Toevallig ja. Ook niet met bril of lenzen te verhelpen?quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kwam er vorige maand achter dat mijn vader ook geen diepte kan zien.
Grappig he
Nee. Want hij kan maar met 1 oog tegelijk kijkenquote:Op zaterdag 5 december 2015 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toevallig ja. Ook niet met bril of lenzen te verhelpen?
Met je voet over de andere voet als je bijv. de bocht neemt.quote:
Ik doe nooit bocht man. Ga mooi tegen de railing dan omkeren.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met je voet over de andere voet als je bijv. de bocht neemt.
Ja, heet overstappen toch?quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:31 schreef Amarantha het volgende:
Althans ik denk dat hij dat ermee bedoeld.
Ik ben er ook niet heel dol op.quote:
Dat ga ik echt nooit doen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet heel dol op.
Skiën vind ik leuker
Best tof hoor. Lekker paar uurtjes mooie pistes pakken, smiddagsmet een biertje en een bratwurst vanhet zonnetje genieten. Daarna nog een paar keer de berg af. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Wintersport vind ik wel zo'n achterlijke tatta onderneming.
Dat lijkt me echt geen reet aan.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Best tof hoor. Lekker paar uurtjes mooie pistes pakken, smiddagsmet een biertje en een bratwurst vanhet zonnetje genieten. Daarna nog een paar keer de berg af. Niks mis mee.
Savonds zwembadje in je huisje of hotel. Niks mis mee.
Oh je kan er wel competitie element van maken, maar dat wordt wel lastig zonder valpartijenquote:Op zaterdag 5 december 2015 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Sport zonder competitie element is sowieso niet mijn ding
Verder is het koud.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh je kan er wel competitie element van maken, maar dat wordt wel lastig zonder valpartijen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |