abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158029861
Welkom bij het grote FOK! Dating topic!

Praat hier over je recente ervaringen met wel danwel niet geslaagde dates, je avonturen op datingsites of hoe het zoeken naar de meest geschikte date in de praktijk eigenlijk in zijn werk gaat.

Iedereen die geïnteresseerd in daten is welkom, hou wel rekening met je medeposters, het is geen klaagmuur of reeks om alleen maar te mopperen over waarom het toch nooit lukt of waarom die anderen toch nooit voldoen aan het utopische ideaalbeeld. Ook is dit niet de plek om je verhalen over het niet kunnen vinden van een vaste relatie te dumpen. Heb je zelf problemen met het vinden van een relatie of zelfs maar het gewoon contact maken met mensen (m/v), dingen die héél persoonlijk zijn en dus niet echt horen in een algemene reeks, dan kun je daar voor jezelf een topic over openen, waar je mensen vraagt om jou specifiek te helpen en te woord te staan.

Dus post lekker mee over daten, daten dus, geen "ik ben op zoek naar een relatie". Hou rekening met elkaar, respecteer elkaar of negeer elkaar, zolang het dus maar over daten gaat, het is geen SC, en posts waarin je elkaar goedemorgen wenst of zegt wat je gaat eten horen hier dan ook niet thuis.

[ Bericht 95% gewijzigd door Re op 05-12-2015 11:53:33 ]
pi_158029875
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 10:12 schreef Fotolijstjes het volgende: [..] Nee, leuke foto's moeten voldoende zijn. Niet per se rare teksten of een heel ingevuld profiel.
Zelfs op OKCupid bepaalt je tekst minder dan 10% van je succes. Je foto is alles dus. (Statistisch onderzoek van OKCupid zelf)
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_158029903
Ik heb ook leuke gesprekken met gasten waar het om de seks te doen is. Je bent sowieso geen relatiemateriaal, dus je bent per definitie voor een beetje chillen en intimiteit/seks. Als jij dat fijn vindt (ja toch) is er niks aan de hand, maar ontkennen kan je het niet. Er zijn inderdaad vrouwen die alleen maar seks willen, tof ook als je dat wil en je het uitvoert *O*
pi_158029914
quote:
3s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:49 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Zelfs op OKCupid bepaalt je tekst minder dan 10% van je succes. Je foto is alles dus. (Statistisch onderzoek van OKCupid zelf)
Het is ook logisch dat je op uiterlijk afgaat ^O^
pi_158029939
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:51 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik heb ook leuke gesprekken met gasten waar het om de seks te doen is. Je bent sowieso geen relatiemateriaal, dus je bent per definitie voor een beetje chillen en intimiteit/seks. Als jij dat fijn vindt (ja toch) is er niks aan de hand, maar ontkennen kan je het niet. Er zijn inderdaad vrouwen die alleen maar seks willen, tof ook als je dat wil en je het uitvoert *O*
Zoals ik al zeg in jouw wereld. Mijn waarheid is anders. Relaties hoeven voor mij niet binnen het vormgegeven kader van de maatschappij te passen. Fijn als jij daar wel van houd, maar niet iedereen is zo.
pi_158029943
quote:
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:39 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Hoe kan het anders zijn? Je bent geen relatiemateriaal, de meeste gasten hebben vrienden voor een leuke tijd en dus dates met iemand met een open relatie voor seks en een beetje chillen.

Lijkt mij wel easy daten met open relatie btw :P Geen verwachtingen of gezeik, gewoon seks.
Wat een vreemd beeld van open relaties heb jij? Wie heeft je dit wijsgemaakt? :?

quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:42 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Het kan ook zijn dat je in de praktijk gewoon niet aantrekkelijk bent, maar dat je denkt van wel. Als al ke foto's kut zijn... :9
Nonsens! :D
pi_158029959
quote:
3s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:49 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

ik heb gewoon geen foto. Dan moeten ze wel lezen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158030014
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:54 schreef Gray het volgende:

[..]

[..]

Wat een vreemd beeld van open relaties heb jij? Wie heeft je dit wijsgemaakt? :?

[..]

Nonsens! :D
Wat zegt dat over mijn beeld over open relaties? Stel ik heb een open relatie met een gast. Dan ga ik daten met andere mannen en die mannen daten met mij om een relatie te krijgen? Een dikke nee. Die daten om de neuk. Misschien als je intense kneusjes date die daten voor iets romantisch maar euh come on, beetje reëel zijn :P Gaat om af en toe leuke tijd, aandacht en seks.
pi_158030031
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:55 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik heb gewoon geen foto. Dan moeten ze wel lezen
Dan zou ik juist al helemaal niks lezen, toch gek geen foto zou ik denken.
pi_158030045
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:58 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Wat zegt dat over mijn beeld over open relaties? Stel ik heb een open relatie met een gast. Dan ga ik daten met andere mannen en die mannen daten met mij om een relatie te krijgen? Een dikke nee. Die daten om de neuk. Misschien als je intense kneusjes date die daten voor iets romantisch maar euh come on, beetje reëel zijn :P Gaat om af en toe leuke tijd, aandacht en seks.
Ja maar hierbij neem je dus aan dat al die mannen exact zo denken als jij nu zegt. Leer mij die wijsheid vinden ^O^
pi_158030067
quote:

[..]

toch apart dat hele volkstammen het anders doen. Ik heb heel leuke serieuze relaties
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158030076
Geen of 1 foto hebben gaat meteen naar links.

De hele verhalen hoe en wat hij denkt over het leven en hoe hij ervoor staat, ook.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2015 12:03:44 ]
pi_158030078
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:59 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Dan zou ik juist al helemaal niks lezen, toch gek geen foto zou ik denken.
prima. Blijven genoeg mensen over die mijn woorden intendant vinden
Ik snap ook niet wat er 'gek' aan is
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158030097
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 12:03 schreef Etsu het volgende:
Geen of 1 foto hebben gaat meteen naar links.

De hele verhalen hoe en wat hij denkt over het leven en hoe hij ervoor staat, ook.
Hahaha precies bij die hele verhalen dan weet je zeker dat je een kneus voor je hebt.

En terwijl ik dit typ denk ik waarom ben ik zo :')
pi_158030107
quote:

[..]

Jij bent niet van de nuances he? Want mannen kunnen naast seks ook voor het gezelschap van een vrouw gaan. Ik kan me voorstellen dat het in jouw situatie anders is, maar gelukkig komt dat weinig voor.

[ Bericht 43% gewijzigd door Re op 05-12-2015 13:02:32 ]
pi_158030134
Ok ik ben even weg hier voor ik dadelijk zelf een ban aan m'n broek heb hangen :W
pi_158030147
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 12:03 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

prima. Blijven genoeg mensen over die mijn woorden intendant vinden
Ik snap ook niet wat er 'gek' aan is
Uiterlijk is belangrijk, dus vandaar dat ik geen foto raar vind. Dan denk ik dat iemand iets te verbergen heeft, lelijk is, niet positief.
pi_158030215
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 12:08 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Uiterlijk is belangrijk, dus vandaar dat ik geen foto raar vind. Dan denk ik dat iemand iets te verbergen heeft, lelijk is, niet positief.
dat is echt heel negatieve aanname

Ja uiterlijk is belangrijk. Als ik een paar berichtjes met iemand uit heb gewisseld stuur ik ook graag een foto. Maar voor mij weegt innerlijk echt zwaarder. Ik merk dat ik echt vooral op uiterlijk word beoordeeld als ik daar een foto zet en dat wil ik niet.
Iemand die zo valt over het gebrek aan foto is dus waarschijnlijk ook niet mijn type dus jammer dan
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 5 december 2015 @ 12:20:42 #19
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158030294
quote:

[..]

Het is ook logisch dat je op uiterlijk afgaat ^O^
Uiterlijk is maar een deel van hoe iemand is en is onderhevig aan trends/tijdsverloop. Kijk maar eens oude foto's van jezelf terug en naar hoe je nu bent, wat is beter? Uiterlijk is voor mij zeker belangrijk, maar ik vind humor en inhoud net zo belangrijk. Tenzij je alleen seks zoekt natuurlijk...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_158030314
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 12:14 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat is echt heel negatieve aanname

Ja uiterlijk is belangrijk. Als ik een paar berichtjes met iemand uit heb gewisseld stuur ik ook graag een foto. Maar voor mij weegt innerlijk echt zwaarder. Ik merk dat ik echt vooral op uiterlijk word beoordeeld als ik daar een foto zet en dat wil ik niet.
Iemand die zo valt over het gebrek aan foto is dus waarschijnlijk ook niet mijn type dus jammer dan
Ik heb echt wel seks met vrouwen om hun uiterlijk, totaal geen enkele andere reden, ik ken genoeg interessante en leuke mensen om mee te praten en te ouwehoeren......als daarna blijkt dat ze ook nog een leuk karakter heeft dan wil ik er wel mee praten en daarna nog een keertje seks maar goed, ik vind het ook totaal wereldvreemd en naïef om te denken dat mannen voor het innerlijk gaan, zwakzinnig zelfs een beetje :@
pi_158030371
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 12:22 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ik heb echt wel seks met vrouwen om hun uiterlijk, totaal geen enkele andere reden, ik ken genoeg interessante en leuke mensen om mee te praten en te ouwehoeren......als daarna blijkt dat ze ook nog een leuk karakter heeft dan wil ik er wel mee praten en daarna nog een keertje seks maar goed, ik vind het ook totaal wereldvreemd en naïef om te denken dat mannen voor het innerlijk gaan, zwakzinnig zelfs een beetje :@
mijn doel is mannen zoals jij er mee te weren dus dat werkt prima :D
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158030465
quote:

[..]

Blij dat we niet allemaal hersenloze dieren zijn dan.
pi_158030473
quote:

[..]

:')
pi_158030501
Is dit nu het mannen willen alleen maar seks en vrouwen die met hun uiterlijk bezig zijn hebben iets te verbergen topic?
pi_158030561
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 12:39 schreef Fripsel het volgende:
Is dit nu het mannen willen alleen maar seks en vrouwen die met hun uiterlijk bezig zijn hebben iets te verbergen topic?
Kan je niet wegblijven? Het was net zo leuk hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')