Zelfs op OKCupid bepaalt je tekst minder dan 10% van je succes. Je foto is alles dus. (Statistisch onderzoek van OKCupid zelf)quote:Op zaterdag 5 december 2015 10:12 schreef Fotolijstjes het volgende: [..] Nee, leuke foto's moeten voldoende zijn. Niet per se rare teksten of een heel ingevuld profiel.
Het is ook logisch dat je op uiterlijk afgaatquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:49 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Zelfs op OKCupid bepaalt je tekst minder dan 10% van je succes. Je foto is alles dus. (Statistisch onderzoek van OKCupid zelf)
Zoals ik al zeg in jouw wereld. Mijn waarheid is anders. Relaties hoeven voor mij niet binnen het vormgegeven kader van de maatschappij te passen. Fijn als jij daar wel van houd, maar niet iedereen is zo.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:51 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik heb ook leuke gesprekken met gasten waar het om de seks te doen is. Je bent sowieso geen relatiemateriaal, dus je bent per definitie voor een beetje chillen en intimiteit/seks. Als jij dat fijn vindt (ja toch) is er niks aan de hand, maar ontkennen kan je het niet. Er zijn inderdaad vrouwen die alleen maar seks willen, tof ook als je dat wil en je het uitvoert
quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:51 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik heb ook leuke gesprekken met gasten waar het om de seks te doen is. Je bent sowieso geen relatiemateriaal, dus je bent per definitie voor een beetje chillen en intimiteit/seks. Als jij dat fijn vindt (ja toch) is er niks aan de hand, maar ontkennen kan je het niet. Er zijn inderdaad vrouwen die alleen maar seks willen, tof ook als je dat wil en je het uitvoert
Wat een vreemd beeld van open relaties heb jij? Wie heeft je dit wijsgemaakt?quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:39 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Hoe kan het anders zijn? Je bent geen relatiemateriaal, de meeste gasten hebben vrienden voor een leuke tijd en dus dates met iemand met een open relatie voor seks en een beetje chillen.
Lijkt mij wel easy daten met open relatie btwGeen verwachtingen of gezeik, gewoon seks.
Nonsens!quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:42 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat je in de praktijk gewoon niet aantrekkelijk bent, maar dat je denkt van wel. Als al ke foto's kut zijn...
ik heb gewoon geen foto. Dan moeten ze wel lezenquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:49 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Zelfs op OKCupid bepaalt je tekst minder dan 10% van je succes. Je foto is alles dus. (Statistisch onderzoek van OKCupid zelf)
Wat zegt dat over mijn beeld over open relaties? Stel ik heb een open relatie met een gast. Dan ga ik daten met andere mannen en die mannen daten met mij om een relatie te krijgen? Een dikke nee. Die daten om de neuk. Misschien als je intense kneusjes date die daten voor iets romantisch maar euh come on, beetje reëel zijnquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:54 schreef Gray het volgende:
[..]
[..]
Wat een vreemd beeld van open relaties heb jij? Wie heeft je dit wijsgemaakt?
[..]
Nonsens!
Dan zou ik juist al helemaal niks lezen, toch gek geen foto zou ik denken.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb gewoon geen foto. Dan moeten ze wel lezen
Ja maar hierbij neem je dus aan dat al die mannen exact zo denken als jij nu zegt. Leer mij die wijsheid vindenquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:58 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Wat zegt dat over mijn beeld over open relaties? Stel ik heb een open relatie met een gast. Dan ga ik daten met andere mannen en die mannen daten met mij om een relatie te krijgen? Een dikke nee. Die daten om de neuk. Misschien als je intense kneusjes date die daten voor iets romantisch maar euh come on, beetje reëel zijnGaat om af en toe leuke tijd, aandacht en seks.
toch apart dat hele volkstammen het anders doen. Ik heb heel leuke serieuze relatiesquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:58 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Wat zegt dat over mijn beeld over open relaties? Stel ik heb een open relatie met een gast. Dan ga ik daten met andere mannen en die mannen daten met mij om een relatie te krijgen? Een dikke nee. Die daten om de neuk. Misschien als je intense kneusjes date die daten voor iets romantisch maar euh come on, beetje reëel zijnGaat om af en toe leuke tijd, aandacht en seks.
prima. Blijven genoeg mensen over die mijn woorden intendant vindenquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:59 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Dan zou ik juist al helemaal niks lezen, toch gek geen foto zou ik denken.
Hahaha precies bij die hele verhalen dan weet je zeker dat je een kneus voor je hebt.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:03 schreef Etsu het volgende:
Geen of 1 foto hebben gaat meteen naar links.
De hele verhalen hoe en wat hij denkt over het leven en hoe hij ervoor staat, ook.
Jij bent niet van de nuances he? Want mannen kunnen naast seks ook voor het gezelschap van een vrouw gaan. Ik kan me voorstellen dat het in jouw situatie anders is, maar gelukkig komt dat weinig voor.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:58 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Uiterlijk is belangrijk, dus vandaar dat ik geen foto raar vind. Dan denk ik dat iemand iets te verbergen heeft, lelijk is, niet positief.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
prima. Blijven genoeg mensen over die mijn woorden intendant vinden
Ik snap ook niet wat er 'gek' aan is
dat is echt heel negatieve aannamequote:Op zaterdag 5 december 2015 12:08 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Uiterlijk is belangrijk, dus vandaar dat ik geen foto raar vind. Dan denk ik dat iemand iets te verbergen heeft, lelijk is, niet positief.
Uiterlijk is maar een deel van hoe iemand is en is onderhevig aan trends/tijdsverloop. Kijk maar eens oude foto's van jezelf terug en naar hoe je nu bent, wat is beter? Uiterlijk is voor mij zeker belangrijk, maar ik vind humor en inhoud net zo belangrijk. Tenzij je alleen seks zoekt natuurlijk...quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:51 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Het is ook logisch dat je op uiterlijk afgaat
Ik heb echt wel seks met vrouwen om hun uiterlijk, totaal geen enkele andere reden, ik ken genoeg interessante en leuke mensen om mee te praten en te ouwehoeren......als daarna blijkt dat ze ook nog een leuk karakter heeft dan wil ik er wel mee praten en daarna nog een keertje seks maar goed, ik vind het ook totaal wereldvreemd en naïef om te denken dat mannen voor het innerlijk gaan, zwakzinnig zelfs een beetjequote:Op zaterdag 5 december 2015 12:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is echt heel negatieve aanname
Ja uiterlijk is belangrijk. Als ik een paar berichtjes met iemand uit heb gewisseld stuur ik ook graag een foto. Maar voor mij weegt innerlijk echt zwaarder. Ik merk dat ik echt vooral op uiterlijk word beoordeeld als ik daar een foto zet en dat wil ik niet.
Iemand die zo valt over het gebrek aan foto is dus waarschijnlijk ook niet mijn type dus jammer dan
mijn doel is mannen zoals jij er mee te weren dus dat werkt primaquote:Op zaterdag 5 december 2015 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb echt wel seks met vrouwen om hun uiterlijk, totaal geen enkele andere reden, ik ken genoeg interessante en leuke mensen om mee te praten en te ouwehoeren......als daarna blijkt dat ze ook nog een leuk karakter heeft dan wil ik er wel mee praten en daarna nog een keertje seks maar goed, ik vind het ook totaal wereldvreemd en naïef om te denken dat mannen voor het innerlijk gaan, zwakzinnig zelfs een beetje
Blij dat we niet allemaal hersenloze dieren zijn dan.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb echt wel seks met vrouwen om hun uiterlijk, totaal geen enkele andere reden, ik ken genoeg interessante en leuke mensen om mee te praten en te ouwehoeren......als daarna blijkt dat ze ook nog een leuk karakter heeft dan wil ik er wel mee praten en daarna nog een keertje seks maar goed, ik vind het ook totaal wereldvreemd en naïef om te denken dat mannen voor het innerlijk gaan, zwakzinnig zelfs een beetje
quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan je niet wegblijven? Het was net zo leuk hier.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:39 schreef Fripsel het volgende:
Is dit nu het mannen willen alleen maar seks en vrouwen die met hun uiterlijk bezig zijn hebben iets te verbergen topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |