Milik de nieuwe Kluivertquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:15 schreef Tagliano het volgende:
Nog één goal en dan evenaart Ajax in punten en doelsaldo een record van Ajax '95, volgens j0rdiiii
Zonde dat dat ventje weggegaan isquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
De nieuwe Kluivert maakte reeds een mooie goal voor Arsenal u21
Jupquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Milik is toch echt wel een paar klassen beter hoor
grgr minoquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zonde dat dat ventje weggegaan is
Dat lijkt mij ook ja, plek 1 gaat tussen Ajax en PSVquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:19 schreef Slobeend het volgende:
Feyenoord wordt 3e, hier las je het voor het eerst.
Het zou een zegen zijn als die man het plezier in het zaakwaarnemer zijn verliestquote:
Zo blijkt maar weer wat een mooie, warme club Ajax eigenlijk isquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:22 schreef Mani89 het volgende:
Volgens mij doet Ajax dit gewoon uit respect voor Foppe de Haan.
Dan slaap ik nog.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:23 schreef Tagliano het volgende:
Guus aan tafel morgen bij Kees, dat wil je niet missen
Nu nog even jezelf indekken en ik zou bijna denken dat je een rasechte PSV'er bentquote:
Ik zal speciaal voor jou zijn belangrijke uitspraken onthoudenquote:
quote:
ik ook, graag via DMquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zal speciaal voor jou zijn belangrijke uitspraken onthouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Je verwacht het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Thanksquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zal een keurig geordend lijstje opstellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |