Och, ik maak me er niet druk om. Soms een week meer dan normaal. Soms een week zonder bier. Gezond eten, goed eten, genoeg slaap, minder roken, beetje sporten enzo. Dan komt alles wel goed. Beetje balansen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Had ik een paar jaar geleden ook, niemand die me geloofde. Zou het nu niet opnieuw durven laten testen
En een treinlading aan lege kratten in de tuin?quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:40 schreef Geerd het volgende:
Hier ook laatst bloed laten testen was zo een stand zegmaar van de hartstigting niks aan de hand.
Zuip al meer dan 12 jaar, laatste 8 jaar ofzo meer dan 2 krat de week
Werk in een hotel op verschillende locaties. Zit nu in Dordrecht en heb slaapdienst, dus een beetje receptie, keuken en bar tegelijkertijd. En voor ik naar bed ga klap ik echt nog wel een bier of 2/3quote:
Ik heb geen auto dus kratten is kut, gewoon six pakken !quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:41 schreef Cassius het volgende:
[..]
En een treinlading aan lege kratten in de tuin?
quote:
Blikjes neem ik aan dan, anders zit je alsnog met die statiegeldrommel?quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb geen auto dus kratten is kut, gewoon six pakken !
Ach, vanzelf komt de dag dat je daar klaar mee bent en het kalm aan doet. Leef je leven.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:40 schreef Geerd het volgende:
Hier ook laatst bloed laten testen was zo een stand zegmaar van de hartstigting niks aan de hand.
Zuip al meer dan 12 jaar, laatste 8 jaar ofzo meer dan 2 krat de week
Jup blikken !!quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:42 schreef Cassius het volgende:
[..]
Blikjes neem ik aan dan, anders zit je alsnog met die statiegeldrommel?
Best chill.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:41 schreef renwan het volgende:
[..]
Werk in een hotel op verschillende locaties. Zit nu in Dordrecht en heb slaapdienst, dus een beetje receptie, keuken en bar tegelijkertijd. En voor ik naar bed ga klap ik echt nog wel een bier of 2/3
Het is hier sowieso doodstil
Klinkt relaxedquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:41 schreef renwan het volgende:
[..]
Werk in een hotel op verschillende locaties. Zit nu in Dordrecht en heb slaapdienst, dus een beetje receptie, keuken en bar tegelijkertijd. En voor ik naar bed ga klap ik echt nog wel een bier of 2/3
Het is hier sowieso doodstil
Ja nu ik dit topic heb wel anders had ik hier echt uit m'n neus kunnen eten.quote:
Ja idd, staan ze je raar aan te kijken als je 0400 naar bed gaatquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ach, vanzelf komt de dag dat je daar klaar mee bent en het kalm aan doet. Leef je leven.
Ik heb zo'n schijthekel als mensen raar doen of vreemd kijken als ik in de ochtend bier scoor in de winkel. Niemand weet dat ik uit de nachtdienst komt, en mijn avond dan begint.
Als je dan zegt dat je om 8 uur klaar bent, boodschappen doet, eten maakt en dan nog bier gaat drinken en pas om 12 uur naar bed gaat staan ze je schaapachtig aan te kijken. Kutvolk.
Dan vraag ik ze altijd of zij dan om half 6 bij thuiskomst ook wat eten en direct naar bed gaan. Nee, want dan zit je met je gore VARA kop nog naar DWDD te kijken om je verplichte kunst en cultuur sektarische indoctrinatie te ontvangen.
Mensen zonder inlevingsvermogen
Mensen die niet gewoon hun eigen leven leiden
Mensen die lid zijn van de VARA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja tochquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:44 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja nu ik dit topic heb wel anders had ik hier echt uit m'n neus kunnen eten.
Jullie!![]()
Dit klinkt zo bekend ja, sta je om half 8 in de AH met een sixpack en die cassière die je zo veroordelend aankijktquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ach, vanzelf komt de dag dat je daar klaar mee bent en het kalm aan doet. Leef je leven.
Ik heb zo'n schijthekel als mensen raar doen of vreemd kijken als ik in de ochtend bier scoor in de winkel. Niemand weet dat ik uit de nachtdienst komt, en mijn avond dan begint.
Als je dan zegt dat je om 8 uur klaar bent, boodschappen doet, eten maakt en dan nog bier gaat drinken en pas om 12 uur naar bed gaat staan ze je schaapachtig aan te kijken. Kutvolk.
Dan vraag ik ze altijd of zij dan om half 6 bij thuiskomst ook wat eten en direct naar bed gaan. Nee, want dan zit je met je gore VARA kop nog naar DWDD te kijken om je verplichte kunst en cultuur sektarische indoctrinatie te ontvangen.
Mensen zonder inlevingsvermogen
Mensen die niet gewoon hun eigen leven leiden
Mensen die lid zijn van de VARA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wtf??quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja toch
Mijn neefje werkt als nachtreceptie bij een hotel. Meer een hostel. Die maken daar echt een hoop smeerpijperij mee. Drugs en drankmisbruik, verkrachtingen, vechtpartijen etc![]()
Kan je beter in een normaal hotel werken (hotelketen). Redelijk normale gasten.
Ja, van 23.30 tot 7.30.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hebben jullie nachtdienst in Groningen???
Wij hangen eigenlijk meer tussen hostel en hotel in maar neigen gelukkig meer naar hotel. Je maakt hier ook soms rare dingen mee vooral dan qua drank en drugs.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja toch
Mijn neefje werkt als nachtreceptie bij een hotel. Meer een hostel. Die maken daar echt een hoop smeerpijperij mee. Drugs en drankmisbruik, verkrachtingen, vechtpartijen etc![]()
Kan je beter in een normaal hotel werken (hotelketen). Redelijk normale gasten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |