Overdag kan je leven ook eindigenquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:23 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ja en? Gewoon wat minder decadent doen en niet meer s'nachts lam ergens gaan feesten, dan doe je ook geen stomme dingen.
Vrienden ontmoeten kun je ook overdag doen.
Gevalletje eigen schuld?quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:23 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ja en? Gewoon wat minder decadent doen en niet meer s'nachts ergens lam de feestbeest uithangen, dan doe je ook geen stomme dingen.
Cognitieve dissonantiequote:Op zaterdag 5 december 2015 15:23 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ja en? Gewoon wat minder decadent doen en niet meer s'nachts ergens lam de feestbeest uithangen, dan doe je ook geen stomme dingen.
Nette meisjes horen op zo'n tijdstip niet buiten te zijn. Ik blijf het merkwaardig vinden dat men hier normaal vindt dat een meisje van 16 nog zo laat gaat stappen, alcohol drinkt en drugs gebruikt, alsof het de normaalste zaak van de wereld is.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:29 schreef agter het volgende:
[..]
Gevalletje eigen schuld?
Hoe krijg je het je strot uit.
je gaat serieus nederland met india vergelijken?quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:45 schreef syndroom het volgende:
[..]
Nette meisjes horen op zo'n tijdstip niet buiten te zijn. Ik blijf het merkwaardig vinden dat men hier normaal vindt dat een meisje van 16 nog zo laat gaat stappen, alcohol drinkt en drugs gebruikt, alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Eens gaat het fout en dat is met dit incident gebleken.
In landen als India loopt geen enkele vrouw zo laat over straat, omdat ze zich beter bewust zijn van mogelijke gevaren. In Nederland is men daar toch een beetje naïef in.
Ik ben hier gestopt met lezen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:45 schreef syndroom het volgende:
[..]
Nette meisjes horen op zo'n tijdstip niet buiten te zijn.
Zit niet zo zwakhoofdig te mekkeren manquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:45 schreef syndroom het volgende:
[..]
Nette meisjes horen op zo'n tijdstip niet buiten te zijn. Ik blijf het merkwaardig vinden dat men hier normaal vindt dat een meisje van 16 nog zo laat gaat stappen, alcohol drinkt en drugs gebruikt, alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
In landen als India loopt geen enkele vrouw zo laat over straat, omdat ze zich beter bewust zijn van mogelijke gevaren. In Nederland is men daar toch een beetje naïef in.
In India worden meisjes aan de lopende band verkracht.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:45 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dascha net meisje?quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:54 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Zit niet zo zwakhoofdig te mekkeren man
Alsof dit geen "Net" meisje zou zijn.
Ben je van de bevindelijk gereformeerden, zwarte kous, thuislezer of een wedergeboren Christen ?
Het is verschrikkelijk dat jonge meiden eigenlijk niet meer zo laat kunnen gaan stappen, zonder aan gevaren blootgesteld te worden. Als je toevallig een verkeerd figuur treft, die je iets te drinken aanbiedt, met drugs erin, dan ben je, in al je onschuld, gewoon de pineut. En dan kan het verkeerd aflopen, heel verkeerd.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:45 schreef syndroom het volgende:
Precies, nooit mag iemand gedeeltelijk of volledig bestraft worden voor haar dood. Zij zocht het op, ze had beter moeten weten als ze fatsoenlijk was opgevoedquote:
Veel te weinig kelders in Nederlandquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:17 schreef syndroom het volgende:
Ik ben helemaal niet kortzichtig of zo, probeer alleen duidelijk te maken dat de dood van Dascha makkelijk voorkomen had kunnen worden.
Door iedereen tot een bepaalde leeftijd binnen te houden?quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:17 schreef syndroom het volgende:
Ik ben helemaal niet kortzichtig of zo, probeer alleen duidelijk te maken dat de dood van Dascha makkelijk voorkomen had kunnen worden.
Ja en dan door naar de aanleunwoning 🤓quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Door iedereen tot een bepaalde leeftijd binnen te houden?
Je bent wel kortzichtig en fucking wereldvreemd. Eigenlijk denk ik dat je een mega troll bent.quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:17 schreef syndroom het volgende:
net als het drugs- en drankgebruik is dit van alle tijden.quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk dat jonge meiden eigenlijk niet meer zo laat kunnen gaan stappen, zonder aan gevaren blootgesteld te worden. Als je toevallig een verkeerd figuur treft, die je iets te drinken aanbiedt, met drugs erin, dan ben je, in al je onschuld, gewoon de pineut. En dan kan het verkeerd aflopen, heel verkeerd.
En nee, dat is niet de schuld van de ouders, of van het meisje, maar van de eikel die hier misbruik van weet te maken. Helaas zijn er veel van die eikels.
gewoon overdag ook, omdat ze in de bus zitten (wat nette meisjes niet moeten doen in India)quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:07 schreef Elzies het volgende:
[..]
In India worden meisjes aan de lopende band verkracht.
Acht ik allemaal net zo waarschijnlijk als dat die kaart door de wind is gegrepen, of een willekeurige wie dan ook heeft dat kaartje ergens gevonden, 5 minuten bekeken en in een andere straat weer op straat gegooid.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:59 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Het is onwaarschijnlijk dat ze met die ID kaart in haar hand dronken en stoned over straat liep en die daar verloren is .
Dus dat kaartje van Leandra slaat nergens op
Vroeger werden vrouwen meestal nog naar huis terug begeleidquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:58 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
net als het drugs- en drankgebruik is dit van alle tijden.
Daar hebben ze toch die telefoon zelf niet voor nodig, maar alleen de celldata van de provider? Of, als de locatiegeschiedenis aanstaat, alleen de login van haar account.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:06 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ja en dat doen ze niet voor niks
met een driepunts meting kunnen ze uitpeilen waar een telefoon geweest is zeg maar
Volgens mij beslist een rechter of de telefoonprovider die datagegevens aan de politie mag overhandigen, ivm met privacy.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:50 schreef Fixers het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch die telefoon zelf niet voor nodig, maar alleen de celldata van de provider? Of, als de locatiegeschiedenis aanstaat, alleen de login van haar account.
Dat gebeurt ook nog steeds. Beschermen, vechten, alcohol, drugs, junks, verkrachten, zelfmoord, paniekzaaierij, stilzwijgen, religie..niks nieuws onder de zon.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:45 schreef hottentot het volgende:
[..]
Vroeger werden vrouwen meestal nog naar huis terug begeleid
Deze vrouw was ook niet in haar eentje op stapquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:45 schreef hottentot het volgende:
[..]
Vroeger werden vrouwen meestal nog naar huis terug begeleid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |