Ohwja jij hebt met een Fokster he !! Super mooie meid man !!quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nog geen idee. Eerst de feestdagen en oud&nieuw maar eens overleven.
Ik ookquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohwja jij hebt met een Fokster he !! Super mooie meid man !!
Ik zou haar ohw wacht
Vandaar die ring. Nu nog contractueel vast laten leggen dat ze mijn bezit isquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die moet je niet meer laten gaan jonguh!!
Wat dacht je na 28,5 jaarquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:23 schreef renwan het volgende:
Ik zou na die 6 maanden onderhand alles doen
Neuh ! Eigenschuld moet ik maar eens wat met me lever doen.quote:
Poepsex !!!quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:33 schreef Monopoly het volgende:
Veel kutjes plaatsen en poepsex enzo
Ik denk dat jij genoeg met je lever doetquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Neuh ! Eigenschuld moet ik maar eens wat met me lever doen.
Geen zin in te lui zit liever op FOK! zuipen en slapen en werken![]()
En dan maar hopen dat roosje mee blijft postenquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:33 schreef Monopoly het volgende:
Veel kutjes plaatsen en poepsex enzo
Dat was ook de grapquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:34 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ik denk dat jij genoeg met je lever doet
Verwennen met Gladiatorquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:34 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ik denk dat jij genoeg met je lever doet
Had ik een paar jaar geleden ook, niemand die me geloofde. Zou het nu niet opnieuw durven laten testenquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:35 schreef Monopoly het volgende:
Ik moest laatst bloed laten testen op van alles. Heb toen maar nier- en leverwaarden ook maar gelijk laten testen.
Alles binnen de normen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |