bar aan je keuken, gvdquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:56 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat over dit
[ afbeelding ]
Misschien wel een tap plus bar derin![]()
![]()
Fucking chill ja.quote:
Dan koos ik wel een andere manierquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Volle trein, ik kan er alleen maar om lachen. Dan ben je inderdaad geestesziek. Wel creatief, dat moet ik hem toegeven. Ik kan daarvoor echt op de knien slaan van het lachen.
Perfect draft al gehad kut zooi man altijd gezeik mee, nee een echte tap.;quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Fucking chill ja.
Alleen wil je dan zon tender of een echte tap? want die vaten zijn teringduur.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Perfect draft al gehad kut zooi man altijd gezeik mee, nee een echte tap.;
ALs ik zo een lekkere vriendin zou hebben als jij zou ik meteen stoppen!! Blijf je langer leven en neukenquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:58 schreef Monopoly het volgende:
Prima biermuziek voor het moment. Ik ben ook weer aan het schoorstenen. Heerlijk. Een gore rokerige kamer, prima patienten er bij. Mooi man.
Ach, ik hoef geen 90 te worden. Eind 70 is meer dan genoeg. De wereld is toch al naar de tyfus.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
ALs ik zo een lekkere vriendin zou hebben als jij zou ik meteen stoppen!! Blijf je langer leven en neuken
Geld boeit me niet zoveel. ik ben alleen geen auto, ik kan meer dan 1k permaand sparen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zoiets is wel vet. wel 1,5 K ofzo
Wat een rommeltje op de vloerquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:56 schreef Geerd het volgende:
Gaat over dit
[ afbeelding ]
Misschien wel een tap plus bar derin![]()
![]()
koop dan ook ff een mooi kastje om die magnetron op te zettenquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Geld boeit me niet zoveel. ik ben alleen geen auto, ik kan meer dan 1k permaand sparen.
Net voor 12K de achtergevel laten doen
Is in de planning maarja het funcioneertquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
koop dan ook ff een mooi kastje om die magnetron op te zetten
No work no pantsquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:03 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wat een rommeltje op de vloer
Valt mee idd !!quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:02 schreef Murdera het volgende:
http://www.fustenwinkel.nl/bier/fustbier
Wow, dat is veel goedkoper dan ik dacht.
Je hebt vast niet de vloer gezogen met die stofzuiger.quote:
Die hele slang zit verstopt met zaad man !!quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:08 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Je hebt vast niet de vloer gezogen met die stofzuiger.
Je moet er ook een panty overheen stoppen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die hele slang zit verstopt met zaad man !!
quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je moet er ook een panty overheen stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |