SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yeah, met veel verbeteringen. Vandaag toevallig nog even het artikel erover in GamesTM gelezen.quote:
Mheee, ze hadden beter een nieuwe kunnen maken.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, met veel verbeteringen. Vandaag toevallig nog even het artikel erover in GamesTM gelezen.
Ik heb het origineel nooit gespeeld, dus ik verwacht gewoon een prima platform-shooter. Met kleurtjes. Veel kleurtjes.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:13 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Mheee, ze hadden beter een nieuwe kunnen maken.
Hmjah intro is ook totaal anders, dus ach, je kan ut ook een nieuwe noeme.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:13 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Mheee, ze hadden beter een nieuwe kunnen maken.
Ik dacht dat 2007 al voorbij wasquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:20 schreef Yi-Long het volgende:
Ok, dus ik geef straks 300+ euro uit om shit naar iemand anders te gooien...?
Ja.... nee.... nee....
Het wordt alleen maar uitgesteld om VR, meer niet. En voor de rest boring. Verkennen doe ik wel in Windows.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dude dude dude....
No Man's Sky!
You're not worthy.
3 euro en ik koop het.quote:
Dude dude dude....quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het wordt alleen maar uitgesteld om VR, meer niet. En voor de rest boring. Verkennen doe ik wel in Windows.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:28 schreef Yi-Long het volgende:
Ik kan nauwelijks geloven dat Sony dit soort bagger toont. Er moeten toch mensen binnen dat bedrijf zijn die dan gewoon zeggen: Dit kan niet! Dit ziet er NIET uit.
Meest bizarre vind ik, iedereen is 18+ daar en dan klappen voor zoiets als Zombietown??quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:28 schreef Yi-Long het volgende:
Ik kan nauwelijks geloven dat Sony dit soort bagger toont. Er moeten toch mensen binnen dat bedrijf zijn die dan gewoon zeggen: Dit kan niet! Dit ziet er NIET uit.
Waarschijnlijk een Open Bar ofzo...quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Meest bizarre vind ik, iedereen is 18+ daar en dan klappen voor zoiets als Zombietown??
Het is voornamelijk irritant wanneer ze het zo lui doen, dus het is gewoon lui design en vervolgens een cell-shaded laagje eroverheen flikkeren om het een beetje interessant te maken...quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:39 schreef Studiotje het volgende:
Dat tekenfilm 3d stijltje begint ondertussen ook een beetje uitgemolken te worden.
Kon deel 1 niet uitspelen, al was het spel wel vermakelijk.quote:
Als je TV TV TV TV TV TV TV wilde kijken op je console, had je een XBO moeten kopen....quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:41 schreef Jungle_Jim het volgende:
Meer mensen die die stream niet af kunnen spelen op de ps4?
Een moba, don't care dus.quote:
pre renderedquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:44 schreef Studiotje het volgende:
Ziet er mooi uit om links te laten liggen
ik wil een youtube stream kijken, dat moet gewoon kunnen. Hij gaat alleen gek genoeg meteen door naar de volgende video.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als je TV TV TV TV TV TV TV wilde kijken op je console, had je een XBO moeten kopen....
Games, gratis voer, duhquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:47 schreef DJ_ het volgende:
iedereen weet niet hoe snel ze die zaal uit moeten komen.
Dat en de teleurstellingquote:
Onzin, de afgelopen jaren wel degelijk een paar geweldige shows gezien, vooral de laatste E3 van Sony was gewoon een mega-kill waar iedereen flipte om wat grote aankondigingen. Zelfs Microsoft was best goed afgelopen E3, met Scalebound, ReCore, en wat andere shit.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:50 schreef Mystikvm het volgende:
Dit soort shows zijn altijd teleurstellend. Ik weet ook niet wat mensen wel verwachten. Eén of twee goede games, dat is toch zat?
Als ze het proberen te verkopen door dit soort shit te laten zien, dan wel....quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:51 schreef cherrycoke het volgende:
VR gaat falen net zoals virtual boy
Dit is de derde show in één jaar. Ik vind het niet zo raar dat ze niks meer kunnen laten zien. Ze doen dit veel te vaak.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Onzin, de afgelopen jaren wel degelijk een paar geweldige shows gezien, vooral de laatste E3 van Sony was gewoon een mega-kill waar iedereen flipte om wat grote aankondigingen. Zelfs Microsoft was best goed afgelopen E3, met Scalebound, ReCore, en wat andere shit.
Ook meer dan genoeg waardeloze shows gezien natuurlijk, de laatste jaren, maar vandaag was gewoon echt teleurstellend, en vooral door al die VR shovelware met graphics uit 2004.
Klopt, maar laat die shit dan achterwege en doe gewoon een show van 1 uurtje. Laat dan wat nieuwe shit uit LittleBiGPlanet 3 of Driveclub zien ofzo.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit is de derde show in één jaar. Ik vind het niet zo raar dat ze niks meer kunnen laten zien. Ze doen dit veel te vaak.
Nostalgiequote:Op zaterdag 5 december 2015 21:10 schreef RickoKun het volgende:
Dat mensen nog steeds san andreas willenElke generatie slaat rockstar dr weer in
(Desalniettemin een bazengame, daar niet van)
Oh, mijn interesse in VR was al tot het nulpunt gedaald na de show in Parijs. Ik negeer dit gewoon.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Klopt, maar laat die shit dan achterwege en doe gewoon een show van 1 uurtje. Laat dan wat nieuwe shit uit LittleBiGPlanet 3 of Driveclub zien ofzo.
VR heeft best veel potentie, maar dus NIET wanneer ze dit soort waardeloze shovelware laten zien. Dit zag er echt verschrikkelijk slecht uit, en ipv dat het fatsoenlijk dat VR promoot, doet het eerder het tegenovergestelde.
ALS je dit soort gimmick-ware gaat maken, zorg dan op zijn minst dat de graphics GOED zijn. Het hoeft niet eens geweldig te zijn, maar dit was serieus slecht.
Ik weet nog wel dat de jaarlijkse E3 vroeger altijd bol stond van epische aankondigingen. Dat gebeurt niet meer.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh, mijn interesse in VR was al tot het nulpunt gedaald na de show in Parijs. Ik negeer dit gewoon.
Beter doen ze één goede show per jaar in plaats van drie matige.
Wat is dat voor gamequote:Op zaterdag 5 december 2015 21:39 schreef maniack28 het volgende:
Gasten. Nuclear Throne is gewoon uit. Dat is het fucking hoogtepunt van die hele ps conferentie. Waarom hoor ik niemand daar over?
Binding of Isaac maar dan sneller, dodelijker en moeilijker.quote:
riggs, eve valkyrie, en als ze die horrordemo van de E3 in silent hills veranderen hebben ze me om. Ace combat lijkt me ook tof.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh, mijn interesse in VR was al tot het nulpunt gedaald na de show in Parijs. Ik negeer dit gewoon.
Beter doen ze één goede show per jaar in plaats van drie matige.
platinum gespeeldquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ni no Kuni II is overigens prachtig, had niet anders verwacht. Ik ben echter afwachtend i.v.m. het saaie eerste deel. Die trok ik echt niet meer dan 10 uur.
Smaken verschillen hequote:
Heb je hem al gespeeld dan?quote:
en daarnaast mag je ps2 titels die je al bezit (fysiek op de playstation en digitaal) ook weer opnieuw betalen.quote:Op zondag 6 december 2015 00:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Playstation Wow is dus waarom we geen ps3 games op de ps4 kunnen spelen.
er zijn al ps3-emulatoren. Dus het kan wel, maar Sony verdient liever geld twee keer uit spellen dan een beetje moeite doenquote:Op zondag 6 december 2015 04:44 schreef Stofzuigerslang het volgende:
Overigens is het niet gek dat ps3 spellen niet draaien op de ps4 als je de verschillen tussen de 2 consoles begrijpt. Misschien dat een slimme progammeur het uiteindelijk voor mekaar krijgt, maar daar gaat een hoop tijd en geld in zitten. En met PS Now levert het juist winst op.
Ja veel op steam, supertoffe game. Ook voor ps4 gekochtquote:
Dan verbaast het me dat je Isaac moeilijker vindt, maar goedquote:Op zondag 6 december 2015 09:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja veel op steam, supertoffe game. Ook voor ps4 gekocht
nice, wat kost dat nucleair throne?quote:Op zondag 6 december 2015 10:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dan verbaast het me dat je Isaac moeilijker vindt, maar goedMisschien moet ik langer dan 4 uur spelen voor ik beslis dat Isaac makkelijker is, die game heb ik al 100 uur gespeeld ofzo.
https://mobile.twitter.com/SEGA/status/673232982505746432quote:Op zondag 6 december 2015 10:28 schreef Aurelius het volgende:
Dinsdag Yakuza 5 en volgend jaar Yakuza 0![]()
![]()
![]()
quote:We know the Yakuza series is loved by all its fans in Europe but unfortunately at this time we're not able to confirm a Yakuza 0 EU release.
Niet? Godverdommequote:Op zondag 6 december 2015 02:43 schreef ConsoleUser het volgende:
Vice City gedownload. Die upscaling doen ze goed. Alleen geen Billie Jean gehoord. Hebben ze die nou serieus verwijderd? Ik ga daarnaast wel drie a vier platinum trophies erbij halen de komende tijd
. Ik ben echt een van de grootste GTA fans.
Naja, het eerste gedeelte (pakweg de eerste tientallen uren) vallen wel mee, maar op een gegeven moment kom je echt absoluut zieke challenges tegen zoals Bossrush met The Lost, een character waar je je hele playthrough niet één keer mee geraakt mag worden.quote:Op zondag 6 december 2015 10:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dan verbaast het me dat je Isaac moeilijker vindt, maar goedMisschien moet ik langer dan 4 uur spelen voor ik beslis dat Isaac makkelijker is, die game heb ik al 100 uur gespeeld ofzo.
12 euro, dik de moeite waard. Er zit local coop in en een daily + weekly challenge.quote:Op zondag 6 december 2015 11:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nice, wat kost dat nucleair throne?
Kom een keer met mij spelen dan. Dubbel rating is 560.quote:Op zondag 6 december 2015 08:41 schreef Yi-Long het volgende:
Lief dagboek,
Damn, gisteravond paar lekkere potjes Rocket League: Ik kwam bij een potje dat al 1 minuut bezig was en tegenstander stond al met 3-0 of 4-0 voor(!) Nog 4-4 uit weten te slepen, daarna een vrij lange verlenging waarbij we onnodig verloren (want op het bepalende moment van verdedigen rijdt een teamgenoot me net van mijn plaats af....)
Vervolgens Rematch gedaan, en 4-0 gewonnen, met 4 goals van mij
Dat vliegen gaat ook steeds beter.
Hoe kunnen jullie hem downloaden? Zie hem nergensquote:Op zondag 6 december 2015 11:28 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Niet? Godverdomme![]()
Ben hem nu aan het downloaden overigens
US Store denk ik.quote:Op zondag 6 december 2015 11:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoe kunnen jullie hem downloaden? Zie hem nergens
Gevondenquote:
gewoon importerenquote:Op zondag 6 december 2015 11:27 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
https://mobile.twitter.com/SEGA/status/673232982505746432
[..]
Elke keer als ik het vliegen een beetje door krijg speel ik het een tijd niet meer,quote:Op zondag 6 december 2015 08:41 schreef Yi-Long het volgende:
Lief dagboek,
Damn, gisteravond paar lekkere potjes Rocket League: Ik kwam bij een potje dat al 1 minuut bezig was en tegenstander stond al met 3-0 of 4-0 voor(!) Nog 4-4 uit weten te slepen, daarna een vrij lange verlenging waarbij we onnodig verloren (want op het bepalende moment van verdedigen rijdt een teamgenoot me net van mijn plaats af....)
Hoeveel % aim assist heb je hem staan?quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:02 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Binding of Isaac maar dan sneller, dodelijker en moeilijker.
Mocht iemand hem willen uitproberen voor kopen kan je altijd bij mij via share plat even spelen om te zien of je het wat vindt.
Game is overigens gemaakt door Vlambeer. Een game dev studio in Utrecht.
Heb jij ook dat 1vs1 ranked vrij simpel is?quote:Op zondag 6 december 2015 08:41 schreef Yi-Long het volgende:
Lief dagboek,
Staat in de storequote:Op zondag 6 december 2015 13:34 schreef j95 het volgende:
Hey GTA San Andres zou dit weekend toch naar ps4 komen? Kan niks vinden?
Nee, want die zien er grafisch beter uit dan de PS2-versiequote:Op zondag 6 december 2015 14:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Het zijn toch ook die crappy android-ports?
Is dat dynamische thema ook los te koop?quote:Op zondag 6 december 2015 16:24 schreef Miauw_Zedong het volgende:
FFVII gekochtZit een dynamisch thema bij met de muziek en menugeluiden
Nee volgens mij niet, maar de muziek is Aerith's theme dus dat alleen al is 11 euro waard. Dem feelsquote:Op zondag 6 december 2015 16:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is dat dynamische thema ook los te koop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |