Behalve Syntix. Die slaat boos van woede en frustratie met zijn vuisten op de pas gelegde pvc-vloer.quote:
En de andere 1/4 zijn indekposts.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een gif.
3/4 van Davy's postaantal is door dit soort bewegende ongein.
Vanwaar altijd dit soort random sneren naar mij? Dit riekt naar frustraties.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een gif.
3/4 van Davy's postaantal is door dit soort bewegende ongein.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vanwaar altijd dit soort random sneren naar mij? Dit riekt naar frustraties.
Zo'n kelder vloer kan daar best tegen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Behalve Syntix. Die slaat boos van woede en frustratie met zijn vuisten op de pas gelegde pvc-vloer.
Heb je bronnen die bevestigen dat hij in een kelder leeft?quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo'n kelder vloer kan daar best tegen.
Dat spreekt voor zich.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je bronnen die bevestigen dat hij in een kelder leeft?
I'm not locked in here with you, you're locked in here with me!quote:
Dat zijn ze anders nooit.quote:
Echt helemaal niemand gaat dit saaie kutverhaal lezen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:15 schreef gnilrednoz het volgende:
lelijk hoe erg Vitesse zich tekort heeft gedaan. Die misser voor basically open doel ookmijn god
overigens.. Zoet keepte vanavond niet verkeerd. Maar in principe is die Room dus gewoon een betere keeper. Maarja. Die keept bij Vitesse, dus wordt Zoet wel geselecteerd en Room niet.
Ben overigens Ajacied, en mn ex is voor Vitesse dus fuck Vitesse, maar Room is wel gewoon een goede keeper
Het was weer een bloedgeile counter zoals vorig seizoen zo vaak gebeurde, heerlijkquote:Op zaterdag 5 december 2015 23:15 schreef Buitendam het volgende:
Wat een briljante opening van Guardado. Wat een briljante aanname en volleypass van de Jong. Wat een briljante borstaanname en afwerking van Hendrix.
Leicester had ook een mooie counter.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:16 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het was weer een bloedgeile counter zoals vorig seizoen zo vaak gebeurde, heerlijk.
Blijkbaar heb je het wel gelezen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Echt helemaal niemand gaat dit saaie kutverhaal lezen.
Met je ex
Ik lees je quote niet.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je het wel gelezen.
Heb er al zin in.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leicester had ook een mooie counter.
Ken ik jou? Heb ik het tegen jou?quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Hé, daar ben jij weer.
Flikker maar weer gauw op met je achterlijke praatjes.
Of je mij kent interesseert me geen hol en ja, je hebt het tegen mij en daarom zeg ik ook dat je op moet flikkeren. Dus nogmaals: Flikker opquote:Op zaterdag 5 december 2015 23:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ken ik jou? Heb ik het tegen jou?
Nee en nee dus gewoon normaal doen idioot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |