Wat betreft aantal inwoners David tegen Goliath.quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:06 schreef Max23 het volgende:
Hoe moet Nederland ingeschaald worden vergeleken met China?
Nederland zou er overheen moeten lopen. Top-3 in de poule maken Zweden, Polen en Nederland onderling uit en ja Nederland zou de poule ook nog wel eens kunnen winnen. China hoort iig geen probleem moeten zijn.quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:18 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar serieus, ik zou niet weten hoe de verhouding is.
Wedstrijd inmiddels begonnen.
is de laatste tijd vrij normaal. Estavana valt aan en kelly verdedigtquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:26 schreef TheArt het volgende:
Wat maakt Dulfer nu al veel minuten zeg.
Wedkantoor Unibet zendt het uit, maar dan moet je wel een account hebben (is wel gratis). Verder zie ik eigenlijk nergens een stream..quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:20 schreef Riofan83 het volgende:
Ik ga Ziggoloos door het leven en zoek dus een (andere) stream. Iemand?
Wester is prima. Die krijgt nu in de 2e helft gewoon rust.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:23 schreef gianni61 het volgende:
Toch had ik nu liever jankovic in de goal gezien. Maar helaas geblesseerd
Ik zie liever gewoon Tessquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:23 schreef gianni61 het volgende:
Toch had ik nu liever jankovic in de goal gezien. Maar helaas geblesseerd
Nog 4 minuten voor de veertigquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:34 schreef Riofan83 het volgende:
Gaan ze de 40 nog halen? Zal bijna klaar zijn, vermoed ik?
dat zeker, maar als ik moet kiezen tussen van de wal en jankovic ga ik toch zeker voor jankovicquote:
Lijkt me een prima start.quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zeker, maar als ik moet kiezen tussen van de wal en jankovic ga ik toch zeker voor jankovic
inderdaad, zweden dinsdag zal toch een heel andere wedstrijd worden.quote:Op zondag 6 december 2015 19:37 schreef heywoodu het volgende:
Toch lekker dat je je toernooi begint tegen 2 van dit soort ploegen.
11 uit 11 nuquote:Op zondag 6 december 2015 19:06 schreef Max23 het volgende:
Polman heeft er alweer een stuk of 8 in liggen denk ik?
Ziggoquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:58 schreef heywoodu het volgende:
Waar kijken jullie? Ziggo negeert deze wedstrijd compleet
Ik zie 5 (!) verschillende voetbalwedstrijden en 3 keer dezelfde, verder niksquote:
Het gratis kanaal.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zie 5 (!) verschillende voetbalwedstrijden en 3 keer dezelfde, verder niks
Gratis kanaal heeft KPN niet denk ik (ZiggoSport staat niet eens in het online zenderoverzichtquote:Op dinsdag 8 december 2015 21:00 schreef Nattekat het volgende:
Moet ik een Acestreampje voor je fixen?
ziggo sport totaal moet volgens contract voetbal uitzenden.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zie 5 (!) verschillende voetbalwedstrijden en 3 keer dezelfde, verder niks
in dat geval wordt het streamen inderdaadquote:Op dinsdag 8 december 2015 21:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gratis kanaal heeft KPN niet denk ik (ZiggoSport staat niet eens in het online zenderoverzicht), dus dat zou prettig zijn
Maakt het er niet minder triest om. Als er 5 kanalen zijn om dingen uit te zenden ga je niet fucking 5 kanalen gebruiken om zo'n overgewaardeerde sport uit te zenden terwijl er ook andere live wedstrijden bezig zijnquote:Op dinsdag 8 december 2015 21:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ziggo sport totaal moet volgens contract voetbal uitzenden.
Het 'gratis' kanaal van Ziggo is er alleen voor Ziggo klanten.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gratis kanaal heeft KPN niet denk ik (ZiggoSport staat niet eens in het online zenderoverzicht), dus dat zou prettig zijn
Maar toch niet 3 keer dezelfde wedstrijdquote:Op dinsdag 8 december 2015 21:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ziggo sport totaal moet volgens contract voetbal uitzenden.
Ben bezigquote:Op dinsdag 8 december 2015 21:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar toch niet 3 keer dezelfde wedstrijd![]()
Nou goed, handbal
mee eensquote:Op dinsdag 8 december 2015 21:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maakt het er niet minder triest om. Als er 5 kanalen zijn om dingen uit te zenden ga je niet fucking 5 kanalen gebruiken om zo'n overgewaardeerde sport uit te zenden terwijl er ook andere live wedstrijden bezig zijn
Ik kijk nu een Zweedse stream volgens mij, beter dan niksquote:Op dinsdag 8 december 2015 21:08 schreef Nattekat het volgende:
Ow... Ziggo Sport staat niet in de horizon app
Ik geef niet opquote:Op dinsdag 8 december 2015 21:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kijk nu een Zweedse stream volgens mij, beter dan niks
geen unibet account? Dan heb je tenminste nog engels commentaarquote:Op dinsdag 8 december 2015 21:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kijk nu een Zweedse stream volgens mij, beter dan niks
Dit is beter beeld dan op Unibet, ik vind het wel prima zo ookquote:Op dinsdag 8 december 2015 21:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen unibet account? Dan heb je tenminste nog engels commentaar
Ik heb veel geschakeld tussen de mietjes en de meisjes.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:28 schreef Nattekat het volgende:
Schakel lekker naar mietjessport nummer 1
Ik word nu semi gedwongen om naar de mietjes te kijken...quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb veel geschakeld tussen de mietjes en de meisjes.
Zolang Zweden dat ook niet doet...quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:13 schreef TargaFlorio het volgende:
Ai 2 aanvallen op een rij niet gescoord.
Nee, gewoon winnenquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:15 schreef heywoodu het volgende:
Overigens is plek 2 in de groep ook bij verlies hier natuurlijk nog prima mogelijk. Doorgaan doen ze sowieso wel
Dat liever jaquote:
Of het EK kwalificatietoernooi.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat liever ja
Maar ik bedoel dat het niet zo dodelijk is als op een WK voetbal soms.
Tenzij ze binnen 5 tellen op doel schieten, missen en de Zweden er toch nog even één in naaienquote:
Duidelijke orders van de coach. Als ze dat doen...quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tenzij ze binnen 5 tellen op doel schieten, missen en de Zweden er toch nog even één in naaien
Ik blijf het ook een vreemde tactiek vinden. Zeker tegen een snelle ploeg als Zweden.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:21 schreef gianni61 het volgende:
Bijna nog gekloot met die extra veldspeler
Het heeft Füchse Berlin ruim 3 jaar geleden een megawonder opgeleverd in de kwartfinale van de Champions League: een afranseling uit bij Ademar Leon werd thuis goedgemaakt door al gelijk te starten met een extra veldspelerquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:24 schreef wcborstel het volgende:
[..]
Ik blijf het ook een vreemde tactiek vinden. Zeker tegen een snelle ploeg als Zweden.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het heeft Füchse Berlin ruim 3 jaar geleden een megawonder opgeleverd in de kwartfinale van de Champions League: een afranseling uit bij Ademar Leon werd thuis goedgemaakt door al gelijk te starten met een extra veldspeler![]()
Maar goed, dat is een hele andere situatie natuurlijk
vliegende keepquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:31 schreef Nattekat het volgende:
/compleet handball-newbie
extra veldspeler?
Ik was erbij in Berlijn als juichende Füchse-fanquote:
de keepster gaat het veld uit waardoor een speelster met keepershesje het veld in mag.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:31 schreef Nattekat het volgende:
/compleet handball-newbie
extra veldspeler?
1 2 3 4 5 6 | 1 Denmark (A) 3 3 0 0 91 61 +30 6 2 Montenegro (A) 3 2 1 0 89 66 +23 5 3 Hungary 3 2 0 1 86 78 +8 4 4 Japan 3 1 0 2 75 80 −5 2 5 Serbia 3 0 1 2 74 89 −15 1 6 Tunisia 3 0 0 3 61 102 −41 0 |
1 2 3 4 5 6 | 1 Netherlands (A) 3 2 1 0 107 73 +34 5 2 Sweden (A) 3 2 1 0 96 81 +15 5 3 Poland 3 2 0 1 86 77 +9 4 4 Angola 3 1 0 2 85 97 −12 2 5 China 3 1 0 2 84 101 −17 2 6 Cuba 3 0 0 3 75 104 −29 0 |
quote:WK handbal is voorbij voor Martine Smeets
Bondscoach Henk Groener van het Nederlands Damesteam kan tijdens het WK handbal in Denemarken geen beroep meer doen op Martine Smeets.
De 25-jarige hoekspeelster verstapte zich in het duel met Zweden en liep daarbij een hamstringblessure op.
Groener heeft Sanne Hoekstra van HSG Bensheim/Auerbach opgeroepen als haar vervangster.
Voor de wedstrijd tegen Cuba vanmiddag is ze al inzetbaar.
Sanne Hoekstra kwam vijf keer eerder uit voor het Nederlands Damesteam en scoorde vier doelpunten.
De 23-jarige linker hoekspeelster debuteerde in het Nederlands Damesteam op 9 oktober 2014.
In het Tunesische Mahdia klopte Oranje tijdens het zogenoemde Tournoi International feu Rafik Khouaja Spanje met 24-23.
Hoekstra maakte het laatste voorbereidingstoernooi van het Nederlands Damesteam bij de Møbelringen Cup mee.
In het Noorse Gjøvik speelde de geboren Amsterdamse zowel tegen Zweden als Noorwegen.
Ik heb de eerste helft ook niet gezien, maar je hebt vooral gemist dat ze met hesjes aan de eerste helft begonnen, omdat ze net als Cuba in het wit stonden en tijdens een time-out naar binnen renden om hun net aangekomen zwarte shirts aan te trekken.quote:Op woensdag 9 december 2015 17:06 schreef gianni61 het volgende:
Zo, net op tijd thuis voor de 2de helft.
Heb ik wat gemist?
hmm, lekker knullig.quote:Op woensdag 9 december 2015 17:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik heb de eerste helft ook niet gezien, maar je hebt vooral gemist dat ze met hesjes aan de eerste helft begonnen, omdat ze net als Cuba in het wit stonden en tijdens een time-out naar binnen renden om hun net aangekomen zwarte shirts aan te trekken.
quote:Op woensdag 9 december 2015 16:27 schreef heywoodu het volgende:
Sta je op een WK, moet je verdomme met een geel hesje spelen omdat je beiden een wit shirt hebt![]()
Wat is een zwakkere tegenstander, Servië of Japan?quote:Op woensdag 9 december 2015 20:05 schreef gianni61 het volgende:
Polen wint, maar als ze tegen Nederland spelen zijn ze zeker te verslaan.
in poule a wint Servie van Japan waardoor Servie weer op de 4de plek komt
Ik zou dan Servië zeggen.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat is een zwakkere tegenstander, Servië of Japan?
Het gaat nu waarschijnlijk om of Servië als 4e van poule A of Hongarije als 3e die je gaat treffen in de achtste finales. En dan zou ik zeker liever tegen het gehavende Servië spelen nu.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
beide zijn te pakken. Maar dan moet nederland dus eerste worden.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
22 + het verschil van deze wedstrijdquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:37 schreef franklop het volgende:
Met hoeveel meer verschil moet Zweden nou winnen?
Kortom, dat is haast ondoenlijk. Nu zo door blijven gaan.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
22 + het verschil van deze wedstrijd
quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:45 schreef wcborstel het volgende:
Ik heb al een paar jaar niet meer gehandbald. Maar wordt er nog veel met hars gespeeld? toentertijd werd het uit veel sporthallen verbannen, en leek het wel echt minder te worden.
De hars?quote:
Ja, hier ook gewoon in de 1e klassequote:Op vrijdag 11 december 2015 19:45 schreef wcborstel het volgende:
Ik heb al een paar jaar niet meer gehandbald. Maar wordt er nog veel met hars gespeeld? toentertijd werd het uit veel sporthallen verbannen, en leek het wel echt minder te worden.
in veel hallen idd verboden. Helaas want het speelt echt veel fijner.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:45 schreef wcborstel het volgende:
Wij zijn in onze competitie de enige die hars mogen gebruiken, mits we zelf de zaal poetsen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:50 schreef wcborstel het volgende:
[..]
Verbannen of gebruik? Of poging tot verbanning?
zoiets zal het ook wel worden.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:02 schreef heywoodu het volgende:
Bookmakers verwachten zo'n 23-24 punten verschil in het voordeel van Zweden straks.
kwartfinale is toch ook vrijwel zeker van OKT?quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zoiets zal het ook wel worden.
34 goals is t doe, maar niet heel waarschijnlijk
8ste finale tegen servie zou het gunstigste zijn.
ik ben pas voor de kwartfinale in herning dus ik verwacht wel dat de 8ste finale gewonnen wordt
als ik het goed heb zouden ze minimal 7de moeten worden. dus als ze de kwartfinale verliezen moeten ze daarna nog 1 wedstrijd winnen om aan een okt mee te mogen doenquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:12 schreef franklop het volgende:
[..]
kwartfinale is toch ook vrijwel zeker van OKT?
Kwartfinale=zeker van het OKT.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:12 schreef franklop het volgende:
[..]
kwartfinale is toch ook vrijwel zeker van OKT?
Neuh, is niet eens nodig. Dat zou alleen nodig zijn als van het drietal landen Brazilië, Noorwegen en Zuid-Korea en zelfs bij uitbreiding Angola als Afrikaans kampioen er géén enkele zich weet te plaatsen voor de kwartfinale op dit WK. En dat is echt onbestaande.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik het goed heb zouden ze minimal 7de moeten worden. dus als ze de kwartfinale verliezen moeten ze daarna nog 1 wedstrijd winnen om aan een okt mee te mogen doen
ah oke, zo ver was ik nog niet op de hoogte van de regels.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Neuh, is niet eens nodig. Dat zou alleen nodig zijn als van het drietal landen Brazilië, Noorwegen en Zuid-Korea en zelfs bij uitbreiding Angola als Afrikaans kampioen er géén enkele zich weet te plaatsen voor de kwartfinale op dit WK. En dat is echt onbestaande.
11-23quote:
Servië is zeker te doen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:04 schreef Susi het volgende:
Leuk! Heb helaas geen Ziggo, ik houd mij aanbevolen voor linkjes.
Is Servië te doen?
Dan krijg je dus weer van die taferelen als bij het WK voetbal, waar je moest hopen op andere landenquote:Op zondag 13 december 2015 20:18 schreef Riofan83 het volgende:
Mocht Nederland verliezen, eindigt het als negende of tiende (afhankelijk of Rusland verliest). In dat geval haalt Nederland het OKT wellicht ook, maar dan is het wel zaak dat Brazilie van Roemenie wint, Noorwegen van Duitsland en Zweden van Denemarken.
Dus HUP Brazilie, Noorwegen en Zweden!!
Jep die Franse zusjes.quote:Op zondag 13 december 2015 20:53 schreef TargaFlorio het volgende:
Goed begin.
Zijn dit nou dezelfde scheidsrechters als vorige wedstrijd?
Deze hebben ze al 2x gehadquote:Op zondag 13 december 2015 20:53 schreef TargaFlorio het volgende:
Goed begin.
Zijn dit nou dezelfde scheidsrechters als vorige wedstrijd?
quote:Op zondag 13 december 2015 21:10 schreef heywoodu het volgende:
Volgens mij is handbal ook echt zo wisselvallig als de pest als het gaat om prestaties op grote toernooien, maar Servië is wel een extreem voorbeeld
[ afbeelding ]
Zou het?quote:Op zondag 13 december 2015 21:19 schreef heywoodu het volgende:
Nederland lijkt me favoriet om door te gaan nu.
quote:Op zondag 13 december 2015 21:37 schreef Susi het volgende:
Ik heb geen Ziggo, maar is daar nu een commentator? Sjek misschien?
Ik weet niet hoe de commentator heet, in ieder geval niet Sjek. Die zit overigens wel in de studio.quote:Op zondag 13 december 2015 21:37 schreef Susi het volgende:
Ik heb geen Ziggo, maar is daar nu een commentator? Sjek misschien?
Ze zijn het aan hun stand verplicht tegen de nummer 15 van het laatste EK...quote:Op zondag 13 december 2015 21:39 schreef heywoodu het volgende:
Toch is het mooi, gewoon even de vice-wereldkampioen compleet vernietigen
Tuurlijk en Servië kan er alleen in Servië echt wat van zoals op het vorige WK, maar het staat wel mooiquote:Op zondag 13 december 2015 21:43 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ze zijn het aan hun stand verplicht tegen de nummer 15 van het laatste EK...
Die grote wisselvalligheid, hoe kan dat? Zoiets zie je in het voetbal nauwelijks (nou ja Oranjequote:Op zondag 13 december 2015 21:43 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ze zijn het aan hun stand verplicht tegen de nummer 15 van het laatste EK...
Ik heb het idee dat je dat in het waterpolo en iets mindere mate volleybal ook hebt..quote:Op zondag 13 december 2015 21:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die grote wisselvalligheid, hoe kan dat? Zoiets zie je in het voetbal nauwelijks (nou ja Oranje).
Niet zo erg als bij handbalquote:Op zondag 13 december 2015 21:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je dat in het waterpolo en iets mindere mate volleybal ook hebt..
Klopt. En beide landen zijn in deze vorm gewoon te pakken. Frankrijk favoriet om door te gaan op papier, maar goed dat zegt niet alles zagen we aan Roemenië.quote:Op zondag 13 december 2015 22:13 schreef Felagund het volgende:
Nederland nu tegen winnaar van Spanje tegen Frankrijk?
Denemarken speelt thuis, dat kan invloed hebben.quote:Op zondag 13 december 2015 22:20 schreef Szura het volgende:
Zo die Zweedsen verliezen best ruim van Denemarken
ik vind Spanje tot nu toe een sterkere indruk maken. Of in ieder geval een moeilijkere tegenstander.quote:Op zondag 13 december 2015 22:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klopt. En beide landen zijn in deze vorm gewoon te pakken. Frankrijk favoriet om door te gaan op papier, maar goed dat zegt niet alles zagen we aan Roemenië.
Zeker bij het dameswaterpolo liggen de toplanden heel dicht bij elkaar, uitslagen zijn meestal maar 1 of 2 goals verschil. Dan kan het dus gebeuren dat je een keer de finale haalt en vervolgens er in de kwartfinale uitgaat.quote:Op zondag 13 december 2015 21:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je dat in het waterpolo en iets mindere mate volleybal ook hebt..
Volleybal is net zo. Zeker bij de dames ligt het allemaal zo dicht bij elkaar. Nederland werd 2e op het EK, maar kan op het OKT zomaar 4e en laatste worden in de poule en daardoor sowieso niet naar de Spelen gaan. Één toernooi zegt vaak niets.quote:Op zondag 13 december 2015 23:03 schreef Mark het volgende:
[..]
Zeker bij het dameswaterpolo liggen de toplanden heel dicht bij elkaar, uitslagen zijn meestal maar 1 of 2 goals verschil. Dan kan het dus gebeuren dat je een keer de finale haalt en vervolgens er in de kwartfinale uitgaat.
Daarnaast is de OS maar voor 8 landen met een plek voor het thuisland. Dan is de kwalificatie op zich al een bloedbad.
+ Nederland wordt 8equote:Op maandag 14 december 2015 11:46 schreef Riofan83 het volgende:
OKT kan voor Nederland nog misgaan als Frankrijk van Spanje wint, Montenegro van Angola en Rusland van Korea + Noorwegen wordt wereldkampioen.
Morgen om 17.45. Ja enorme baggertijd.quote:Op maandag 14 december 2015 19:13 schreef Max23 het volgende:
Wanneer is de kwartfinale van Nederland?
overmorgen pas.quote:Op maandag 14 december 2015 19:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Morgen om 17.45. Ja enorme baggertijd.
Spanje en Frankrijk enorm gelijk op, maar Spanje wel telkens 1 a 2 doelpunten voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |