quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Hé, daar ben jij weer.
Flikker maar weer gauw op met je achterlijke praatjes.
Je bent echt op dreef vanavond.quote:
Wat drink jij dan?quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als ik bier geen vieze pis vond zou ik zeggen dat het zonde was van het bier.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Blom was de man van de wedstrijd, Sked.
Haha. 0-1. Haha.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Haha. Die Pereiro is kanjerslecht. Haha.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Haha. Die Pereiro is kanjerslecht. Haha.
Ik moet me heel erg inhouden nu.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je oogt een beetje gefrustreerd. Wil je er over praten, zit je soms iets dwars?
Blom was een ramp.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die vangbal van Brenet op het laatst was lachwekkend.
Niks mis met een lekkere koude fristi.quote:
Eensquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Blom was een ramp.
Niet alleen tegen Vitesse trouwens.
Lang niet gedronkenquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niks mis met een lekkere koude fristi.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
JONGENS VITESSE PSV EINDIGDE IN NUL EEN.
NUL. EEN.
Mensen die alleen water drinken kunnen onmogelijk viesdik zijn.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lang niet gedronkenIk drink bijna alleen water.
Daar ben ik dan ook blij meequote:Op zaterdag 5 december 2015 22:05 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Mensen die alleen water drinken kunnen onmogelijk viesdik zijn.
Je moet hem wel quoten he.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Milik.
kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk kopsterk
Was dat niet CaptainCookie?quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:06 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dat is toch die man die Vitesse kampioenskandidaat noemde ?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Volgens mij is 1 keer genoeg.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat ben je weer baldadig Stijn.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hij deed alsof hij hoopte op 0-1 van Locadia.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:09 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hij is stiekem heel mad op lucky psv.
Ik ben niet mad want nog steeds vier punten voor.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:09 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hij is stiekem heel mad op lucky psv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |