Whehehe echt he !! Bij toeval had ik een bekende Jumbo miep in de trein, die keek ook echt zo van hu heb jij werk??quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:46 schreef renwan het volgende:
[..]
Dit klinkt zo bekend ja, sta je om half 8 in de AH met een sixpack en die cassière die je zo veroordelend aankijkt
Wat moeten die daar dan?quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Alleen maar dronken volk, binnenstad Groningen. Veelal Fransen () en Amerikanen.
Scheelt een hoop. Maar goed, een beetje drank/drugs gezeur kan wel leuk zijn. Houdt de avond/nacht spannend.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:47 schreef renwan het volgende:
[..]
Wij hangen eigenlijk meer tussen hostel en hotel in maar neigen gelukkig meer naar hotel. Je maakt hier ook soms rare dingen mee vooral dan qua drank en drugs.
Vechtpartijen en verkrachtingen nog niet gehad, wel een zelfmoordpoging
watquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Scheelt een hoop. Maar goed, een beetje drank/drugs gezeur kan wel leuk zijn. Houdt de avond/nacht spannend.
Zelfmoordpoging?Hahahaha
Is ook 2 maal bij ons in de trein gebeurd. 1 gast die zijn eigen polsen doorsneed in een volle wagon. Die heeft het gered.
De ander hing zich op aan een stuk touw in de plee. Die kon het niet meer na vertellenPauper.
Prima stad, ik woon er ook. Wel snel terug naar Zwolle, daar heb ik net meer binding mee. Maar prima stad om te wonen voor nu.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:48 schreef Cassius het volgende:
Groningen is wel goed vertegenwoordigd in dit topic.
Zieke wereld eigenlijkquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Scheelt een hoop. Maar goed, een beetje drank/drugs gezeur kan wel leuk zijn. Houdt de avond/nacht spannend.
Zelfmoordpoging?Hahahaha
Is ook 2 maal bij ons in de trein gebeurd. 1 gast die zijn eigen polsen doorsneed in een volle wagon. Die heeft het gered.
De ander hing zich op aan een stuk touw in de plee. Die kon het niet meer na vertellenPauper.
Wiet, zuipen, studenten neuken, stappen. Groningen kent geen vaste sluitingstijd. Dus je kan hier tot 6-7 in de ochtend radicaal zuipen en sletten.quote:
Mono wordt mijn buurman !!quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Prima stad, ik woon er ook. Wel snel terug naar Zwolle, daar heb ik net meer binding mee. Maar prima stad om te wonen voor nu.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:51 schreef Cassius het volgende:
[..]
Leg gelijk maar een bierleiding aan dan.
Precies, spring er dan voor. Dan ga je nog out-with-a-bang.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat
de
fuck
zelfdoding ok, maar dan ook echt in zo'n gore plee?
mensen zijn ook weinig avontuurlijk eigenlijk.
Wat voor bazenactie zouden jullie uithalen als laatste actie?
Ja inderdaad, genoeg gasten op hun flikker gegeven omdat ze zich niet konden gedragen en een keer een heel medisch circus gehad omdat iemand een overdosis hadquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zelfmoordpoging?Hahahaha
Nu je het daar over hebt !quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:51 schreef Cassius het volgende:
[..]
Leg gelijk maar een bierleiding aan dan.
Volle trein, ik kan er alleen maar om lachen. Dan ben je inderdaad geestesziek. Wel creatief, dat moet ik hem toegeven. Ik kan daarvoor echt op de knien slaan van het lachen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:52 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja inderdaad, genoeg gasten op hun flikker gegeven omdat ze zich niet konden gedragen en een keer een heel medisch circus gehad omdat iemand een overdosis had
Maar serieus? In een volle trein wtf
quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Precies, spring er dan voor. Dan ga je nog out-with-a-bang.
Laatste actie: Bankberoving ofzo, een fikse gangrape organiseren, mezelf volgieten met drank, drugs en hoeren verkrachten. Pistool pakken en mezelf door de kop schieten. De groeten. Schraap mijn hersenen maar van de muur, niet mijn probleem. Mooi ook een dichte kist op mijn uitvaart. Prima.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Doet me denken aan die gast die zelfmoord ging plegen, maar zn laatste 10.000 uit ging geven aan hoeren en coke, daarna wilde hij niet meer dood want dat was te chill.![]()
bar aan je keuken, gvdquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:56 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat over dit
[ afbeelding ]
Misschien wel een tap plus bar derin![]()
![]()
Fucking chill ja.quote:
Dan koos ik wel een andere manierquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Volle trein, ik kan er alleen maar om lachen. Dan ben je inderdaad geestesziek. Wel creatief, dat moet ik hem toegeven. Ik kan daarvoor echt op de knien slaan van het lachen.
Perfect draft al gehad kut zooi man altijd gezeik mee, nee een echte tap.;quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Fucking chill ja.
Alleen wil je dan zon tender of een echte tap? want die vaten zijn teringduur.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Perfect draft al gehad kut zooi man altijd gezeik mee, nee een echte tap.;
ALs ik zo een lekkere vriendin zou hebben als jij zou ik meteen stoppen!! Blijf je langer leven en neukenquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:58 schreef Monopoly het volgende:
Prima biermuziek voor het moment. Ik ben ook weer aan het schoorstenen. Heerlijk. Een gore rokerige kamer, prima patienten er bij. Mooi man.
Ach, ik hoef geen 90 te worden. Eind 70 is meer dan genoeg. De wereld is toch al naar de tyfus.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
ALs ik zo een lekkere vriendin zou hebben als jij zou ik meteen stoppen!! Blijf je langer leven en neuken
Geld boeit me niet zoveel. ik ben alleen geen auto, ik kan meer dan 1k permaand sparen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zoiets is wel vet. wel 1,5 K ofzo
Wat een rommeltje op de vloerquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:56 schreef Geerd het volgende:
Gaat over dit
[ afbeelding ]
Misschien wel een tap plus bar derin![]()
![]()
koop dan ook ff een mooi kastje om die magnetron op te zettenquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Geld boeit me niet zoveel. ik ben alleen geen auto, ik kan meer dan 1k permaand sparen.
Net voor 12K de achtergevel laten doen
Is in de planning maarja het funcioneertquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
koop dan ook ff een mooi kastje om die magnetron op te zetten
No work no pantsquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:03 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wat een rommeltje op de vloer
Valt mee idd !!quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:02 schreef Murdera het volgende:
http://www.fustenwinkel.nl/bier/fustbier
Wow, dat is veel goedkoper dan ik dacht.
Je hebt vast niet de vloer gezogen met die stofzuiger.quote:
Die hele slang zit verstopt met zaad man !!quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:08 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Je hebt vast niet de vloer gezogen met die stofzuiger.
Je moet er ook een panty overheen stoppen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die hele slang zit verstopt met zaad man !!
quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je moet er ook een panty overheen stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |