan daar best tegen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Behalve Syntix. Die slaat boos van woede en frustratie met zijn vuisten op de pas gelegde pvc-vloer.
Heb je bronnen die bevestigen dat hij in een kelder leeft?quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo'n kelder vloer kan daar best tegen.
Dat spreekt voor zich.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je bronnen die bevestigen dat hij in een kelder leeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |