Kampioen worden is leuk, maar niet als je weet dat het volgend seizoen in Europa weer ellende wordt.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
We moeten ons niet meer in Europa begeven, dan wordt het genant
Maar de Eredivisie is topvermaak
Bij dezen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit een nuchtere DM van jou gehad.
Ach, beter dan tweede worden en weten dat het volgend seizoen in Europa weer ellende wordtquote:Op zaterdag 5 december 2015 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kampioen worden is leuk, maar niet als je weet dat het volgend seizoen in Europa weer ellende wordt.
Mad.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:01 schreef Buitendam het volgende:
Dat stadion kan echt niet. Doe iets
Check de komende samenvatting. Ik heb het gevoel nooit meer mad te kunnen zijn op dit moment.quote:
Blom zoekt dekkingquote:Op zaterdag 5 december 2015 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Sked pakt alvast zijn bestek om door de ruiten te gooien van woede.
Ah je had het over het stadion van Vitessequote:Op zaterdag 5 december 2015 23:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Check de komende samenvatting. Ik heb het gevoel nooit meer mad te kunnen zijn op dit moment.
Nee, ArenA.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah je had het over het stadion van Vitesse
Maar rond deze tijd keken wij Atleti.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb me prima vermaakt met deze wedstrijd.
Nog steeds kan je later hebben ingeschakeld en je vermaakt hebben.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar rond deze tijd keken wij Atleti.
Zo stom zal Cocu niet zijn.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:04 schreef Tagliano het volgende:
Pereiro, goede speler. Zou ik nooit wisselen als ik coach was
Je moet wel gek zijn om Pereiro te wisselen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:04 schreef Tagliano het volgende:
Pereiro, goede speler. Zou ik nooit wisselen als ik coach was
Tenzij hij natuurlijk op de bank zit en je hem in kunt brengen, dat was ik even vergetenquote:Op zaterdag 5 december 2015 23:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je moet wel gek zijn om Pereiro te wisselen.
Ik zeg dan ook niet 'Stijn, los het op.'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |