Wat betreft aantal inwoners David tegen Goliath.quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:06 schreef Max23 het volgende:
Hoe moet Nederland ingeschaald worden vergeleken met China?
Nederland zou er overheen moeten lopen. Top-3 in de poule maken Zweden, Polen en Nederland onderling uit en ja Nederland zou de poule ook nog wel eens kunnen winnen. China hoort iig geen probleem moeten zijn.quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:18 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar serieus, ik zou niet weten hoe de verhouding is.
Wedstrijd inmiddels begonnen.
is de laatste tijd vrij normaal. Estavana valt aan en kelly verdedigtquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:26 schreef TheArt het volgende:
Wat maakt Dulfer nu al veel minuten zeg.
Wedkantoor Unibet zendt het uit, maar dan moet je wel een account hebben (is wel gratis). Verder zie ik eigenlijk nergens een stream..quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:20 schreef Riofan83 het volgende:
Ik ga Ziggoloos door het leven en zoek dus een (andere) stream. Iemand?
Wester is prima. Die krijgt nu in de 2e helft gewoon rust.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:23 schreef gianni61 het volgende:
Toch had ik nu liever jankovic in de goal gezien. Maar helaas geblesseerd
Ik zie liever gewoon Tessquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:23 schreef gianni61 het volgende:
Toch had ik nu liever jankovic in de goal gezien. Maar helaas geblesseerd
Nog 4 minuten voor de veertigquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:34 schreef Riofan83 het volgende:
Gaan ze de 40 nog halen? Zal bijna klaar zijn, vermoed ik?
dat zeker, maar als ik moet kiezen tussen van de wal en jankovic ga ik toch zeker voor jankovicquote:
Lijkt me een prima start.quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zeker, maar als ik moet kiezen tussen van de wal en jankovic ga ik toch zeker voor jankovic
inderdaad, zweden dinsdag zal toch een heel andere wedstrijd worden.quote:Op zondag 6 december 2015 19:37 schreef heywoodu het volgende:
Toch lekker dat je je toernooi begint tegen 2 van dit soort ploegen.
11 uit 11 nuquote:Op zondag 6 december 2015 19:06 schreef Max23 het volgende:
Polman heeft er alweer een stuk of 8 in liggen denk ik?
Ziggoquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:58 schreef heywoodu het volgende:
Waar kijken jullie? Ziggo negeert deze wedstrijd compleet
Ik zie 5 (!) verschillende voetbalwedstrijden en 3 keer dezelfde, verder niksquote:
Het gratis kanaal.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zie 5 (!) verschillende voetbalwedstrijden en 3 keer dezelfde, verder niks
Gratis kanaal heeft KPN niet denk ik (ZiggoSport staat niet eens in het online zenderoverzichtquote:Op dinsdag 8 december 2015 21:00 schreef Nattekat het volgende:
Moet ik een Acestreampje voor je fixen?
ziggo sport totaal moet volgens contract voetbal uitzenden.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zie 5 (!) verschillende voetbalwedstrijden en 3 keer dezelfde, verder niks
in dat geval wordt het streamen inderdaadquote:Op dinsdag 8 december 2015 21:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gratis kanaal heeft KPN niet denk ik (ZiggoSport staat niet eens in het online zenderoverzicht), dus dat zou prettig zijn
Maakt het er niet minder triest om. Als er 5 kanalen zijn om dingen uit te zenden ga je niet fucking 5 kanalen gebruiken om zo'n overgewaardeerde sport uit te zenden terwijl er ook andere live wedstrijden bezig zijnquote:Op dinsdag 8 december 2015 21:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ziggo sport totaal moet volgens contract voetbal uitzenden.
Het 'gratis' kanaal van Ziggo is er alleen voor Ziggo klanten.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gratis kanaal heeft KPN niet denk ik (ZiggoSport staat niet eens in het online zenderoverzicht), dus dat zou prettig zijn
Maar toch niet 3 keer dezelfde wedstrijdquote:Op dinsdag 8 december 2015 21:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ziggo sport totaal moet volgens contract voetbal uitzenden.
Ben bezigquote:Op dinsdag 8 december 2015 21:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar toch niet 3 keer dezelfde wedstrijd![]()
Nou goed, handbal
mee eensquote:Op dinsdag 8 december 2015 21:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maakt het er niet minder triest om. Als er 5 kanalen zijn om dingen uit te zenden ga je niet fucking 5 kanalen gebruiken om zo'n overgewaardeerde sport uit te zenden terwijl er ook andere live wedstrijden bezig zijn
Ik kijk nu een Zweedse stream volgens mij, beter dan niksquote:Op dinsdag 8 december 2015 21:08 schreef Nattekat het volgende:
Ow... Ziggo Sport staat niet in de horizon app
Ik geef niet opquote:Op dinsdag 8 december 2015 21:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kijk nu een Zweedse stream volgens mij, beter dan niks
geen unibet account? Dan heb je tenminste nog engels commentaarquote:Op dinsdag 8 december 2015 21:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kijk nu een Zweedse stream volgens mij, beter dan niks
Dit is beter beeld dan op Unibet, ik vind het wel prima zo ookquote:Op dinsdag 8 december 2015 21:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen unibet account? Dan heb je tenminste nog engels commentaar
Ik heb veel geschakeld tussen de mietjes en de meisjes.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:28 schreef Nattekat het volgende:
Schakel lekker naar mietjessport nummer 1
Ik word nu semi gedwongen om naar de mietjes te kijken...quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb veel geschakeld tussen de mietjes en de meisjes.
Zolang Zweden dat ook niet doet...quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:13 schreef TargaFlorio het volgende:
Ai 2 aanvallen op een rij niet gescoord.
Nee, gewoon winnenquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:15 schreef heywoodu het volgende:
Overigens is plek 2 in de groep ook bij verlies hier natuurlijk nog prima mogelijk. Doorgaan doen ze sowieso wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |