Toevallig ja. Ook niet met bril of lenzen te verhelpen?quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kwam er vorige maand achter dat mijn vader ook geen diepte kan zien.
Grappig he
Nee. Want hij kan maar met 1 oog tegelijk kijkenquote:Op zaterdag 5 december 2015 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toevallig ja. Ook niet met bril of lenzen te verhelpen?
Met je voet over de andere voet als je bijv. de bocht neemt.quote:
Ik doe nooit bocht man. Ga mooi tegen de railing dan omkeren.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met je voet over de andere voet als je bijv. de bocht neemt.
Ja, heet overstappen toch?quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:31 schreef Amarantha het volgende:
Althans ik denk dat hij dat ermee bedoeld.
Ik ben er ook niet heel dol op.quote:
Dat ga ik echt nooit doen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet heel dol op.
Skiën vind ik leuker
Best tof hoor. Lekker paar uurtjes mooie pistes pakken, smiddagsmet een biertje en een bratwurst vanhet zonnetje genieten. Daarna nog een paar keer de berg af. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Wintersport vind ik wel zo'n achterlijke tatta onderneming.
Dat lijkt me echt geen reet aan.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Best tof hoor. Lekker paar uurtjes mooie pistes pakken, smiddagsmet een biertje en een bratwurst vanhet zonnetje genieten. Daarna nog een paar keer de berg af. Niks mis mee.
Savonds zwembadje in je huisje of hotel. Niks mis mee.
Oh je kan er wel competitie element van maken, maar dat wordt wel lastig zonder valpartijenquote:Op zaterdag 5 december 2015 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Sport zonder competitie element is sowieso niet mijn ding
Verder is het koud.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh je kan er wel competitie element van maken, maar dat wordt wel lastig zonder valpartijen
Dat is wel zo ja.quote:
Daarom heeft wintersport echt een negatieve indruk bij mij. Raar hoe die dingen je hele leven blijvenquote:
Tegenwoordig kan het wel goedkoop hoor. 2dehands spulle huren, goedkoop huisje. halve skipassen zodat je maar paar uurtjes per dag de piste op kan.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom heeft wintersport echt een negatieve indruk bij mij. Raar hoe die dingen je hele leven blijven
Nog steeds viesduur.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan het wel goedkoop hoor. 2dehands spulle huren, goedkoop huisje. halve skipassen zodat je maar paar uurtjes per dag de piste op kan.
Het is niet alleen voor rijke tatas
Die heb ik dan ook uberhaupt vrij weinig zien sportenquote:Op zaterdag 5 december 2015 02:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb nog nooit een surinamer zien skieen
Moet je in de randstand eens voetballen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die heb ik dan ook uberhaupt vrij weinig zien sporten
Maar het klopt verder wel hoor. Geen idee waaromquote:Op zaterdag 5 december 2015 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet je in de randstand eens voetballen.
Surinamers wel minder dan andere bevolkingsgroepenquote:Op zaterdag 5 december 2015 02:50 schreef Tchock het volgende:
Surinamers heb ik ook niet veel zien voetballen.
Andere buitenlanders wel. Zelfs een keer tegen een Amsterdams Chinees team gespeeld. Konden geen woord Engels of Nederlands ook, met zo'n rasamsterdammer als scheids er bij, pure comedy capers.
Ze konden er geen reet van trouwens. 8-0 gewonnen.
Wat voor positie speelde je?quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:50 schreef Tchock het volgende:
Surinamers heb ik ook niet veel zien voetballen.
Andere buitenlanders wel. Zelfs een keer tegen een Amsterdams Chinees team gespeeld. Konden geen woord Engels of Nederlands ook, met zo'n rasamsterdammer als scheids er bij, pure comedy capers.
Ze konden er geen reet van trouwens. 8-0 gewonnen.
Eén keer bij ons geknokt maar dat was met een Portugees.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:
wedstrijden tegen mocro teams bij ons liep altijd af in vechten.
Typisch kan dit bevestigen.
YVV de zwervers genot.
Rechtsback of -half.quote:
Ik mis voetbal wel een beetje heel erg.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:53 schreef Tchock het volgende:
Eén keer bij ons geknokt maar dat was met een Portugees.
Ik ook. Maar was het wel zat te trainen in weer en wind en ook dat je hele zondag naar de klote is elke week.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik mis voetbal wel een beetje heel erg.
Denk dat ik weer begin als ik verhuisd ben.
Ik was ook geen trainingsbesst. Nooit geweest ook.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook. Maar was het wel zat te trainen in weer en wind en ook dat je hele zondag naar de klote is elke week.
Ik mis eigenlijk alleen het voetbal zelf en al het andere er omheen niet.
Mijn trainer vond ook dat ik niet serieus genoeg trainde.quote:Op zaterdag 5 december 2015 03:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Toen ik een jaar of 11 was heeft een trainer mijn ouders wel eens gebeld omdat ik niet serieus genoeg zou trainen.Dan heb je echt niets te doen.
Misschien zag hij wel wat in jequote:Op zaterdag 5 december 2015 03:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Toen ik een jaar of 11 was heeft een trainer mijn ouders wel eens gebeld omdat ik niet serieus genoeg zou trainen.Dan heb je echt niets te doen.
Ik heb tot en met mijn laatste seizoen 2 op 1 gelopen. Lekker boeiend dat ik een mooi weers voetballer was!quote:Op zaterdag 5 december 2015 03:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn trainer vond ook dat ik niet serieus genoeg trainde.
Was mijn vader.![]()
Bij ons liepen vrij vaak Feyenoord scouts (ligt paar 100 meter van kuipie), nooit gescoutquote:Op zaterdag 5 december 2015 03:01 schreef Fok-it het volgende:
Ik weet nog wel dat een leraar aan mij vroeg of ik al eens gescout was bij een schoolvoetbaltoernooi![]()
Ik raakte geen pepernoot
Tssquote:Op zaterdag 5 december 2015 03:02 schreef Insomnia_ het volgende:
In de winter beenwarmertjes en handschoentjes aan
Oh in de jeugd heb ik wel vrijwel altijd selectie gespeeld, al kwam dat meer omdat ik enorm lang voor m'n leeftijd wasquote:
Nee geen tijdquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:55 schreef Elan het volgende:
Hoi
Gaan jullie straks sinterklaas vieren?
Dat is dan ook de reden dat ik geen tijd voor sinterklaas hebquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh.
Gelukkig is er ook belachelijk veel voetbal op vandaag
Moet wel helaas kleine neefjes en nichtjes dit dat.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is dan ook de reden dat ik geen tijd voor sinterklaas heb
Lucratieve business voor deze wekenquote:Op zaterdag 5 december 2015 12:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet wel helaas kleine neefjes en nichtjes dit dat.
Zelfs een zooi pieten gehuurd en een hulpsinterklaas.
Leuk bijbaantje wel a 30 euro per kwartier
Ik heb de hele ochtend verslapen, daarom is het voor mij nog even ochtend totdat ik goed wakker ben.quote:
Lekker tochquote:Op zaterdag 5 december 2015 12:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
word je om 6 uur kotsend wakker, denk je deze dag komt nooit meer goed
zit je om 12 uur alweer te roken en chocomel de drinken!
Teveel gezopen?quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja wel beter man ik was er gister al bang voor omdat ik moest kruipen naar mij de bed
Alleen de echte blijven pitten in de kroeg omdat ze de weg naar buiten niet meer kunnen vinden!quote:
Had gister ook naar de kroeg willen gaan, maar werd op het laatste moment nog gebeld of ik wilde invallen op het werkquote:Op zaterdag 5 december 2015 12:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja beetje te gek gemaakt in de kroeg !
ja ik was op de happy hour lekker 1 eu per bierquote:Op zaterdag 5 december 2015 13:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had gister ook naar de kroeg willen gaan, maar werd op het laatste moment nog gebeld of ik wilde invallen op het werk
Wat een tijden waren dat, toen ik 18 was haalde we tegen het einde van de happy houre altijd een bier of 30 met een groep van 8/9 man en stonden we een uurtje later dood bier te zuipenquote:Op zaterdag 5 december 2015 13:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ik was op de happy hour lekker 1 eu per bier
ja doe ik ook alijd 10 min voor t eindigt bestel ik 3/4 bierquote:Op zaterdag 5 december 2015 13:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat een tijden waren dat, toen ik 18 was haalde we tegen het einde van de happy houre altijd een bier of 30 met een groep van 8/9 man en stonden we een uurtje later dood bier te zuipenSkere tijden waren dat.
Dit is mij echt nog nooit overkomen, klinkt een beetje alsof die Engelsman meer van je verwachte.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja doe ik ook alijd 10 min voor t eindigt bestel ik 3/4 bier
Maar heb heelveel bier gehad van een Engelsman dat was wel vet
heeft zelfs me rekening betaald en zei dont worry about it
ook al voel ik me wel slecht nu beetje xd
nee hij zei dattie mn money struggles begreepquote:Op zaterdag 5 december 2015 13:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit is mij echt nog nooit overkomen, klinkt een beetje alsof die Engelsman meer van je verwachte.
Wat doe je dan voor werk?quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee hij zei dattie mn money struggles begreepomdat hij zelfde werk als mij heb gedaan en shit toen die jogn was
Ah die weg, stages betalen altijd skeer. Beste vergoeding wat ik ooit heb gehad was 500 per maand wat nog veels te weinig is voor 32 uur per week.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ik doe stage nu toch met school
dus ik werk 32 uur per week voor ong 95 eu per week
Ja ik hoor eigenlijk 600 te krijgen. 4,80 per uur. Maar omdat ik chaffeur opleiding doen houden ze ongeveer 55 eu per week in om te compenseren met de rijlessen die ze betalen voor jequote:Op zaterdag 5 december 2015 13:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah die weg, stages betalen altijd skeer. Beste vergoeding wat ik ooit heb gehad was 500 per maand wat nog veels te weinig is voor 32 uur per week.
Dat valt opzich nog wel te begrijpen en dan is 55 eurie de week nog goedkoop (aannemend dat je meer dan eens de week les hebt)quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik hoor eigenlijk 600 te krijgen. 4,80 per uur. Maar omdat ik chaffeur opleiding doen houden ze ongeveer 55 eu per week in om te compenseren met de rijlessen die ze betalen voor je
30 lessen ja. Weet niet hoeveel dat kost. Maar is ook ingevoegd met vrachtwagen lessenquote:Op zaterdag 5 december 2015 13:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat valt opzich nog wel te begrijpen en dan is 55 eurie de week nog goedkoop (aannemend dat je meer dan eens de week les hebt)
Nee, ik ga zo schaatsenquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:55 schreef Elan het volgende:
Hoi
Gaan jullie straks sinterklaas vieren?
Voor motor en auto lessen ligt het gemiddeld rond de 40 tot 50 eurie. Voor vrachtwagen weet ik de prijzen nietquote:Op zaterdag 5 december 2015 13:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
30 lessen ja. Weet niet hoeveel dat kost. Maar is ook ingevoegd met vrachtwagen lessen
Het contract loopt 2 jaar, dus ik denk dat ze er wel iets meer aan overhouden. 1200 uur per jaarquote:Op zaterdag 5 december 2015 13:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor motor en auto lessen ligt het gemiddeld rond de 40 tot 50 eurie. Voor vrachtwagen weet ik de prijzen niet
Dan verdienen ze erop inderdaad.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Het contract loopt 2 jaar, dus ik denk dat ze er wel iets meer aan overhouden. 1200 uur per jaar
Ja das wel een beetje jammerquote:Op zaterdag 5 december 2015 13:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan verdienen ze erop inderdaad.
Achja, je krijg tenminste nog betaald voor je werkt. In het mbo zijn er ook genoeg stagaires die geen stage vergoeding krijgen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja das wel een beetje jammer
ja dats zo, maar die kiezen er zelf voor. tis 3 dagen school, 2 dagen stage of 4 dagen werken 1 dag schoolquote:Op zaterdag 5 december 2015 13:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, je krijg tenminste nog betaald voor je werkt. In het mbo zijn er ook genoeg stagaires die geen stage vergoeding krijgen.
Maar dan zit je met het verschil tussen BOL en BBL opleidingen. Als je wil doorstromen naar het hbo is een BBL opleiding in de meeste gevallen de betere weg, maar dan is het nadeel dat je inkomen of je vrije tijd (als je naast school nog werkt) een stuk minder is.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja dats zo, maar die kiezen er zelf voor. tis 3 dagen school, 2 dagen stage of 4 dagen werken 1 dag school
Ik ga een volledig onbetaalde, full-time, stage op wo-niveau doen komende maanden. Fuck de huur!quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, je krijg tenminste nog betaald voor je werkt. In het mbo zijn er ook genoeg stagaires die geen stage vergoeding krijgen.
WTFquote:Op zaterdag 5 december 2015 13:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ga een volledig onbetaalde, full-time, stage op wo-niveau doen komende maanden. Fuck de huur!
Tja, keuzes keuzesquote:Op zaterdag 5 december 2015 13:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan zit je met het verschil tussen BOL en BBL opleidingen. Als je wil doorstromen naar het hbo is een BBL opleiding in de meeste gevallen de betere weg, maar dan is het nadeel dat je inkomen of je vrije tijd (als je naast school nog werkt) een stuk minder is.
Bij een advocatenkantoor meelopen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
WTFWat voor stage ga jij dan doen?
Is het daar dan normaal om geen vergoeding te krijgen?quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bij een advocatenkantoor meelopen.
Gelukkig heb ik nooit voor deze keuze gestaan.quote:
Ik ken meer WO-stagaires die het onbetaald doen dan betaald.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is het daar dan normaal om geen vergoeding te krijgen?
Bij grote kantoren krijg je vaak behoorlijk hoge vergoeding. Kleine kantoren kunnen doen wat ze willen, want ja, voor jou tien anderen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is het daar dan normaal om geen vergoeding te krijgen?
Moet je zeker ook belachelijk goed zijnquote:Op zaterdag 5 december 2015 13:39 schreef Tchock het volgende:
Bij grote kantoren krijg je vaak behoorlijk hoge vergoeding.
De meeste WO stagaires die ik ken hebben een vergoeding van ¤400 plus per maand.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ken meer WO-stagaires die het onbetaald doen dan betaald.
Uiteraard. Voor niets gaat de zon op.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet je zeker ook belachelijk goed zijn
Misschien verschilt het per land, maar hier kunnen ze de mensen gratis krijgen dus dat betalen voor WO-stages is hier wel helemaal weg.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De meeste WO stagaires die ik ken hebben een vergoeding van ¤400 plus per maand.
Ik vind het prima zo, ik doe dan BBL opleiding, krijg MBO 2 diploma, auto rijbewijs, vrachtwagen rijbewijs, code 95, mag rijden op me 19de ipv 21ste en alleen maar voor 1kquote:Op zaterdag 5 december 2015 13:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nooit voor deze keuze gestaan.
*mijn.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik vind het prima zo, ik doe dan BBL opleiding, krijg MBO 2 diploma, auto rijbewijs, vrachtwagen rijbewijs, code 95, mag rijden op me 19de ipv 21ste en alleen maar voor 1k
En dan was ik nog coulant door niet te beginnen over vrachtwagenrijbewijs en autorijbewijs.quote:
Niet iedereen zit op hetzelfde taalkundige niveau.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
En dan was ik nog coulant door niet te beginnen over vrachtwagenrijbewijs en autorijbewijs.
Waarom snapt niemand dat samenstellingen gewoon aan elkaar moeten? Het is echt geen moeilijke regel hoor.
Dat lijkt me niet meer dan logisch. Maar tussen samenstellingen de spatiebalk niet indrukken vergt niet heel veel niveau.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet iedereen zit op hetzelfde taalkundige niveau.
Puntverlies van twente, altijd genot.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet meer dan logisch. Maar tussen samenstellingen de spatiebalk niet indrukken vergt niet heel veel niveau.
Nou ja. Dat terzijde. Is er nog leuk voetbal vandaag?
Inso, heb je die laatste schietpartij in de VS nog gevolgd?quote:
Nee, helemaal niet.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inso, heb je die laatste schietpartij in de VS nog gevolgd?
Vind het totaal geen leuke club.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:47 schreef Tchock het volgende:
Vind 't zielig voor Twente. Leuke club. Kutbestuur.
Zo geil. Heb dat team nog live zien spelen (wat voor mijn doen vrij uniek is want zo veel wedstrijden zie ik niet en zeker niet van zulke elftallen).quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind het totaal geen leuke club.
Wel het laatste goede team van de eredivisie.
Wat waren die goed zeg.
Er verschenen direct na de berichtgeving allemaal berichten online over dat blanken en wapens niet konden en dat blanken slecht waren enzo.quote:
Misschien kan VS nu nog wat harder dom gaan bombarderen in de zandbak.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er verschenen direct na de berichtgeving allemaal berichten online over dat blanken en wapens niet konden en dat blanken slecht waren enzo.
Toen bekend werd dat de dader een moslim was, gingen diezelfde mensen gelijk lopen roepen dat het niks met moslims te maken had.
Het was hilarisch en treurig tegelijk.
Zou die claim van IS echt zijn?quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er verschenen direct na de berichtgeving allemaal berichten online over dat blanken en wapens niet konden en dat blanken slecht waren enzo.
Toen bekend werd dat de dader een moslim was, gingen diezelfde mensen gelijk lopen roepen dat het niks met moslims te maken had.
Het was hilarisch en treurig tegelijk.
Dit ja. Binnenkort gaat Nederland ook helpenquote:Op zaterdag 5 december 2015 13:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien kan VS nu nog wat harder dom gaan bombarderen in de zandbak.
MURRICA.
Gaat Nederland ook alleen vliegtuigen sturen?quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit ja. Binnenkort gaat Nederland ook helpen
Is nog niets bekend of officieel hoor, maar dat voorspel ik wel ja.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gaat Nederland ook alleen vliegtuigen sturen?
Hoe dom kan je zijn.
Man man man.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is nog niets bekend of officieel hoor, maar dat voorspel ik wel ja.
Hoe zie jij dat voor je? Met grondtroepen Assad helpen, of gewoon het hele land bezetten, of nog iets anders?quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Man man man.
Dat is toch wel zo achterlijk. Stuur dan grondtroepen om gericht iets te kunnen doen.
#DONTBOMBSYRIA
Oh, dat mag de politiek zelf bedenken, iets wat ze hopelijk al bedacht hebben voordat ze gaaquote:Op zaterdag 5 december 2015 13:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat voor je? Met grondtroepen Assad helpen, of gewoon het hele land bezetten, of nog iets anders?
Geen idee, daarvoor weet ik veel te weinig van het hele gebeuren.quote:
Absoluut. Het enige wat je doet is alle infrastructuur vernietigen zodat het land nooit meer kan opbouwen, en je jaagt de bevolking tegen je in het harnas. Ik vraag me nu al af hoe de organisatie heet waarvan we over tien jaar zeggen dat 'ie uit IS is voortgekomen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Het gaat er mij meer om dat bombarderen duidt op een besluiteloosheid waar per definitie al niets goeds uit kan komen
Sneu voor Corbyn die in mijn ogen volledig gelijk heeft maar moet buigen voor angst en populisme.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb mezelf vorige week nog goed voor de gek gehouden door een mail te sturen naar de MP van mijn constituency om tegen de partijlijn in te stemmen en tegen het bombarderen te stemmen.
Had ik mezelf daar toch even voor de gek gehouden dat dat zinvol was.
Maar ach, ik heb in ieder geval iets gedaa he!
Corbyn vind ik een heel eng mannetje. Die ervoor gaat zorgen dat Labour nog erger gaat krimpen, helaas misschien ten kosten van de UKIP.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sneu voor Corbyn die in mijn ogen volledig gelijk heeft maar moet buigen voor angst en populisme.
Ik vind - voor zover ik Britse politiek meekrijg, dat is niet heel veel - hem wel sympathiek. Heeft ten minste principes, hoewel ik het niet altijd met hem eens ben. Maar op dit punt heeft 'ie volgens mij groot gelijk.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Corbyn vind ik een heel eng mannetje. Die ervoor gaat zorgen dat Labour nog erger gaat krimpen, helaas misschien ten kosten van de UKIP.
Uiteraard. Daarom heb ik ook mijn tory MP gemaild. Maar ja.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind - voor zover ik Britse politiek meekrijg, dat is niet heel veel - hem wel sympathiek. Heeft ten minste principes, hoewel ik het niet altijd met hem eens ben. Maar op dit punt heeft 'ie volgens mij groot gelijk.
Wat een malloten. Het is toch een angstaanjagende gedachte dat dat soort mensen zo machtig kunnen worden. Of Carson, wat een achterlijke poep komt er uit zijn mondquote:Op zaterdag 5 december 2015 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar de Amerikaanse verkiezingen.
Heb het de laatste tijd te druk gehad om het te volgen, maar met mensen als Trump en Sanders is het gewoon vermaak.
Ja, dat vind ik ook bijzonder. Het kan niet anders dan dat hij mensen afschrikt die met een meer gematigde leider wel op Labour hadden gestemd.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik snap alleen oprecht niet hoe Labour een politiek gezien zo'n onverkiesbare kandidaat als leider hebben weten te stemmen. Dat vind ik heel bijzonder.
Liever Sanders dan Hillary.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een malloten. Het is toch een angstaanjagende gedachte dat dat soort mensen zo machtig kunnen worden. Of Carson, wat een achterlijke poep komt er uit zijn mond
Ik vind Hillary helemaal niet eng. Ben het ook niet met haar eens, maar die republikeinse lobby die haar afschildert als een of andere duivelsgezant is echt aanstellerij.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Liever Sanders dan Hillary.
Sanders is naief, Hillary is eng.
Ik ook. Sowieso verreweg de sympathiekste kandidaat.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:07 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik vind het wel mooi dat Sanders het goed doet zonder donaties van grote bedrijven.
Uiteindelijk zijn ze allebei een evengrote handpop van het bedrijfsleven.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:07 schreef Tchock het volgende:
Ben het ook niet met haar eens, maar die republikeinse lobby die haar afschildert als een of andere duivelsgezant is echt aanstellerij.
Dat is elke kandidaat, al tientallen jaren.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn ze allebei een evengrote handpop van het bedrijfsleven.
Klopt, het verschil zit hem echter dat republikeinen daar vaak nog openlijk voor uitkomen. Hillary doet soms alsof ze een feministische revolutionair is. Ik kan daar heel slecht tegen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is elke kandidaat, al tientallen jaren.
Zijn inderdaad mensen die bewijzen dat je niet de slimste hoeft te zijn om succesvol te zijn.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een malloten. Het is toch een angstaanjagende gedachte dat dat soort mensen zo machtig kunnen worden. Of Carson, wat een achterlijke poep komt er uit zijn mond
Zeker. Mijn hoop is op hem gevestigd.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:07 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik vind het wel mooi dat Sanders het goed doet zonder donaties van grote bedrijven.
Hij doet het geloof ik in veel polls niet slechter dan Obama 8 jaar geleden tegen Hillary.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:11 schreef Tchock het volgende:
Ik denk niet dat Sanders enige kans maakt. Hij vecht tegen een veel te machtige machine.
Amerika is ook echt ultrarechts. De VVD is nog links vergeleken met de democraten.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind het wel mooi dat vrijwel iedere Tory die ik in mijn kenissenkring zijn hoop op Sanders heeft gevestigd hier. Wat een verschil in politiek klimaat.
Ik ben op veel (economische) punten ook vrij extreem laissez-faire gericht. Maar als ik naar Amerika kijk vind ik niet dat daar veel van terecht komt.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Amerika is ook echt ultrarechts. De VVD is nog links vergeleken met de democraten.
Ja, las het gister al.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:11 schreef Tchock het volgende:
In ander nieuws:
http://www.thesun.co.uk/s(...)13958-_-Imageandlink
Dat zal bij Badrs achterban wel bijzonder slecht vallen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, las het gister al.
Zou wel een twist zijn.
Niet van Ronaldo overigens. Ik denk nog steeds dat hij zijn ware gezicht verbergt.
The Sun schrijft vooral poep. Ik beschouw het als een satirische nieuwssite. Kon hier wel om lachen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, las het gister al.
Zou wel een twist zijn.
Niet van Ronaldo overigens. Ik denk nog steeds dat hij zijn ware gezicht verbergt.
Hij kan zich dan niet meer in Marokko, Amsterdam of Rotterdam vertonen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zal bij Badrs achterban wel bijzonder slecht vallen.
Toch zou het me van Ronaldo niet verbazen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
The Sun schrijft vooral poep. Ik beschouw het als een satirische nieuwssite. Kon hier wel om lachen.
Eens. Maar als je ziet hoe veel mensen nog beweren dat homo's niet thuishoren op een voetbalveld (laatst hier op FOK! nogquote:Op zaterdag 5 december 2015 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toch zou het me van Ronaldo niet verbazen.
Ik zou het zonde vinden als iemand met het image en de voorbeeldfunctie van Ronaldo zijn geaardheid verbergt.
Dan hoor je ook in een kapperszaak. Als hetero sta je ook niet in een leren string op een boot. Ieder zijn rolquote:Op zaterdag 5 december 2015 14:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eens. Maar als je ziet hoe veel mensen nog beweren dat homo's niet thuishoren op een voetbalveld (laatst hier op FOK! nog) begrijp ik dat volkomen.
Als ik homo was - en profvoetballer- zou ik het ook niet vertellen.
Klopt. Fabuleuze kapsels als die in je UI aanmeten.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan hoor je ook in een kapperszaak. Als hetero sta je ook niet in een leren string op een boot. Ieder zijn rol
Ik ben vandaag geknipt in een kapperzaak waar ook de kinderen van een van de kapsters rondliepenquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan hoor je ook in een kapperszaak. Als hetero sta je ook niet in een leren string op een boot. Ieder zijn rol
tue maar vond het fijn om ff met je te praten netquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je vragen hoe het gaat is een beetje zinloos nu
ja wel begrijpelijkquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
tue maar vond het fijn om ff met je te praten net
daarna kwamen de tranen
Wat is er Toto?quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
tue maar vond het fijn om ff met je te praten net
daarna kwamen de tranen
thnxquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ai, was ik al bang voor toen ik dit las. Sterkte!
Zij, kon er niks aan doen verder of zo, t voelde niet meer goed voor haar of zo. ze was ook met 2-3 minuten weer weg eigenlijk, ze kon er duidelijk niet echt tegenquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:05 schreef Fok-it het volgende:
Vervelend voor je man.
Wie heeft het uitgemakt?
thnxquote:
Weg? Heeft ze het wel face2face gedaan dus?quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zij, kon er niks aan doen verder of zo, t voelde niet meer goed voor haar of zo. ze was ook met 2-3 minuten weer weg eigenlijk, ze kon er duidelijk niet echt tegen
[..]
thnx
Ja. Ja weg iddquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weg? Heeft ze het wel face2face gedaan dus?
Nou ja dat is in ieder geval ng netjes.quote:
Ja, heb ook geen kwaad woord over haar verder of oquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja dat is in ieder geval ng netjes.
Sterkte in ieder geval. kut tijd inderdaad.
picsquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:33 schreef Amarantha het volgende:
Wauw er heeft een hele mooie man America's Next Top Model gewonnen dit seizoen
Staan zijn ogen niet een beetje vreemd?quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:37 schreef Amarantha het volgende:
Eerste keer sinds jongens en meisjes samen bij ANTM dat ik een man echt zo mooi vind. Hij is echt jummie.
Wat een engerdquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/nyledimarco/
Zo degelijk en normaaltjes mogelijkquote:
veel te vies behaardquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/nyledimarco/
Valt wel mee hoe behaard hij is hoor. Dat is nietextreem veel borsthaarquote:
Die man heeft meer borsthaar dan ik hoofdhaar.quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt wel mee hoe behaard hij is hoor. Dat is nietextreem veel borsthaar
quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die man heeft meer borsthaar dan ik hoofdhaar.
Ik boycot borsthaar. Stomme hype.quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ik heb meer borsthaarWel bijgewerkt though
je bent een rare vogel af en toequote:
Oh ik laat het niet staan omdat het hip is ofzo hoorquote:
Ja ik doe daar dus helemaal niet aan meequote:Op zaterdag 5 december 2015 16:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik laat het niet staan omdat het hip is ofzo hoorMaar als je veel borsthaar hebt is het lastig helemaal kaal te scheren en wordt het dus lelijk.
Ik had het over die man die Ama poste. Hoezo is dat een engerd?quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik vind hem gewoon knap
wat daaraan te emogiffen valt snap ik niet echt
wie ziet jouw borsthaar dan?quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik laat het niet staan omdat het hip is ofzo hoorMaar als je veel borsthaar hebt is het lastig helemaal kaal te scheren en wordt het dus lelijk.
Niemand? Wat wil je ermee zeggen?quote:
Sterktequote:
We emogiffen natuurlijk de hele dag door op smaak dus waarom snap je dit nietquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik vind hem gewoon knap
wat daaraan te emogiffen valt snap ik niet echt
ja maar dat is eigenlijk een hele gekke gewoontequote:Op zaterdag 5 december 2015 16:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
We emogiffen natuurlijk de hele dag door op smaak dus waarom snap je dit niet
Waarom?quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja maar dat is eigenlijk een hele gekke gewoonte
Nee hoor.quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:51 schreef Mortaxx het volgende:
Ik denk dat die engerd ook rughaar heeft
Daar heb je gelijk in ja.quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Omdat een emogif een soort van verwijtbaarheid impliceert
Nee hoor.quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in ja.
Maar iedereen denkt dat zijn eigen smaak superieur is dus
Om leuk voetbal te zien natuurlijk. Er is zat talent daar vanavond. Van den Berg, Larsson, Cavlan, Slagveer, Otigba, noem maar op.quote:
Meneer studeert rechten hoor.quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Omdat een emogif een soort van verwijtbaarheid impliceert
zou je hem doen met of zonder xtc?quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:54 schreef Amarantha het volgende:
Nou ik vind Nyle wel een ontzettend hottie.
Sowieso zonder.quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
zou je hem doen met of zonder xtc?
Nouja vind ik nietquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in ja.
Maar iedereen denkt dat zijn eigen smaak superieur is dus
Kan je lang wachten XDquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:54 schreef Sked het volgende:
[..]
100
wacht nu tot mensen me helpen naar volgende episode
Gewoon tijd op je telefoon vooruit zettenquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:54 schreef Sked het volgende:
[..]
100
wacht nu tot mensen me helpen naar volgende episode
ja kan ook maar krijg ik dan geen gedoe met mn levens ofzo?quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gewoon tijd op je telefoon vooruit zetten
Nee maar, met vrienden oid of gewoon zomaar?quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Om leuk voetbal te zien natuurlijk. Er is zat talent daar vanavond. Van den Berg, Larsson, Cavlan, Slagveer, Otigba, noem maar op.
[..]
Meneer studeert rechten hoor.
Op een gegeven moment kreeg ik wel ergens gedoe mee ja. Weet alleen niet meer waaromquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:55 schreef Sked het volgende:
[..]
ja kan ook maar krijg ik dan geen gedoe met mn levens ofzo?
Hoe hbe je dat bij die vorige portals gedaan dan?quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:55 schreef Sked het volgende:
[..]
ja kan ook maar krijg ik dan geen gedoe met mn levens ofzo?
candy crush jelly sagaquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:55 schreef Amarantha het volgende:
Welk spelletje hebben jullie het over?
ah oke doe ik datquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe hbe je dat bij die vorige portals gedaan dan?
Volgens mij is het drie dagen wachten fozo
dan zet ik mn telefoon minimaal drie dagen verder --> open de app en hij unlockt --> tijd weer terugzetten --> je kan weer verder spelen
maakt me niet uit of pax het leuk vindtquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hee je mag iemands smaak niet emogiffen dat vindt Pax helemaal niet leuk hoor
Weet je hoe onmogelijk het is bij iemand die in Groningen woont, van candy crush houdt, en van utopia en van sbs6 en nog nooit Harry Potter gezien heeft. Dat zijn een hoop verleidelijke emogifs hoorquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
nu doe je een beetje kinderachtigquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, want het was geen meningquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Loop je nou mijn mening belachelijk te maken?
[/quote]quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je hebt je feiten ook niet helemaal op orde
[quote]Op zaterdag 5 december 2015 17:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nu doe je een beetje kinderachtig
eredivisie echt matig weekendquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
leicester had echt een chille odd zag ik
zelf nog niks gezet dit weekend
quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
leicester had echt een chille odd zag ik
Twente heeft goeie oddquote:
Die blijven niet verliezen, geloof ik nietquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja... excelsior is wel matig maarja twente...
Leicester speelt prima. Hadden al 0-4 moeten staan. Defensief staan ze prima. In de reactie zijn ze echt sterk. Genieten die 0-2 ondanks dat het buitenspel was.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jammer dat ik niks heb ingezet
had ook niet echt gekeken
Tuurlijk niet. Maar vandaag nog wel. Excelsior speelt al weken prima. Vorig seizoen wonnen ze uit en thuis van Twente.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die blijven niet verliezen, geloof ik niet
Hoezo?quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die blijven niet verliezen, geloof ik niet
Gaan ze ook winnen van een kwakkelend Chelsea?quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leicester speelt prima. Hadden al 0-4 moeten staan. Defensief staan ze prima. In de reactie zijn ze echt sterk. Genieten die 0-2 ondanks dat het buitenspel was.
Ze hebben nog wel individuele kwaliteiten natuurlijk. Het is volgens mij wachten tot een overwinning en dan zullen ze wel richting plek 10 gaan eind van het seizoen gok ikquote:
Dat zou me niets verbazen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gaan ze ook winnen van een kwakkelend Chelsea?
[ afbeelding ]
Ik ga er niet op gokkenquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hebben nog wel individuele kwaliteiten natuurlijk. Het is volgens mij wachten tot een overwinning en dan zullen ze wel richting plek 10 gaan eind van het seizoen gok ik
Ik ben het hier totaal mee oneens.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hebben nog wel individuele kwaliteiten natuurlijk. Het is volgens mij wachten tot een overwinning en dan zullen ze wel richting plek 10 gaan eind van het seizoen gok ik
Wie danquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |